StamTheMan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 3 ώρες πριν, Razgriz είπε Έτσι προκύπτει το ότι όλο αυτό δεν αξίζει. Δεκτον.
dtk-386 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 27 σελ !!! Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από dtk-386 1
alefther Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 13 λεπτά πριν, dtk-386 είπε 27 σελ !!! ε ναι ρε φιλε, εδω εγιναν και mock trials, αγορευσαν δικηγοροι ,βγηκαν δικαστικες αποφασεις, τι θες, να γινει ολο αυτο σε 5 σελιδες? Θελει χωρο να απλωσει το θεμα 1 1
godfather0991 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2 hours ago, tzotzo said: θα παει την τηλεοραση στο δικαστηριο, και θα πει στους δικηγορους του kotsovolou σηκωστε την. Απο ποτε η απλοικες σκεψεις ειναι λαθος; Δεν λειτουργούν έτσι τα δικαστήρια...
mitsos2321 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Ρε παιδιά έχει δοκιμάσει κανένας να το βάλει σε chat gpt να το κάνει train σε αυτό το θέμα και να δούμε τι θα απαντήσει?? 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, godfather0991 είπε Δεν λειτουργούν έτσι τα δικαστήρια... Έτσι λειτουργούν τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Αμερικής, μην τους χαλάς το όνειρο 2
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Pitoo είπε Ρε φίλε που βρίσκεις το κουράγιο να ασχολείσαι με κάτι τέτοιο διαβάζοντας και γράφοντας 368 “replies” για μια ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.Ελεος. Η δέξου την αντικατάσταση του πάνελ ή κράτησε την χαλασμένη. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση προσπάθεια για μια ηλεκτρική συσκευή. Εάν είναι πολλά τα χρήματα που έδωσες ας μην έδινες τόσα για μια τηλεόραση. Για να δίνεις τόσα σημαίνει ότι δεν σου λείπουν κιόλας. Και για να μην δέχεσαι την αντικατάσταση του πάνελ από την ίδια εταιρεία που την δημιούργησε μάλλον είσαι ψείρας και έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για να έχεις ανεβάσει και να δίνεις τόση συνέχεια σε ένα τέτοιο θέμα. Προφανώς θες να λά βει διαστάσεις μπας και βγάλεις και τίποτα έξτρα από Κωτσόβολο με σκοπό να μην τους διασύρεις στο μεγαλύτερο τεχνολογικό φόρουμ της χώρας. Οχι ότι με νοιάζει για κώτσο ή ότι τους λυπάμαι αλλά πραγματικά έχει κουράσει κάθε μέρα να μπαίνω να δω κανένα φρέσκο θέμα και να βλέπω τον «πικραμένο» με την τηλεόραση του των 3000 ευρώ λες που μιλάμε για κανένα ορφανοτροφείο που έμειναν τα παιδάκια χωρίς τηλεόραση . Τα 368 replies δεν τα έχω γράψει εγώ. Η αξία της τηλεόρασης τι έχει να κάνει με το γεγονός? Δεν θα έπρεπε να είναι καν κατι το οποιο βαραίνει τον καταναλωτή αλλα αυτον που παρέχει τη υπηρεσία ωστε να κάνει σωστά τη δουλειά του. 1 ώρα πριν, elitistis είπε Το γεγονός ότι είναι Κυριακή κι εγώ στο κρεβάτι με πυρετό μού έδωσε χρόνο να διαβάσω ολα όσα γράφτηκαν μέχρι εδώ. Θα παραθέσω την άποψή μου χωρίς να είναι υποχρεωτικό να συμφωνήσει κάποιος. Με όσα εγώ έχω διαβάσει και καταλάβει, Ο θεματοθετης θέλει αποζημίωση και όχι αντικατάσταση, και αρνήθηκε να παραδώσει την τηλεόραση, για τον εξής λόγο. Σκέφτηκε ότι αφού η αγορά έγινε από άλλο κατάστημα και όχι από τον Κωτσόβολο ο Κωτσόβολος και να τον αποζημιώσει δε μπορεί να πάρει την τηλεόραση πίσω. Άρα, σου λέει, θα κρατήσω και την τηλεόραση και τα λεφτά. Αυτά για τις γρατζουνιες είναι, όπως το βλέπω εγώ, δικαιολογίες, με αναμμένη τηλεόραση δε φαίνεται τίποτα. Επίσης, σιγά μη γίνονται αυτές οι γρατζουνιες με ένα σκουπιδακι που υπάρχει στο κρεβάτι μας. Tα panel έχουν ειδικές επιστρώσεις. Εδώ κατά την άποψη μου έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που ξεκάθαρα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί παραθυράκια του νόμου αλλά και την πίεση των ΜΜΕ για να εξαναγκάσει μια εταιρεία να του πληρώσει το αντίτιμο της τηλεόρασης και να κρατήσει και τη συσκευή. Φυσικά όλα αυτά για βιντεοσκόπηση είναι άνευ ουσίας και επικίνδυνα για τον ίδιο. Η βιντεοσκόπηση υλικού γίνεται δεκτή σε δικαστήριο μόνο για κακούργημα και όχι αν είπα εγώ κάτι και εσύ κάτι άλλο. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι η οθόνη πριν ήταν οκ (ο λόγος κάποιου δεν μετρά) δεν υπάρχουν και αποδείξεις ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα ακόμα κι από την λανθασμένη διαχείριση. Η αντικατάσταση panel από την Κωτσόβολος ήταν ήδη μια εξαιρετικά γενναιόδωρη προσφορά και μόνο δολο -κατα τη δική μου γνώμη- μαρτυρά η άρνηση αυτής της προσφοράς. Σου λέει "θα βαρεθεί ο Κωτσόβολος και θα το κάνει". Και ίσως και να το έκανε αν είχε αγοράσει την τηλεόραση από εκεί. Τώρα όμως η καταβολή αποζημίωσης απαιτεί έγκριση κονδυλίου και καθιστά την υπόθεση εντελώς διαφορετική και πολύ πιο δυσκολη. Θα παρακαλούσα τον moderator να σκεφτεί αν θα πρέπει να παραμείνει το συγκεκριμένο post. Δε με ενδιαφέρει ο Κωτσόβολος, ούτε εργαζόμενός του ειμαι, ούτε του ομίλου ΔΕΗ. Αλλά με εκνευρίζει αφάνταστα να βάζουμε στο στόχαστρο έναν άνθρωπο που πήγε να κάνει τη δουλειά του για ψίχουλα επειδή θέλει κάποιος τσάμπα τηλεόραση 3.500 ευρώ. Αυτά και μη μπει στον κόπο να μου απαντήσει ο ίδιος. Κατάλαβα ήδη μια χαρά. Καταρχάς περαστικά. Εφόσον διάβασες όλα όσα γράφτηκαν θα έβλεπες πως δεν απαίτησα ποτέ αποζημίωση, ο ίδιος ο Κωτσόβολος την πρότεινε. Επίσης αν και είναι δικαίωμα μου να περιμένω αποζημίωση απο τη στιγμή που δημιουργήσανε τη προσδοκία, όπως εχω ξαναγραψει δεν είχα ποτέ την απαίτηση να κρατήσω την τηλεόραση και να παρω και την αποζημίωση, ουτε είχα κάποιο σχετικό πλάνο. Δικαίωμα του καθενός να πιστεύει κατι τετοιο. Επίσης καμια πίεση απο ΜΜΕ, ο σκοπός ηταν να ενημερώσω τους καταναλωτές, οχι να διεκδικήσω κάτι μέσα απο εδώ. Αναφέρεσαι σε νόμους οταν ο Κωτσόβολος δεν συμμορφώνεται ούτε με τον GDPR (οταν απαντάνε μια φορα τον μήνα για να μου πούνε κάτι διαφορετικό) ούτε σε πρακτικές σαφής και ξεκάθαρης επικοινωνίας. Δεν υπάρχει καμία λογική να παραδώσω μία ολοκαίνουργια τηλεόραση για να περάσει από επισκευές, όταν ο τεχνικός ήταν υπεύθυνος για τη ζημιά. Οι γρατσουνιές δεν είναι "δικαιολογία". Όταν πληρώνεις για μια συσκευή τέτοιου κόστους, η παραμικρή ζημιά που προκαλείται από κάποιον άλλο μειώνει την αξία της, ακόμα κι αν φαίνεται ελάχιστα στην ενεργοποιημένη κατάσταση. Είναι θέμα αρχής και δικαιώματος ως καταναλωτής να παραλάβω ένα προϊόν στην κατάσταση που το άφησα για να γίνει η εγκατάσταση. Ασφάλεια των πάνελ. Τα πάνελ μπορεί να έχουν επιστρώσεις, αλλά αυτό δεν τα καθιστά απρόσβλητα. Η τοποθέτηση μιας τηλεόρασης τέτοιου βάρους σε κρεβάτι, χωρίς προστασία, και ο χειρισμός ενός μεταλλικού μετρητή από τον τεχνικό πάνω από την επιφάνεια του πάνελ δεν είναι η σωστή διαδικασία που θα ακολουθούσε ένας επαγγελματίας. Το υλικό από την κάμερα του σπιτιού απλώς επιβεβαιώνει την κακή πρακτική. Δεν προσπαθώ να "εκμεταλλευτώ" καμία νομική ή ΜΜΕ πίεση. Το μόνο που ζητώ είναι ο Κωτσόβολος να αναλάβει την ευθύνη για το λάθος του, όπως ακριβώς θα έπρεπε κάθε εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της. Ακολουθώ τη νόμιμη διαδικασία που προβλέπεται από την ελληνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Άλλοι ασχολείστε με την αξία του προϊόντος -λές και έχει καμία σχέση με το συμβαν και την ευθύνη- ή με την οικονομική μου κατάσταση, άλλοι ισχυρίζεστε πως υπάρχει δόλος, οταν εχω ξεκαθαρίσει πως δεν απαίτησα αποζημίωση. Το οτι δεν δέχομαι την επισκευή δεν σημαίνει πως δεν θα δεχόμουν αντικατάσταση ή αποζημιωση και ας πέρναν την τηλεόραση πίσω. Όσο για τον φίλο που φανταζομαι σατιρικά έγραψε πως μετάνιωσα για την αγορά της τηλεόρασης, η συγκεκριμένη ειναι η καλύτερη τηλεόραση που έχω δεί ποτέ μου, εξού και η αγανάκτηση μου για την ζημιά. 51 λεπτά πριν, keleystis είπε Στο σημείο αυτό θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τον TS που μας έχει μπριζώσει για τα καλά και καθόμαστε και "μαλώνουμε" μεταξύ μας για το τι έγινε, τι ήταν σωστό να γίνει και δεν έγινε, τι πρέπει να κάνει απο εδώ και πέρα και αυτός κάθεται αμέριμνος και ακόμη δεν έχει αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Καλή συνέχεια στην κουβέντα, εγώ αποχωρώ. Έχω αποφασίσει και το έχω αναφέρει απο το πρώτο κιολας ποστ. Εφόσον δεν γίνεται αντικατάσταση ή αποζημίωση (Είτε κρατησω την τηλεόραση είτε όχι, δε με ενδιέφερε καθόλου, αν και μετά την ταλαιπωρία που έχω υπωστεί προφανώς και θα ηταν ιδιαιτερα ευχάριστο και δικαιωτικό το να την κρατήσω κιολας.) Επίσης μια καλύτερη λήψη της μίας γρατζουνιας μιας και φαγωθηκαν καποιοι οτι είναι πολυ μικρή και οτι χρήζω ψυχιατρικής βοήθειας γιατι ειμαι ψείρας. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από divxmania 2
godfather0991 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Just now, Inuyasha said: Έτσι λειτουργούν τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Αμερικής, μην τους χαλάς το όνειρο Εγώ με τον ts είμαι γιατί είναι δικαιωμά του να νιώθει θιγμένος και εξαπατημένος. Απλά δεν έχω καταλάβει γιατί συζητάμε κάτι που έχει μια μόνο οδό: την νομική. Εφόσον προτάθηκε αλλαγή πάνελ και δεν θέλει, και ξαναλέω δικαιωμά του να μην θέλει, τον καταλαβαίνω απόλυτα, μόνο νομικά μπορεί να το κυνηγήσει απλά και αυτό συνεπάγεται τις οποιοσδηποτε επιπτώσεις στον χρόνο και την τσέπη του. 1
alefther Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 1 λεπτό πριν, godfather0991 είπε Εγώ με τον ts είμαι γιατί είναι δικαιωμά του να νιώθει θιγμένος και εξαπατημένος. Απλά δεν έχω καταλάβει γιατί συζητάμε κάτι που έχει μια μόνο οδό: την νομική. Εφόσον προτάθηκε αλλαγή πάνελ και δεν θέλει, και ξαναλέω δικαιωμά του να μην θέλει, τον καταλαβαίνω απόλυτα, μόνο νομικά μπορεί να το κυνηγήσει απλά και αυτό συνεπάγεται τις οποιοσδηποτε επιπτώσεις στον χρόνο και την τσέπη του. μπορει να το κυνηγησει και ιντερνετικα, γκρινια στα σοσιαλ, εδω, εκει, σου λεει θα πει ο Κωτσος μου γινεται αρνητικη διιαφημιση, ας του δωσω λεφτα να εξαφανιστει. Γιατι νομιζεις εβαλε τοσο seo τιτλο 1 2
godfather0991 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 minutes ago, alefther said: μπορει να το κυνηγησει και ιντερνετικα, γκρινια στα σοσιαλ, εδω, εκει, σου λεει θα πει ο Κωτσος μου γινεται αρνητικη διιαφημιση, ας του δωσω λεφτα να εξαφανιστει. Γιατι νομιζεις εβαλε τοσο seo τιτλο Δεν νομίζω να ιδρώσει το αυτί τους, έχουν ακούσει πολύ χειρότερα. Επίσης να δώσει 3500 χιλιάρικα έτσι δεν νομίζω, δεν είναι τόσο large οι επιχειρήσεις. Στο κάτω κάτω δεν μας ενδιαφέρει κιόλας, γιατί είναι ξεκάθαρη η θέση του ts του τι θέλει να κάνει, να πάει νομικά και ξεκάθαρη η θέση του Κωτσόβολου ότι δεν φέρουμε καμιά ευθύνη, όλα τα άλλα που συζητάμε τώρα είναι φιλοσοφίες. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από godfather0991
soteras Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 12 λεπτά πριν, divxmania είπε Τα 368 replies δεν τα έχω γράψει εγώ. Η αξία της τηλεόρασης τι έχει να κάνει με το γεγονός? Δεν θα έπρεπε να είναι καν κατι το οποιο βαραίνει τον καταναλωτή αλλα αυτον που παρέχει τη υπηρεσία ωστε να κάνει σωστά τη δουλειά του. Καταρχάς περαστικά. Εφόσον διάβασες όλα όσα γράφτηκαν θα έβλεπες πως δεν απαίτησα ποτέ αποζημίωση, ο ίδιος ο Κωτσόβολος την πρότεινε. Επίσης αν και είναι δικαίωμα μου να περιμένω αποζημίωση απο τη στιγμή που δημιουργήσανε τη προσδοκία, όπως εχω ξαναγραψει δεν είχα ποτέ την απαίτηση να κρατήσω την τηλεόραση και να παρω και την αποζημίωση, ουτε είχα κάποιο σχετικό πλάνο. Δικαίωμα του καθενός να πιστεύει κατι τετοιο. Επίσης καμια πίεση απο ΜΜΕ, ο σκοπός ηταν να ενημερώσω τους καταναλωτές, οχι να διεκδικήσω κάτι μέσα απο εδώ. Αναφέρεσαι σε νόμους οταν ο Κωτσόβολος δεν συμμορφώνεται ούτε με τον GDPR (οταν απαντάνε μια φορα τον μήνα για να μου πούνε κάτι διαφορετικό) ούτε σε πρακτικές σαφής και ξεκάθαρης επικοινωνίας. Δεν υπάρχει καμία λογική να παραδώσω μία ολοκαίνουργια τηλεόραση για να περάσει από επισκευές, όταν ο τεχνικός ήταν υπεύθυνος για τη ζημιά. Οι γρατσουνιές δεν είναι "δικαιολογία". Όταν πληρώνεις για μια συσκευή τέτοιου κόστους, η παραμικρή ζημιά που προκαλείται από κάποιον άλλο μειώνει την αξία της, ακόμα κι αν φαίνεται ελάχιστα στην ενεργοποιημένη κατάσταση. Είναι θέμα αρχής και δικαιώματος ως καταναλωτής να παραλάβω ένα προϊόν στην κατάσταση που το άφησα για να γίνει η εγκατάσταση. Ασφάλεια των πάνελ. Τα πάνελ μπορεί να έχουν επιστρώσεις, αλλά αυτό δεν τα καθιστά απρόσβλητα. Η τοποθέτηση μιας τηλεόρασης τέτοιου βάρους σε κρεβάτι, χωρίς προστασία, και ο χειρισμός ενός μεταλλικού μετρητή από τον τεχνικό πάνω από την επιφάνεια του πάνελ δεν είναι η σωστή διαδικασία που θα ακολουθούσε ένας επαγγελματίας. Το υλικό από την κάμερα του σπιτιού απλώς επιβεβαιώνει την κακή πρακτική. Δεν προσπαθώ να "εκμεταλλευτώ" καμία νομική ή ΜΜΕ πίεση. Το μόνο που ζητώ είναι ο Κωτσόβολος να αναλάβει την ευθύνη για το λάθος του, όπως ακριβώς θα έπρεπε κάθε εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της. Ακολουθώ τη νόμιμη διαδικασία που προβλέπεται από την ελληνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Άλλοι ασχολείστε με την αξία του προϊόντος -λές και έχει καμία σχέση με το συμβαν και την ευθύνη- ή με την οικονομική μου κατάσταση, άλλοι ισχυρίζεστε πως υπάρχει δόλος, οταν εχω ξεκαθαρίσει πως δεν απαίτησα αποζημίωση. Το οτι δεν δέχομαι την επισκευή δεν σημαίνει πως δεν θα δεχόμουν αντικατάσταση ή αποζημιωση και ας πέρναν την τηλεόραση πίσω. Όσο για τον φίλο που φανταζομαι σατιρικά έγραψε πως μετάνιωσα για την αγορά της τηλεόρασης, η συγκεκριμένη ειναι η καλύτερη τηλεόραση που έχω δεί ποτέ μου, εξού και η αγανάκτηση μου για την ζημιά. Έχω αποφασίσει και το έχω αναφέρει απο το πρώτο κιολας ποστ. Εφόσον δεν γίνεται αντικατάσταση ή αποζημίωση (Είτε κρατησω την τηλεόραση είτε όχι, δε με ενδιέφερε καθόλου, αν και μετά την ταλαιπωρία που έχω υπωστεί προφανώς και θα ηταν ιδιαιτερα ευχάριστο και δικαιωτικό το να την κρατήσω κιολας.) Επίσης μια καλύτερη λήψη της μίας γρατζουνιας μιας και φαγωθηκαν καποιοι οτι είναι πολυ μικρή και οτι χρήζω ψυχιατρικής βοήθειας γιατι ειμαι ψείρας. Αυτή η γρατσουνιά και κλωτσίδι να φάει η οθόνη στο πίσω μέρος δεν πρόκετε να γίνει πιο πιθανό είναι να σπάσει παρά να γίνει αυτό. Κάτι υπήρχε στο κρεβάτι που το έκανε η από πριν μπορεί και το μάτι λόγο αλλαγής θέασης να το πείρε πρέφα. Από τι στιγμή που δέχτηκαν να τη στείλουν για επισκευή αντιπροσωπεία δέξου και ζήτα τα κατάλληλα χαρτιά για την εγγύηση δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις.
imr Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 4 hours ago, divxmania said: Το λένε όλες οι σχετικές οδηγίες και του κατασκευαστή και όπου ψάξεις για μεγάλες τηλεοράσεις, ιδίως ευαισθητες όπως οι OLED. Το επιβεβαιώσαν και απο τον Κωτσόβολο πολλάκις. https://www.insomnia.gr/forums/topic/835268-καταγγελία-κατά-κωτσόβολου-ζημιά-σε-ολοκαίνουργια-τηλεόραση-και-παραβίαση-καταναλωτικών-δικαιωμάτων/?do=findComment&comment=60499832 Είναι μεγάλο το thread και χάνονται οι απαντήσεις. Ποτέ δεν απαίτησα αποζημίωση, μόνοι τους το έιπαν, και είναι αποδεδειγμένο διοτι μου έχουν στείλει email, οχι απλως τηλεφωνικα. Δεν θέλω μόνο αποζημίωση αλλα υπήρχε η εύλογη προσδοκία που απο μέρους τους δημιουργήσανε, ουτε είπα πως ηθελα να κρατήσω την τηλεόραση. και με αντικατάσταση μια χαρα θα ημουν. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης. Το επίσημο σέρβις της sony θα στην αλλάξει. Το ίδιο πάνελ θα έχει αν δεις και έχει θέμα μετά την επισκευή τους την ξανάπας πίσω. Όταν σου είπαν αποζημίωση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σου δώσουν όλο το ποσό. Αν σου δώσουν όσο χρεώνει η sony την επισκευή στο χέρι θα είσαι χαρούμενος? Η αν σου δώσουν μια δώρο επιταγή 300 ευρώ? Όπως έχουν πει πολλοι η επισκευή που σου προτειναν είναι η καλύτερη επιλογή.
nikοs Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Εγώ δεν θα αγόραζα ποτέ προϊόν από μία εταιρία και υπηρεσία εγκατάστασης από άλλη. Δεν ξέρω αν απαντήθηκε αλλά νομίζω πως και η Sony ειχε υπηρεσία εγκατάτασης. Έπειτα έστω ότι ο τεχνικός έκανε λάθος. Οκ έτσι δείχνουν τα πράγματα αλλά δεν σε καλύπτει από DOA ο Κωτσόβολος στην συγκεκριμένη περίπτωση άρα τι παραπάνω να ζητήσεις εκτός από το να αναλάβει ο Κωτσόβολος την επισκευή στην αντιπροσωπεία; Ίσως την επιστροφή των χρημάτων που έδωσες για να αγοράσεις την συγκεκριμένη υπηρεσία και ως εκεί. Να σου δώσουν πίσω τα λεφτά που πλήρωσες για την τηλεόραση δεν θα γίνει και ΔΕΝ πρέπει να γίνει, απο την στιγμή υπάρχει λύση. Αν ο Κωτσόβολος, για κάποιον ακατανόητο λόγο, σου έδινε την αξία της τηλεόρασης αλλά με την συμφωνία να σου πάρει την προβληματική τηλεόραση θα το δεχόσουν; Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από nikοs 1
bilya Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Αν κα πάλι δεν φαίνεται καλά γιατί δεν την έχεις αναμμένη κ το φλας δεν βοηθάει, αν είναι αυτό που φαίνεται λογο της κυκλικής μορφής πιο πιθανό να γίνε απο οτιδήποτε άλλο παρά τον τεχνικό. 1
mariosnik_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 8 ώρες πριν, polaki είπε Το φαγητό είναι μεγάλη πονεμένη ιστορία, έχω πάθει σαλμονέλα από σουβλατζίδικο έξω απτά village στο Φάληρο που πλέον έχουν κλείσει όλα, και το σουβλατζίδικο και τα village). Παω νοσοκομείο μες τη νύχτα, ούτε θυμάμαι πόσα λεφτά έδωσα δεξιά και αριστερά, ούτε με γνωμάτευση γιατρού δεν δέχονταν ότι έφταιγε το κρέας τους. Για να κυνηγήσεις δικαστικά πρέπει να έχεις κάνα 3000αρο να δώσεις και να περιμένεις 4 χρόνια μπας και. Αρα όταν υπάρχει ατιμωρησία, αυτά συμβαίνουν. Δε θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω αξιες. Σε αυτό που περιγράφεις ότι έγινε σε σένα, η δική μου άποψη είναι ότι εσύ δε σεβάστηκες τα χρήματα που είχες δώσει. Το γιατί το έκανες είναι δικό σου θέμα, αλλά μην κρίνεις τον άλλο επειδή εσύ δεν έκανες κάτι στην αντίστοιχη περίπτωση ακόμα και πολλαπλάσιας αξίας. Και έγραψα πριν ότι δε θα μπω στη διαδικασία σύγκρισης αξίας γιατί δεν έχει νόημα, γιατί θα έρθει μετά ένας άλλος με ένα σπάνιο βάζο τέχνης και θα σου πει έκανε 200,000€ το βάζο αυτό απ’τον ξάδερφο του Τουτανχαμον, μια γρατζουνιά είναι αδερφέ πως κάνεις έτσι. Απτη στιγμή που έγινε μια ζημιά σε οποιαδήποτε αξίας αντικείμενο, πρέπει ν διορθωθεί. Γι’αυτό κάλεσε τεχνικό ο TS απ’τον Kotso και δεν έφερε τον Ζερντάν Σακίρι και τα ξαδέρφια του από Ασπροπυργο. Ναι συμφωνώ αγαπητέ. Σαλμονέλα είχε πάθει η μάνα μου μικρη από κοτόπουλο άψητο και μου έλεγε ιστορίες για αγρίους. Το point μου είναι ότι αντί να πει ο κόσμος ότι για αυτό το πρόβλημα που προκλήθηκε φταίει το μαγαζί, έριχνε την ευθύνη σε εμένα. Αυτό σχολίασε και ο χρήστης πιο πριν. Τώρα όσον αφορά τον ts, του εύχομαι να ξεμπερδέψει όσο πιο αναίμακτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις