filipprin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Η συνεπαγωγη που προσπαθείς να περασεις τεχνικός> κρεβατι> ζημια νομικα δεν στεκει αν πριν δεν αποδείξεις οτι η τηλεοραση δεν ειχε ζημια........ ΠΡΙΝ. 3 λεπτά πριν, definitio είπε Με τη δική σου λογική, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο τεχνικός πήγε να την εγκαταστήσει, χωρίς να φέρει καμία διαφωνία, επειδή δεν υπήρχε κανένα ελάττωμα στην οθόνη...αν υπήρχε, ο εγκαταστάτης θα είχε/θα έπρεπε να αρνηθεί τη μεταχείριση της οθόνης, τουλάχιστον χωρίς πλήρη συγκατάβαση του ιδιοκτήτη ότι το ελάττωμα προϋπήρχε. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από filipprin
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 4 minutes ago, definitio said: Πως μη επίσημο σέρβις, θα παρέμβαινε σε καινούρια οθόνη, χωρίς να έχει προηγηθεί συμφωνία με τον πελάτη, και θα παραλάμβαναν τηλεόραση 3Κ+ ευρώ, χωρίς ερώτηση / διαφωνία του πελάτη, αυτό είναι δείγμα δικής σου κρίσης. Κατά την δική σου κρίση τι σημαίνει «καινούρια» τηλεόραση; Μιας ημέρας, ενός μήνα, ενός χρόνου; Κατά την δική μου κρίση σημαίνει «σφραγισμένη στην συσκευασία της», αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. 3
filipprin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) ειπαμε εχει μια δημιουργική ασάφεια εδω μεσα η οποια φυσικα απεναντι στον νομο δεν περναει Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από filipprin
definitio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Just now, Malthador said: Κατά την δική σου κρίση τι σημαίνει «καινούρια» τηλεόραση; Μιας ημέρας, ενός μήνα, ενός χρόνου; Κατά την δική μου κρίση σημαίνει «σφραγισμένη στην συσκευασία της», αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Ο τεχνικός παραβίασε κάθε οδηγία ορθής εγκατάστασης, μεταχειριζόμενος τη τηλεόραση με τρόπο που ασκήθηκε πίεση στο πάνελ... ...αυτό είναι το πρόβλημα...είτε ήταν συσκευασμένη είτε αποσυσκευασμένη και τοποθετημένη στην οριζόντια βάση της...
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Just now, definitio said: Ο τεχνικός παραβίασε κάθε οδηγία ορθής εγκατάστασης, μεταχειριζόμενος τη τηλεόραση με τρόπο που ασκήθηκε πίεση στο πάνελ... ...αυτό είναι το πρόβλημα...είτε ήταν συσκευασμένη είτε αποσυσκευασμένη και τοποθετημένη στην οριζόντια βάση της... Και η αλυσίδα παραδέχτηκε το λάθος της και έστειλε άτομα για να παραλάβουν την τηλεόραση και να την επισκευάσουν. Ο πελάτης αρνήθηκε. Τι άλλο να πούμε; 1 1
filipprin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Και εφυγε χωρίς να υπαρχει κανενα προβλημα στη τηλεοραση.Κατόπιν εορτής εσυ κατηγόρησες και χωρίς να ειναι παρων ο τεχνικώς.Ετσι δεν ειναι?? 2 λεπτά πριν, definitio είπε Ο τεχνικός παραβίασε κάθε οδηγία ορθής εγκατάστασης, μεταχειριζόμενος τη τηλεόραση με τρόπο που ασκήθηκε πίεση στο πάνελ... Μπορει να εχεισ δικιο δεν λεω οχι .Ο τρπο ομωσ που πας να το βρρει δεν στεκει και φυσικα ενω ο κοτσοβολος σου εδωσε μια λυση εσυ την αρνήθηκες. Τωρα τι ακριβως ψαχνεις. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από filipprin
definitio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 1 minute ago, filipprin said: ειπαμε εχει μια δημιουργική ασάφεια εδω μεσα η οποια φυσικα απεναντι στον νομο δεν περναει Καμία δημιουργική ασάφεια...η μεταχείριση της τηλεόρασης παραβίασε κάθε οδηγία και καλή πρακτική χειρισμού οθόνης με άμεσο κίνδυνο πρόκλησης φθοράς. Δημιουργική ασάφεια είναι οι εικασίες περί πρότερης φθοράς...κι αν υπήρχε, ο εγκαταστάτης θα είχε/όφειλε να φέρει αντίρρηση/να αποσαφηνίσει ακριβώς αυτό... ...καθ' όσον γνωρίζουμε ούτε αντίρρηση εξέφρασε / επαλήθευση ζήτησε ο εγκαταστάτης, ούτε ο Κωτσόβολος διατύπωσε τέτοια κατηγορία. 1
filipprin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, definitio είπε Δημιουργική ασάφεια είναι οι εικασίες περί πρότερης φθοράς...κι αν υπήρχε, ο εγκαταστάτης θα είχε/όφειλε να φέρει αντίρρηση/να αποσαφηνίσει ακριβώς αυτό... Τελικα για να καταλαβουμε επιδει φροντίζεις να έχεις μια δημιουργικη ασάφεια στον τροπο που γράφεις.Έχεις αποδειξη οτι η τηλεοραση πριν ερθει στα χερια του τεχνικου ηταν αψογη.Απόδειξη όμως οχι λογια γιατι αλλιώς και στον παπα της Ρωμης να πας δικιο δεν θα βρεις. Εδω γιατι δεν απαντας ???? ναυλον ειχε μπροστα η τηλ η το ειχες βγαλει εσυ??? Εδω γιατι δεν απαντας Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από filipprin 1
definitio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2 minutes ago, Malthador said: Και η αλυσίδα παραδέχτηκε το λάθος της και έστειλε άτομα για να παραλάβουν την τηλεόραση και να την επισκευάσουν. Ο πελάτης αρνήθηκε. Τι άλλο να πούμε; Πώς να δεχθεί ο πελάτης να παρέμβει στη τηλεόραση μη πιστοποιημένο τεχνικό τμήμα, θέτοντας σε κίνδυνο τη μελλοντική χρήση της εγγύησης; Ειδικά όταν δεν είχε προηγηθεί καμία συνεννόηση για την παραλαβή της οθόνης; - Εστω ότι αγόρασες εσύ τηλεόραση 3.000€, - ο τεχνικός εγκαταστάτης που έστειλε ο Κωτσόβολος δεν ακολούθησε καμία οδηγία ασφαλούς χειρισμού > έγινε κάποια ζημιά, - και δύο τεχνικοί που έχουν ερθει για επαλήθευση της ζημιάς θέλουν ξαφνικά να πάρουν τη τηλεόραση αξίας 3.000 (υπήρχε τώρα η συσκευασία, ή θα την έπαιρναν/γύριζαν χωρίς συσκευασία > πρόσθετος κίνδυνος φθοράς) υποσχόμενοι επισκευή - Θα έδινες εσύ τη πανάκριβη τηλεόραση, χωρίς προ-συνεννόηση και με την προβληματική συνθήκη της εγγύησης μετά από επέμβαση από τεχνικό τμήμα εκτός της Sony; Ειλικρινα θα ήθελα να μαθω. 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 4 minutes ago, filipprin said: ναυλον ειχε μπροστα η τηλ η το ειχες βγαλει εσυ??? Πάλι σε λάθος άτομο απευθύνεσαι... 6
keleystis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 8 λεπτά πριν, definitio είπε Ο τεχνικός παραβίασε κάθε οδηγία ορθής εγκατάστασης, μεταχειριζόμενος τη τηλεόραση με τρόπο που ασκήθηκε πίεση στο πάνελ... ...αυτό είναι το πρόβλημα...είτε ήταν συσκευασμένη είτε αποσυσκευασμένη και τοποθετημένη στην οριζόντια βάση της... Έστω οτι ασκήθηκε πίεση στο πάνελ. Έστω ότι την μεταχειρίστηκε βάναυσα και με μίσος. Ακόμη δεν έχουμε πάρει σαφή απάντηση πως έγιναν οι γρατσουνιές στο PANEL. Διότι και μπουνιές να έριχνε στο πίσω μέρος της τηλεόρασης μαντέψτε...το panel θα ήταν άθικτο. 1
definitio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 4 minutes ago, filipprin said: Τελικα για να καταλαβουμε επιδει φροντίζεις να έχεις μια δημιουργικη ασάφεια στον τροπο που γράφεις.Έχεις αποδειξη οτι η τηλεοραση πριν ερθει στα χερια του τεχνικου ηταν αψογη.Απόδειξη όμως οχι λογια γιατι αλλιώς και στον παπα της Ρωμης να πας δικιο δεν θα βρεις. Εδω γιατι δεν απαντας ???? ναυλον ειχε μπροστα η τηλ η το ειχες βγαλει εσυ??? Εδω γιατι δεν απαντας Εχει λαλήσει το παιδί! Τα ξανάπαμε - η απολύτως αντίθετη με κάθε οδηγία/καλή πρακτική μεταχείριση της οθόνης από τον τεχνικό, τον καθιστά υπόλογο για ζημιές... - ο άριστα εκπαιδευμένος κ υπεύθυνος τεχνικός του Κωτσόβολου, θα έπιανε στα χέρια του τηλεόραση με ορατή φθορά χωρίς να ξεκαθαρίσει τη προέλευσή της; - υποστηρίζει ο Κωτσόβολος ότι προϋπήρχε φθορά ή αναγνώρισε το σφάλμα/υπαιτιότητά του και υπάρχει διαφωνία για τον τρόπο αποζημίωσης; αυτό που γνωρίζουμε είναι ακριβώς ότι - ο χειρισμός της οθόνης ήταν χείριστος - ο Κωτσόβολος αναγνώρισε υπαιτιότητα - υπάρχει διαφωνία πελάτη/Κωτσόβολου για τον τρόπο αποζημίωσης/αποκατάστασης της ζημιάς... 1
filipprin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Thresh είπε Πάλι σε λάθος άτομο απευθύνεσαι... Τι να σου πω.Ετσι που εγινε το θεμα εδω μεσα χνει τη μανα το παιδι και το παιδι τη μανα.Ας απαντήσει οπιος γνωριζει τέλος παντων.Τα ερωτηματα ευλογος θέτονται ΚΑΙ στο εν λογο ατομο .Ετσι και αλλιως ουδείς προκειτε να απαντησει....... Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από filipprin
keleystis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 4 λεπτά πριν, definitio είπε Πώς να δεχθεί ο πελάτης να παρέμβει στη τηλεόραση μη πιστοποιημένο τεχνικό τμήμα, θέτοντας σε κίνδυνο τη μελλοντική χρήση της εγγύησης; Ειδικά όταν δεν είχε προηγηθεί καμία συνεννόηση για την παραλαβή της οθόνης; - Εστω ότι αγόρασες εσύ τηλεόραση 3.000€, - ο τεχνικός εγκαταστάτης που έστειλε ο Κωτσόβολος δεν ακολούθησε καμία οδηγία ασφαλούς χειρισμού > έγινε κάποια ζημιά, - και δύο τεχνικοί που έχουν ερθει για επαλήθευση της ζημιάς θέλουν ξαφνικά να πάρουν τη τηλεόραση αξίας 3.000 (υπήρχε τώρα η συσκευασία, ή θα την έπαιρναν/γύριζαν χωρίς συσκευασία > πρόσθετος κίνδυνος φθοράς) υποσχόμενοι επισκευή - Θα έδινες εσύ τη πανάκριβη τηλεόραση, χωρίς προ-συνεννόηση και με την προβληματική συνθήκη της εγγύησης μετά από επέμβαση από τεχνικό τμήμα εκτός της Sony; Ειλικρινα θα ήθελα να μαθω. Γιατί αμέσως συμπεραίνουμε ότι εάν γινόταν επισκευή του panel θα έβαζαν ότι panel να ναι σαν αντικατάσταση και ακόμη χειρότερα ότι η εργασία θα γινόταν εκτός του τεχνικού τμήματος της Sony ; Απο που προκύπτει αυτό ;
definitio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 6 minutes ago, keleystis said: Έστω οτι ασκήθηκε πίεση στο πάνελ. Έστω ότι την μεταχειρίστηκε βάναυσα και με μίσος. Ακόμη δεν έχουμε πάρει σαφή απάντηση πως έγιναν οι γρατσουνιές στο PANEL. Διότι και μπουνιές να έριχνε στο πίσω μέρος της τηλεόρασης μαντέψτε...το panel θα ήταν άθικτο. Δεν μιλάμε για το τί έπεσε στο πίσω μέρος του πάνελ, αλλά ότι τοποθετήθηκε σε μη επίπεδη επιφάνεια με τρόπο που ασκήθηκε πίεση στο πάνελ...απολυτως απράδεκτο για τεχνικό εγκαταστάτη... Ο Κωτσόβολος, βάσει όσων γνωρίζουμε, αποδέχθηκε υπαιτιότητα (οπότε το αν ευθύνεται ο τεχνικός τελειώνει εκεί) και υπάρχει διαφωνία για τον τρόπο αποζημίωσης/αποκατάστασης Σαν τα σαληγκάρια βγαίνουν τα τρολλ μόλις μυριστούν βροχή... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις