Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, lector είπε

Ο τελικος πελατης ειναι ο ts, και μαντεψε τι μπαλακι εχει να γινει εαν τυχον φυγει η τηλεοραση για επισκευη και επιστρεψει με κανα χτυπημα ή οτιδηποτε αλλο. Θα μπλεχτουν κωτσοι, μεταφορικες, σονυ, και τρεχα γυρευε.

Οσο για το τελευταιο, ο ts εχει γραψει ξεκαθαρα πολλες φορες οτι θα ηταν απολυτως αποδεκτο να του δωσουν τα λεφτα και να κρατησουν την τηλεοραση, ή να την αντικαταστησουν με αλλη κουτατη, αλλα για καποιο λογο πολλοι επιμενετε οτι υπαρχει δολος. 

Ο πελάτης είναι ο κωτσοβολος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 8/11/2024 στις 6:01 ΜΜ, divxmania είπε

Φίλε μου σου απάντησα. Το γεγονός οτι έπεσε το μέτρο πάνω στη τηλεόραση ειναι απλώς αλλο ένα στοιχείο της κακής διαχείρισης. 

Η γρατζουνιά πιθανόν έγινε διοτι ξάπλωσε την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω, πάνω σε ενα κρεβάτι το οποιο δεν έλεγξε καν για σκουπιδάκια και μετέπειτα άσκησε επιπλέον πίεση εφαρμόζοντας την βάση τοίχου πάνω της. Η τηλεόραση αυτή είναι αρκετά βαριά, και άλλο τόσο η μεταλική βάση τοίχου.

  1. καθεσαι και εξηγεις στο λαικο δικαστηριο...!
  2. πας και δινεις ενα σκασμο λεφτα για tv...!
  3. αφου ηρθε ενας αντι για 2, δεν τον εστειλες πισω..!
  4. νιωθεις οτι σε πνιγει το δικιο, αλλα ουσιαστικα ειναι τα 3 παραπανω που σου ανεβαζουν την πιεση!
  5. εχει το site εδω πολυ καλο κομματι για να την πουλησεις! βαλε την 2κ να φυγει χτες και κυνηγα τους για 1κ
  6. μην ξαναδωσεις τοσα χρηματα για χρηστικο αντικειμενο 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα θέμα που επιβεβαιώνει οτι σε τέτοιες αναφορές στο insomnia, ανεξάρτητα αν έχεις δίκιο ή όχι, πάντα οι μισές απαντήσεις, θα είναι άκρως επιθετικές εναντίον του topic starter, αποδίδοντάς του ολοκληρωτικά το φταίξιμο.

Οι απαντήσεις δηλαδή πιάνουν όλο το φάσμα. Απο κατηγορία για μέχρι και δόλο απο πλευράς πελάτη, μέχρι την πλήρη υποστήριξη για την δικαίωσή του.

Επι της ευκαρίας, αν η TV είναι τοποθετημένη στην επιτραπέζια βάση της, βάλτε τις βάσεις για την στήριξη στο τοίχο, όσο είναι όρθια, αν είναι εφικτό. Γενικότερα, όσο πιο μεγάλο το monitor, τόσο πιο επικίνδυνο είναι να γίνει ζημιά, αν ξαπλώσει.

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
9 hours ago, tzotzo said:

Γραφει στο αρχικο ποστ πως 16 Σεπτεμβριου, την ημερα που εκανε την εγκατασταση ανακαλυψε το προβλημα και την ιδια ημερα ξεκινησε την επικοινωνια. 
Αν η ζημια προυπηρχε αυτο το τριημερο, με το που την εβαζε στον τοιχο ο τεχνικος, θα του ελεγε πως εκανε ζημια εκεινος.
Αρα το ενδεχομενο λαμογιας δεν παιζει. Δηλαδη αν ηθελε να κανει λαμογια θα την ειχε κανει επιτοπου, δεν θα περιμενε 2 μηνες τα σουρτα φερτα του kotsovolos. Επισης επειδη αυτο εξεταζουμε αν εχει κανει λαμογια, αν παρουμε το υποθετικο σεναριο οτι δεν εχει κανει, τα εχει κανει ολα textbook. Δηλαδη επικοινωνιες προφορικες και γραπτες, με ημερομηνιες και ολα, και τελος εκανε και ενα ποστ σε ενα τεχνολογικο φορουμ. Και επεσαν ολα τα ΟΡΚ να τον φανε

Προσωπικά δεν κατηγορώ τον OP για κάτι και δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει κιόλας αν την ζημιά την έκανε ο τεχνικός, οι μεταφορείς του Sony Centers, ο ίδιος επειδή τον τσάντισε η γκόμενά του ή το πεντάχρονο παιδί του. Εγώ απλά εξετάζω τα ενδεχόμενα χωρίς συναίσθημα, δεν υποστηρίζω κανέναν.

Το δεδομένο είναι ότι υπάρχει μία τηλεόραση με βλάβη και ο OP υποστηρίζει ότι ευθύνεται το κατάστημα. Εάν μου είχε τύχει αυτό εμένα θα ενημέρωνα το κατάστημα στοχεύοντας -στην καλύτερη περίπτωση- να μου χαρίσουν κάποια δωροεπιταγή του κατοστάρικου. Αν μου πρότειναν δε αντικατάσταση του πάνελ, θα το δεχόμουν με κλειστά μάτια. Ο OP θέλει είτε να του αλλάξουν την τηλεόραση με άλλη ίδια καινούρια, είτε να του δώσουν 3k μετρητά/πιστωτικό. Αυτό το τελευταίο, δεν πρόκειται να το δεχθεί κανένα κατάστημα, για κανένα προϊόν που δεν αγοράστηκε από το ίδιο, νομίζω είναι αυτονόητο το γιατί*. Οπότε για να αξιώσει τέτοιου είδους αποζημίωση, ο OP θα πρέπει να κινηθεί δικαστικώς καταθέτοντας αγωγή κατά του καταστήματος. Αυτό σημαίνει κάνα χιλιάρικο έξοδα/παράβολα/παραστάσεις, ψυχολογικό στρες και τρεις μέρες χαμένες από την ζωή του όπου θα πρέπει να πηγαίνει στα δικαστήρια που θα παίρνουν αναβολές κλπ.

Αν κρίνει ότι τον συμφέρει να ακολουθήσει την δικαστική οδό, ας το κάνει. Εγώ που βλέπω τα ποσά και που έχω μια μικρή εμπειρία από δικαστήρια, δεν θα έμπαινα στην διαδικασία, εκτός κι αν ήμουν δικηγόρος και γλύτωνα το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων.

*Και επαναλαμβάνω για άλλη μία φορά: τυγχάνει το κατάστημα να πουλάει και τηλεοράσεις. Αν δεν ήταν τεχνικός του καταστήματος και ήταν τεχνικός της γειτονιάς που πάει από σπίτι σε σπίτι χωρίς να πουλάει προϊόντα, θα απαιτούσε να του αντικαταστήσει την τηλεόραση;

9 hours ago, tzotzo said:

Συμφωνω πως εχει αλλη βαρυτητα να αποσυσκευαστει επι τοπου, αλλα γενικα καταλαβαινω τον ενθουσιασμο του TS, να την ανοιξει. Προσωπικα, για παραδειγμα. οτι κινητο εχω παρει το εχω κυκλοφορησει χωρις θηκη και τζαμακι τις πρωτες ημερες απο την ανυπομονησια μου.

Κι εγώ το ίδιο. Μέχρι την πρώτη φορά που μου έπεσε κάτω κινητό του πεντακοσάρικου την δεύτερη μέρα που το πήρα. Από τότε πρώτα παραγγέλνω θήκη και τζαμάκι και μετά κινητό.

9 hours ago, tzotzo said:

Ναι ενδεχομένως να μην το χειριστηκε καλα οταν ειδε τον ΕΝΑ τεχνικο αντι για δυο, αλλα και ο kotsovolos δεν εχει καμια δουλεια να παρεχει μια υπηρεσια για προιοντα που δεν αγοραστηκαν απο αυτον, ουτε τελικα κανει κάποιον ελεγχο για την καταλληλοτητα των τεχνικων 
Αν θελει να μπει σε τετοια αγορα,παροχης υπηρεσιων δεν εχει μονο κονομα το πραγμα, εχει και χασουρα.

Δεν ξέρω γιατί θεωρούμε ότι είχε κάπου λάθος ο OP. Πληρώνει για μια υπηρεσία τοποθέτησης γιατί ο ίδιο δεν ενδιαφέρεται/γνωρίζει/έχει το χρόνο να το κάνει μόνος του. Παραδέχεται και ο ίδιος ότι έσφαλε εκεί, αλλά για μένα δεν υπάρχει λόγος να λέμε ότι έκανε λάθος, δεν είναι υποχρέωσή του ούτε να γνωρίζει πόσοι τεχνικοί πρέπει να έρθουν, ούτε σε τι επιφάνεια πρέπει να τοποθετηθεί η τηλεόραση. Αυτά τα «θα βάλεις κι εσύ ένα χεράκι» είναι εκτός πραγματικότητας, δηλαδή αν είχε παραγγείλει η 63χρονη μάνα μου που έχει πρόβλημα στα γόνατά της, μια 75άρα τηλεόραση για να βλέπει πιο καθαρά το Emily in Paris, θα της έλεγαν «βάλε ένα χεράκι να την σηκώσουμε»; Ή θα έπρεπε να ξέρει ότι δεν κάνει να την ακουμπήσει σε κρεβάτι; Αστειότητες.

Όσο για την υπηρεσία του Κωτσόβολου, το είπα και στην αρχή, δεν ήξερα καν ότι αναλαμβάνει να τοποθετήσει προϊόντα που δεν αγοράστηκαν από κατάστημά του, πρώτη φορά εδώ το έμαθα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, Malthador said:

Αν δεν ήταν τεχνικός του καταστήματος και ήταν τεχνικός της γειτονιάς που πάει από σπίτι σε σπίτι χωρίς να πουλάει προϊόντα, θα απαιτούσε να του αντικαταστήσει την τηλεόραση;

Τι σημαίνει δηλαδή το παραπάνω; Το ότι οι ιδιώτες τεχνικοί, σε περίπτωση που προκαλούν βλάβες, δεν φέρουν την ευθύνη αποζημίωσης επειδή η αμοιβή τους είναι μικρότερη απο το κόστος της ζημιάς; Πραγματικά εξήγησέ το μας αυτό λίγο γιατί είναι η 2η φορά που το αναφέρεις.

Τις προάλλες, δυο μπογιατζήδες που έβαφαν τους τοίχους σε μια κουζίνα ενός φίλου, τους έπεσε ένα εργαλείο πάνω στην κεραμική εστία, όπου κι έσπασε. Αμέσως είπαν στον ιδιοκτήτη, να παραγγείλει νέο ανταλλακτικό και του το πλήρωσαν αυτοί. 300€ πήγε. Με την παραπάνω λογική, τι έπρεπε να γίνει; Να του πουν "Ουπς, σορρυ, αλλά αν σε αποζημιώσω, τσάμπα θα δουλευω 3 μέρες;"

 

 

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, Sorath said:

Τι σημαίνει δηλαδή το παραπάνω; Το ότι οι ιδιώτες τεχνικοί, σε περίπτωση που προκαλούν βλάβες, δεν φέρουν την ευθύνη αποζημίωσης επειδή η αμοιβή τους είναι μικρότερη απο το κόστος της ζημιάς; Πραγματικά εξήγησέ το μας αυτό λίγο γιατί είναι η 2η φορά που το αναφέρεις.

Τις προάλλες, δυο μπογιατζήδες που έφαβαν τους τοίχους σε μια κουζίνα ενός φίλου, τους έπεσε ένα εργαλείο πάνω στην κεραμική εστία, όπου κι έσπασε. Αμέσως είπαν στον ιδιοκτήτη, να παραγγείλει νέο ανταλλακτικό και του το πλήρωσαν αυτοί. 300€ πήγε. Με την παραπάνω λογική, τι έπρεπε να γίνει; Να του πουν "Ουπς, σορρυ, αλλά αν σε αποζημιώσω, τσάμπα θα δουλευω 3 μέρες;"

Ακριβώς, επιδιόρθωσαν την ζημιά που έκαναν, αυτό ήταν το σωστό. Δεν απαίτησε να πάνε να του αγοράσουν άλλη κουζίνα ή να του δώσουν την αξία ολόκληρης της κουζίνας σε μετρητά.

Δεν λέω κάτι διαφορετικό.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Malthador said:

Ακριβώς, επιδιόρθωσαν την ζημιά που έκαναν, αυτό ήταν το σωστό. Δεν απαίτησε να πάνε να του αγοράσουν άλλη κουζίνα ή να του δώσουν την αξία ολόκληρης της κουζίνας σε μετρητά.

αν η κουζινα ηταν τριων ημερων;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, BROKOLOS είπε

Αγαπημένο μου ημερολόγιο!!!! 

Μετά από 27 σελίδες ο Πινόκιο εεεε βαρόνος μινχαουζεν εεεεε νηματοθετης, μας έδειξε ένα κομμάτι εικόνας που αν το δεις μπορείς να πας ότι είναι και αι φον 6 με γρατζουνιτζα στην οθόνη 

Συλλογίζομαι και αναλογιζομαι γιατί δεν δείχνει όλη την φώτο πανοραμικά 

Είναι παπατζα? 

Είναι ο μαχητής του πληκτρολόγιου που θα βγάλει το μανιφέστο του κατά του κοτσου? 

Πλοτ θικενς

Έχει δείξει από τις πρώτες σελίδες π φίλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Malthador said:

Αν κρίνει ότι τον συμφέρει να ακολουθήσει την δικαστική οδό, ας το κάνει. Εγώ που βλέπω τα ποσά και που έχω μια μικρή εμπειρία από δικαστήρια, δεν θα έμπαινα στην διαδικασία, εκτός κι αν ήμουν δικηγόρος και γλύτωνα το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων.

Εγω παλι νομιζω οτι θα συμβιβαστει ο kotsovolos, εξωδικαστικα οταν λαβει εξωδικο, αγωγη κλπ.
Δεδομενου οτι ηδη εχουν παραδεχτει την ζημια, και εχουν αναλαβει αρχικα την ευθυνη. Ασχετα αν την πηραν πισω. 
Πλεον δεν υπαρχει στο τραπεζι η αντικατασταση πανελ στο τραπεζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 minutes ago, tzotzo said:

αν η κουζινα ηταν τριων ημερων;

Δεν θα άλλαζε κάτι.

Δεν θα σου αγόραζε νέα κουζίνα ένας ελαιοχρωματιστής που πηγαίνει για μεροκάματο, δηλαδή τώρα θα συζητάμε και τα αυτονόητα;

2 minutes ago, tzotzo said:

Εγω παλι νομιζω οτι θα συμβιβαστει ο kotsovolos, εξωδικαστικα οταν λαβει εξωδικο, αγωγη κλπ.
Δεδομενου οτι ηδη εχουν παραδεχτει την ζημια, και εχουν αναλαβει αρχικα την ευθυνη. Ασχετα αν την πηραν πισω. 
Πλεον δεν υπαρχει στο τραπεζι η αντικατασταση πανελ στο τραπεζι.

Και πάλι θα υπάρχει κόστος στην κατάθεση της αγωγής, ακόμα και εξωδικαστικά να συμβιβαστεί ο Κωτσόβολος.

Αν το κάνει ωστόσο ας μας ενημερώσει για να μάθουμε την εξέλιξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πρόταση τους για αντικατάσταση του panel δέχεσαι με κλειστά μάτια. Δεν υπάρχει καλύτερη λύση.

Αυτά για πίστωση της συνολικής αξίας της τηλεόρασης είναι ουτοπικά, κανείς ποτέ δεν θα το δεχόταν. Τόσες σελίδες για το τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Malthador said:

Δεν θα σου αγόραζε νέα κουζίνα ένας ελαιοχρωματιστής που πηγαίνει για μεροκάματο, δηλαδή τώρα θα συζητάμε και τα αυτονόητα;

Κοιταξε αυτονοητο για εμενα ειναι να μην κανει ζημια ο ελαιοχρωματιστης. Ξεκιναμε απο τα βασικα. Οπως αυτονοητο ειναι καθε επαγγελματιας που αναλαμβανει μια εργασια να δειξει την δεουσα προσοχη. 
απο εκει και περα συζηταμε αν εχει δικαιωμα να ζητησει αποζημιωση ή ενα ιδιο ολοκαινουριο προιον, αντι για επισκευη.
 

Αναφερθηκαν διαφορα παραδειγματα του τυπου "δλδ βγαινεις απο την αντιπροσωπια με κουτα αυτοκινητο και σου χτυπαει καποιος φτερο προφυλακτηρα θα ζητησεις καινουριο αμαξι;"
Το αυτοκινητο γυρναει ολο τον κοσμο με χτυπημενο φτερο και προφυλακτηρα, δεν αλλαζει η λειτουργικοτητα του.
Η τηλεοραση απο την αλλη ειναι μια οθονη που την κοιτας συνεχεια. Δεν φευγει το ματι σου απο εκει, και προφανως περα απο το κομματι της αλλαγης του πανελ που ειναι ουσιαστικα γενικη επιδιορθωση μπορει να επιφερει και προβληματα λειτουργικοτητας. αναφερθηκαν.

27 minutes ago, Malthador said:

Και πάλι θα υπάρχει κόστος στην κατάθεση της αγωγής, ακόμα και εξωδικαστικά να συμβιβαστεί ο Κωτσόβολος.

Πολυ πιθανο να παρει και τα φραγκα και να κρατησει την τηλεοραση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, tzotzo said:

Πολυ πιθανο να παρει και τα φραγκα και να κρατησει την τηλεοραση. 

Αν δεν γίνει όμως αυτό να ξέρεις πως θα κυνηγήσει μετα  εσένα γιατί του δημιούργησες εύλογες προσδοκίες ;) 

  • Like 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...