Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, divxmania είπε

Εαν ο τεχνικός σου κάνει ζημιά, εστω και μικρή, δεν θα αξιοποιήσεις τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής; Εαν σου μεταφερει ενα ψυγειο ντουλαπα με τζαμι και το χειρίζεται εντελώς ατσουμπαλα και αγαρμπα και σου δημιουργήσει ρωγμή/γρατζουνιά στο τζαμι, θα ρίξεις την ευθύνη στην εταιρεία που το αγορασες;

Εχεις δικιο( ακομα και εδω μεσα )  ΜΟΝΟ οταν μπορείς να το αποδειξεις.Αν δεν έχεις καποιο βιντεο αποδεικτικο που να φαίνεται οτι η τηλεοραση ηταν ενταξει πριν την τοποθετηση δεν θα βρεις ακρη.Βασικα εφοσον δεν άναψες το πανελ πριν ουτε εσυ εισαι σίγουρος οτι οι γρατζουνιες δεν υπηρχαν πριν, οτι και να λες.

Παμε λοιπον ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ.

Αν εχεις παρτους τα βρακια.Αν δεν εχεις δυστυχως ακομα και δικιο να έχεις εμπλεξες.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, divxmania είπε

Εγώ ζητούσα διευθέτηση της υπόθεσης. Σύμφωνα με τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς νόμους για την προστασία του καταναλωτή σε περίπτωση ζημιάς ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Επιδιόρθωση, Αποζημιώση ή αντικατάσταση. Εγω δεν επελεξα τιποτα, ΟΙ ΙΔΙΟΙ μου ειπανε οτι θα προχωρησουν σε αποζημιωση αναγνωριζοντας τη ζημια.

Εσύ αν πάρεις ηλεκτρολογο να σου αλλάξει πίνακα και στα κάψει όλα, πήγαινε βρες τον παλιό ηλεκτρολόγο και ζήτα του τα ρέστα. Ή ακόμη καλύτερα πήγαινε βρες τον εργολάβο και ζήτα του αποζημίωση.

 

Δεν με χαλούσε κάτι, μονοι τους μου ειπανε οτι θα με αποζημιωσουν και μετα το πηραν πισω λεγοντας οτι χατηρικα θα κανουν αλλαγη πανελ!

 

 

η ζημια διαπιστωνεται παρουσια του  τεχνικου. Αν μου εκαιγε τον πινακα,  θα  το διαπιστωνα επι τοπου. Αν εφευγε ολα  καλα λειτουργικα

Εσυ  λες οτι ο τεχνικος εφυγε, ολα καλα, και συ σε δευτερο χρονο διαπιστωσες ζημια.  Επιθεωρησες την εργασια του, την αποδεχτηκες και ΜΕΤΑ βρηκες ζημια

 

Ο Κωτσοβολος ανετα μπορουσε να  σου πει ξερεις κατι, και που ξερω εγω οτι οταν εφυγε ο τεχνικος δεν πεταξες  μαχαιρια στην τηλεοραση γιατι  ετσι.  Σου εκανε μια  για τα δεδομενα αξιοπρεπη προσφορα να  αντικαταστησει το πανελ, εσυ ηθελες δωρεαν  τβ. Επαιξες και εχασες.  Αποψη μου.  Μπορουσες να μην δεχτεις ενα τεχνικο να κανει την εγκατασταση, μπορουσες να ειχες κρατησει τη συσκευασια της τηλεορασης αφου δεν ηθελες να ακουμπησει με την οθονη  κατω στο  κρεββατι, δεν εκανες τπτ.

Επεξ/σία από alefther
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω αν βοηθάει το παρακατω αλλα ειχα και εγω πριν μερικα χρονια μια παρόμοια περίπτωση.
Ειχα παραγγείλει μια πορτα ασφάλειας αρκετα ακριβή (1.500 ευρω).

Την ημερα της εγκ/σης εγω ελειπα απο το σπιτι και ηταν εκει η πρώην γυναικά μου.

Ηρθε λοιπον το συνεργείο να κανει την εγ/στη της πορτας (την έφεραν οι ιδιοι την πορτα) και οταν τελειωσαν και έφυγαν μετα απο μερικες ωρες επέστρεψα και εγω στο σπιτι.
Τι ειχε γινει λοιπόν...

Η πορτα ειχε ενα σπασιμο στο ξυλο της (απο την μεσα μερια) και ο μάστορας του συνεργείου (προφανώς), το ειχε καλυψει βάζοντας κατι σαν "στόκο" σαν τσίχλα να το πω, στην απόχρωση του ξυλου ωστε να μην φαίνεται.. Φυσικα το έμπειρο ματι μου έπεσε αμεσως πανω σε αυτο.. Αφου κατσάδιασα καπως την πρωην σύζυγο μου, (γιατι δεν το ειδε) πηρα τηλ στο μαγαζι και εξήγησα την κατάσταση, και μου ειπαν οκ κυριε θα το φροντίσουμε.. 

Λοιπόν μετα απο 5 μερες ηρθαν και άλλαξαν ολο το φύλλο της πόρτας. 
Ουδέποτε με ρώτησαν το πως και τι, ουτε φωτογραφίες να στείλω ουτε τίποτα..
Και ο τεχνικός δεν ηταν δικος τους, ηταν καποιο συνεργειο τοποθέτησης που αναλάμβανε αυτες τις δουλειες και συνεργαζόταν μαζι τους..

Που θελω να καταληξω και τα γραφω ολα αυτα.. Οτι αν μια εταιρία ειναι σοβαρή και σεβεται το ονομα της θα αποζημιώσει τον πελατη χωρις περαιτέρω..
Απο αυτα που διάβασα δεν νομίζω οτι ο TS εχει δόλο και θελει να σπάσει την χολη του για 2-3 γρατζουνιες, αλλα τον πνίγει το δικιο του, και ευχομαι να αποζημιωθεί απο ολη αυτη την ιστορία. Το μαγαζι για 3,500χιλιάρικα δεν θα πέσει εξω.. Εδω παίζονται εκατομμύρια.. + οτι η τιμη της χονδρικής αυτης της TV ειναι λιγότερη απο αυτη που πληρωσε ο TS. 
Ναι το ξερω δεν την πηρε απο αυτους, αλλα το δικο τους συνεργείο (που τους εκπροσωπεί) εκανε την ζημια. Ειναι σαν να πηγαινω το αμαξι μου στον ταδε μαστορα και να μου κανει ζημια. 
Η αντιπροσωπεια μετα δεν θα φταίει, αλλα ο μάστορας θα πρέπει να με αποζημιώσει. 
 

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Δεν ξερω αν βοηθάει το παρακατω αλλα ειχα και εγω πριν μερικα χρονια μια παρόμοια περίπτωση.
Ειχα παραγγείλει μια πορτα ασφάλειας αρκετα ακριβή (1.500 ευρω).

Την ημερα της εγκ/σης εγω ελειπα απο το σπιτι και ηταν εκει η πρώην γυναικά μου.

Ηρθε λοιπον το συνεργείο να κανει την εγ/στη της πορτας (την έφεραν οι ιδιοι την πορτα) και οταν τελειωσαν και έφυγαν μετα απο μερικες ωρες επέστρεψα και εγω στο σπιτι.
Τι ειχε γινει λοιπόν...

Η πορτα ειχε ενα σπασιμο στο ξυλο της (απο την μεσα μερια) και ο μάστορας του συνεργείου (προφανώς), το ειχε καλυψει βάζοντας κατι σαν "στόκο" σαν τσίχλα να το πω, στην απόχρωση του ξυλου ωστε να μην φαίνεται.. Φυσικα το έμπειρο ματι μου έπεσε αμεσως πανω σε αυτο.. Αφου κατσάδιασα καπως την πρωην σύζυγο μου, (γιατι δεν το ειδε) πηρα τηλ στο μαγαζι και εξήγησα την κατάσταση, και μου ειπαν οκ κυριε θα το φροντίσουμε.. 

Λοιπόν μετα απο 5 μερες ηρθαν και άλλαξαν ολο το φύλλο της πόρτας. 
Ουδέποτε με ρώτησαν το πως και τι, ουτε φωτογραφίες να στείλω ουτε τίποτα..
Και ο τεχνικός δεν ηταν δικος τους, ηταν καποιο συνεργειο τοποθέτησης που αναλάμβανε αυτες τις δουλειες και συνεργαζόταν μαζι τους..

Που θελω να καταληξω και τα γραφω ολα αυτα.. Οτι αν μια εταιρία ειναι σοβαρή και σεβεται το ονομα της θα αποζημιώσει τον πελατη χωρις περαιτέρω..
Απο αυτα που διάβασα δεν νομίζω οτι ο TS εχει δόλο και θελει να σπάσει την χολη του για 2-3 γρατζουνιες, αλλα τον πνίγει το δικιο του, και ευχομαι να αποζημιωθεί απο ολη αυτη την ιστορία. Το μαγαζι για 3,500χιλιάρικα δεν θα πέσει εξω.. Εδω παίζονται εκατομμύρια.. + οτι η τιμη της χονδρικής αυτης της TV ειναι λιγότερη απο αυτη που πληρωσε ο TS. 
Ναι το ξερω δεν την πηρε απο αυτους, αλλα το δικο τους συνεργείο (που τους εκπροσωπεί) εκανε την ζημια. Ειναι σαν να πηγαινω το αμαξι μου στον ταδε μαστορα και να μου κανει ζημια. 
Η αντιπροσωπεια μετα δεν θα φταίει, αλλα ο μάστορας θα πρέπει να με αποζημιώσει. 
 

μονο που εσυ δεχτηκες αντικαταση πανελ (σου αλλαξαν την  ξυλινη επενδυση), δε ζητησες να κρατησεις την πορτα και να  σουυ επιστρεψουν το αντιτιμο

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gorilas13 είπε

 Και εμένα σε αντίστοιχη περίπτωση με μια Samsung, άνοιξα την TV και είχε στο κάτω μέρος του panel defect. Αφου τους έστειλα φωτο κτλ και της συσκευασίας που δεν είχε χτυπηθεί, μου λένε άνοιξε case και στην Samsung. Με τα πολλά, με πήραν και απο την Samsung, ο Κώτσος ήθελε να την στείλει για αλλαγή panel καινούρια τηλεόραση. Δεν τους πέρασε και έκαναν αντικατάσταση.

 Τράβα το όσο πάει αδερφέ, έχεις σκάσει 3χιλιάρικα, δεν αγόρασες τοστιέρα. Η μόνη μου ένσταση και απορία, είναι γιατί θα σε χαλούσε η αντικατάσταση με καινούρια.

  Είναι εντελώς παράλογη έως αστεία η όλη υπόθεση. Ναι σίγουρα ο κωτσοβολος εχει υποχρέωση να αντικαταστήσει το προϊόν, αλλά ο θεματοθετης προφανώς ελπίζει να κρατήσει προϊόν τεράστιας αξίας με ελάχιστη ζημιά εντελώς δωρεάν το οποίο η θα είχε μπει σε άλλο δωμάτιο ή θα είχε βρεθεί αγγελία στο σαιτ με ελάχιστη μείωση τιμής. 

Το να ζητάει αποζημίωση αξίας 3000> για προϊόν το οποίο αγοράστηκε από άλλο μαγαζί και να κρατήσει το προϊόν είναι αστείο. 

Εντάξει ας κλέβει ο καθένας ότι μπορεί από Κωτσο, είναι απατεώνες αλλά αστείο

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, alefther είπε

μονο που εσυ δεχτηκες αντικαταση πανελ (σου αλλαξαν την  ξυλινη επενδυση), δε ζητησες να κρατησεις την πορτα και να  σουυ επιστρεψουν το αντιτιμο

 

Συμφωνώ, απλα και στην δικη μου περιπτωση η ζημια ανακαλύφθηκε μετα απο την αποχώρηση του συνεργείου και θα μπορούσε να μου πει η εταιρία οτι ενδεχόμενος την εκανα εγω την ζημια και να μην δεχτούν να μου την διορθώσουν. Για αυτο το εγραψα σαν παραδειγμα

14 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Κακώς δεν δέχθηκες αντικατάσταση του πάνελ. Σε μια καινούρια τηλεόραση θα έμπαινε καινούριο πάνελ. 

 Σε αυτό συμφωνώ και εγω, ισως αν ειχε δεχθει αντικατασταση του πανελ να ειχε τελειωσει το ολο θεμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Petros Electron είπε

Συμφωνώ, απλα και στην δικη μου περιπτωση η ζημια ανακαλύφθηκε μετα απο την αποχώρηση του συνεργείου και θα μπορούσε να μου πει η εταιρία οτι ενδεχόμενος την εκανα εγω την ζημια και να μην δεχτούν να μου την διορθώσουν. Για αυτο το εγραψα σαν παραδειγμα

 Σε αυτό συμφωνώ και εγω, ισως αν ειχε δεχθει αντικατασταση του πανελ να ειχε τελειωσει το ολο θεμα

μα ουτε ο κωτσος λεει οτι εκανε την παπια, του προτεινε καινουργιο πανελ, εστειλε να παρουν την  τηλεοραση για  επισκευη, ο ts αγκυστρωθηκε στο οτι ειναι δικαιωμα του να "αποζημιωθει" σε μετρητα. Ε απο κει και  περα ο Κωτσος θα κανει  οτι  τον συμφερει, οπως προσπαθει να κανει ο TS

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Κακώς δεν δέχθηκες αντικατάσταση του πάνελ. Σε μια καινούρια τηλεόραση θα έμπαινε καινούριο πάνελ. 

μπορει να αποδειχθει οτι ειναι καινουργιο το πανελ και μαλιστα αντιστοιχης ποιοτητας το επισημο ανταλλακτικο της τηλεορασης αυτης? αν οχι εγω μαζι του ειμαι να μην δεχθει (ισως ομως φταιει οτι δεν εμπιστευομαι καθολου τα ελληνικα σερβις, οποτε μπορει να ειμαι αδικα προκατηλημενος)

Επεξ/σία από Chachanoulis
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, alefther είπε

η ζημια διαπιστωνεται παρουσια του  τεχνικου. Αν μου εκαιγε τον πινακα,  θα  το διαπιστωνα επι τοπου. Αν εφευγε ολα  καλα λειτουργικα

Εσυ  λες οτι ο τεχνικος εφυγε, ολα καλα, και συ σε δευτερο χρονο διαπιστωσες ζημια.  Επιθεωρησες την εργασια του, την αποδεχτηκες και ΜΕΤΑ βρηκες ζημια

 

Ο Κωτσοβολος ανετα μπορουσε να  σου πει ξερεις κατι, και που ξερω εγω οτι οταν εφυγε ο τεχνικος δεν πεταξες  μαχαιρια στην τηλεοραση γιατι  ετσι.  Σου εκανε μια  για τα δεδομενα αξιοπρεπη προσφορα να  αντικαταστησει το πανελ, εσυ ηθελες δωρεαν  τβ. Επαιξες και εχασες.  Αποψη μου.  Μπορουσες να μην δεχτεις ενα τεχνικο να κανει την εγκατασταση, μπορουσες να ειχες κρατησει τη συσκευασια της τηλεορασης αφου δεν ηθελες να ακουμπησει με την οθονη  κατω στο  κρεββατι, δεν εκανες τπτ.

  • Η αλλαγή πάνελ σε ολοκαίνουργια τηλεόραση κάθε άλλο παρα αξιοπρεπής προσφορά είναι.
  • "Εσυ ήθελες δωρεαν τβ" - Αυτό ειναι δικό σου συμπέρασμα, εγώ δεν απαίτησα ποτέ κάτι τέτοιο και ακόμη και αν γινόταν είναι δικό τους πρόβλημα, συγκεκριμένα του εξωτερικού συνεργάτη, ουτε καν του Κωτσοβολου. Η Κωτσόβολος ηταν αυτη που το πρότεινε αυτό και όχι εγώ. Παρεμπιπτόντως να σε ενημερώσω πως βάση νόμου:

    Οδηγία 2011/83/ΕΕ για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών:
  • Διαφάνεια και Πληροφόρηση: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ενημερώνουν με σαφήνεια τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις τους, ώστε να μην υπάρχουν «εκπλήξεις» στις συμβάσεις. Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον η Κωτσόβολος υποσχέθηκε αρχικά αποζημίωση, οφείλει να την τηρήσει
  • Δικαίωμα Προσδοκίας: Αυτή η αρχή σχετίζεται με τις εύλογες προσδοκίες των καταναλωτών βάσει των πληροφοριών που τους παρέχονται. Δεδομένου ότι η Κωτσόβολος υποσχέθηκε αποζημίωση, δημιουργήθηκε μια θεμιτή προσδοκία την οποία είναι υποχρεωμένη να τηρήσει

    Οδηγία 93/13/ΕΟΚ για τις Καταχρηστικές Ρήτρες στις Συμβάσεις Καταναλωτών:
  • Αρχή της Καλής Πίστης: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ενεργούν με ειλικρίνεια, δικαιοσύνη και χωρίς να εκμεταλλεύονται τους καταναλωτές. Η υπόσχεση της Κωτσόβολος για αποζημίωση δημιούργησε θεμιτή προσδοκία που δεν μπορεί να αναιρεθεί με τον ισχυρισμό ότι ήταν «εκ παραδρομής». 
  • Αρχή της Θεμιτής Προσδοκίας :Αν και δεν είναι οδηγία, το Δικαστήριο της ΕΕ έχει εφαρμόσει επανειλημμένα την αρχή της θεμιτής προσδοκίας σε περιπτώσεις που αφορούν δικαιώματα καταναλωτών. Σύμφωνα με την αρχή αυτή, εάν μια επιχείρηση κάνει μια υπόσχεση ή επικοινωνήσει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα στον καταναλωτή, ο καταναλωτής δικαιούται να προσδοκά αυτό το αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από divxmania
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Chachanoulis είπε

μπορει να αποδειχθει οτι ειναι καινουργιο το πανελ και μαλιστα αντιστοιχης ποιοτητας το επισημο ανταλλακτικο της τηλεορασης αυτης? αν οχι εγω μαζι του ειμαι να μην δεχθει

Δεν υπάρχει γενικά ενδεχόμενο να έχει "ψεύτικο" πάνελ επειδή απλά δεν υπάρχουν. Τέτοια μεγέθη μόνο αντιπροσωπεία έχει κομμάτια επειδή έχουν τεράστια αξία (ειδικά OLED), επίσης δεδομένου ότι είναι απίστευτα λεπτές οι OLED είναι ειδικές οι προδιαγραφές. 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, divxmania είπε
  • Η αλλαγή πάνελ σε ολοκαίνουργια τηλεόραση κάθε άλλο παρα αξιοπρεπής προσφορά είναι.
  • "Εσυ ήθελες δωρεαν τβ" - Αυτό ειναι δικό σου συμπέρασμα, εγώ δεν απαίτησα ποτέ κάτι τέτοιο και ακόμη και αν γινόταν είναι δικό τους πρόβλημα, συγκεκριμένα του εξωτερικού συνεργάτη, ουτε καν του Κωτσοβολου. Η Κωτσόβολος ηταν αυτη που το πρότεινε αυτό και όχι εγώ. Παρεμπιπτόντως να σε ενημερώσω πως βάση νόμου:

    Οδηγία 2011/83/ΕΕ για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών:
  • Διαφάνεια και Πληροφόρηση: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ενημερώνουν με σαφήνεια τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις τους, ώστε να μην υπάρχουν «εκπλήξεις» στις συμβάσεις. Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον η Κωτσόβολος υποσχέθηκε αρχικά αποζημίωση, οφείλει να την τηρήσει
  • Δικαίωμα Προσδοκίας: Αυτή η αρχή σχετίζεται με τις εύλογες προσδοκίες των καταναλωτών βάσει των πληροφοριών που τους παρέχονται. Δεδομένου ότι η Κωτσόβολος υποσχέθηκε αποζημίωση, δημιουργήθηκε μια θεμιτή προσδοκία την οποία είναι υποχρεωμένη να τηρήσει

    Οδηγία 93/13/ΕΟΚ για τις Καταχρηστικές Ρήτρες στις Συμβάσεις Καταναλωτών:
  • Αρχή της Καλής Πίστης: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ενεργούν με ειλικρίνεια, δικαιοσύνη και χωρίς να εκμεταλλεύονται τους καταναλωτές. Η υπόσχεση της Κωτσόβολος για αποζημίωση δημιούργησε θεμιτή προσδοκία που δεν μπορεί να αναιρεθεί με τον ισχυρισμό ότι ήταν «εκ παραδρομής».Αρχή της Θεμιτής Προσδοκίας (Νομολογία)
  • Αν και δεν είναι οδηγία, το Δικαστήριο της ΕΕ έχει εφαρμόσει επανειλημμένα την αρχή της θεμιτής προσδοκίας σε περιπτώσεις που αφορούν δικαιώματα καταναλωτών. Σύμφωνα με την αρχή αυτή, εάν μια επιχείρηση κάνει μια υπόσχεση ή επικοινωνήσει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα στον καταναλωτή, ο καταναλωτής δικαιούται να προσδοκά αυτό το αποτέλεσμα.

καλη τυχη στα δικαστηρια λοιπον, προσωπικα αμφιβαλω  οτι  το επιχειρημα  "εχω βιντεο που ακουμπαει την τηλεοραση στο κρεββατι" θα  εχει την επιτυχια που  προσδοκας, αλλα μη ξεχασεις να μας ενημερωσεις για  την εξελιξη.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τηλεόραση με αλλαγμένο καινούργιο πάνελ θα συνέχιζε να είναι καινούργια, να έχει εγγύηση και να αποδίδει όπως προβλέπει ο κατασκευαστής.

Για μένα είναι ψυχολογικό το θέμα περισσότερο, αλλά χάνεις χρόνο, χαλάς τη διάθεσή σου, δεν μπορείς να χαρείς την τηλεόραση που πήρες και δεν είναι και σίγουρο το αποτέλεσμα που θα έχεις...αν τα ζυγίζεις και βλέπεις ότι αξίζει οκ συνέχισέ το. Αν όχι ίσως πρέπει να δεχτείς αυτό που σου πρότειναν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφεις για δικαιωματισμό, για το γενικό καλό  και τα παραβιασμένα ανθρώπινα σου δικαιώματα, ενώ απλά δεν έδιωξες τον τεχνικό όταν έπεσε το μέτρο στην πλάτη της τηλεόρασης που σου έγδαρε το πάνελ προφανώς διαπερνώντας το με κάποια μυστική δύναμη, ενώ βρίσκονταν πάνω σε κρεβάτι, που από ότι φαίνεται κοιμάται φακίρης.

Και η τηλεόραση είχε παραληφθεί και λειτουργούσε από το Sony Center.

Δίκιο έχεις.

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, james01gr said:

ξεχνάς κάτι. ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά χωρίς να μπει σε διαδικασία να εξηγήσει τι και πως. απλά υπαναχωρεί...

εάν γίνει ζημιά ή ένα προϊόν παρουσιάσει βλάβη τότε

1/μπορεί να επισκευαστεί
2/μπορεί να αντικατασταθεί
3/ μπορεί να αποζημιωθεί

είναι στις επιλογές του καταστήματος τι θα επιλέξει, όχι του πελάτη. θα γίνει πρώτα το 1, αν δεν γίνει το 1 μετά το 2 και κατόπιν το 3.

εάν το αρνείσαι χάνεις το δίκιο σου. όταν αγοράζεις αποδέχεσαι τα παραπάνω.

Μόνο που ο Πελάτης δεν την αγόρασε απο τον Κοτσοβολό, απο εκεί αγόρασε υπηρεσία και δεν ξέρουμε αν το έκανε εξ αποστάσεως.

Απο εκεί που την αγόρασε του την παραδώσανε σε άριστη κατάσταση και λειτουργική 

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...