Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
21 minutes ago, Malthador said:

Δεν αναφέρθηκε πουθενά ότι θα του έδιναν αποζημίωση το 100% της αξίας της τηλεόρασης, εκτός κι αν μου διέφυγε κι αυτό.

Μαλλον σου διεφυγε. Ειπε ο Κωτσοβολος επιστροφη χρηματων και μετα του ειπαν σορρυ λαθος επικοινωνια

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Εντωμεταξύ 3χ Ελλάδα είναι σχεδόν 4 μήνες βασικού 

Μεσος χρηστης insomnia, δε θα τους μαθουμε τωρα.

Γραφουν για να γραψουν.

  • Haha 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ρε συ @divxmania έχω δύο απορίες αν θες να μου τις λύσεις.

1) Γιατί δεν ζήτησες από το Sony Center να σου βάλει την τηλεόραση στον τοίχο; 

2) Τι θα ήθελες να σου προτείνει ως λύση ο Κωτσόβολος (που να είναι εντός πραγματικότητας); 

1) Δυστυχώς δεν αναλαμβάνουν να τοποθετήσουν βάση μετά την παραλαβή της τηλεόρασης, το ρώτησα. Επίσης τη βάση απο τους ίδιους την αγόρασα και ηρθε μαζι με την τηλεόραση, μου ειπαν επισης οτι δεν αναλαμβάνουν την εγκατάσταση της βάσης.

2) Ο λόγος που έκανα το ποστ ειναι για ενημερώσω τους καταναλωτές, οχι να βρω το δίκιο μου εδώ. Αρχικά αυτό που με ενόχλησε ήταν το οτι αρχικά αποδέχτηκαν το λάθος τους αρκετές φορές, καθώς και το ότι δημιούργησαν προσδοκία για αποζημίωση (οποια και αν είναι αυτή) για εναν ολόκληρο μήνα για να πούνε τελικά οτι οχι μονο δεν αποδέχονται την ευθύνη, αλλα πως ο,τι μου είπανε ηταν εκ παραδρομής. Η πρόταση για αλλαγή πάνελ με ξενίζει διότι οπως ειπαν κάποιοι φίλοι σε μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση περιλαμβάνει ολόκληρες μεταφορές, επισκευή και άνοιγμα της τηλεόρασης, που δεν ειμαι και σίγουρος αν το αποτέλεσμα θα ειναι η ίδια ακριβως εικόνα, και δεν ξέρω τι όροι υπάρχουν σε ολο αυτο το παρε δωσε γιατι δεν υπάρχει διαφάνεια. σε περίπτωση που ξανασυμβει κατι φτου και απ την αρχή.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/11/2024 στις 4:18 ΜΜ, Give-me-a-hit είπε

μην βιαζεσαι να κρινεις. αν δεν δω την ζημια με τα ματια μου δεν πιστευω τιποτα.  Δηλαδη εκανε ο τεχνικος την μαλακια, εσυ μετα δεν άνοιξες τηλεοραση ενω ηταν παρον? να δειτε οτι λειτουργει και να δει την ζημια ο ιδιος? Πιστευω οτι θα μιλαμε για κατι απειροελαχιστο, και καλα κανει ο κοτσοβολος και δεν σου δινει λεφτα πισω.

Παω στοιχημα οτι η πλευρα κοτσοβολου ειναι η σωστη.

 

😄😄 Δηλαδή εσείς αν (υποθετικό σενάριο) αυριο αγοράσετε πχ ένα αμάξι και όπως σας το φέρνει ο αντιπρόσωπος μπροστά από το Parking, σας κανει μια ανεπαίσθητη γρατζουνίτσα...(ανεπαίσθητη πραγματικά πχ ενα κλαδάκι να ακουμπίσει πίσω σε ένα αστειο σημείο που μόνο εσείς παρατηρήσατε) θα το παραλάβετε το αμάξι;

Επεξ/σία από Volga
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
44 minutes ago, tzotzo said:

Μαλλον σου διεφυγε. Ειπε ο Κωτσοβολος επιστροφη χρηματων και μετα του ειπαν σορρυ λαθος επικοινωνια

Το ξαναδιάβασα και δεν αναφέρθηκε πουθενά ότι θα του επέστρεφαν το 100% της αξίας μιας τηλεόρασης που δεν αγοράστηκε από αυτούς.

