Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, definitio είπε

Δεν μιλάμε για το τί έπεσε στο πίσω μέρος του πάνελ, αλλά ότι τοποθετήθηκε σε μη επίπεδη επιφάνεια με τρόπο που ασκήθηκε πίεση στο πάνελ...απολυτως απράδεκτο για τεχνικό εγκαταστάτη...

Απαράδεκτο και να τον κράξουμε. Πάμε πάλι με την σημαντική ερώτηση : Πως έγιναν οι γρατζουνιές στο panel ;

Ποιος μπορεί να απαντήσει ; Θα σου πω εγώ γιατί ήταν ρητορική η ερώτηση : ΚΑΝΕΝΑΣ !

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

39 minutes ago, keleystis said:

Γιατί αμέσως συμπεραίνουμε ότι εάν γινόταν επισκευή του panel θα έβαζαν ότι panel να ναι σαν αντικατάσταση και ακόμη χειρότερα ότι η εργασία θα γινόταν εκτός του τεχνικού τμήματος της Sony ; Απο που προκύπτει αυτό ;

Είναι ο Κωτσόβολος πιστοποιημένος/εξουσιοδοτημένος πάροχος τεχνικής υποστήριξης/σέρβις σε προϊόντα εικόνας-τηλεοράσων Sony;
- Αν δεν είναι, πώς να συμφωνήσει ο ιδιοκτήτης να παραδώσει σε αυτούς τηλεόραση 3.000€, θέτοντας σε κίνδυνο την εγγύηση; Ιδιαίτερα χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια ενημέρωση/συμφωνία;
- Αν είναι πιστοποιημένος επισκευαστής, το συζητάμε...σε κάθε περίπτωση, έπρεπε να προηγηθεί συμφωνία με τον κάτοχο για τη λύση.

Επεξ/σία από definitio
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, definitio είπε

Πώς να δεχθεί ο πελάτης να παρέμβει στη τηλεόραση μη πιστοποιημένο τεχνικό τμήμα, θέτοντας σε κίνδυνο τη μελλοντική χρήση της εγγύησης;
Ειδικά όταν δεν είχε προηγηθεί καμία συνεννόηση για την παραλαβή της οθόνης;

- Εστω ότι αγόρασες εσύ τηλεόραση 3.000€,
- ο τεχνικός εγκαταστάτης που έστειλε ο Κωτσόβολος δεν ακολούθησε καμία οδηγία ασφαλούς χειρισμού > έγινε κάποια ζημιά,
- και δύο τεχνικοί που έχουν ερθει για επαλήθευση της ζημιάς θέλουν ξαφνικά να πάρουν τη τηλεόραση αξίας 3.000 (υπήρχε τώρα η συσκευασία, ή θα την έπαιρναν/γύριζαν χωρίς συσκευασία > πρόσθετος κίνδυνος φθοράς) υποσχόμενοι επισκευή
- Θα έδινες εσύ τη πανάκριβη τηλεόραση, χωρίς προ-συνεννόηση και με την προβληματική συνθήκη της εγγύησης μετά από επέμβαση από τεχνικό τμήμα εκτός της Sony;

Ειλικρινα θα ήθελα να μαθω.

Ο φίλος λέει ξεκάθαρα ότι η τηλεόραση θα πήγαινε στη sony για αντικατάσταση πάνελ. 

Θα είχε τελειώσει το θέμα τώρα και θα χαιρόταν την τηλεόραση του. 

Το θέμα "που ξέρω εγώ αν θα μου βάλουν γνήσιο πάνελ" έχει ίδια λογική με το " που ξέρω εγώ εάν η τβ είναι γνήσια".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, definitio είπε

Είναι ο Κωτσόβολος πιστοποιημένος/εξουσιοδοτημένος πάροχος τεχνικής υποστήριξης/σέρβις σε προϊόντα εικόνας-τηλεοράσων Sony;
- Αν δεν είναι, πώς να συμφωνήσει ο ιδιοκτήτης να παραδώσει σε αυτούς τηλεόραση 3.000€, θέτοντας σε κίνδυνο την εγγύηση; Ιδιαίτερα χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια ενημέρωση/συμφωνία;
- Αν είναι πιστοποιημένος επισκευαστής, το συζητάμε...σε κάθε περίπτωση, έπρεπε να προηγηθεί συμφωνία με τον κάτοχο για τη λύση.

