divxmania Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 4 λεπτά πριν, Directx είπε Η ουσία της υπόθεσης είναι αν έχεις καταγεγραμμένο τον ισχυρισμό του καταστήματος ότι θα προβεί σε χρηματική αποζημίωση σε κάποιο επίσημο έγγραφο-απάντηση στο αίτημα σου. Αν ναι τότε κυνήγησε το αν όχι, τότε με "σου'πα , μου'πες" κάποιου υπάλληλου είναι δύσκολο να βρεθεί άκρη ακόμα και αν καταφέρεις να βρεις την εν λόγο επικοινωνία στα συστήματα αυτόματης καταγραφής κλήσεων του καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση συμβουλέψου ένα αξιόπιστο δικηγόρο ώστε να μην μπεις σε τζάμπα δικάστηκα έξοδα και περιπέτειες. Καλή τύχη. Υπάρχει καταγεγραμμένο, όπως και η απάντηση σχεδον ένα μήνα μετά οτι έγινε "εκ παραδρομής". Η τηλεόραση ειχε εγκατασταθεί σε βάση δαπέδου απο τεχνικούς της SONY, η συσκευασία ηταν ακριβώς δίπλα απο την οθόνη, δεν την είχα πετάξει. Ο τεχνικός είχε την ευχέρεια να την χρησιμοποιήσει αν χρειαζόταν. Επίσης ηταν πρακτικά αδύνατο να κουμαντάρει την οθόνη μόνος του έτσι και αλλιώς και ζήταγε διαρκώς βοήθεια απο εμένα την οποία έδινα διστακτικά και με πολλές ερωτήσεις αν ειναι αυτη σωστή διαχείριση. Όσον για το απο τι προκληθηκαν οι γρατζουνιές ξέρω πολύ καλά εγώ οτι προκληθηκαν απο τη διαχείριση του τεχνικού, διοτι είχα εξετάσει ενδελεχώς την οθόνη οταν την εγκατέστησαν οι τεχνικοί της SONY. Το θέμα αποδείξεως είναι άλλο θέμα που πιθανόν να βαρύνει εμένα, αλλα αυτό δεν αναιρεί την κακή διαχείριση του τεχνικού. Ο τρόπος που πέταγε την οθόνη πανω στο κρεβάτι χωρις καν προστατευτικό απο κάτω, και ακόμη χειροτερα βάζοντας την βαρια μεταλλική βάση τοίχου πάνω στην οθόνη και να την σπρώχνει με δύναμη προς τα κάτω ειναι σχεδόν βέβαιο πως θα προκληθεί ζημιά. Λάθος μου εξ αρχης που επέτρεψα να συμβέι ολο αυτο. 1 1
greekfragma Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 3 minutes ago, divxmania said: Υπάρχει καταγεγραμμένο, όπως και η απάντηση σχεδον ένα μήνα μετά οτι έγινε "εκ παραδρομής". Η τηλεόραση ειχε εγκατασταθεί σε βάση δαπέδου απο τεχνικούς της SONY, η συσκευασία ηταν ακριβώς δίπλα απο την οθόνη, δεν την είχα πετάξει. Ο τεχνικός είχε την ευχέρεια να την χρησιμοποιήσει αν χρειαζόταν. Επίσης ηταν πρακτικά αδύνατο να κουμαντάρει την οθόνη μόνος του έτσι και αλλιώς και ζήταγε διαρκώς βοήθεια απο εμένα την οποία έδινα διστακτικά και με πολλές ερωτήσεις αν ειναι αυτη σωστή διαχείριση. Όσον για το απο τι προκληθηκαν οι γρατζουνιές ξέρω πολύ καλά εγώ οτι προκληθηκαν απο τη διαχείριση του τεχνικού, διοτι είχα εξετάσει ενδελεχώς την οθόνη οταν την εγκατέστησαν οι τεχνικοί της SONY. Το θέμα αποδείξεως είναι άλλο θέμα που πιθανόν να βαρύνει εμένα, αλλα αυτό δεν αναιρεί την κακή διαχείριση του τεχνικού. Ο τρόπος που πέταγε την οθόνη πανω στο κρεβάτι χωρις καν προστατευτικό απο κάτω, και ακόμη χειροτερα βάζοντας την βαρια μεταλλική βάση τοίχου πάνω στην οθόνη και να την σπρώχνει με δύναμη προς τα κάτω ειναι σχεδόν βέβαιο πως θα προκληθεί ζημιά. Λάθος μου εξ αρχης που επέτρεψα να συμβέι ολο αυτο. 14 σελίδες για να γράψεις όπως θα έπρεπε να γράψεις τα πράγματα από την 1η σελίδα. Άντε ανέβασε τώρα και 2 καλές φωτογραφίες και πες μας και για τον τεχνικό του Κώτσου πως θα προχωρήσει η δουλειά της αποζημίωσης-επισκευής-αντικατάστασης, Από Δευτέρα.
