Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, definitio είπε

Πώς να μη σε περνάμε για τρελό (υπογραφή), όταν στην ίδια απάντηση αρνείσαι καθε πιθανότητα υπαιτιότητας του τεχνικού και μετά λες "ο Κωτσόβολος αναγνώρισε (σε διορθώνω ορθογραφικά) το πρόβλημα";

ο κοτσοβολος προ τιμη του δεχτηκε να εξυπηρέτηση τον πελατη δειχνοντας  του τον δεοντα σεβασμο και προτείνοντας του επισκευη στον επισημο αντιπρόσωπο.

Ο πελάτης όμως τα ηθελε ολα δικα του οποτε όπως λεει ο σοφός λαος

Οποίος θελει τα πολλα χανει και τα λιγα

Επεξ/σία από filipprin
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 minute ago, filipprin said:

ο κοτσοβολος προ τιμη του δεχτηκε να εξυπηρτηση τον πελατη δειχνοντας  του τον δεοντα σεβασμο και προτείνοντας του επισκευη στον επισημο αντιπρόσωπο.

Ο πελατησ όμως τα ηθελε ολα δικα του οποτε όπως λεει ο σοφός λαος

Οποίος θελει τα πολλα χανει και τα λιγα

Βρε τον ευσεβή, σεβαστικό και πάνω απ' όλα σεβάσμιο Κωτσόβολο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SOCRATIS1000 είπε

Και σε εμενα σε μια τοποθετηση που μου εκανε ενας ,ναι μεν την ξαπλωσαμε στο κρεβατι αλλα ο ιδιος μου ειπε κατσε να βαλουμε αυτα τα χαρτια απο κατω μην εχουμε προβλημα

  Ο τεχνικος εφοσον κανει αυτη την δουλεια ,πρεπει να ξερει

Επισης αυτα σε πληρωνω αλλα ελα βοηθησε με να την κουμπωσουμε μαζι δεν τα καταλαβαινω

Πληρωνω καποια χρηματα να την βαλεις,αν εμενα μου πεσει τι γινεται?Για αυτο σε πληρωνω γιατι εγω δεν μπορω,ας φερεις βοηθο,εγω θελω μια αρτια οθονη να την βαλεις στην θεση της ,χωρις γρατζζουνιες..Δεν θες να την βαλεις στο κρεβατι,βαλτην στο πατωμα με προστατευτικα απο κατω,εσυ ξερεις την δουλεια οχι εγω

  Και πολυ τεχνικοι το κανουν,τοποθετηση αλλων πραγματων,εεε βοηθησε με εσυ λιγο,πιασε μια αυτο ,μια το αλλο,πιασε μια τον σωληνα του ac κτλ..Καλα ρε μεγαλε γι αυτο σε πληρωνω οχι για να κανω εγω τον βοηθο

Και σε εμενα σε μια τοποθετηση που μου εκανε ενας ,ναι μεν την ξαπλωσαμε στο κρεβατι αλλα ο ιδιος μου ειπε κατσε να βαλουμε αυτα τα χαρτια απο κατω μην εχουμε προβλημα

  Ο τεχνικος εφοσον κανει αυτη την δουλεια ,πρεπει να ξερει

Επισης αυτα σε πληρωνω αλλα ελα βοηθησε με να την κουμπωσουμε μαζι δεν τα καταλαβαινω

Πληρωνω καποια χρηματα να την βαλεις,αν εμενα μου πεσει τι γινεται?Για αυτο σε πληρωνω γιατι εγω δεν μπορω,ας φερεις βοηθο,εγω θελω μια αρτια οθονη να την βαλεις στην θεση της ,χωρις γρατζζουνιες..Δεν θες να την βαλεις στο κρεβατι,βαλτην στο πατωμα με προστατευτικα απο κατω,εσυ ξερεις την δουλεια οχι εγω

  Και πολυ τεχνικοι το κανουν,τοποθετηση αλλων πραγματων,εεε βοηθησε με εσυ λιγο,πιασε μια αυτο ,μια το αλλο,πιασε μια τον σωληνα του ac κτλ..Καλα ρε μεγαλε γι αυτο σε πληρωνω οχι για να κανω εγω τον βοηθο

Και σε εμενα σε μια τοποθετηση που μου εκανε ενας ,ναι μεν την ξαπλωσαμε στο κρεβατι αλλα ο ιδιος μου ειπε κατσε να βαλουμε αυτα τα χαρτια απο κατω μην εχουμε προβλημα

  Ο τεχνικος εφοσον κανει αυτη την δουλεια ,πρεπει να ξερει

Επισης αυτα σε πληρωνω αλλα ελα βοηθησε με να την κουμπωσουμε μαζι δεν τα καταλαβαινω

Πληρωνω καποια χρηματα να την βαλεις,αν εμενα μου πεσει τι γινεται?Για αυτο σε πληρωνω γιατι εγω δεν μπορω,ας φερεις βοηθο,εγω θελω μια αρτια οθονη να την βαλεις στην θεση της ,χωρις γρατζζουνιες..Δεν θες να την βαλεις στο κρεβατι,βαλτην στο πατωμα με προστατευτικα απο κατω,εσυ ξερεις την δουλεια οχι εγω

  Και πολυ τεχνικοι το κανουν,τοποθετηση αλλων πραγματων,εεε βοηθησε με εσυ λιγο,πιασε μια αυτο ,μια το αλλο,πιασε μια τον σωληνα του ac κτλ..Καλα ρε μεγαλε γι αυτο σε πληρωνω οχι για να κανω εγω τον βοηθο

Όλα σωστά είναι φίλε μου.. Αλλά δεν θα πεθάνω να σηκώσω κ μια τηλεόραση Να τον βοηθήσω. Στην τελική το να έβρισκαν 2 άτομα να σου στείλουν μπορεί να έκανε 2 βδομάδες πχ. Θα καθόσουν με την τηλεόραση στο κουτί να περιμένεις 2 βδομάδες ενώ σε εξυπηρετεί με 1 άτομο κ 1 λεπτό να σηκώσεις να βοηθήσεις στο κούμπωμα? Εγώ δεν θα περίμενα μέρα παραπάνω για 1 λεπτό υπόθεση. 🤷

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, definitio είπε

Βρε τον ευσεβή, σεβαστικό και πάνω απ' όλα σεβάσμιο Κωτσόβολο...

Αν διαβασες μετα την αρνηση για επισκευη και ο σεβασμιος κοτσοβολος τον εγραψε και διεκοψε την εποικοινωνια .Τον αφησε να ψαχνει να βρει το δικιο του εδω μεσα γνωριζοντας οτι νομικα δεν μπορει να του κανει τιποτα ο ιδιοκτήτης μιας και ειναι απολυτα κατοχυρωμένος .

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, filipprin είπε

Κατα την αποχώρηση του ολα ηταν κανονικα και κανενα παραπονο δεν διαπιστωθηκε απο την εργασια του

 

Κάνεις λάθος. Καθ' όλη τη διάρκεια της τοποθέτησης υπήρχαν παράπονα και ερωτήσεις σχετικά με τον χειρισμό της οθόνης, τα οποία είναι και καταγεγραμμένα.

1 λεπτό πριν, filipprin είπε

Αν διαβασες μετα την αρνηση για επισκευη και ο σεβασμιος κοτσοβολος τον εγραψε και τον αφησε να ψαχνει να βρει το δικιο του εδω μεσα γνωριζοντας οτι νομικα δεν μπορει να του κανει τιποτα ο ιδιοκτης μιας και ειναι απολυτα κατοχυρωμένος .