Αναφέρθηκε απλά ότι θα του αποζημίωναν την ζημιά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα του έδιναν 3.000 ευρώ για μια γρατζουνιά, να είμαστε λίγο προσγειωμένοι, έτσι;

15 minutes ago, divxmania said:

1) Δυστυχώς δεν αναλαμβάνουν να τοποθετήσουν βάση μετά την παραλαβή της τηλεόρασης, το ρώτησα. Επίσης τη βάση απο τους ίδιους την αγόρασα και ηρθε μαζι με την τηλεόραση, μου ειπαν επισης οτι δεν αναλαμβάνουν την εγκατάσταση της βάσης.

Ok, δεκτόν, για εμένα θα ήταν λόγος να μην αγοράσω από το κατάστημά τους. Δεν έχω την τηλεόρασή μου στον τοίχο, αλλά αν ήθελα να την βάλω θα προτιμούσα να την αγοράσω από κατάστημα που θα τα αναλάμβανε όλα.

Για λύσε μου άλλη μία απορία: αφού δεν αναλαμβάνουν να τοποθετήσουν βάση, για ποιο λόγο αποσυσκεύασαν την τηλεόραση στο χώρο σου;

15 minutes ago, divxmania said:

2) Ο λόγος που έκανα το ποστ ειναι για ενημερώσω τους καταναλωτές, οχι να βρω το δίκιο μου εδώ. Αρχικά αυτό που με ενόχλησε ήταν το οτι αρχικά αποδέχτηκαν το λάθος τους αρκετές φορές, καθώς και το ότι δημιούργησαν προσδοκία για αποζημίωση (οποια και αν είναι αυτή) για εναν ολόκληρο μήνα για να πούνε τελικά οτι οχι μονο δεν αποδέχονται την ευθύνη, αλλα πως ο,τι μου είπανε ηταν εκ παραδρομής. Η πρόταση για αλλαγή πάνελ με ξενίζει διότι οπως ειπαν κάποιοι φίλοι σε μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση περιλαμβάνει ολόκληρες μεταφορές, επισκευή και άνοιγμα της τηλεόρασης, που δεν ειμαι και σίγουρος αν το αποτέλεσμα θα ειναι η ίδια ακριβως εικόνα, και δεν ξέρω τι όροι υπάρχουν σε ολο αυτο το παρε δωσε γιατι δεν υπάρχει διαφάνεια. σε περίπτωση που ξανασυμβει κατι φτου και απ την αρχή.

Εγώ μαζί σου είμαι, όχι με τον Κωτσόβολο. Εξάλλου έχω κάνει καταγγελίες για πολύ λιγότερα από το περιστατικό που περιγράφεις. Γι' αυτό σου προτείνω αυτό που θεωρώ πως είναι πιο συμφέρον για την περίπτωσή σου. Και 500 ευρώ αποζημίωση να σου δώσουν, πάλι κατά την γνώμη μου είναι πιο συμφέρον να σου αντικαταστήσουν το πάνελ και να γίνει reset η εγγύηση, έτσι βγαίνεις περισσότερο κερδισμένος.

Σε κάθε περίπτωση, ενημέρωσέ μας ότι αποφασίσεις να κάνεις για να μάθουμε τι θα γίνει τελικά.

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Μαλλον σου διεφυγε. Ειπε ο Κωτσοβολος επιστροφη χρηματων και μετα του ειπαν σορρυ λαθος επικοινωνια

 

Κλασσική αντιμετώπιση απο το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ καταστημα που μπορεί να ψωνίσει κάποιος. Εμενα πρό τριετίας μου εκαναν το εξής.....μαζί με μια Samsung QA65 η διαφήμιση έλεγε οτι δίνουν και ενα sup δωρο. Σε επικοινωνία μου με το καταστημα διαβεβαιώνουν ΚΑΙ γραφουν στο καταστημα στην απόδειξη οτι ΕΚΚΡΕΜΕΙ η παραδοση του sup αξιας 300 ευρω. Μετα απο 3 εβδομάδες αναμονής και όχληση απο μέρους μου , μου λένε οτι δεν εχουν στοκ και οτι η προσφορά έλεγε μέχρι τελους αποθεματων. Τους στελνω την απόδειξη και την διαβεβαιωση του καταστήματος, με παίρνουν τηλέφωνο και μου λενε οτι θα μου επιστρέψουν την αξία του δώρου (299 ευρω για την ακρίβεια) σε μετρητα στην καρτα μου. Λεω ΟΚ , αξιοπρεπής σταση.....μετα απο ενα μήνα παίρνω τηλέφωνο και μου λενε οτι η υπάλληλος που μου ειπε αυτό δεν ηξερε την δουλειά της και οτι δεν πρόκειτε να γίνει αυτό. Αρχίζω εγω και φορτώνω αγρια, και τελικά με χιλια ζόρια μου εδωσαν 100 ευρώ εκπτωση απο επόμενη αγορα, την οποία περίμενα και εκμεταλέυτηκα επίτηδες σε πανελλαδική προσφορά της apple αγορά airpods με 99 ευρώ οπου ξέρω οτι τα margins ειναι απίστευτα χαμηλά, εως ανυπαρκτα. Απο τότε είπα οτι ΠΟΤΕ δεν πρόκειτε να ψωνίσω απο το συγκεκριμένο κατάστημα για κανεναν λόγο και το τηρώ εως σήμερα.  

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Volga είπε

😄😄 Δηλαδή εσείς αν (υποθετικό σενάριο) αυριο αγοράσετε πχ ένα αμάξι και όπως σας το φέρνει ο αντιπρόσωπος μπροστά από το Parking, σας κανει μια ανεπαίσθητη γρατζουνίτσα...(ανεπαίσθητη πραγματικά πχ ενα κλαδάκι να ακουμπίσει πίσω σε ένα αστειο σημείο που μόνο εσείς παρατηρήσατε) θα το παραλάβετε το αμάξι;

δεν ειναι ιδια περιπτωση. ο τυπος παρελαβε την tv, ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ, την λειτουργησε, και σε μεταγενεστερο χρονο, θυμηθηκε οτι θελει να την βαλει στον τοιχο, φωναξε τεχνικο και εγινε η μαλακια.

αν απο την αρχη ειχε αγορασει την υπηρεσια για να μπει στον τοιχο, θα μπορουσε να μην παραλαβει οπως ειπες. τωρα ομως οχι.

στο κατω κατω οι tv ερχονται με ζελατινα και για αυτο τον λογο.

 

Επεξ/σία από Give-me-a-hit
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Give-me-a-hit είπε

δεν ειναι ιδια περιπτωση. ο τυπος παρελαβε την tv, ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ, την λειτουργησε, και σε μεταγενεστερο χρονο, θυμηθηκε οτι θελει να την βαλει στον τοιχο, φωναξε τεχνικο και εγινε η μαλακια.

αν απο την αρχη ειχε αγορασει την υπηρεσια για να μπει στον τοιχο, θα μπορουσε να μην παραλαβει οπως ειπες. τωρα ομως οχι.

στο κατω κατω οι tv ερχονται με ζελατινα και για αυτο τον λογο.

 

Ωραία ας παμε στην ίδια περίπτωση...

Αν αυριο πατε το αμάξι σας (ενα που δεν έχει κλεισει μηνα) για να βάλετε πχ μεμβράνες στα τζάμια, και σας γρατζουνίσει μια πόρτα ο μάστορας. Θα πειτε ΟΚ; Αυτα συμβαίνουν, δεν πολυφαίνεται; 😄

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτό το σημείο να πω, σύμφωνα με την εμπειρία μου δεν υπάρχει ασφαλές ύφασμα που να μην γρατζουνάει.
Δεν χρειάζεται να έχει σκουπιδάκια ένα ύφασμα για να γρατζουνιστεί μια επιφάνεια. Ειδικά ευαίσθητη όπως είναι η οθόνη.
Με 50 κιλά πίεση και πεντακάθαρο να είναι το πάπλωμα θα γρατζουνίσει.

Πανιά μικροινων κάνουν Micromarring και microscratches, στο βερνίκι του αυτοκινήτου που είναι πολύ πιο σκληρό σαν επιφάνεια από το πάνελ της οθόνης.

Γενικότερα αυτό το θρεντ είναι case study για ψυχολόγους κοινωνιολόγους και ψυχίατρους.

Άλλος δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει,
Άλλος βγάζει συμπέρασμα οτι θέλει να κάνει κομπίνα ο TS,

Άλλος αποκυρήσει τα βασικά δικαιώματα του ως καταναλωτής και υποστηρίζει μια πολυεθνική δισεκατομμυρίων λες και είναι μέτοχος της.
Άλλος λέει κάνει η τηλεόραση 3,5Κ άρα πρέπει να πληρώσει την ζημιά, λες και αν έκανε 500€ θα άλλαζε κάτι στην ευθύνη που έχει η κάθε εταιρεία
Άλλος λέει κάνει η τηλεόραση 3,5 Κ άρα ο TS έχει λεφτά να την  φάει στον κ@λο.

Ο εγκαταστάτης για να πάρει το μεροκάματο είναι διατεθειμένος να κάνει ζημιά στην περιουσία του άλλου, αντί να πει στον kostsovolos ότι θέλει δυο άτομα για να γίνει σωστά η εργασία, όπως άλλωστε προβλέπουν οι οδηγίες.

Γενικώς μια παρανοϊκή συζήτηση, ενώ ο TS τα γράφει όλα, λεπτομερώς, είναι ευγενικός και δεν έχει γ@μοσταυρισει κανέναν, που είτε του επιτίθεται, είτε τον ειρωνεύεται, είτε τον κατηγορεί.
 

Επίσης να ενημερώσω πως ο kotsovolos και ολο το ποσό να αποζημίωνε, δεν θα το έβγαζε απο την τσέπη του γιατί εχει ασφάλεια για αστικη ευθύνη

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 18
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nα σημειώσω ότι το "δεν καταφέραμε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τον πελάτη" είναι κλασική πρακτική του κωτσοβολου όταν θέλει να κωλυσιεργήσει/εξαντλήσει τον πελάτη που ζητάει υποστήριξη. Τους καλείς εσύ και "θα σε καλέσουν πίσω" και μετά κάνουν αναπάντητες των δύο δευτερολέπτων ίσα ίσα να καταγραφεί "αδυναμία επικοινωνίας". Γενικά πρόκειται για άθλια αλυσίδα σε υποστήριξη, από τις χειρότερες της ελλάδας. Σε DOA συσκευή (είχε βλάβη με την παραλαβή) είχα την αφέλεια να τους πιστέψω ότι θα μου έστελναν άμεσα αντικατάσταση σπασμένο εξάρτημα , και άφησα να εκπνεύσει το διάστημα άμεσης αντικατάστασης (η συσκευή λειτουργούσε αλλά είχε ένα σπασμένο κομμάτι, εύκολα αντικαταστάσιμο). Χρειάστηκαν 8 μήνες αναμονής, άπειρα τηλέφωνα, σπάσιμο νεύρων, και τελικά δύο καταγγελίες σε υπηρεσίες εμπορίου για να το κάνουν...

Επεξ/σία από taris
  • Like 1
Δημοσ.
7 hours ago, divxmania said:

Ποτέ δεν ζήτησα αποζημίωση από τον Κωτσόβολο, πόσο μάλλον με τη λογική ότι θα κρατήσω την τηλεόραση και θα με πληρώσουν κιόλας. Το σενάριο ότι "θέλω και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο" δεν υφίσταται, παρότι, αν το ζητούσα, θα ήταν δικαίωμά μου ως καταναλωτής. Αυτό που συνέβη είναι ότι ο ίδιος ο Κωτσόβολος πρότεινε την αποζημίωση. και με αντικατάσταση δεν θα έιχα κανένα πρόβλημα.

@Malthador

Δημοσ.
1 ώρα πριν, feelihipo είπε

Εντωμεταξύ 3χ Ελλάδα είναι σχεδόν 4 μήνες βασικού 

Δεν παιρνουν ολοι βασικο, και δεν ξοδευουν ολοι τα λεφτα τους με τον ιδιο τροπο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tzotzo είπε

Ειπε ο Κωτσοβολος επιστροφη χρηματων και μετα του ειπαν σορρυ λαθος επικοινωνια

Eπιστροφή χρημάτων? Ποιών χρημάτων? πως θα επέστρεφαν χρήματα που δεν είχαν πληρωθεί ποτέ?

23 λεπτά πριν, dasimo είπε

Απο τότε είπα οτι ΠΟΤΕ δεν πρόκειτε να ψωνίσω απο το συγκεκριμένο κατάστημα για κανεναν λόγο και το τηρώ εως σήμερα.

Ούτε ο ts ψώνισε την tv από κει. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Nabuko είπε

Ούτε ο ts ψώνισε την tv από κει. 

ψωνισε την υπηρεσια ομως....απο καταστημα με καταρτισμένο υποτίθεται προσωπικό και με εγγυηση εργασιων.

  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...