V.I.Smirnov Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Το λάθος σου είναι ότι έχεις την παράλογη απαίτηση να αντικατασταθεί μια πανάκριβη συσκευή για μια ουσιαστικά ασήμαντη ζημιά. Αυτό που ζητάς δεν είναι ανταποδοτικό και υποδηλώνει δόλο και οικονομική εκμετάλλευση του συμβάντος. Καλά κάνουν λοιπόν και δεν σου την αντικαθιστούν. Η προσφορά για την αλλαγή πάνελ με ότι διαδικασία απαιτείται είναι σωστή λύση. Αν όμως πράγματι σε ενοχλεί τόσο πολύ κάτι που ουσαστικά είναι ασήμαντο, μάλλον είναι ψυχιατρικής φύσης το θέμα - και σ' αυτό δεν φταίει ο Κωτσόβολος.... - Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από V.I.Smirnov 1 1
alefther Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 3 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε Το λαθος σου είναι ότι έχεις την παράλογη απαίτηση να αντικατασταθεί μια πανάκριβη συσκευή για μια ουσιαστικά ασήμαντη ζημιά. Αυτό που ζητάς δεν είναι ανταποδοτικό και υποδηλώνει δόλο και οικονομική εκμετάλλευση του συμβάντος. Αν όμως πράγματι σε ενοχλεί τόσο πολύ κάτι που ουσαστικά είναι ασήμαντο, μάλλον είναι ψυχιατρικής φύσης το θέμα.... - διαφωνω. Οταν εχεις αγορασει ενα προιον οποιαδηποτε αξιας, απαιτεις αυτος που το χειριζεται να το σεβεται. Δεν ειναι παραλογο να απαιτεις να μη σου γρατζουναει καινουργια τβ ο καθε καφρος που πληρωνεται να βιδωσει 4 βιδες. Δεν υπαρχει ασημαντη ζημια, δεν αγορασε κινεζια των 200 ευρω, πηρε πανακριβη τηλεοραση γιατι προφανως τον ενδιαφερει η ποιοτητα της εικονας. Το οτι ο αλλος ο "τεχνικος" ηταν στ'@@ του να παρω το 50ρικο και τι με νοιαζει μενα η oled που πλερωσε ο αλλος ειναι αναφισβητητο. Απλα εγω, στη θεση του ts, θα τον εστελνα και θα επαιρνα τον Κωτσο να απαιτησω 2 τεχνικους. Dεχομενος τη μια μακακια μετα τη δευτερη μετα την τριτη μονος τους εφτασε στο σημειο που εφτασε. ο χειρισμος του TS ηταν λαθος αλλα για μενα ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ η προσφορα για καινουργιο πανελ ηταν η καλυτερη λυση. Θα ειχε μια ολοκαινουργια τηλεοραση με ολοκαινουργιο πανελ, χωρις γρατζουνιες. 5 1
divxmania Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 6 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε Το λάθος σου είναι ότι έχεις την παράλογη απαίτηση να αντικατασταθεί μια πανάκριβη συσκευή για μια ουσιαστικά ασήμαντη ζημιά. Αυτό που ζητάς δεν είναι ανταποδοτικό και υποδηλώνει δόλο και οικονομική εκμετάλλευση του συμβάντος. Καλά κάνουν λοιπόν και δεν σου την αντικαθιστούν. Η προσφορά για την αλλαγή πάνελ με ότι διαδικασία απαιτείται είναι σωστή λύση. Αν όμως πράγματι σε ενοχλεί τόσο πολύ κάτι που ουσαστικά είναι ασήμαντο, μάλλον είναι ψυχιατρικής φύσης το θέμα - και σ' αυτό δεν φταίει ο Κωτσόβολος.... - Απο τη μία χρησιμοποιείς τον όρο "ζημιά" και δίπλα βάζεις το "ασήμαντη". Δυστυχώς αυτά τα 2 σε τέτοια προϊόντα δεν πάνε μαζί. Όταν αγοράζεις κάτι καινούργιο σε άριστη κατάσταση θέλεις να διατηρηθεί έτσι, ειδικά οταν αυτό μειώνει κατα πολύ την μεταπωλητική αξία του προϊόντος. Η ζημιά έγινε στο πάνελ, οχι στο πλάι ή πίσω. Επίσης αυτο που ειπες για την αποζημίωση δεν ισχύει και το έχω εξηγήσει αρκετές φορές μεσα στο thread. Δεν επιδίωξα ποτέ την αποζημίωση, ο Κωτσόβολος την ανακοίνωσε σε εμένα και η επόμενη απάντηση του ηταν σχεδον 1 μήνα μετά λέγοντας μου οτι το αναιρεί. Το αν θα κρατήσω την τηλεόραση οπως είπες εσυ και κάποιος άλλος εχθές δεν ειναι κάτι που με απασχολεί ούτε είχα σκεφτεί πρότινος. Μιά χαρά θα την επέστρεφα και θα αγόραζα καινούργια. Το να μην θέλεις να σου κάνει "ασήμαντες" ζημιές ενας τεχνικός που πληρώνεις για τον επαγγελματισμό του προφανώς ειναι ψυχιατρικής φύσεως πρόβλημα, θα το έχω στα υπόψιν μου 3 1
V.I.Smirnov Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Ο τεχνικός έδειξε ημιεπαγγελματισμό, έκανε ζημιά (αν την έκανε αυτός, καθώς απόδειξη δεν υπάρχει), η ζημιά προτάθηκε να αποκατασταθεί πλήρως κι εσύ δεν θέλεις. Όλα τα υπόλοιπα που μας λες είναι άρες-μάρες-κουκουνάρες.... Απλώς θα φας τα μούτρα σου διότι οι απαιτήσεις σου για την αποκατάσταση είναι παράλογες. Τέλος. Τόσο απλό είναι - και κακώς που δεν σου το λέει ευθέως κάποιος. - Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από V.I.Smirnov 8 1 2
feelihipo Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 10 ώρες πριν, belmpas είπε Επιστήμη σιγουρα δεν ειναι, αλλά στο εξωτερικό σοβαροί εγκαταστατες που προσφέρουν εγγύηση ζητούν 250-300 ευρώ. Εδώ καποιοι πληρώνουν 20 ευρω να τους αλλαξει ο ηλεκτρολογος μια καμμενη λαμπα. Δεν ξέρω αν είναι δίκαιη η άδικη η τιμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας, εγώ δεν θα την επέλεγα. Αν συγκριθεί τιμή εξωτερικού με δεδομένα Ελλάδας το ίδιο είναι
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Ρε συ @divxmania έχω δύο απορίες αν θες να μου τις λύσεις. 1) Γιατί δεν ζήτησες από το Sony Center να σου βάλει την τηλεόραση στον τοίχο; 2) Τι θα ήθελες να σου προτείνει ως λύση ο Κωτσόβολος (που να είναι εντός πραγματικότητας); 1
Phoenix7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, divxmania είπε Δεν είχα καμία αποζημίωση στο μυαλό μου ούτε πρίν ούτε τώρα. Ο κωτσόβολος προχώρησε σε αυτό. Να σου πω την αλήθεια δεν εχω κατσει να το σκεφτώ. Αν μου έδιναν ολόκληρο το ποσό και παίρναν πίσω την τηλεόραση, απλώς θα αγόραζα καινούργια. Αν μου καναν αντικατάσταση θα το δεχόμουν επίσης. Δεν εχω καμία προσδοκία να κρατήσω και την τηλεόραση και τα χρήματα όπως καποιοι πιστεύουν οτι προσπαθώ δόλια να καταφέρω. Επίσης, η αρχική πρόταση ηταν "επιδιόρθωση" και οχι "αλλαγή πάνελ" που ήρθε στη συνέχεια. Επειδή βλέπω οτι συζητιέται αρκετά, η αποσυσκευασία απο τους τεχνικους της SONY και η τοποθέτηση σε άλλη βάση οπου οι άνθρωποι επιβεβαιωσαν πως ολα πηγαν καλα, με αρκετους ελεγχους στην τηλεόραση (σε αντιθεση με τον τεχνικο του Κωτσου που εφυγε τρεχωντας), ΤΙ σχέχη εχει με την διαχειριση του τεχνικού ο οποίος δεν ειναι καν του Κωτσοβολου, εξωτερικους συνεργάτες στέλνουν. Η τηλεόραση θα μπορουσε να ειναι 30 ετών. Το κόστος και η ηλικία του προϊοντος δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την προσδοκία και απαίτηση επαγγελματισμού και σωστού χειρισμού απο την αγορά μιας υπηρεσίας εγκατάστασης. Off-topic εντελώς, ισως ανεβάσω το στόρυ σε κάποιο αλλο thread, για να λέμε τα καλά, σε άλλη περίπτωση προ 3 χρόνων που είχα ταλαιπωρηθεί σε μια παρόμοια κατάσταση με την Dell, μου έστειλαν ολοκαινουργιο προϊόν με καλύτερα χαρακτηριστικά και για την ταλαιπωρία μου προσθέσανε ενα Monitor Alienware 55" OLED αξιας 3500€. Συχνό φαινόμενο δηλαδή που λέμε. Αν ακούει ο Κωτσοβολος δώστε στο παιδί μια πιο ακριβή τηλεόραση και δώρο ένα Alienware Για κάτι που δεν μπορεί να αποδείξει στην τελική Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από Phoenix7 1
tzotzo Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 51 minutes ago, V.I.Smirnov said: Ο τεχνικός έδειξε ημιεπαγγελματισμό ειναι η δευτερη φορα που αναφερεις τον ορο "ημιεπαγγελματισμο" ή ειναι ή δεν ειναι επαγγελματιας καποιος. Καλο ειναι να μην τα σκιζουμε τα Ελληνικα για να καταλαβαινομαστε 25 minutes ago, Malthador said: 1) Γιατί δεν ζήτησες από το Sony Center να σου βάλει την τηλεόραση στον τοίχο; Αναφερθηκε λιγο παραπανω, οτι ειναι προαπαιτουμενο να βαλει βαση της εταιρειας. 25 minutes ago, Malthador said: 2) Τι θα ήθελες να σου προτείνει ως λύση ο Κωτσόβολος που να είναι εντός πραγματικότητας; Ειπε ο ανθρωπος οτι ηθελε τα χρηματα να παρει μια καινουρια. Αυτο προταθηκε στην αρχη και μετα υπαναχωρησε ο Kotsovolos. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από tzotzo
tzitzikas2 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Στις 8/11/2024 στις 3:37 ΜΜ, divxmania είπε TL;DR: Εμπειρία με Κωτσόβολο Αγόρασα μια ολοκαίνουργια τηλεόραση Sony Bravia XR A95L από τα Sony Centers. Αγόρασα ξεχωριστά υπηρεσία εγκατάστασης τηλεόρασης απο τον Κωτσόβολο μαζί με καινούργια βάση τοίχου. Ο τεχνικός του Κωτσόβολου, που ήρθε για εγκατάσταση, έκανε ζημιά στο πάνελ λόγω αμέλειας. Μετά από ξεκάθαρη υπόσχεση αποζημίωσης, ψευδείς δικαιολογίες και συνεχή αναμονή (Σχεδόν 2 μήνες), ο Κωτσόβολος αρνήθηκε τελικά να αποζημιώσει παρά την αρχική του δέσμευση και πρότεινε μόνο ΧΑΤΗΡΙΚΗ επισκευή κλέινοντας την υπόθεση μου χωρίς αιτιολόγηση(!!!). Επικοινώνησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή και έκανα χρήση των δικαιωμάτων μου βάσει του GDPR για να απαιτήσω διαφάνεια στην υπόθεση. Έχω καταγράψει τις παραβιάσεις νόμων από τον Κωτσόβολο και σκοπεύω να κινηθώ νομικά για την πλήρη αποζημίωσή μου. Αναλυτικό Χρονολόγιο Εμπειρίας με Κωτσόβολο 13 Σεπτεμβρίου: Αγόρασα την 65" τηλεόρασή μου Sony Bravia XR A95L από τα Sony Centers, και οι τεχνικοί της Sony την τοποθέτησαν αρχικά σε βάση δαπέδου χωρίς κανένα πρόβλημα. 16 Σεπτεμβρίου: Ένας τεχνικός του Κωτσόβολου ήρθε μόνος του για να εγκαταστήσει τη βάση τοίχου, παρά τις οδηγίες του κατασκευαστή που συνιστούν δύο τεχνικούς για τηλεοράσεις αυτού του μεγέθους. Πριν καν ξεκινήσει, τον ρώτησα αν είναι ασφαλές να αναλάβει μόνος του την εγκατάσταση, και μου απάντησε: "κανένα πρόβλημα, θα βοηθήσετε λίγο κι εσείς." Τοποθέτησε την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω στο κρεβάτι, χωρίς να ελέγξει για σκουπιδάκια ή κινδύνους, αυξάνοντας τον κίνδυνο ζημιάς, παρα το ερώτημα μου αν θα πάθει κάτι η οθόνη έτσι. Προσπάθησε να εφαρμόσει τη βαριά βάση τοίχου πάνω στην τηλεόραση, ενώ αυτή βρισκόταν με την οθόνη προς τα κάτω, ασκώντας ακόμη μεγαλύτερη πίεση. Το βαρύ μεταλικό μέτρο του έπεσε πάνω στην πίσω μεριά της οθόνης, προκαλώντας δυνατό θόρυβο. ( UPDATE1: Επειδή βλέπω πως αρκετοί νομίζουν πως ρίχνω την ευθύνη της ζημιάς στην μεταλική ταινία που έπεσε στο πίσω μέρος της οθόνης, απλως το ανέφερα σαν άλλο ένα στοιχείο της κακής διαχείρισης. Η ζημιά προφανώς έγινε διοτι ο τεχνικός ξάπλωσε -παρα τις ερωτήσεις μου- μια αρκετά βαριά οθόνη σε ενα κρεβάτι χωρίς καν να ελέγξει για σκουπιδάκια κτλ (Έτσι και αλλιώς είναι κακή διαχείριση να ξαπλώνεις μια τηλεόραση OLED 65" με την οθόνη προς τα κάτω) και μετέπειτα ασκώντας άκομη μεγαλύτερη πίεση δοκιμάζοντας να εφαρμόσει την βαριά βάση τοίχου πάνω στην ξαπλωμένη τηλεόραση. Η κάμερά μου, αν και δεν ήταν στο ίδιο δωμάτιο, είχε μικρή οπτική πρόσβαση και κατέγραψε όλες τις συνομιλίες, όπου τον ρωτώ επανειλημμένα αν είναι ασφαλές να βάλει την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω και αν μπορεί να τη διαχειριστεί μόνος του, καθώς και ο ήχος του μέτρου που πέφτει πανω στην οθόνη. Αμέσως μετά την αποχώρηση του τεχνικού, διαπίστωσα τη ζημιά και άνοιξα υπόθεση με τον Κωτσόβολο, αποστέλλοντας φωτογραφίες. 16 Σεπτεμβρίου - 14 Οκτωβρίου: Από την ημέρα που ανέφερα το πρόβλημα μέχρι τις 14 Οκτωβρίου, επικοινωνούσα συνεχώς με τον Κωτσόβολο. Περίμενα συχνά πάνω από 40 λεπτά στην αναμονή, και κάθε φορά μιλούσα με εκπροσώπους που δεν γνώριζαν την υπόθεσή μου και επαναλάμβαναν το ίδιο: “το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσα στην ημέρα.” Ωστόσο, καμία ενημέρωση δεν ερχόταν. 7 Οκτωβρίου: Κάνω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. 14 Οκτωβρίου: Ο Κωτσόβολος με καλεί για να επιβεβαιώσει ότι θα με αποζημιώσουν και ζητά την απόδειξη της τηλεόρασης για να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης. 18 Οκτωβρίου: Ο Κωτσόβολος με ενημερώνει τηλεφωνικά ότι είναι σε συζητήσεις με την τρίτη εταιρεία που έστειλε τον τεχνικό, η οποία αρνείται την ευθύνη για τη ζημιά. Τονίζω ότι η ευθύνη ανήκει στον Κωτσόβολο. 25 Οκτωβρίου: Με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι η επίσκεψη των τεχνικών είναι μόνο για επιβεβαίωση της ζημιάς. Ωστόσο, οι τεχνικοί που έφτασαν είπαν ότι η εντολή τους ήταν να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή, κάτι που θεωρώ ύποπτο, παραπλανητικό και χωρίς να έχει συμφωνηθει ουτε ειναι σωστή λύση, και το απορρίπτω. 29 Οκτωβρίου & 1 Νοεμβρίου: Ο Κωτσόβολος συνεχίζει με τηλεφωνήματα, προσπαθώντας να "επαληθεύσει" ξανά τη ζημιά. 3 Νοεμβρίου: Επισκέπτομαι το τοπικό κατάστημα του Κωτσόβολου για να μιλήσω με τον διευθυντή, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι θα βοηθήσει. 5 Νοεμβρίου: Το κατάστημα με καλεί, ισχυριζόμενο ψευδώς ότι η κεντρική διοίκηση δεν μπορούσε να με εντοπίσει τηλεφωνικά. 6 Νοεμβρίου: Λαμβάνω ένα απρόσμενο email από τον Κωτσόβολο, που με ενημερώνει ότι δεν εγκρίνουν την αντικατάσταση της τηλεόρασης (Χωρίς αιτιολόγηση!!!). Αυτό ήταν εντελώς σοκαριστικό για μένα, καθώς ποτέ δεν είχα ζητήσει αντικατάσταση και εκείνοι ποτέ δεν είχαν προτείνει τέτοια λύση. Εγώ περίμενα αποζημίωση και όχι αντικατάσταση. Αντί αυτού, πρότειναν ως "ένδειξη καλής θέλησης" να παραλάβουν την τηλεόραση και να τη στείλουν στη Sony για αλλαγή του πάνελ. 6 - 7 Νοεμβρίου: Είχα πολλαπλές συνομιλίες με τον Κωτσόβολο στο Facebook, όπου επέδειξαν απόλυτα αντιεπαγγελματική στάση και αρνούνταν να συνεργαστούν. Αναγκάστηκα να επικαλεστώ νόμους και το GDPR για να λάβω ουσιαστική απάντηση από αυτούς. 7 Νοεμβρίου: Ζήτησα από τον Κωτσόβολο γραπτή επιβεβαίωση με τους λόγους για τους οποίους αρνούνται την αποζημίωση. Η απάντησή τους ήταν: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση," εννοώντας την απόρριψη αντικατάστασης (που δεν ζήτησα) χωρίς αιτιολόγηση! Όταν επέμενα στους λόγους που υπαναχώρησαν στην αρχική τους δέσμευση για αποζημίωση, η απάντηση τους ήταν "Θα χρειαστεί να μας προωθήσετε σε φωτογραφία το email που έχετε λάβει για να ελεγχθεί"!!! Η τελική απάντηση τους: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση. Αναφορικά με την αποζημίωση, υπήρξε λανθασμένη ενημέρωση και απολογούμαστε για αυτό." Σε αυτό το σημείο τους έστειλα το παρακάτω μύνημα: Στο οποίο η απάντηση ήταν "Ισχύει η ίδια ενημέρωση." Ωπου και απάντησα Δεν πήρα απάντηση ποτέ. Ζήτησα το όνομα ενός υπεύθυνου για την υπόθεσή μου και το όνομα της τρίτης εταιρείας που έστειλε τον τεχνικό. Ο Κωτσόβολος αρνήθηκε, επικαλούμενος GDPR, κάτι που δεν αποτελεί έγκυρο επιχείρημα, καθώς δεν παραβιάζεται κανένας κανονισμός προσωπικών δεδομένων σε αυτό το αίτημα. Σε απάντηση, τους έστειλα επίσημο αίτημα άσκησης δικαιώματος πρόσβασης βάσει Άρθρου 15 του GDPR. Ειδικότερα αιτήθηκα να μου παραχωρήσουν αντίγραφο όλων των εσωτερικών επικοινωνιών, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σημειώσεων, καθώς και άλλων εγγράφων που περιέχουν προσωπικά μου δεδομένα ή οποιαδήποτε αναφορά στην υπόθεσή μου. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: Επικοινωνίες μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας σχετικά με τη διαχείριση της υπόθεσής μου. Αναφορές ή σχόλια που περιέχουν τα προσωπικά μου δεδομένα. Έγγραφα ή σημειώσεις που σχετίζονται με την εξέλιξη ή τη λήψη αποφάσεων στην υπόθεσή μου. Ηχογραφημένες συνομιλίες. Περαιτέρω Νόμιμες Ενέργειες: Σκοπεύω να προχωρήσω νομικά, καθώς ο Κωτσόβολος έχει παραβιάσει πολλές διατάξεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, όπως ο ελληνικός Νόμος 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή και τις οδηγίες της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών, και ούτε διατίθεται να συνεργαστεί. Με αυτή την εμπειρία θέλω να ενημερώσω άλλους καταναλωτές, ελπίζοντας ότι θα προστατευθούν από τέτοιες καταστάσεις και την έλλειψη υπευθυνότητας που αντιμετώπισα. Με πόνεσε το κεφάλι μου...
StamTheMan Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 10 ώρες πριν, Razgriz είπε Εκτός εάν δέχεσαι να χάσεις την ψυχική σου ηρεμία για 3000ε. Πολυ άπλα σε βρισκω. 1 1
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 3 minutes ago, tzotzo said: Αναφερθηκε λιγο παραπανω, οτι ειναι προαπαιτουμενο να βαλει βαση της εταιρειας. Δεν το είδα, θξ. 3 minutes ago, tzotzo said: Ειπε ο ανθρωπος οτι ηθελε τα χρηματα να παρει μια καινουρια. Αυτο προταθηκε στην αρχη και μετα υπαναχωρησε ο Kotsovolos. Δεν αναφέρθηκε πουθενά ότι θα του έδιναν αποζημίωση το 100% της αξίας της τηλεόρασης, εκτός κι αν μου διέφυγε κι αυτό.
StamTheMan Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 48 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε Αν όμως πράγματι σε ενοχλεί τόσο πολύ κάτι που ουσαστικά είναι ασήμαντο, μάλλον είναι ψυχιατρικής φύσης το θέμα - και σ' αυτό δεν φταίει ο Κωτσόβολος.... Και εσενα πολυ ανετο σε κοβω. Μαλλον εσυ εχεις μεγαλυτερο θεμα,γιατι μιλας εξω απο το χορο για μια τηλεοραση 3000 και κρινεις τον αλλο που σπαζεται για τη γρατζουνια. Και εμενα θα με ενοχλουσε αν επαιρνα τηλεοραση 3 χιλιαρικα και τη γρατζουνουσαν. 3
sdikr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, definitio said: Μικρότερη ή μεγαλύτερη ζημιά, προκληθηκε από απολύτως λανθασμένη εγκατάσταση, που αντιτίθεται σε κάθε οδηγία χειρισμού της οθόνης και ορίζει την αποφυγή κάθε πίεσης στο πάνελ και στήριξη/πιάσιμο μόνο στο πλαίσιο. Γι αυτή τη ζημιά και για το μέτρο της/μέγεθός της, οφείλεται κάποια αποκατάσταση, θα είχα ο ίδιος προτίμηση αλλά δεν γνωρίζω ούτε μπορώ να αποφασίσω το είδος της...(ελπίζω μο΄νο να βρεθεί αποδεκτή λύση σύντομα)... - αλλά πάλι αυτό που "γνωρίζουμε" και για το οποίο έχει αναλάβει ευθύνη/αποδεχθεί υπαιτιότητα ο Κωτσόβολος είναι υπό αμφισβήτηση, - αυτό που δεν γνωρίζουμε και δεν έχουμε λόγο/ένδειξη να υποθέσουμε ακόμη, αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα... Και ξανά, δεν υπήρχε εμφανής ζημιά όσο ήταν εκεί ο τεχνικός, ούτε αυτός την είδε, ούτε ο πελάτης Γραπτά τι έχει αναλάβει σαν ευθύνη ο κοτσοβολος; Αποκατάσταση του δώσανε, είπε όχι Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από sdikr typo 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις