Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πολύ μεγάλη ταλαιπωρία δυστυχώς και μακάρι να έχεις καλά ξεμπερδέματα με αυτό το τραγικό κατάστημα, όπως έχει φανεί με τις εμπειρίες ατελείωτων καταναλωτών.

Από την στιγμή που έκανες καταγγελία στον συνήγορο και δεν ίδρωσαν ούτε έτσι, τα πράγματα είναι σκούρα. Έχω την εντύπωση πως όσοι είχαν προβεί σε αυτή την κίνηση μετά βρήκαν το δίκιο τους γρήγορα

  • Like 4
Δημοσ.

Πραγματικά, ο άνθρωπος λειτουργησε σαν δικηγόρος. Και ακομα δε τον έχουν αποζημιώσει. Γιατι? ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ.  Γιατι έτσι.

Ενας οποιοσδηποτε άλλος πολιτης, ένας ηλικιωμένος, πως ακριβως θα βρει το δίκιο του; 

H γνωστη βέβαια ατάκα σε ολους, ειτε αφορά χαλασμένο προιόν, ειτε τρακάρισμα, ειτε ζημιά..."να μη σου τυχει". 

 

  • Like 27
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Πραγματικά, ο άνθρωπος λειτουργησε σαν δικηγόρος. Και ακομα δε τον έχουν αποζημιώσει. Γιατι? ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ. . Γιατι έτσι.

Ενας οποιοσδηποτε άλλος πολιτης, ένας ηλικιωμένος, πως ακριβως θα βρει το δίκιο του; 

H γνωστη βέβαια ατάκα σε ολους, ειτε αφορά χαλασμένο προιόν, ειτε τρακάρισμα, ειτε ζημιά..."να μη σου τυχει". 

 

Πιο καλη εξυπηρετηση θα εβρισκες απο μικρομαγαζα παρα απο αλυσιδες εκατομυριων

 Τι κανει ο κοτσος?Σου λεει αν παρει δικηγορο και παει δικαστικα ,θα τον καλεσουμε και θα του αλλαξουμε την τηλεοραση η θα του δωσουμε τα χρηματα

Αν δεν παρει,δεν θα παρει τα λεφτα η την τηλεοραση του ποτε

Και δεν το κανει μονο ο κοτσος αυτο,το κανουν και ασφαλιστηκες εταιριες που ετσι σου λενε δεν σε καλυπτω,με το που μπει δικηγορος μεσα εμφανιζονται με συγνωμες

Γιατι?Γιατι καποια στιγμη το δικαστηριο θα γινει,και θα χρεωθουν εκτος απο τα χρηματα αυτα αλλα και τα χρηματα του δικαστηριου ..

 Αργησες φιλε ,πρεπει να πας σε δικηγορο να τους στειλει ενα χαρτακι να δεις μετα αν θα σε ψαχνουν στα τηλεφωνα

  • Like 7
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Πραγματικά, ο άνθρωπος λειτουργησε σαν δικηγόρος. Και ακομα δε τον έχουν αποζημιώσει. Γιατι? ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ. Γιατι έτσι.

Ενας οποιοσδηποτε άλλος πολιτης, ένας ηλικιωμένος, πως ακριβως θα βρει το δίκιο του; 

H γνωστη βέβαια ατάκα σε ολους, ειτε αφορά χαλασμένο προιόν, ειτε τρακάρισμα, ειτε ζημιά..."να μη σου τυχει". 

 

μην βιαζεσαι να κρινεις. αν δεν δω την ζημια με τα ματια μου δεν πιστευω τιποτα.  Δηλαδη εκανε ο τεχνικος την μαλακια, εσυ μετα δεν άνοιξες τηλεοραση ενω ηταν παρον? να δειτε οτι λειτουργει και να δει την ζημια ο ιδιος? Πιστευω οτι θα μιλαμε για κατι απειροελαχιστο, και καλα κανει ο κοτσοβολος και δεν σου δινει λεφτα πισω.

Παω στοιχημα οτι η πλευρα κοτσοβολου ειναι η σωστη.

 

  • Like 2
  • Confused 5
  • Haha 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

 

 Αργησες φιλε ,πρεπει να πας σε δικηγορο να τους στειλει ενα χαρτακι να δεις μετα αν θα σε ψαχνουν στα τηλεφωνα

Κανενα χαρτάκι. Δικαστήριο μέχρι να πάρει πίσω λεφτά συν δικαστικά και δικηγορικα. Διότι ως τώρα, για αυτό το χαρτάκι του δικηγόρου παίζει να το έχει πληρώσει 200 ευρώ κατ ελάχιστον. 

Επεξ/σία από mariosnik_
  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

 

Οι σιγουριά που έχουν μερικοί με την οποία επιτίθονται σε κάποιον για να βγάλουν τα απωθημένα τους έχει καταντήσει πολύ κουραστική σε αυτό το φόρουμ

τοτε γιατι δεν βαζει φωτο? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το GDPR που κολλάει σε όλο αυτό?

Έγραψες ενα κατεβατο αλλά ποια ειναι η ζημιά δεν λες. 

Αν το περιγράψες στον κοτσο οπως κ δω δίκιο έχουν. 

Επεξ/σία από bilya
  • Like 2
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και μια γρατζουνιά στο πλαίσιο να είναι ή 1 καμμένο πίξελ τότε η πλευρά του μαγαζιού πρέπει να αποζημιώσει.

Ακόμα και χωρίς να δούμε την ζημιά, με βάση το χρονολόγιο συμπεραίνουμε ότι και πάλι η πλευρά του Κωτσόβολου είναι 100% λάθος καθώς άμα δεν υπήρχε ζημιά θα έπρεπε να το πει ξεκάθαρα και όχι να το παίζει τρελίτσα 2 μήνες για να κουράσει τον πολίτη μέχρι να βαρεθεί.

Οι σιγουριά που έχουν μερικοί με την οποία επιτίθονται σε κάποιον για να βγάλουν τα απωθημένα τους έχει καταντήσει πολύ κουραστική σε αυτό το φόρουμ

Εμείς είμαστε στην μέση. Χωρίς να έχουμε τα πλήρη δεδομένα και από τις δύο πλευρές δεν είναι σωστό να πάρουμε θέση υπέρ του πελάτη ή υπέρ του καταστήματος.

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και μια γρατζουνιά στο πλαίσιο να είναι ή 1 καμμένο πίξελ τότε η πλευρά του μαγαζιού πρέπει να αποζημιώσει.

Ακόμα και χωρίς να δούμε την ζημιά, με βάση το χρονολόγιο συμπεραίνουμε ότι και πάλι η πλευρά του Κωτσόβολου είναι 100% λάθος καθώς άμα δεν υπήρχε ζημιά θα έπρεπε να το πει ξεκάθαρα και όχι να το παίζει τρελίτσα 2 μήνες για να κουράσει τον πολίτη μέχρι να βαρεθεί.

Οι σιγουριά που έχουν μερικοί με την οποία επιτίθονται σε κάποιον για να βγάλουν τα απωθημένα τους έχει καταντήσει πολύ κουραστική σε αυτό το φόρουμ

1+1 κάνουν 2. Ο τεχνικός εγκατέστησε την τηλεόραση, μια χαρά ως εδώ, Ο πελάτης δεν άνοιξε την τηλεόραση να δει ότι δουλεύει και μάλιστα αφού είδε το μέτρο να πέφτει με πάταγο πάνω της?Γιατί?Ενα κλικ στο τηλεκοντρόλ ήταν! Η ζημιά είναι σπασμένο πάνελ αν κατάλαβα καλά, διότι οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (καμένο πίξελ, δεν άναβε καν, κ.τ.λ υπάρχει DOA, θα αναλάμβανε η sony και οχι το μαγαζί, οπότε μιλάμε για σπασμένο πάνελ λογικά. Το σπασμένο πάνελ δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Από την στιγμή που δεν δοκιμάστηκε η τηλεόραση με τον εγκαταστάτη παρών, ορθώς το κατάστημα δεν αναγνωρίζει οτι το σπάσιμο του πάνελ έγινε από αυτόν. Ορθώς.

Σε ρωτάω, εσύ, βλέπεις τον εγκαταστάτη να μην χειρίζεται σωστά την τηλεόραση, με αποκορύφωμα ότι του πέφτει ένα εργαλείο πάνω της με θόρυβο. Θα δοκίμαζες ή οχι την τηλεόραση μόλις τελείωνε η εγκατάσταση και πριν αποχωρήσει ο εγκαταστάτης?

Επίσης, ο πελάτης όπως αναφέρει ο ίδιος ΑΡΝΗΘΗΚΕ να πάρουν την τηλεόραση οι τεχνικοί που πήγαν στο σπίτι του για να την επιστρέψουν επισκευασμένη με αλλαγμένο πάνελ γιατί το θεώρησε ύποπτο!!Θα την έκλεβαν την χαλασμένη τηλεόραση οι τεχνικοί!

Δυο είναι τα πιθανά πράγματα που έχουν συμβεί εδώ.

1)Ο πελάτης έσπασε την ίδια μέρα το πάνελ της καινούργιας του τηλεόρασης και προσπάθησε να κατηγορήσει τον εγκαταστάτη ωστε να αποζημιωθεί. Ομως η επιμονή του να μην διορθωθεί το πρόβλημα στην τηλεόραση άλλα να ζητάει ως μόνη λύση την επιστροφή χρημάτων με οδηγεί στην δεύτερη περίπτωση

2)Ψείρας πελάτης που έβαλε πατερνάκια στην τηλεόραση, δεν του άρεσε π.χ η ομοιομορφία του πάνελ, κάποια γωνία πιο φωτεινή και θέλει να το ρίξει σε ατύχημα του εγκαταστάτη, διότι για τέτοιο θέμα δεν αλλάζεται η τηλεόραση (βασικά υπάρχει συγκεκριμένη ανοχή ανομοιομορφίας που δικαιολογεί η κατασκευάστρια εταιρία), και να αγοράσει άλλη μάρκα, άλλο μέγεθος, ποιος ξέρει.  

  • Like 7
  • Thanks 3
  • Confused 4
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Give-me-a-hit είπε

τοτε γιατι δεν βαζει φωτο? 

Γιατί πρέπει να ανεβάσει την οποιαδήποτε φωτογραφία...;

Δικαστήριο είναι εδώ μέσα; 

  • Like 4
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Γιατί πρέπει να ανεβάσει την οποιαδήποτε φωτογραφία...;

Δικαστήριο είναι εδώ μέσα; 

γιατι υπαρχουν πολλοι (ναι, πολλοι), που για μια γρατζουνιτσα τοσο δα, κανουν ολοκληρο θεμα και ζητανε λεφτα πισω και βαζουν δικηγορους και κανουν μυνησεις.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 5
  • Sad 2
  • Haha 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...