Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Δεν υπάρχει απόδειξη ότι ο τεχνικός προξένησε την ζημιά, ακόμα και να γινόταν δεκτό το υλικό από τις κάμερες, δεν θα προκύψει τίποτα το φοβερό καθώς ο τεχνικός ναι μεν μπορεί να έπραξε λάθος αλλά δεν υπάρχει απόδειξη ότι από τις πράξεις του προξενήθηκε ζημιά.
2) Το προϊόν ήταν ήδη ανοιγμένο οπότε ξεκάθαρα η ζημιά θα μπορούσε να προϋπήρχε.
3) Το ότι ο Κωτσόβολος παραδέχθηκε το λάθος του δεν σημαίνει και αυτόματα ότι έγινε η ζημιά απο τον τεχνικό, μπορεί να αποφάσισε να κάνει την πρόταση γιατί δεν ήθελε να ασχοληθεί παραπάνω με το θέμα. Το ότι πρότεινε αλλαγή και δεν την δέχθηκε ο ts απλά τους βγάζει πια από την δύσκολη θέση καθώς θα πουν ότι εμείς προτείναμε λύση.

Σίγουρα η ζημιά μπορεί να έγινε από τον τεχνικό αλλά να αποδειχθεί κάτι τέτοιο δεν υπάρχει τρόπος εκτός και αν γινόταν έλεγχος εκείνη την στιγμή αλλά και πάλι σε ανοιγμένη τηλεόραση ο τεχνικός θα απαντούσε πολύ απλά: "Αυτή η γρατσουνιά ήταν από πριν".

Γι' αυτό καλό είναι όταν παραλαμβάνουμε καινούργιο αντικείμενο να μην το ανοίγουμε αν έχουμε σκοπό να τοποθετηθεί από κάποιο τεχνικό ή να κάνουμε την εγκατάσταση την ίδια ημέρα ώστε να αποφευχθεί η δικαιολογία "α, ήταν ανοιγμένη η συσκευασία".

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 2
  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.
53 minutes ago, definitio said:

η επιλογή της λύσης εν τέλει βαρύνει τον κάτοχο...

Δεν σχολιάζω τα υπόλοιπα που γράφεις, είναι διαδικαστικά και δεν έχει νόημα. Στέκομαι εδώ γιατί δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις. Η επιλογή της λύσης είναι του καταστήματος, όχι του κατόχου. Ο κάτοχος μπορεί να απαιτήσει να του φέρουν νέα τηλεόραση πέντε γυμνές παρθένες μια νύχτα με πανσέληνο, ενώ δίπλα τους θα κάνει χαρακίρι ο υπεύθυνος του καταστήματος υπό τον ήχο των Arch Enemy. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει κιόλας.

Ωστόσο, για χάριν της κουβέντας, πολύ θα ήθελα να ακούσω τι προτείνεις για την περίπτωση του OP. Ποια θα ήταν μια εύλογη λύση που μπορεί να προτείνει το κατάστημα για να λυθεί το πρόβλημά του κατά την γνώμη σου;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, alefther said:

δυστυχως δεν  ειναι τοσο απλο. Δεν ηταν καινουργιο αψεγαδιαστο προιον στο  κουτι, ηταν προιον σε χρηση. Οσο πιθανο ειναι  να προηρθε η ζημια απο το  παπλωμα του κρεβατιου (υποθετω οτι ο TS δεν ειναι  φακιρης να  κοιμαται  σε κρεβατι  με καρφια) αλλο τοσο  πιθανο ειναι να προειρθε απο  την οποια χρηση ειχε κανει  ο TS του προιοντος. Και το λαθος πανι καθαριζοντας την  οθονη μπορει να την γρατζουνισει..

- Δεν είναι φακίρης* ο πελάτης για να έχει καρφιά στο παπλωμα (i.e. δεν είναι τόσο πιθανό να προκλήθηκε από ενέργειες του τεχνικού ζημιά, κι ας ήταν 100% αντίθετες με κάθε οδηγία χειρισμού οθόνης, εκτός αν φταίει ο πελάτης),
- αλλά το λάθος ύφασμα μπορεί να προξενησει ζημιά (i.e. πιθανό να τη προξένησε ο ίδιος τη ζημιά).

Διαλέξτε επιτέλους, υποτιμάτε το Χ υπερτιμάτε το (εικαζόμενο) Ψ κατά πώς βολεύει το ρητορικό επιχείρημα.

30 minutes ago, sdikr said:

Μιλάμε για την ζημιά που δεν είχε αντιληφθεί καν ο Πελάτης όπως λέει όταν την κρέμασε ο τεχνικός;

Μικρότερη ή μεγαλύτερη ζημιά, προκληθηκε από απολύτως λανθασμένη εγκατάσταση, που αντιτίθεται σε κάθε οδηγία χειρισμού της οθόνης και ορίζει την αποφυγή κάθε πίεσης στο πάνελ και στήριξη/πιάσιμο μόνο στο πλαίσιο.

Γι αυτή τη ζημιά και για το μέτρο της/μέγεθός της, οφείλεται κάποια αποκατάσταση, θα είχα ο ίδιος προτίμηση αλλά δεν γνωρίζω ούτε μπορώ να αποφασίσω το είδος της...(ελπίζω μο΄νο να βρεθεί αποδεκτή λύση σύντομα)...

- αλλά πάλι αυτό που "γνωρίζουμε" και για το οποίο έχει αναλάβει ευθύνη/αποδεχθεί υπαιτιότητα ο Κωτσόβολος είναι υπό αμφισβήτηση,
- αυτό που δεν γνωρίζουμε και δεν έχουμε λόγο/ένδειξη να υποθέσουμε ακόμη, αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα...


*

Spoiler

φακίρ(ης) = ο φτωχός στα αραβικά...πλυθηντικός: φουκαρά'α(ς) (παρατηρούμενο φαινόμενο, να επιλέγεται ο πληθυντικός του αραβικού ως ενικός του δανεισμένου όρου στα ελληνικά, πχ "κιμπάρ(ης)", πληθ του "καμπίρ").,..άσχετο...

Ούτε φακίρης ούτε φουκαράς ο πελάτης με αγορά τηλεόρασης 3.000€...πολύ άτυχος που επέλεξε εγκατάσταση από Κωτσόβολο & έπεσε σε τζιμάνι τεχνικό και τώρα ταλαιπωρείται...

 

21 minutes ago, Malthador said:

Δεν σχολιάζω τα υπόλοιπα που γράφεις, είναι διαδικαστικά και δεν έχει νόημα. Στέκομαι εδώ γιατί δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις. Η επιλογή της λύσης είναι του καταστήματος, όχι του κατόχου. Ο κάτοχος μπορεί να απαιτήσει να του φέρουν νέα τηλεόραση πέντε γυμνές παρθένες μια νύχτα με πανσέληνο, ενώ δίπλα τους θα κάνει χαρακίρι ο υπεύθυνος του καταστήματος υπό τον ήχο των Arch Enemy. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει κιόλας.

Ωστόσο, για χάριν της κουβέντας, πολύ θα ήθελα να ακούσω τι προτείνεις για την περίπτωση του OP. Ποια θα ήταν μια εύλογη λύση που μπορεί να προτείνει το κατάστημα για να λυθεί το πρόβλημά του κατά την γνώμη σου;

 

Επεξ/σία από definitio
  • Moderators
Δημοσ.
8 minutes ago, definitio said:

 

Οκ, το ακούω το πιστωτικό στο 10% της αξίας του προϊόντος, δεν είναι παράλογη απαίτηση, αλλά προσωπικά θα επέλεγα την αντικατάσταση του πάνελ με κλειστά μάτια, γιατί ποιος ξέρει τι άλλη ζημιά μπορεί να έχει προκληθεί με τους λανθασμένους χειρισμούς του τεχνικού.

Θα ζητούσα αντικατάσταση του πάνελ και για έναν άλλο λόγο όμως, πολύ σημαντικότερο: θα ήθελα να περάσει μια βόλτα από το σέρβις της Sony, έτσι ώστε να γίνει reset η εγγύηση. Αν δεν δεχτεί αντικατάσταση, ουσιαστικά καίει την εγγύηση της τηλεόρασής του. Αν πάθει κάτι μέσα στην διετία, τότε η Sony θα αρνηθεί το σέρβις με πρόσχημα ότι έχει προκληθεί βλάβη από χέρι τρίτου στο πάνελ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σεντονι που γράφεις ακυρώνεται απο την στιγμη που ο τεχνικός αποχωρεί και παραδιδει την εργασια του χωρίς να υπαρξει καμια διαπιστωση ζημιας απο τον ιδιοκτήτη.Νομιμα ο τεχνικώς ισχυριζεται οτι η ζημια εγινε μετα την απωχωρηση του χωρίς να εχει κανενα προβλημα.Ειδικότερα οταν ο ιδικτητης δεν εχει να προσκομίσει αποδειξη οτι η τηλ δεν ειχε πριν την τοποθετηση  γρατζουνια.

Ισως να μην ειναι αργα ακομα να δεχτει την επισκευη απο την SONY.

47 λεπτά πριν, definitio είπε

Δεν είναι φακίρης* ο πελάτης για να έχει καρφιά στο παπλωμα (i.e. δεν είναι τόσο πιθανό να προκλήθηκε από ενέργειες του τεχνικού ζημιά, κι ας ήταν 100% αντίθετες με κάθε οδηγία χειρισμού οθόνης, εκτός αν φταίει ο πελάτης),

 

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 minutes ago, Malthador said:

Οκ, το ακούω το πιστωτικό στο 10% της αξίας του προϊόντος, δεν είναι παράλογη απαίτηση, αλλά προσωπικά θα επέλεγα την αντικατάσταση του πάνελ με κλειστά μάτια, γιατί ποιος ξέρει τι άλλη ζημιά μπορεί να έχει προκληθεί με τους λανθασμένους χειρισμούς του τεχνικού.

Θα ζητούσα αντικατάσταση του πάνελ και για έναν άλλο λόγο όμως, πολύ σημαντικότερο: θα ήθελα να περάσει μια βόλτα από το σέρβις της Sony, έτσι ώστε να γίνει reset η εγγύηση. Αν δεν δεχτεί αντικατάσταση, ουσιαστικά καίει την εγγύηση της τηλεόρασής του. Αν πάθει κάτι μέσα στην διετία, τότε η Sony θα αρνηθεί το σέρβις με πρόσχημα ότι έχει προκληθεί βλάβη από χέρι τρίτου στο πάνελ.

Γι αυτές τις λεπτομέρειες θα πρέπει να συνεννοηθεί ο πελάτης με τη Sony και για το τί ακριβώς θα γίνει με τον Κωτσόβολο αν συναινέσει σ' αυτή τη λύση.

Αν γίνουν όλα όπως λες, μπορεί να είναι βέλτιστη λύση...

Αυτό που σημείωσα εγώ από τα σχόλια είναι ότι ενώ είχε συμφωνηθεί επαλήθευση της ζημιάς με επιτόπιο έλεγχο από τεχνικούς του Κωτσόβολου, αιφνιδίως ενημερώθηκε από τους ίδιους, όχι από κάποιον υπεύθυνο,  ότι ήρθαν να παραλάβουν το προϊόν...

...κι εγώ χωρίς πρότερη και εκτενή συμφωνία για τη φύση της επέμβασης, ποιός θα την εκτελούσε, ποιός θα ήταν υπεύθυνος για ζημιές κατά τη μεταφορά ογκώδους και πολύ ακριβού αντικειμένου (πολλά παραθυράκια εκεί αν διαβάσει κανείς όρους αγοράς προϊόντων), δεν θα συναινουσα εκείνη τη στιγμή σε τέτοια διευθέτηση.

Δεν ξέρω αν θα μπορούσε τεχνικός της Sony να ελέγξει επιτόπου την οθόνη και να διαπιστώσει αν υπάρχουν περαιτέρω φθορές, για αποφυγή προβλημάτων σε μελλοντική χρήση της εγγύησης...
...θα το προτιμούσα - αν η φύση της ζημίας είναι περισσότερο αισθητικής φύσεως - ακριβώς γιατί τέτοιες μεταφορές με αγχώνουν...δεν σου λέει κανείς ότι δεν θα επιστραφεί με παρόμοια ή χειρότερα σημάδια...και πάλι από την αρχή...γι αυτό θα προέκρινα προσωπικά το πιστωτικό.

(προ 2 εβδομάδων αγόρασα πλυντήριο πιάτων από Κωτσόβολο, ήρθε με κάπως τσακισμένο σωληνα αποστράγγισης, που είναι πλεον ενσωματωμένος στη συσκευή, δλδ θέλει παρέμβαση τεχνικού για να αφαιρεθεί...τούς έστειλα φωτογραφίες κ ενημέρωσα πως για μένα δεν τίθεται θέμα επιστροφής ή αντικατάστασης ή επισκευής, εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα διαρροής και με τη δέσμευσή τους ότι σε περίπτωση που προκληθεί/προκύψει διαρροή στο μέλλον, δεν θα θεωρηθεί εκτός εγγύησης το ανταλλακτικό, έστω...
...συμφωνήσαμε έτσι σε πιστωτικό-επιστροφή σε μετρητά, για 40€...
...ακριβώς επειδή δεν εμπιστεύομαι ότι, ενώ το έχω κατακαίνουριο της κούτας, με βόλτα από τεχνικό τμήμα κτλ, δεν θα επιστρέψει και με άλλα κουσούρια, που μπορεί να με ενοχλουν περισσότερο)

40 minutes ago, filipprin said:

Το σεντονι που γράφεις ακυρώνεται απο την στιγμη που ο τεχνικός αποχωρεί και παραδιδει την εργασια του χωρίς να υπαρξει καμια διαπιστωση ζημιας απο τον ιδιοκτήτη.Νομιμα ο τεχνικώς ισχυριζεται οτι η ζημια εγινε μετα την απωχωρηση του χωρίς να εχει κανενα προβλημα.Ειδικότερα οταν ο ιδικτητης δεν εχει να προσκομίσει αποδειξη οτι η τηλ δεν ειχε πριν την τοποθετηση  γρατζουνια.

Ισως να μην ειναι αργα ακομα να δεχτει την επισκευη απο την SONY.

1) Αποδέχθηκε ο Κωτσόβολος ένα βαθμό υπαιτιότητας, λόγω πλήρους παραβίασης των οδηγιών χειρισμού της τηλεόρασης; Ναι ή Ού;

2) Ο τεχνικός όταν πήγε να εγκαταστήσει στον τοίχο τη τηλεόραση - ως υπεύθυνος και σχολαστικός επαγγελματίας κ υπάλληλος μιας καταξιωμένης στη συνείδηση όλου του ελληνικού έθνους επιχείρησης με κοινωνικό και επαγγλεματικό ήθος και παρόχου αξεπέραστης ποιότητας υπηρεσιών - αν είχε δει προϋπάρχουσα ζημιά, δεν θα είχε αρνηθεί την εργασία, μέχρι επαλήθευσης, τουλαχιστον, ότι η όποια ζημιά προϋπήρχε, ώστε να προχωρήσει χωρίς νομική ευθύνη σε βάρος του ιδίου και του λατρεμένου και πολυχρονεμένου Κωτσόβολου ;

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, definitio είπε

Γι αυτές τις λεπτομέρειες θα πρέπει να συνεννοηθεί ο πελάτης με τη Sony και για το τί ακριβώς θα γίνει με τον Κωτσόβολο αν συναινέσει σ' αυτή τη λύση.

Αν γίνουν όλα όπως λες, μπορεί να είναι βέλτιστη λύση...

Αυτό που σημείωσα εγώ από τα σχόλια είναι ότι ενώ είχε συμφωνηθεί επαλήθευση της ζημιάς με επιτόπιο έλεγχο από τεχνικούς του Κωτσόβολου, αιφνιδίως ενημερώθηκε από τους ίδιους, όχι από κάποιον υπεύθυνο,  ότι ήρθαν να παραλάβουν το προϊόν...

...κι εγώ χωρίς πρότερη και εκτενή συμφωνία για τη φύση της επέμβασης, ποιός θα την εκτελούσε, ποιός θα ήταν υπεύθυνος για ζημιές κατά τη μεταφορά ογκώδους και πολύ ακριβού αντικειμένου (πολλά παραθυράκια εκεί αν διαβάσει κανείς όρους αγοράς προϊόντων), δεν θα συναινουσα εκείνη τη στιγμή σε τέτοια διευθέτηση.

Δεν ξέρω αν θα μπορούσε τεχνικός της Sony να ελέγξει επιτόπου την οθόνη και να διαπιστώσει αν υπάρχουν περαιτέρω φθορές, για αποφυγή προβλημάτων σε μελλοντική χρήση της εγγύησης...
...θα το προτιμούσα - αν η φύση της ζημίας είναι περισσότερο αισθητικής φύσεως - ακριβώς γιατί τέτοιες μεταφορές με αγχώνουν...δεν σου λέει κανείς ότι δεν θα επιστραφεί με παρόμοια ή χειρότερα σημάδια...και πάλι από την αρχή...γι αυτό θα προέκρινα προσωπικά το πιστωτικό.

(προ 2 εβδομάδων αγόρασα πλυντήριο πιάτων από Κωτσόβολο, ήρθε με κάπως τσακισμένο σωληνα αποστράγγισης, που είναι πλεον ενσωματωμένος στη συσκευή, δλδ θέλει παρέμβαση τεχνικού για να αφαιρεθεί...τούς έστειλα φωτογραφίες κ ενημέρωσα πως για μένα δεν τίθεται θέμα επιστροφής ή αντικατάστασης ή επισκευής, εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα διαρροής και με τη δέσμευσή τους ότι σε περίπτωση που προκληθεί/προκύψει διαρροή στο μέλλον, δεν θα θεωρηθεί εκτός εγγύησης το ανταλλακτικό, έστω...
...συμφωνήσαμε έτσι σε πιστωτικό-επιστροφή σε μετρητά, για 40€...
...ακριβώς επειδή δεν εμπιστεύομαι ότι, ενώ το έχω κατακαίνουριο της κούτας, με βόλτα από τεχνικό τμήμα κτλ, δεν θα επιστρέψει και με άλλα κουσούρια, που μπορεί να με ενοχλουν περισσότερο)

1) Αποδέχθηκε ο Κωτσόβολος ένα βαθμό υπαιτιότητας, λόγω πλήρους παραβίασης των οδηγιών χειρισμού της τηλεόρασης; Ναι ή Ού;

2) Ο τεχνικός όταν πήγε να εγκαταστήσει στον τοίχο τη τηλεόραση - ως υπεύθυνος και σχολαστικός επαγγελματίας κ υπάλληλος μιας καταξιωμένης στη συνείδηση όλου του ελληνικού έθνους επιχείρησης με κοινωνικό και επαγγλεματικό ήθος και παρόχου αξεπέραστης ποιότητας υπηρεσιών - αν είχε δει προϋπάρχουσα ζημιά, δεν θα είχε αρνηθεί την εργασία, μέχρι επαλήθευσης, τουλαχιστον, ότι η όποια ζημιά προϋπήρχε, ώστε να προχωρήσει χωρίς νομική ευθύνη σε βάρος του ιδίου και του λατρεμένου και πολυχρονεμένου Κωτσόβολου ;

οχι

τη μοναδικη γραπτη επικοιωνια που αναφερει ο TS απο  τον  Κωτσο ειναι αυτη

Στις 8/11/2024 στις 3:37 ΜΜ, divxmania είπε

 

  • Λαμβάνω ένα απρόσμενο email από τον Κωτσόβολο, που με ενημερώνει ότι δεν εγκρίνουν την αντικατάσταση της τηλεόρασης (Χωρίς αιτιολόγηση!!!). Αυτό ήταν εντελώς σοκαριστικό για μένα, καθώς ποτέ δεν είχα ζητήσει αντικατάσταση και εκείνοι ποτέ δεν είχαν προτείνει τέτοια λύση. Εγώ περίμενα αποζημίωση και όχι αντικατάσταση. Αντί αυτού, πρότειναν ως "ένδειξη καλής θέλησης" να παραλάβουν την τηλεόραση και να τη στείλουν στη Sony για αλλαγή του πάνελ.

 

ενδειξη καλης θελησης δεν ειναι αποδοχη ευθυνης. Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο Κωτσος εχει αρκετους δικηγορους για  να ξερει οτι δε πρεπει να αποδεχτει ευθυνη

 

Τα λοιπα, λυπαμαι που στο λεω, ειναιι  100% δικο σου wishful  thinking

  • Like 1
Δημοσ.

μετά τις 14 σελίδες ούτε ένας να μοιράσει ποπ κορν? Λίγη ενσυναίσθηση μια παρέα είμαστε! ❤️ 

Wide Eyed Wow GIF

 

για να μην αφήσω μόνο το από πάνω κομμάτι και σβηστεί η απάντηση να γράψω οτι μετά από 14 σελίδες ένα πράγμα κατάλαβα:

Ελλαδιστάν τεχνικαράς βρήκε καταναλωτή με μεγάλη οικονομική επιφάνεια αλλά με άγνοια πρόληψης κινδύνου, όπου παρόλαυτά παίζει στα δάχτυλα τα δικονομικά των συναλλαγών. 

Φυσικό επακόλουθο να γίνει στραβή από τον τεχνικαρά και να γίνει Λούης ενώ ο άνετος οικονομικά καταναλωτής δεν είναι πλήρως ενημερωμένος για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του για το πως χειριζόμαστε τέτοιες καταστάσεις καλύπτωντας το πωπό μας.

Η κατάσταση τώρα είναι "πιάσε το αυγό και κούρεφτο" και άκρη δε θα βγει το μόνο σίγουρο.

Ο φίλος λοιπόν με την τηλεόραση επίσης δεν οργανώνεται λίγο να γράψει με ακρίβεια και 2 φωτογραφίες πιο σωστές την κατάσταση της τηλεόρασης αλλά και σαφώς να μας απαντήσει πως θα αποδείξει οτι η τηλεόραση γρατσουνίστηκε στο κρεβάτι και όχι νωρίτερα από την κούτα όπως την έβγαζαν και τρίφτηκε σε κάνα τζιν μεταλλικό κούμπωμα ας πούμε και εν αγνοία του θα ρίξει το φταίξιμο στον οποιονδήποτε εκτός από τον εαυτό του.

 

Πρόχειρες καταστάσεις, ανοργάνωτες σε μια χώρα που τεχνικός-καταστήματα-πελάτες υπάρχει το φαινόμενο ότι δηλώσεις είσαι.

Συνεχίζω το ποπ κορν μου μέχρι να τελειώσει το θρεντ ή μέχρι να κλειδωθεί.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι σύνηθες να ξαπλώνεται προς τα εμπρός μια tv για να μονταριστεί η βάση της, είτε στο πάτωμα, είτε πάνω σε μια υπερυψωμένη επιφάνεια, όπου και στις 2 περιπτώσεις, έχουμε στρώσει ένα χοντρό καθαρό ύφασμα που να μην είναι τραχύ.

Καλύτερος τρόπος όμως, είναι να ξαπλώνει η τηλεόραση μαζί με τα προστατευτικά φελιζόλ τα οποία περιέχονται στη συσκευασία της. Είναι ο καλύτερος τρόπος προφύλαξης. Επίσης πάντα στο manual δίνονται οδηγίες τοποθέτησης της βάσης για την εκάστοτε tv.

ένα παράδειγμα:

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από warewolf
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, warewolf είπε

Είναι σύνηθες να ξαπλώνεται προς τα εμπρός μια tv για να μονταριστεί η βάση της, είτε στο πάτωμα, είτε πάνω σε μια υπερυψωμένη επιφάνεια, όπου και στις 2 περιπτώσεις, έχουμε στρώσει ένα χοντρό καθαρό ύφασμα που να μην είναι τραχύ.

Καλύτερος τρόπος όμως, είναι να ξαπλώνει η τηλεόραση μαζί με τα προστατευτικά φελιζόλ τα οποία περιέχονται στη συσκευασία της. Είναι ο καλύτερος τρόπος προφύλαξης.

ένα παράδειγμα:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

το ξαναειπα  πριν σελιδες,  οσες SONY εχω αγορασει  λενε  οτι η τοποθετηση βασης (εργοστασιακης η τοιχου) γινεται με την τηλεοραση μεσα στο "κουτι"

το κουτι της Sony δε ειναι σαν αυτο, ειναι βαση με χαρτονι και αφρολεξ στο κατω  μερος και  ενα "φακελο" χαρτονι ας το  πουμε που το σηκωνεις και η  τηλεοραση μενει στηριγμενη, ορθια στη βαση. Ετσι, με καποιον ισως να  κρατατει κοντρα μπροστα βιδωνεις οτι ειναι να βιδωσεις.
 

Αλλα ολο αυτο ειναι  moot γιατι δεν εκανε ο  κωτσος unboxing το προιον, το  προιον ηταν ανοιχτο,  εγκατεστημενο και σε χρηση

Επεξ/σία από alefther
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αρκετές tv's παραμένουν όρθιες ανάποδα στο φελιζόλ/βάση για να μπορέσεις να βιδώσεις τη βάση χωρίς να ξαπλώσει. Αν όμως  πρόκειται να την ξαπλώσεις, αν δεν είσαι σίγουρος για τυχόν σκουπιδάκια, καλύτερα να αφήσεις τα προστατευτικά επάνω στο panel.

Επεξ/σία από warewolf
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, alefther said:

οχι

τη μοναδικη γραπτη επικοιωνια που αναφερει ο TS απο  τον  Κωτσο ειναι αυτη

ενδειξη καλης θελησης δεν ειναι αποδοχη ευθυνης. Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο Κωτσος εχει αρκετους δικηγορους για  να ξερει οτι δε πρεπει να αποδεχτει ευθυνη

 

Τα λοιπα, λυπαμαι που στο λεω, ειναιι  100% δικο σου wishful  thinking

Οκ έχεις ένα δίκιο, αλλά αφού τα λεγόμενα και γραφόμενα του κατόχου της τηλεόρασης είναι όσα στοιχεία έχουμε, γράφει επίσης ότι

"14 Οκτωβρίου:

  • Ο Κωτσόβολος με καλεί για να επιβεβαιώσει ότι θα με αποζημιώσουν και ζητά την απόδειξη της τηλεόρασης για να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης."

7 Νοεμβρίου:

  • ...
  • Όταν επέμενα στους λόγους που υπαναχώρησαν στην αρχική τους δέσμευση για αποζημίωση, η απάντηση τους ήταν "Θα χρειαστεί να μας προωθήσετε σε φωτογραφία το email που έχετε λάβει για να ελεγχθεί"!!!
  • Η τελική απάντηση τους: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση. Αναφορικά με την αποζημίωση, υπήρξε λανθασμένη ενημέρωση και απολογούμαστε για αυτό."

Επίσης ο TS γράφει ότι έχει κάμερα εντός της οικίας του και ειδοποίηση περί καταγραφής εικόνας και ήχου προς όποιον τρίτο εισέρχεται.

Οπότε εφόσον κάθε τί που έχει γράψει ο κάτοχος είναι αληθές, έχει αρχικα δέσμευση του Κωτσόβολου ότι θα προχωρήσει σε κάποια αποζημίωση και γραπτή απόδειξη ότι αυτό τού είχαν υποσχεθεί αρχικά, όπως και ηχητικές τουλάχιστον αποδείξεις περί του ανορθόδοξου χειρισμού της τηλεόρασης από τον τεχνικό.

Ο συνδυασμός του οπτικο-ακουστικού υλικού και της αρχικής γραπτής δέσμευσης του Κωτσόβολου να προχωρήσει σε αποζημίωση, την οποία μετά άλλαξε σε "ένδειξη καλής θέλησης", θα αξιολογηθεί νομικά...

...αλλά αν απορρίπτεις κάθε δική σου ευθύνη, δύσκολο από "καλή θέληση" να αναλάβεις ο ίδιος τη μεταφορά πολύ υψηλής αξίας και μεγάλου όγκου αντικειμένου, εκτιθέμενος σε περαιτέρω κίνδυνο λόγω πιθανών ζημιών κατά τη μεταφορά
...ποιά θα ήταν η νομική έκθεση του Κωτσόβολου σε τέτοια περίπτωση; Και πώς θα αξιολογούταν η προσφορά "καλής θέλησης" σε αυτή τη καταγεγραμμένη διαδικασία όπως εξελίχθηκε;

 

Επειτα το ότι "έχει δικηγόρους" δεν σημαίνει ούτε ότι έχει δίκιο ως προς την ουσία, ούτε ότι είναι νομικά καλυμμενος...απλώς πιέζει προς την λύση που τον συμφέρει

16 minutes ago, alefther said:

το ξαναειπα  πριν σελιδες,  οσες SONY εχω αγορασει  λενε  οτι η τοποθετηση βασης (εργοστασιακης η τοιχου) γινεται με την τηλεοραση μεσα στο "κουτι"

το κουτι της Sony δε ειναι σαν αυτο, ειναι βαση με χαρτονι και αφρολεξ στο κατο  μερος και  ενα "φακελο" χαρτονι ας το  πουμε που το σηκωνεις και η  τηλεοραση μενει στηριγμενη, ορθια στη βαση.
 

Αλλα ολο αυτο ειναι  moot γιατι δεν εκανε ο  κωτσος unboxing το προιον, το  προιον ηταν ανοιχτο,  εγκατεστημενο και σε χρηση

Κι ας μην υπάρχει το κουτί, ο χειρισμός της τηλεόρασης πρέπει να γίνεται με τρόπο που δεν θα ασκείται πίεση στο πάνελ, αλλά στο πλαίσιο, και με ομοιόμορφο τρόπο.

Αυτό επιτυγχάνεται σε κάποια επίπεδη επιφάνεια - πχ τραπεζι - και με κάποιο ενδιάμεσο προστατευτικό...από το αντιστατικό κάλυμμα έως ένα απλό καθαρό σεντόνι ή τραπεζομάντηλο χωρίς κεντήματα...

Δεν σημαίνει ότι ελλείψει του κουτιού, μόνη λύση ήταν η τοποθέτηση της τηλεόρασης μπρούμυτα σε σε άνιση/μη επίπεδη επιφάνεια κι αυτό δικαιολογεί την αποποίηση ευθυνών.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ουσία της υπόθεσης είναι αν έχεις καταγεγραμμένο τον ισχυρισμό του καταστήματος ότι θα προβεί σε χρηματική αποζημίωση σε κάποιο επίσημο έγγραφο-απάντηση στο αίτημα σου. Αν ναι τότε κυνήγησε το αν όχι, τότε με "σου'πα , μου'πες" κάποιου υπάλληλου είναι δύσκολο να βρεθεί άκρη ακόμα και αν καταφέρεις να βρεις την εν λόγο επικοινωνία στα συστήματα αυτόματης καταγραφής τηλεφωνικών κλήσεων του καταστήματος, αν μάλιστα ο ισχυρισμός αυτός έγινε σε κατ' ιδίαν συνάντηση ακόμα χειρότερα.

Σε κάθε περίπτωση συμβουλέψου ένα αξιόπιστο δικηγόρο ώστε να μην μπεις σε τζάμπα δικάστηκα έξοδα και περιπέτειες - μόνος σου να βρεις άκρη μου φαίνεται δύσκολο καθώς οι επιχειρήσεις αυτές έχουν πολυπληθή νομικά τμήματα.

Καλή τύχη.

 

Επεξ/σία από Directx
Δημοσ.
4 ώρες πριν, divxmania είπε

από τη στιγμή που αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη

Εγω παντως ακομα δεν εχω καταλαβει ποτε θα εισαι ευχαριστημενος. Ανελαβαν μια χαρα την ευθυνη, και ζητησαν να στειλουν την τηλεοραση στην αντιπροσωπεια για αλλαγη panel.

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Vstromrider είπε

Εγω παντως ακομα δεν εχω καταλαβει ποτε θα εισαι ευχαριστημενος. Ανελαβαν μια χαρα την ευθυνη, και ζητησαν να στειλουν την τηλεοραση στην αντιπροσωπεια για αλλαγη panel.

 

Δεν θέλει πολύ μυαλό, φαίνεται απ' τα γραφόμενά του. 
Eυχαριστημένος θα ήταν αν του πλήρωναν την αξία της τηλεόρασης και κρατούσε και την συσκευή.
Ή, κατ' ελάχιστον, αν του έδιναν μια καινούρια για τις δυο γρατσουνιές.
Δηλαδή παράλογες απαιτήσεις που κανένα κατάστημα δεν θα δεχόταν....

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 2
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...