Δεν ψάχνω να βρω το δίκιο μου εδώ, ενημερώνω άλλους καταναλωτές.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
46 minutes ago, definitio said:

Πώς να δεχθεί ο πελάτης να παρέμβει στη τηλεόραση μη πιστοποιημένο τεχνικό τμήμα, θέτοντας σε κίνδυνο τη μελλοντική χρήση της εγγύησης;
Ειδικά όταν δεν είχε προηγηθεί καμία συνεννόηση για την παραλαβή της οθόνης;

- Εστω ότι αγόρασες εσύ τηλεόραση 3.000€,
- ο τεχνικός εγκαταστάτης που έστειλε ο Κωτσόβολος δεν ακολούθησε καμία οδηγία ασφαλούς χειρισμού > έγινε κάποια ζημιά,
- και δύο τεχνικοί που έχουν ερθει για επαλήθευση της ζημιάς θέλουν ξαφνικά να πάρουν τη τηλεόραση αξίας 3.000 (υπήρχε τώρα η συσκευασία, ή θα την έπαιρναν/γύριζαν χωρίς συσκευασία > πρόσθετος κίνδυνος φθοράς) υποσχόμενοι επισκευή
- Θα έδινες εσύ τη πανάκριβη τηλεόραση, χωρίς προ-συνεννόηση και με την προβληματική συνθήκη της εγγύησης μετά από επέμβαση από τεχνικό τμήμα εκτός της Sony;

Ειλικρινα θα ήθελα να μαθω.

Δηλαδή θες να σου απαντήσω τι θα έκανα εγώ:

  1. εάν είχα αγοράσει μια τηλεόραση των 3k, και
  2. εάν δεχόμουν να αποσυσκευαστεί πριν τοποθετηθεί, και
  3. εάν είχα επιλέξει άλλο κατάστημα για να μου κάνει τοποθέτηση, διαφορετικό από αυτό που την αγόρασα, και
  4. εάν ερχόταν μόνος ένας τεχνικός για να τοποθετήσει τηλεόραση μήκους 1,70cm, και
  5. εάν τοποθετούσε την τηλεόραση ανάποδα σε επιφάνεια που θεωρούσα (?) μη κατάλληλη, και
  6. εάν έπεφτε ένα εργαλείο του πάνω στο πίσω μέρος της τηλεόρασης, και
  7. εάν δεν την είχαμε βάλει σε λειτουργία για να την ελέγξουμε παρέα, και
  8. εάν δεν είχα συνεννοηθεί επαρκώς και με σαφήνεια για τις κινήσεις του καταστήματος.

Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε ένα ερώτημα με δεκαπέντε εάν, καθώς δεν θα βρισκόμουν εξαρχής σε τέτοια θέση εγώ.

Από εκεί και πέρα, καμία αλυσίδα δεν επισκευάζει μόνη της τηλεοράσεις ή άλλες συσκευές υψηλής τεχνολογίας, όλες στέλνουν τα προϊόντα στα επίσημα σέρβις.

39 minutes ago, definitio said:

- υπάρχει διαφωνία πελάτη/Κωτσόβολου για τον τρόπο αποζημίωσης/αποκατάστασης της ζημιάς...

Δεν τίθεται θέμα «διαφωνίας», ξαναλέω, είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος πως θα διορθώσει το πρόβλημα. Στην προκειμένη περίπτωση, αν ήμουν κατάστημα θα έδινα μια δωροεπιταγή 50-100 ευρώ. Ο Κωτσόβολος έκρινε ότι είναι καλύτερα να επισκευάσει ένα πάνελ που κοστίζει τα εικοσαπλάσια, μαγκιά του.

Εννοείται ότι συμφέρει η επισκευή του πάνελ με κλειστά ματιά. Γνώμη μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ο Κωτσόβολος έκρινε ότι είναι καλύτερα να επισκευάσει ένα πάνελ που κοστίζει τα εικοσαπλάσια, μαγκιά του.

Βασικά αλλαγή panel, το οποίο είναι πάρα πολύ ακριβό.

Και για να θέσω και εγώ ένα καίριο ερώτημα :

@divxmania Τι αποζημίωση έχεις στο μυαλό σου για να πεις οτι είσαι 100% ικανοποιημένος με τον Κωτσόβολο ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 minutes ago, Malthador said:

Δηλαδή θες να σου απαντήσω τι θα έκανα εγώ:

  1. εάν είχα αγοράσει μια τηλεόραση των 3k, και
  2. εάν δεχόμουν να αποσυσκευαστεί πριν τοποθετηθεί, και
  3. εάν είχα επιλέξει άλλο κατάστημα για να μου κάνει τοποθέτηση, διαφορετικό από αυτό που την αγόρασα, και
  4. εάν ερχόταν μόνος ένας τεχνικός για να τοποθετήσει τηλεόραση μήκους 1,70cm, και
  5. εάν τοποθετούσε την τηλεόραση ανάποδα σε επιφάνεια που θεωρούσα (?) μη κατάλληλη, και
  6. εάν έπεφτε ένα εργαλείο του πάνω στο πίσω μέρος της τηλεόρασης, και
  7. εάν δεν την είχαμε βάλει σε λειτουργία για να την ελέγξουμε παρέα, και
  8. εάν δεν είχα συνεννοηθεί επαρκώς και με σαφήνεια για τις κινήσεις του καταστήματος.

Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε ένα ερώτημα με δεκαπέντε εάν, καθώς δεν θα βρισκόμουν εξαρχής σε τέτοια θέση εγώ.

Από εκεί και πέρα, καμία αλυσίδα δεν επισκευάζει μόνη της τηλεοράσεις ή άλλες συσκευές υψηλής τεχνολογίας, όλες στέλνουν τα προϊόντα στα επίσημα σέρβις.

Δεν τίθεται θέμα «διαφωνίας», ξαναλέω, είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος πως θα διορθώσει το πρόβλημα. Στην προκειμένη περίπτωση, αν ήμουν κατάστημα θα έδινα μια δωροεπιταγή 50-100 ευρώ. Ο Κωτσόβολος έκρινε ότι είναι καλύτερα να επισκευάσει ένα πάνελ που κοστίζει τα εικοσαπλάσια, μαγκιά του.

Εννοείται ότι συμφέρει η επισκευή του πάνελ με κλειστά ματιά. Γνώμη μου.

Δεν είναι τόσο παράδοξο να αγοράσεις προϊόν από ένα κατάστημα και να ζητήσεις εγκατάσταση από κάποιο άλλο (τηλεόραση, κλιμαιτιστκό κοκ)

Απ' ότι ειπώθηκε είχε γίνει ήδη αποσυσκευασία και τοποθέτηση σε οριζόντια βάση από τεχνικούς του 1ου καταστήματος...

...αλλά ήθελε ο κάτοχος επιτοίχια τοποθέτηση κι απευθύνθηκε (καλώς/κακώς) ίσως στο μεγαλύτερο δίκτυο οικιακών συσκευών στη χώρα, που λογικά θα κάνει χιλιάδες τέτοιες εγκαταστάσεις τον χρόνο...

Μέχρι εδώ τίποτα προβληματικό, είτε θα το κάναμε έτσι εσύ κι εγώ είτε όχι...

Ο πελάτης, εξέφραζε ανησυχία για τα βήματα που ακολουθουσε ο εγκαταστάτης, χωρίς πιθανόν να γνωρίζει τον απόλυτα ορθό τρόπο, και λογικό να περίμενε να γνωρίζει ο τεχνικός καλύτερα...

...αν εν μέσω εγκατάστασης έπεφτε κάτι στο πίσω μέρος του πάνελ, χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί εκείνη τη στιγμή ζημιά, έχοντας προπληρώσει, θα τον έδιωχνες εσύ τον τεχνικό εκείνη τη στιγμή, μένοντας με το χάος της αποσυναρμολογημένης από τη βάση της τηλεόρασης, που κανονικά θελει 2 άτομα για τον χειρισμό της; Πιθανότατα με ανησυχία θα τον άφηναν οι περισσότεροι να συνεχίσει.

Οταν διαπίστωσε τη ζημιά, (όχι από τη πτώση αντικειμένου στο πίσω μέρος, αλλά στήριξης στο πάνελ αντί στο πλαίσιο κατά την εγκατάσταση) απευθύνθηκε στον Κωτσόβολο...

Απαραίτητη η καταναλωτική επίγνωση/εμπειρία, αλλά το λάθος είναι του Κωτσόβολου για την εξέλιξη...

Αν δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα, αλλα κυρίως αισθητικής φύσης ζημιά προσωπικά θα απέφευγα την επισκευή και θα προτιμουσα κάποιο πιστωτικό...

...σε κάθε περίπτωση, αν έρχονταν να παραλάβουν τη τηλεόραση για σέρβις, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση/συμφωνία για τον τρόπο επίλυσης της διαφοράς, κι εγώ εκείνη τη στιγμή θα αρνούμουν, μέχρι να μιλήσω τουλάχιστον με κάποιον υπεύθυνο για την όλη διαδικασία (ποιός θα κάνει το σέρβις, τί θα αλλαχθεί/επισκευαστεί, ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη για οποιαδήποτε φθορά κατά την μετακίνηση/μεταφορά κοκ)

η επιλογή της λύσης εν τέλει βαρύνει τον κάτοχο...

Επεξ/σία από definitio
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, keleystis είπε

Βασικά αλλαγή panel, το οποίο είναι πάρα πολύ ακριβό.

Και για να θέσω και εγώ ένα καίριο ερώτημα :

@divxmania Τι αποζημίωση έχεις στο μυαλό σου για να πεις οτι είσαι 100% ικανοποιημένος με τον Κωτσόβολο ;

Δεν είχα καμία αποζημίωση στο μυαλό μου ούτε πρίν ούτε τώρα. Ο κωτσόβολος προχώρησε σε αυτό. Να σου πω την αλήθεια δεν εχω κατσει να το σκεφτώ. Αν μου έδιναν ολόκληρο το ποσό και παίρναν πίσω την τηλεόραση, απλώς θα αγόραζα καινούργια. Αν μου καναν αντικατάσταση θα το δεχόμουν επίσης. Δεν εχω καμία προσδοκία να κρατήσω και την τηλεόραση και τα χρήματα όπως καποιοι πιστεύουν οτι προσπαθώ δόλια να καταφέρω. 

Επίσης, η αρχική πρόταση ηταν "επιδιόρθωση" και οχι "αλλαγή πάνελ" που ήρθε στη συνέχεια.

Επειδή βλέπω οτι συζητιέται αρκετά, η αποσυσκευασία απο τους τεχνικους της SONY και η τοποθέτηση σε άλλη βάση οπου οι άνθρωποι επιβεβαιωσαν πως ολα πηγαν καλα, με αρκετους ελεγχους στην τηλεόραση (σε αντιθεση με τον τεχνικο του Κωτσου που εφυγε τρεχωντας), ΤΙ σχέχη εχει με την διαχειριση του τεχνικού ο οποίος δεν ειναι καν του Κωτσοβολου, εξωτερικους συνεργάτες στέλνουν. Η τηλεόραση θα μπορουσε να ειναι 30 ετών. Το κόστος και η ηλικία του προϊοντος δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την προσδοκία και απαίτηση επαγγελματισμού και σωστού χειρισμού απο την αγορά μιας υπηρεσίας εγκατάστασης.

Off-topic εντελώς, ισως ανεβάσω το στόρυ σε κάποιο αλλο thread, για να λέμε τα καλά, σε άλλη περίπτωση προ 3 χρόνων που είχα ταλαιπωρηθεί σε μια παρόμοια κατάσταση με την Dell, μου έστειλαν ολοκαινουργιο προϊόν με καλύτερα χαρακτηριστικά και για την ταλαιπωρία μου προσθέσανε ενα Monitor Alienware 55" OLED αξιας 3500€.

  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, definitio είπε

η επιλογή της λύσης εν τέλει βαρύνει τον κάτοχο...

η επιλογη της  λυσης ειναι απο τον προμηθευτη  της υπηρεσιας,  αν ο κατοχος  δεν ειναι ικανοποιημενος μπορει  να αναζητησει την τυχη του νομικα

σε  καμια περιπτωση δεν παω το καινουργιο  μου αυτοκινητο συνεργειο, σπανε τον καθρευτη απο  λαθος  χειρισμο  και εχω το  "δικαιωμα" να απαιτω χρηματικη αποζημιωση. Το συνεργειο εχει το δικαιωμα  να αντικαταστησει τον σπασμενο καθρευτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, definitio είπε

Δεν είναι τόσο παράδοξο να αγοράσεις προϊόν από ένα κατάστημα και να ζητήσεις εγκατάσταση από κάποιο άλλο (τηλεόραση, κλιμαιτιστκό κοκ)

Απ' ότι ειπώθηκε είχε γίνει ήδη αποσυσκευασία και τοποθέτηση σε οριζόντια βάση από τεχνικούς του 1ου καταστήματος...

...αλλά ήθελε ο κάτοχος επιτοίχια τοποθέτηση κι απευθύνθηκε (καλώς/κακώς) ίσως στο μεγαλύτερο δίκτυο οικιακών συσκευών στη χώρα, που λογικά θα κάνει χιλιάδες τέτοιες εγκαταστάσεις τον χρόνο...

Μέχρι εδώ τίποτα προβληματικό, είτε θα το κάναμε έτσι εσύ κι εγώ είτε όχι...

Ο πελάτης, εξέφραζε ανησυχία για τα βήματα που ακολουθουσε ο εγκαταστάτης, χωρίς πιθανόν να γνωρίζει τον απόλυτα ορθό τρόπο, και λογικό να περίμενε να γνωρίζει ο τεχνικός καλύτερα...

...αν εν μέσω εγκατάστασης έπεφτε κάτι στο πίσω μέρος του πάνελ, χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί εκείνη τη στιγμή ζημιά, έχοντας προπληρώσει, θα τον έδιωχνες εσύ τον τεχνικό εκείνη τη στιγμή, μένοντας με το χάος της αποσυναρμολογημένης από τη βάση της τηλεόρασης, που κανονικά θελει 2 άτομα για τον χειρισμό της; Πιθανότατα με ανησυχία θα τον άφηναν οι περισσότεροι να συνεχίσει.

Οταν διαπίστωσε τη ζημιά, (όχι από τη πτώση αντικειμένου στο πίσω μέρος, αλλά στήριξης στο πάνελ αντί στο πλαίσιο κατά την εγκατάσταση) απευθύνθηκε στον Κωτσόβολο...

Απαραίτητη η καταναλωτική επίγνωση/εμπειρία, αλλά το λάθος είναι του Κωτσόβολου για την εξέλιξη...

Αν δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα, αλλα κυρίως αισθητικής φύσης ζημιά προσωπικά θα απέφευγα την επισκευή και θα προτιμουσα κάποιο πιστωτικό...
...σε κάθε περίπτωση, αν έρχονταν να παραλάβουν τη τηλεόραση για σέρβις, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση/συμφωνία για τον τρόπο επίλυσης της διαφοράς, κι εγώ εκείνη τη στιγμή θα αρνούμουν, μέχρι να μιλήσω τουλάχιστον με κάποιον υπεύθυνο για την όλη διαδικασία (ποιός θα κάνει το σέρβις, τί θα αλλαχθεί/επισκευαστεί, ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη για οποιαδήποτε φθορά κατά την μετακίνηση/μεταφορά κοκ)

η επιλογή της λύσης εν τέλει βαρύνει τον κάτοχο...

Ακριβώς όπως τα περιγράφεις. Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω αυτά που γράφουν οι σχολιαστές και μερικοί mods @Malthador και απορώ.

Ήρθε ένας τεχνικός αντί για δύο, άρα έγινε εγκατάσταση με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που συστήνει ο κατασκευαστής, ο TS ενημέρωσε άμεσα για το πρόβλημα.

Το άρθρο 3 της ευρωπαϊκής οδηγίας γράφει (Consumer Sales and Guarantees Directive (Directive 1999/44/EC):

If goods do not conform to the contract, the consumer is entitled to have them brought into conformity free of charge by repair or replacement.

The consumer has the choice between repair and replacement, unless the chosen remedy is impossible or disproportionate compared to the alternative.

Άρα ο TS μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση. Είναι πραγματικά πιο περίπλοκο από αυτό; Επίσης όταν υπάρχει πινακίδα στην είσοδο που γράφει ότι ο χώρος παρακολουθείται από τη στιγμή που μπαίνει κάποιος μέσα το αποδέχεται.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, elpenor είπε

Διαβάζω αυτά που γράφουν οι σχολιαστές και μερικοί mods @Malthador και απορώ.

Ήρθε ένας τεχνικός αντί για δύο, άρα έγινε εγκατάσταση με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που συστήνει ο κατασκευαστής, ο TS ενημέρωσε άμεσα για το πρόβλημα.

Το άρθρο 3 της ευρωπαϊκής οδηγίας γράφει (Consumer Sales and Guarantees Directive (Directive 1999/44/EC):

If goods do not conform to the contract, the consumer is entitled to have them brought into conformity free of charge by repair or replacement.

The consumer has the choice between repair and replacement, unless the chosen remedy is impossible or disproportionate compared to the alternative.

Άρα ο TS μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση. Είναι πραγματικά πιο περίπλοκο από αυτό; Επίσης όταν υπάρχει πινακίδα στην είσοδο που γράφει ότι ο χώρος παρακολουθείται από τη στιγμή που μπαίνει κάποιος μέσα το αποδέχεται.

παμε παλι για  29031209381092831098301928390123890η  φορα.  Ο Κωτσοβολος πουλησε υπηρεσια, οχι προιον  (goods)

θα βοηθουσε  αν  δεν καναμε τον ιδιο κυκλο καθε 2η σελιδα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, alefther said:

η επιλογη της  λυσης ειναι απο τον προμηθευτη  της υπηρεσιας,  αν ο κατοχος  δεν ειναι ικανοποιημενος μπορει  να αναζητησει την τυχη του νομικα

σε  καμια περιπτωση δεν παω το καινουργιο  μου αυτοκινητο συνεργειο, σπανε τον καθρευτη απο  λαθος  χειρισμο  και εχω το  "δικαιωμα" να απαιτω χρηματικη αποζημιωση. Το συνεργειο εχει το δικαιωμα  να αντικαταστησει τον σπασμενο καθρευτη.

Δεν θυμάμαι να μίλησα για δικαίωμα, ούτε η παράθεση του λόγου μου τεκμηριώνει αυτή την ερμηνεία.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση (παροχή αγαθού από Χ εταιρεία, παροχή προβληματικής υπηρεσίας>προκληση ζημιάς στο προϊόν από Ψ εταιρεία) δεν γνωρίζω τί ακριβώς οφείλει και τί δικαίωμα έχει το κάθε μέρος να πράξει.

Μίλησα για επιλογή λύσης, δλδ κάποια συμφωνία με Κωτσόβολο (επισκευή ή αντικατάσταση πάνελ ή πιστωτικό ή χρηματική αποζημίωση) ή προσφυγή σε διαιτησία/νομική εκπροσωπηση ώστε να αποφασιστεί από την διαδικασία ελλείψει συναινέσεως μεταξύ των δύο μερών.

 

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...