Ο Κωτσόβολος ενεργεί ως μεσάζων σε αυτές τις περιπτώσεις. Η τηλεόραση πηγαίνει για επισκευή, μπαίνει καινούργιο panel και επιστρέφει στον πελάτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, definitio είπε

αυτό που γνωρίζουμε είναι ακριβώς ότι
- ο χειρισμός της οθόνης ήταν χείριστος
- ο Κωτσόβολος αναγνώρισε υπαιτιότητα
- υπάρχει διαφωνία πελάτη/Κωτσόβολου για τον τρόπο αποζημίωσης/αποκατάστασης της ζημιάς...

 

ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ.

Ο τεχνικως τοποθετησε μια ανοιγμενη απο την συσκευασια τηλ χωρίς προστατευτικα.

Κατα την αποχώρηση του ολα ηταν κανονικα και κανενα παραπονο δεν διαπιστωθηκε απο την εργασια του

Ο ιδιοκτήτης της τηλ δεν εχει κανενα αποδεικτικο στοιχειο για την προκληση τής ζημιας.

Η τηλ δεν ηταν αγορασμενη απο τον κοτσοβολο ο όποιος παρειχε μονο την υπηρεσία τοποθετησης.

Ο ιδιοκτητης της τηλεόρασης ενω παρεδωσε αποσυκευασμενη τηλ δεν εχει κανενα αποδεικτικο οτι οι γρατζουνιες  προϋπήρχαν της τοποθετησης.

Η συνεπαγωγη κρεβατι τεχνικός γρατζουνια δεν αποδεικνυει ουτε ποτε  ουτε απο τι προήλθαν οι γρατζουνιες

Ο κοτσοβολος αναγνώρισε το προβλημα και προτεινε επισκευη την οποια ο ιδιοκτήτης δεν δεχτηκε αλλα απαιτησε τα λευτα πισω.

Οσο για την επισκευη τετοια πανελ δεν υπαρχουν ιμιτασιον παρα μονο απο την μαμα εταιρεια και οπως λεει και σαφως ο ιδιοκτητης η τηλ θα πηγενε για επισκευή στον επίσημο αντιπρόσωπο.

 

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, definitio είπε

αυτό που γνωρίζουμε είναι ακριβώς ότι
- ο χειρισμός της οθόνης ήταν χείριστος

Ναι αλλά είναι απο τα λεγόμενα του νηματοθέτη 

Το ότι ο Κ συμφώνησε ( μιας και δεν υπάρχουν αποδείξεις ) είναι θετικό , το ότι δε θέλει επισκευή ο νηματοθέτης , είναι άλλο θέμα . Για μένα το σωστό θα ήταν απλά να επισκευαστεί (και να συνεχίζει η εγγύηση ) στα πλαίσια εξυπηρέτησης  του καταναλωτή και ίσως κάποια δωροεπιταγή για τις γρατσουνιές . Αντικατάσταση δεν προβλέπεται στην περίπτωση που μπορεί να γίνει επισκευή , ακόμα και προβληματικό να ήταν το πάνελ 

Το κυρίως πρόβλημα είναι να μην του κάτσει στραβή και την παραλάβει σε χειρότερη κατάσταση 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Ναι αλλά είναι απο τα λεγόμενα του νηματοθέτη 

Το ότι ο Κ συμφώνησε ( μιας και δεν υπάρχουν αποδείξεις ) είναι θετικό , το ότι δε θέλει επισκευή ο νηματοθέτης , είναι άλλο θέμα . Για μένα το σωστό θα ήταν απλά να επισκευαστεί (και να συνεχίζει η εγγύηση ) στα πλαίσια εξυπηρέτησης  του καταναλωτή και ίσως κάποια δωροεπιταγή για τις γρατσουνιές . Αντικατάσταση δεν προβλέπεται στην περίπτωση που μπορεί να γίνει επισκευή , ακόμα και προβληματικό να ήταν το πάνελ 

Το κυρίως πρόβλημα είναι να μην του κάτσει στραβή και την παραλάβει σε χειρότερη κατάσταση 

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του TS

"Αντί αυτού, πρότειναν ως "ένδειξη καλής θέλησης" να παραλάβουν την τηλεόραση και να τη στείλουν στη Sony για αλλαγή του πάνελ."

Άρα ο Κωτσόβολος στην ουσία θα παρέδιδε πίσω μετα την επισκευη μια απολύτως λειτουργική και άψογη τηλεόραση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, keleystis είπε

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του TS

"Αντί αυτού, πρότειναν ως "ένδειξη καλής θέλησης" να παραλάβουν την τηλεόραση και να τη στείλουν στη Sony για αλλαγή του πάνελ."

Άρα ο Κωτσόβολος στην ουσία θα παρέδιδε πίσω μετα την επισκευη μια απολύτως λειτουργική και άψογη τηλεόραση.

ναι αλλα σε  καποιο τηλεφωνο  καποιος του  ειπε οτι θα τον  "αποζημιωσουν" το οποιο του δημιουργησε την  ευλογη προσδοκια οτι θα  πεσει μετρητο, οποτε θελει μετρητο, οχι τηλεοραση χωρις ψεγαδια.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@divxmania, στο παρακάτω που λες, σε τι είδους αποζημίωση αναφέρεσαι;

 

Αναφορά σε κείμενο

14 Οκτωβρίου:

  • Ο Κωτσόβολος με καλεί για να επιβεβαιώσει ότι θα με αποζημιώσουν και ζητά την απόδειξη της τηλεόρασης για να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλα....

1 λεπτό πριν, alefther είπε

ναι αλλα σε  καποιο τηλεφωνο  καποιος του  ειπε οτι θα τον  "αποζημιωσουν" το οποιο του δημιουργησε την  ευλογη προσδοκια οτι θα  πεσει μετρητο, οποτε θελει μετρητο, οχι τηλεοραση χωρις ψεγαδια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, definitio είπε

 

Δεν είναι ευθύνη, λετε, του τεχνικού να μην ακουμπήσει τη τηλεόραση με τρόπο που θα κινδυνεύει να προκληθεί ζημιά στο πάνελ...

Ποιανού είναι;

Ερχεται τεχνικός εγκατάτασης τηλεόρασης και δεν έχει ιδέα ότι δεν πρέπει να ασκηθεί καμία πίεση στο πάνελ; Δεν έχει δει ποτέ του οδηγίες εγκατάστασης ή κουτί συσκευασίας και τις σημάνσεις ασφαλούς χειρισμού;

Τον μάζεψαν από καμιά οικοδομή επειδή κρατούσε τρυπάνι, του έδωσαν μερικά ούπα, και τον πήγαν να εγκαταστήσει τηλεόραση 65 ιντσών μόνος του;

Η αποφυγή οποιαδήποτε πίεσης στο πάνελ, παρά μόνο στο εξωτερικό πλαίσιο είναι Α & Ω της εγκατάστασης....κι ας μην είχε κανένα συνοδευτικό ή συσκευασία μείνει από την αρχική τοποθέτηση.

... η χρήση μιας επίπεδης επιφάνειας, ένα τραπέζι ώστε να πατάει η τηλεόραση μόνο στο πλαίσιο είναι στοιχειώδες μέτρο προστασίας...αυτός διάλεξε ένα κρεβάτι / καναπέ ή ο,τιδήποτε...φέρει ο Κωτσόβολος την ευθύνη για το προϊόν και τον τεχνικό

Τί σκούπες, flinstones και πράσινα άλογα...

Τι να σου πω φίλε. Εγώ πάντως μια χαρά εντύπωση έχω από τον τεχνικό που ήρθε κ μια χαρά το έκανε μου φαίνεται. Από κει κ πέρα.. Αν ο τεχνικός που πήγε στον φίλο ήταν μάπα.. Τι να πω.. Κ μένα σε μαλακή επιφάνεια τοποθετηθηκε (στον καναπέ) κ όλα πήγαν Μελι γάλα. Τι να πω από κει κ πέρα.. Καλή τύχη στον φίλο κ μακάρι να βρει λύση στο πρόβλημα του. 😅

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, filipprin said:

ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ.

Ο τεχνικως τοποθετησε μια ανοιγμενη απο την συσκευασια τηλ χωρίς προστατευτικα.

Κατα την αποχώρηση του ολα ηταν κανονικα και κανενα παραπονο δεν διαπιστωθηκε απο την εργασια του

Ο ιδιοκτητησ τησ τηλ δεν εχει κανενα αποδεικτικο στοιχειο για την προκληση τησ ζημιας.

Ο ιδιοκτητης της τηλεόρασης ενω παρεδωσε αποσυκευασμενη τηλ δεν εχει κανενα αποδεικτικο οτι οι γρατζουνιες δεν προϋπήρχαν τησ τοποθετησης.

Η συνεπαγωγη κρεβατι τεχνικός γρατζουνια δεν αποδεικνυει ουτε ποτε  ουτε απο τι προηλθαν οι γρατζουνιες

Ο κοτσοβολος αμμαγνωρισε το προβλημα και προτεινε επισκευη την οποια ο ιδιοκτητησ δεν δεχτηκε αλλα απαιτησε τα λευτα πισω.

Οσο για την επισκευη τετοια πανελ δεν υπαρχουν ιμιτασιον παρα μονο απο την μαμα εταιρεια..........

 

Πώς να μη σε περνάμε για τρελό (υπογραφή), όταν στην ίδια απάντηση αρνείσαι καθε υπαιτιότητα του τεχνικού και μετά λες "ο Κωτσόβολος αναγνώρισε (σε διορθώνω ορθογραφικά) το πρόβλημα";
...το πρόβλημα που δεν δημιούργησε;

 

45 minutes ago, keleystis said:

Απαράδεκτο και να τον κράξουμε. Πάμε πάλι με την σημαντική ερώτηση : Πως έγιναν οι γρατζουνιές στο panel ;

Ποιος μπορεί να απαντήσει ; Θα σου πω εγώ γιατί ήταν ρητορική η ερώτηση : ΚΑΝΕΝΑΣ !

Ανάληψη υπαιτιότητας από τον Κωτσόβολο = αναγνω΄ριση προβληματικής εγκατάστασης

43 minutes ago, Razgriz said:

Ο φίλος λέει ξεκάθαρα ότι η τηλεόραση θα πήγαινε στη sony για αντικατάσταση πάνελ. 

Θα είχε τελειώσει το θέμα τώρα και θα χαιρόταν την τηλεόραση του. 

Το θέμα "που ξέρω εγώ αν θα μου βάλουν γνήσιο πάνελ" έχει ίδια λογική με το " που ξέρω εγώ εάν η τβ είναι γνήσια".

 

41 minutes ago, keleystis said:

Ο Κωτσόβολος ενεργεί ως μεσάζων σε αυτές τις περιπτώσεις. Η τηλεόραση πηγαίνει για επισκευή, μπαίνει καινούργιο panel και επιστρέφει στον πελάτη.

Αν ο κάτοχος είπε ότι θα πήγαινε σίγουρα στη Sony για επισκευή, μού διέφυγε...
...το προβληματικό, που συγκράτησα, ήταν ότι δεν είχε ενημερωθεί γι αυτή τη λύση, παρά μόνο όταν οι τεχνικοί - που θα επαλήθευαν τη ζημιά - ζήτησαν να παραλάβουν τη τηλεόραση...

...χωρίς προσυνεννόηση κι εγώ θα αρνούμουν εκείνη τη στιγμή...

Εχω γνωστό που δουλεύει ως τεχνικός στην Αθήνα στον Κωτσόβολο, μας έλεγε ιστορίες κ τέρατα, και αν ήταν να αναλάβει ο Κωτσόβολος την επισκευή τέτοιας τηλεόρασης (με δικούς του πόρους) προσωπικά δεν υπήρχε περίπτωση να το δεχθώ.

Κι ε΄χω εμπειρία από "επισκευή" ηχοσυστήματος...μας είχαν φέρει 2-3 που δεν λειτουργούσαν ως αντικατάσταση, το προτελευταίο έμοιαζε με Φρανκεστάιν, από τις παρεμ΄βασεις, σαν test-bed έμοιαζε...
Με τα πολλά έφεραν καινούριο-λειτουργικό...

..γι αυτό καιη δυσπιστία...

38 minutes ago, korakios said:

Ναι αλλά είναι απο τα λεγόμενα του νηματοθέτη 

Το ότι ο Κ συμφώνησε ( μιας και δεν υπάρχουν αποδείξεις ) είναι θετικό , το ότι δε θέλει επισκευή ο νηματοθέτης , είναι άλλο θέμα . Για μένα το σωστό θα ήταν απλά να επισκευαστεί (και να συνεχίζει η εγγύηση ) στα πλαίσια εξυπηρέτησης  του καταναλωτή και ίσως κάποια δωροεπιταγή για τις γρατσουνιές . Αντικατάσταση δεν προβλέπεται στην περίπτωση που μπορεί να γίνει επισκευή , ακόμα και προβληματικό να ήταν το πάνελ 

Το κυρίως πρόβλημα είναι να μην του κάτσει στραβή και την παραλάβει σε χειρότερη κατάσταση 

Λεγόμενο του νηματοθέτη είναι κι ότι συμφώνησε ο Κωτσόβολος σε επισκευή...στη πράξη αναγνώρισε τη ανορθόδοξη πρακτική εγκατάστασης/μη τήρηση οδηγιών.

Κι εγώ στη πρώτη μου τοποθέτηση προέκρινα τη παροχή πιστωτικού στο κατάστημα.

Κι όπως είπα, εφόσον η ζημιά είναι υπαρκτή μεν, κυρίως αισθητική δε, καλύτερα να αποφύγει τον κύκλο του σέρβις...

 

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, alefther είπε

ναι αλλα σε  καποιο τηλεφωνο  καποιος του  ειπε οτι θα τον  "αποζημιωσουν" το οποιο του δημιουργησε την  ευλογη προσδοκια οτι θα  πεσει μετρητο, οποτε θελει μετρητο, οχι τηλεοραση χωρις ψεγαδια.

 Και μετρητο και να κρατησει τη τηλεραση? 

Δε νομιζω.

Αν ειχαν γινει οπως εγιναν, εγω θα ηθελα καινουρια τηλεοραση. 

Η επισκευη μπορει να μην φερει την τηλεοραση οπως ηρθε απο το εργοστασιο, ακομα κι αν την κανει το επισημο σερβις.

 

Θυμαμαι σκηνικο φιλου μου, που ειχε αγορασει dell πανακριβο λαπτοπ, απο ελβετια, και ειχε προβλημα η οθονη, μετα απο 3 αντικαταστασεις, πανελ, παντα το πανελ ηταν ειτε στραβο, ειτε ειχε κενο. Απο το επισημο service της dell στην ελβετια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω να προσφερω στη συζητηση, αλλα θα περιμενα απο εταιρεις με μεγαλο δικτυο να εχουν τυποποιημενες διαδικασιες εξασφαλισης τους, του τυπου καταγραφη  σε εντυπο ελεγχου του αντικειμενου οπτικα ( ισως και με φωτο) για τη λειτουργια του και καταγραφη του αποτελεσματος μετα την εκτελεση της εργασιας. Υπογραφη και αποδοχη απο τον πελατη.

Πως ειναι το σερβις αυτοκινητων σε αντιπροσωπειες οπου σημειωνουν τα προβληματα που βλεπουν οπτικα  κατα την εισαγωγη του ωστε να  ειναι καλυμμενοι οταν παραδιδουν το αυτοκινητο στον κατοχο.

Παντως θα με ενδιεφερε πολυ ο χειρισμός της καταστασης  αν η ζημια διαπιστωνοταν παρουσια του εγκαταστατη( ειτε τον σταματουσε αμφιβαλοντας για τις πρακτικες του, ειτε μετα το περας των εργασιων) . Ποια θα ηταν η ορθη αντιμετωπιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, reason said:

Εγώ έκανα εγκατάσταση σε 65αρα τηλεόραση με τεχνικό του κωτσοβολου. Έγινε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Την ξάπλωσε με την οθόνη στον καναπέ έβαλε την βάση στον τοίχο μετά την βάση στην τηλεόραση όπως ήταν ξαπλωμένη κ μετά την σηκώσαμε μαζί κ την ακουμπησαμε στην βάση του τοίχου να κουμπώσει. Δεν νομίζω ότι έγινε λάθος στην τεχνική εφαρμογης κ δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος να μπει το θηρίο αυτό στον τοίχο. Θέλει σίγουρα 2 άτομα.. Αλλά δεν είναι κ δύσκολο να πιάσει ο τεχνικός από την μία κ εσύ από την άλλη κ να την κουμπωσετε. Εμένα είναι 20 κιλά η τηλεόραση αντε να είναι 25 ΜΑΞ η δική σου. Για 2 άτομα δεν είναι σοβαρό βάρος. Τώρα αν έγινε ζημιά επειδή ξάπλωσε στο κρεβάτι νομίζω το λάθος είναι δικό σου. Έπρεπε να έχεις μεριμνήσει να είναι καθαρά. Εγώ ήμουν από πάνω συνέχεια μην γίνει καμία στραβή. Εσύ το πλήρωσες εσύ το πονάς. Ο τεχνικός κάνει απλά την εγκατάσταση παίρνει τα 50 κ φεύγει. Οι λεπτομέρειες της καθαριότητας κτλ. του χώρου για να μην γίνει ζημιά πέφτουν στον αγοραστή όχι στον τεχνικό. Γνώμη μου. 

Και σε εμενα σε μια τοποθετηση που μου εκανε ενας ,ναι μεν την ξαπλωσαμε στο κρεβατι αλλα ο ιδιος μου ειπε κατσε να βαλουμε αυτα τα χαρτια απο κατω μην εχουμε προβλημα

  Ο τεχνικος εφοσον κανει αυτη την δουλεια ,πρεπει να ξερει

Επισης αυτα σε πληρωνω αλλα ελα βοηθησε με να την κουμπωσουμε μαζι δεν τα καταλαβαινω

Πληρωνω καποια χρηματα να την βαλεις,αν εμενα μου πεσει τι γινεται?Για αυτο σε πληρωνω γιατι εγω δεν μπορω,ας φερεις βοηθο,εγω θελω μια αρτια οθονη να την βαλεις στην θεση της ,χωρις γρατζζουνιες..Δεν θες να την βαλεις στο κρεβατι,βαλτην στο πατωμα με προστατευτικα απο κατω,εσυ ξερεις την δουλεια οχι εγω

  Και πολυ τεχνικοι το κανουν,τοποθετηση αλλων πραγματων,εεε βοηθησε με εσυ λιγο,πιασε μια αυτο ,μια το αλλο,πιασε μια τον σωληνα του ac κτλ..Καλα ρε μεγαλε γι αυτο σε πληρωνω οχι για να κανω εγω τον βοηθο

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...