efib Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, Nabuko είπε Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα. Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? Τι γιατί; Του είπε ο "τεχνικός" ότι θα διεκπεραίωθει η εργασία και ο νηματοθετης καλοπιστα το δέχτηκε. Δεν συμφώνησε στην ανάληψη ρίσκου, απλώς δέχτηκε ότι του είπε ο τεχνικός-ειδικος. Εκτός και αν του είπε ότι ενέχει ρίσκο και ο νηματοθετης συμφώνησε. Δηλαδή ποτέ δεν θα φταίει ο "τεχνικός"; Και γιατί αυτό, και γιατί εκείνο, και γιατί το άλλο. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 1 hour ago, Nabuko said: Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. Γιατί υπάρχει και η κοινή λογική που επιτάσσει ότι μια τηλεόραση 30 κιλών, μήκους 1,70μ και πλάτους 1,00μ δεν μπορεί ένας άνθρωπος μόνος του να την βάλει στον τοίχο, ακόμα και αν είναι ο Mountain. 3
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Για να συνοψίσουμε λίγο την κατάσταση : - Ο TS θα είναι ικανοποιημένος μόνο με αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σφραγισμένο. - Δεν εμπιστεύεται το επίσημο service της Sony και δεν θέλει να δεχτεί αυτή την λύση. - Δεν βλέπω να το δέχεται αυτό ο Κωτσόβολος και μάλλον πάμε για δικαστήριο. Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ; 1
Vstromrider Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, grinder_ είπε δεν θα υποθέσει ότι ο OP στις 16 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την εγχρήματη παροχή υπηρεσίας του δεύτερου δεν χρειαζεται να παρεις μαχαιρι. Θα μπορουσα να σου εβγαζα φωτογραφιες την δικη μου, αλλα την εχω συσκευασει για το χωριο. 5 δευτερολεπτα χρειαζονται, ενα 4χρονο, και ενα drone των 10€.
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, keleystis είπε Για να συνοψίσουμε λίγο την κατάσταση : - Ο TS θα είναι ικανοποιημένος μόνο με αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σφραγισμένο. - Δεν εμπιστεύεται το επίσημο service της Sony και δεν θέλει να δεχτεί αυτή την λύση. - Δεν βλέπω να το δέχεται αυτό ο Κωτσόβολος και μάλλον πάμε για δικαστήριο. Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ; Θα διαφωνήσω μόνο στο οτι δεν εμπιστεύομαι το επίσημο service της Sony. Ισα ισα. Απλώς η τηλεόραση ειναι ολοκαινουργια και δεν θεωρω καταλληλη λύση την επιδιόρθωση για αρκετούς λόγους που ανέφερα παραπάνω, και ενας ακομη πολυ μεγαλος παράγοντας ειναι το όλο πάρε δώσε που δεν υπάρχει καμία διαφάνεια σχετικα με την αποστολή - παράδοση του Κωτσόβολου και τους όρους που την διέπουν. Η τηλεόραση θα μπορούσε να φύγει σε άριστη κατάσταση απο την Sony και να έρθει σε ακόμη χειρότερη κατάσταση. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη εκει? Φτου και απο την αρχή. Επίσης δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής με Κωτσόβολο, απαντάνε σε ένα email κάθε μήνα επομένως δεν βγάζεις άκρη και ειμαι σίγουρος οτι γίνεται επιτηδευμένα αυτό. Έχω ζητήσει πολλές φορες να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο το οποίο στέκει και νομικά σε σχέση με την περίπτωση μου. Είναι ένας απο τους λόγους που επικαλλέστηκα τον GDPR και έχω ζητήσει ο,τιδήποτε έχουν στη κατοχή τους που αφορά την υπόθεση μου, καθώς και υπεύθυνο άτομο επικοινωνιας, Παρόλο που τα ονόματα υπαλλήλων μπορεί να θεωρηθούν ευαίσθητα υπό το GDPR (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων), είναι συνήθως επιτρεπτό για τις εταιρείες να αποκαλύπτουν το όνομα του ατόμου που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση συγκεκριμένης υπόθεσης, ιδίως όταν ζητείται για λόγους εξυπηρέτησης και συνέχειας στην επικοινωνία. Δεδομένου ότι η υποστήριξη από την Κωτσόβολος έχει υπάρξει αποσπασματική και αναποτελεσματική, η ύπαρξη ενός σταθερού σημείου επαφής είναι λογικό αίτημα και θα μπορούσε να δικαιολογηθεί υπό τον "νόμιμο συμφέρον" του GDPR, ειδικά εφόσον διευκολύνει την άσκηση των δικαιωμάτων ως καταναλωτή.
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, divxmania είπε Η τηλεόραση θα μπορούσε να φύγει σε άριστη κατάσταση απο την Sony και να έρθει σε ακόμη χειρότερη κατάσταση. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη εκει? Φτου και απο την αρχή. Με συγχωρείς αλλά με το "θα μπορούσε" με έχασες. Με την ίδια λογική να πώ και εγώ "θα μπορούσε το service της Sony να πάρει φωτιά και να καεί η τηλεόραση ολοκληρωτικά και τότε τι θα γινόταν ;" 1
grinder_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, keleystis είπε Για να συνοψίσουμε λίγο την κατάσταση : - Ο TS θα είναι ικανοποιημένος μόνο με αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σφραγισμένο. Γιατί να μας ενδιαφέρει η ικανοποίηση ενός τυχαίου καταναλωτή; Καλά να πάθει. Εμείς μαχόμαστε για το damage control μιας εταιρίας παροχής υπηρεσιών από εξειδικευμένους επαγγελματίες. 44 λεπτά πριν, keleystis είπε - Δεν εμπιστεύεται το επίσημο service της Sony και δεν θέλει να δεχτεί αυτή την λύση. Μα πώς όχι, αφού με τα δείγματα που έχουν δείξει είναι εγγυημένη η αψεγάδιαστη επισκευή και δεν θα κλείσει απλά την διένεξη. Επίσης σίγουρα το επισκευαστικό κέντρο του κοτσου που θα γίνει η επισκευή με β διαλογής πάνελ είναι ισάξιο με την Sony. (σημ: ο κoστος λέει ότι θα την πάει στην Sony) Αλλά σιγά και να την πάθει δεύτερη φορά πρόβλημά του. 44 λεπτά πριν, keleystis είπε - Δεν βλέπω να το δέχεται αυτό ο Κωτσόβολος και μάλλον πάμε για δικαστήριο. Γιατί να πάει δε δικαστήριο για να χάσει και άλλα χρήματα; Αφού σχετική νομοθεσία δεν υπάρχει στην Ελλάδα και είναι προφανές ότι η δολιοφθορά προκλήθηκε από τον OP. Ας πάει εάν θέλει να πληρώσει τον τεχνικό και την εταιρία για την αναστάτωση που τους προκάλεσε. 44 λεπτά πριν, keleystis είπε Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ; Έλα μωρέ τι κρίμα να είναι; Εδώ μερικοί δεν μπορούν να ταυτιστούν με μια αλυσίδα που δίνει ψωμί σε αξιόλογους επαγγελματίες και συναντάνε καθημερινά διάφορους εκδικητικούς πελάτες χωρίς καμία προστασία από τον νόμο, για τον κάθε τρελό που είχε 3κ να πετάξει θα ενδιαφερθούμε; 40 λεπτά πριν, Vstromrider είπε δεν χρειαζεται να παρεις μαχαιρι. Θα μπορουσα να σου εβγαζα φωτογραφιες την δικη μου, αλλα την εχω συσκευασει για το χωριο. 5 δευτερολεπτα χρειαζονται, ενα 4χρονο, και ενα drone των 10€. Είπαμε, οι "εθελοντές" να ζητήσουν τα στοιχεία από τον OP να σπεύσουν μάρτυρες του αξιόλογου επαγγελματία. Επίσης καλή ιδέα είναι να ανταλλάξετε στοιχεία μεταξύ σας όλοι οι κοινωνιοπαθείς πολίτες-καταναλωτές για επερχόμενες κινητοποιήσεις με αίτημα την άμεση αλλαγή-κατάργηση των νόμων στο Δίκαιο Καταναλωτή. Δεν γίνεται αυτοί οι οπισθοδρομικοί νόμοι να μας κρατάνε στον παρελθόν, θέλουμε λογική σήμερα. @tzotzo _/sarcasm προφανώς ή άλλη "λογική" όπως την παρουσιάζουν κάποιοι. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από grinder_ 4
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 13 minutes ago, keleystis said: Με συγχωρείς αλλά με το "θα μπορούσε" με έχασες. Με την ίδια λογική να πώ και εγώ "θα μπορούσε το service της Sony να πάρει φωτιά και να καεί η τηλεόραση ολοκληρωτικά και τότε τι θα γινόταν ;" Υπαρχει ζητημα κατανοησης απλων εννοιων. Μεχρι στιγμης εχει σταλει προσωπικο του Kotsovolos και εχει κανει ζημια, ή ας πουμε δεν εχει ανταπεξελθει των συμβατικων του υποχρεωσεων. Ευλογα ο νηματοθετης θεωρει πως αντιστοιχα δεν θα συμπεριφερθουν αναλογα και στην διαχειριση της καταστασης. Αν παρει φωτια η SONY, εχει ασφαλεια η SONY και θα πληρωσει την τηλεοραση. Ο kotsos που εμπλεκεται; 31 minutes ago, keleystis said: Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ; Ο kotsovolos εχει συμφωνησει αρχικα στην αποζημιωση, και μετα αρνειται οποιας ευθυνης. Αν πανε στο δικαστηριο,που πολυ πιθανον να συμβιβαστουν εξωδικαστικα με οφελος του νηματοθετη, αν πανε ομως οποιαδηποτε θετικη εξελιξη για τον νηματοθετη θα περιλαμβανει και δικαστικα εξοδα. Αφετερου δεν ειναι οτι θα εχει μεινει χωρις τηλεοραση ολον αυτον τον καιρο.
Pitoo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Ρε φίλε που βρίσκεις το κουράγιο να ασχολείσαι με κάτι τέτοιο διαβάζοντας και γράφοντας 368 “replies” για μια ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.Ελεος. Η δέξου την αντικατάσταση του πάνελ ή κράτησε την χαλασμένη. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση προσπάθεια για μια ηλεκτρική συσκευή. Εάν είναι πολλά τα χρήματα που έδωσες ας μην έδινες τόσα για μια τηλεόραση. Για να δίνεις τόσα σημαίνει ότι δεν σου λείπουν κιόλας. Και για να μην δέχεσαι την αντικατάσταση του πάνελ από την ίδια εταιρεία που την δημιούργησε μάλλον είσαι ψείρας και έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για να έχεις ανεβάσει και να δίνεις τόση συνέχεια σε ένα τέτοιο θέμα. Προφανώς θες να λάβει διαστάσεις μπας και βγάλεις και τίποτα έξτρα από Κωτσόβολο με σκοπό να μην τους διασύρεις στο μεγαλύτερο τεχνολογικό φόρουμ της χώρας. Οχι ότι με νοιάζει για κώτσο ή ότι τους λυπάμαι αλλά πραγματικά έχει κουράσει κάθε μέρα να μπαίνω να δω κανένα φρέσκο θέμα και να βλέπω τον «πικραμένο» με την τηλεόραση του των 3000 ευρώ λες που μιλάμε για κανένα ορφανοτροφείο που έμειναν τα παιδάκια χωρίς τηλεόραση . 1 4
Nabuko Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, divxmania είπε Γιατί ήταν λάθος μου και το έχω ξαναπεί. Αν απαντήσεις το παραπάνω και σε ίδια ερώτηση της έδρας τι νομίζεις ότι θα συμβεί? 42 λεπτά πριν, Malthador είπε Γιατί υπάρχει και η κοινή λογική που επιτάσσει ότι μια τηλεόραση 30 κιλών, μήκους 1,70μ και πλάτους 1,00μ δεν μπορεί ένας άνθρωπος μόνος του να την βάλει στον τοίχο, ακόμα και αν είναι ο Mountain. Η σκέψη σου είναι πολύ απλοική και δεν μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο. 51 λεπτά πριν, grinder_ είπε Μα γιατί να πάει κόντρα; Εσύ δεν ήσουν που ρωτούσες παραπάνω ότι ο κωτσοβολος αναφέρει έναν τεχνικό γιατί να ζητήσουμε 2 τεχνικούς; Δεν ρώτησα εσένα φίλε μου αλλά τον ts Γενικώς θα έπρεπε να με προβληματίσει που 2-3 λογαριασμοί απαντάνε σε πρώτο πρόσωπο ωσάν να πρόκειται για τον ts αλλά από την άλλη δεν καίγομαι και τόσο να μάθω γιατί συμβαίνει αυτό. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από Nabuko 5 1 2
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 13 minutes ago, grinder_ said: Έλα μωρέ τι κρίμα να είναι; Εδώ μερικοί δεν μπορούν να ταυτιστούν με μια αλυσίδα που δίνει ψωμί σε αξιόλογους επαγγελματίες και συναντάνε καθημερινά διάφορους εκδικητικούς πελάτες χωρίς καμία προστασία από τον νόμο, για τον κάθε τρελό που είχε 3κ να πετάξει θα ενδιαφερθούμε; Δεν ξερω τι σημαινει το nickname σου αλλα απο τις απαντησεις φαινονται ξεκαθαρα οι επιπτωσεις που εχει το THC στο κεφαλι σου. 4
ice25 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, grinder_ είπε Γιατί υπάρχει αιτιώδη συνάφεια της παρεχόμενης υπηρεσίας (εγκατάσταση τηλεόρασης) και της ζημίας στην τηλεόρασή μου (2 γρατσουνιές). Το αντικείμενο της δίκης δηλαδή, ο δικαστής όταν θα δει τον OP, τον εξειδικευμένο επαγγελματία και ανάμεσά τους μια γρατσουνισμένη τηλεόραση δεν θα υποθέσει ότι ο OP στις 16 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την εγχρήματη παροχή υπηρεσίας του δεύτερου, τράβηξε μαχαιριές στην δική του τηλεόραση (όπως ειπώθηκε) για να ενημερώσει λίγο αργότερα την εταιρία για μια φανταστική ζημιά που δεν προκάλεσε ένας υπάλληλος. Απλά όπως είπα μερικοί κρίνουν εξ ιδίων γιατί νομίζουν ότι ο κόσμος περικλείεται από κοινωνιοπαθείς καταναλωτές και δικαστές είτε έχουν άλλα κίνητρα. Δηλαδή ο δικαστής θα λάβει σαν δεδομένο τον καλό χαρακτηρα χωρίς κάποια απόδειξη του OP και σαν δεδομένο πως ο τεχνικός και η εταιρεία είναι κακοί απατεώνες ... κάπου δεν κολλάει .. καλά τα νομικίστικα αλλά υπάρχει και η κοινή λογική και αυτή λέει πως δεν μπορεί να αποδειχθεί πως η ζημιά προήλθε από τον τεχνικό , από την στιγμή που έφυγε χωρίς κάποια παρατήρηση από τον πελάτη... και φυσικά αν έχει υπογράψει τεχνικό δελτίο χωρίς να αναφέρεται τίποτα για ζημιά 1
grinder_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Λεπτομέρεια. Το ότι του λένε ότι "θα την πάμε" στο επίσημο σέρβις της Sony δεν σημαίνει ότι η επισκευή εγγυημένα θα γίνει εκεί. Εκτός εάν λάβει γραπτή επιβεβαίωση-δέσμευση από την Sony ότι εκείνοι που θα αναλάβουν την όλη διαχείριση από την παραλαβή μέχρι εκ νέου επίδοση είναι εγκεκριμένοι και δεν θα επηρεάσουν κάποιο μελλοντικό θέμα. Αλλά είπαμε λεπτομέρειες, ο OP όλο γλώσσα βγάζει ζητώντας να επιστρέψει στην πρότερη κατάσταση για την οποία περιπέτεια δεν ευθύνεται, κάτι το όποιο είναι υπερβολικό και παράλογο.
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 4 minutes ago, Nabuko said: Η σκέψη σου είναι πολύ απλοική και δεν μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο. θα παει την τηλεοραση στο δικαστηριο, και θα πει στους δικηγορους του kotsovolou σηκωστε την. Απο ποτε η απλοικες σκεψεις ειναι λαθος; 6 minutes ago, Nabuko said: Αν απαντήσεις το παραπάνω και σε ίδια ερώτηση της έδρας τι νομίζεις ότι θα συμβεί? αν ειχαν γινει ολα σωστα και δεν υπηρχε λαθος δεν θα συζητουσαμε σημερα. προφανως και εγιναν λαθη. θα κρινει το δικαστηριο και θα βγαλει την αναλογη αποφαση.
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 15 λεπτά πριν, tzotzo είπε Υπαρχει ζητημα κατανοησης απλων εννοιων. Μεχρι στιγμης εχει σταλει προσωπικο του Kotsovolos και εχει κανει ζημια, ή ας πουμε δεν εχει ανταπεξελθει των συμβατικων του υποχρεωσεων. Ευλογα ο νηματοθετης θεωρει πως αντιστοιχα δεν θα συμπεριφερθουν αναλογα και στην διαχειριση της καταστασης. Αν παρει φωτια η SONY, εχει ασφαλεια η SONY και θα πληρωσει την τηλεοραση. Ο kotsos που εμπλεκεται; Καταλαβαίνω ο TS να έχει μια ανησυχία για το πώς θα χειριστεί ο Κωτσόβολος την διαδικασία αντικατάστασης panel αλλά πιστεύεις ότι σε μια επισκευή που θα τους κοστίσει ένα κάρο χρήματα δεν θα δώσουν λίγο περισσότερη προσοχη ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις