Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, Klausx said:

 

 

Πάρα πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα, τα ίδια πέρασα και εγώ με το φορτηγάκι και με το ΙΧ.

Μετά από αλλαγή σε συνεργείο σε 1-2 χρόνια έγιναν σουρωτήρι.... Πάω σε ένα μαγαζί εξειδικευμένο παίρνω σωληνάκι με 25 ευρώ το μέτρο.... πάνω στον χρόνο εξωτερικές φθορές(σκασίματα) και στο φορτηγάκι και στο ιχ.... και όχι μόνο στον χώρο του κινητήρα αλλά και στο πίσω μέρος μακριά από εξάτμιση κτλ...

Συμπέρασμα; Πολυκαιρισμένα ή τα επηρεάζει η αιθανόλη κτλ που βάζουν πλέον στην βενζίνη.

Επίσης δεν υπάρχει πουθενά όσο έψαξα ο τύπος SAE J30 R9 οπότε όλα είναι ακατάλληλα... http://www.volksbolts.com/faq/fuelhose.htm

Όπως είναι λογικό δεν μπορούσα να πετάω χρήματα σε ακατάλληλα σωληνάκια στο φορτηγάκι έγιναν μετατροπή σε χάλκινα και στις άκρες λάστιχο και στο ΙΧ μπήκαν αυτά:

https://www.toolsonline.gr/el/eukamptoi-solines/solinaki-venzinis-8mm-ypsilhs-piesis-αlfagomma-36:v.html

Καλή εταιρία, είναι φρέσκο και αναγράφει τουλάχιστον ότι exceeds r6 και βλέπουμε. (Τα συνεργεία δεν βάζουν καν r6 αλλά ότι λέει ο πωλητής ότι είναι για βενζίνη)

Αν κάποιος βρει SAE J30 R9 στην Ελλάδα ας ενημερώσει.

Στο βίντεο παραπάνω συζητείται και το θέμα της αιθανόλης...σε τί βαθμό να συμβάλει δεν μπορεί να προσδιοριστεί, αλλά από τα διάφορα περιστατικά που περιγράφει, δεν είναι τόσο θέμα σύστασης βενζίνης, όσο πρακτικά μη τήρησης των προδιαγραφών από τους κατασκευαστές, τουλάχιστον στα πιο κοινά σωληνάκια (με τα οποία δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα, εντούτοις υπάρχει).

Προσωπικά μάλλον θα πάω σε R14, πχ Gates Barricade από το εξωτερικό, αν δεν βρω εδώ κάτι αντίστοιχο...πωλείται συνήθως γύρω στα 120€ η κουλούρα.
https://www.gates.com/gb/en/fluid-power/engine-hose/fuel-line-hose.p.4219-000000-000003.v.4219-06039.html

Επίσης, θα κοίταζα και το εύρος των θερμοκρασιών...κάποια αντέχουν μέχρι 125C και για σύντομο χρόνο ~150C...άλλα βλέπω περιορίζονται στους 80-90C.
...υπέρβαση των προδιαγραφών για ασφάλεια είναι η μόνη λύση που βλέπω...

ΥΓ

άλλαξα και σωληνάκι PCV κοντά ή μαζί μ εκείνο του καυσίμου...κι αυτό μοιάζει σαν να είναι εκεί καμιά 5ετία...

 

Επεξ/σία από definitio
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 hours ago, Ukforthemoment said:

Προβλήματα που θα γίνουν πιο έντονα με την παρουσίαση της Ε10 στην Ελλάδα.

Το πουντο μου είναι στην λίστα ως ασύμβατο.

https://www.acea.auto/files/E10_petrol_fuel-vehicle_compatibility_list-2021_update.pdf

Όπως και το δικό μου , ασφαλώς, του '99. Τί κάνουμε τότε; Τα πρατήρια πρέπει να έχουν και 95/98RON/Ε5 ή θα τα κυνηγάμε, όπως άλλοι τώρα τους σταθμούς φόρτισης & πρατήρια CNG;

Πάντως οι κατασκευαστές φροντίζουν για μας, μάς προετοιμάζουν με τις αστοχίες λαστιχένων προϊόντων από τώρα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, definitio είπε

Όπως και το δικό μου , ασφαλώς, του '99. Τί κάνουμε τότε; Τα πρατήρια πρέπει να έχουν και 95/98RON/Ε5 ή θα τα κυνηγάμε, όπως άλλοι τώρα τους σταθμούς φόρτισης & πρατήρια CNG;

Πάντως οι κατασκευαστές φροντίζουν για μας, μάς προετοιμάζουν με τις αστοχίες λαστιχένων προϊόντων από τώρα.

Σημερα έβαλα 95αρα Ε10 εδώ Αγγλία.Εχω την εντύπωση ότι η  super unleaded 97 οκτανίων είναι Ε5 .

εντιτ

 Do Texaco supply fuel containing Ethanol?
Yes. We are required to supply ethanol blended fuel to meet the RTFO (Renewable Transport Fuels Obligation) for petrol (EN228). The specification allows for at least 5.5% and up to 10% Ethanol (E10) and we currently supply this in the majority of our 95 unleaded grade. In addition, we also supply E5 as a protection grade (containing up to 5% ethanol) in 97 Octane Super Unleaded to much of the country.

https://texaco.co.uk/faq#:~:text=In addition%2C we also supply E5 as a protection grade (containing up to 5% ethanol) in 97 Octane Super Unleaded to much of the country.

 

Μας βλέπω για 100αρα στην Ελλάδα.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, definitio είπε

Όπως και το δικό μου , ασφαλώς, του '99. Τί κάνουμε τότε; Τα πρατήρια πρέπει να έχουν και 95/98RON/Ε5 ή θα τα κυνηγάμε, όπως άλλοι τώρα τους σταθμούς φόρτισης & πρατήρια CNG;

Πάντως οι κατασκευαστές φροντίζουν για μας, μάς προετοιμάζουν με τις αστοχίες λαστιχένων προϊόντων από τώρα.

Το ιδιο προβλημα ειχα σε ενα 106,το μαμα κρατησε 20 χρονια και απο εκει και επειτα,με αυτα του εμποριου,καθε χρονο αλλαζα σωληνακι.Σωθηκα οταν εβαλα ενα της ΑΚΡΟΝ το οποιο προοριζεται για εμβαπτιζομενο μεσα στο καυσιμο,στο τεποζιτο δλδ.Το εχω καμια 5-6 χρονια τωρα και ακομα ειναι κομπλε.Εψαξα λιγο στο ιντερνετ αλλα δεν καταφερα να βρω κατι,αν πας σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων και το ζητησεις,πιστευω θα βρεις.Εξωτερικα ειναι σαν μαρκουτσι η υφη του και οχι απλως λαστιχενιο οπως τα περισσοτερα.Καπου εχω ενα κομματι,αν το βρω θα ανεβασω φωτο.Ειναι εξαιρετικα ανθεκτικο παντως.

Δημοσ.
52 minutes ago, LouCi4er said:

Το ιδιο προβλημα ειχα σε ενα 106,το μαμα κρατησε 20 χρονια και απο εκει και επειτα,με αυτα του εμποριου,καθε χρονο αλλαζα σωληνακι.Σωθηκα οταν εβαλα ενα της ΑΚΡΟΝ το οποιο προοριζεται για εμβαπτιζομενο μεσα στο καυσιμο,στο τεποζιτο δλδ.Το εχω καμια 5-6 χρονια τωρα και ακομα ειναι κομπλε.Εψαξα λιγο στο ιντερνετ αλλα δεν καταφερα να βρω κατι,αν πας σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων και το ζητησεις,πιστευω θα βρεις.Εξωτερικα ειναι σαν μαρκουτσι η υφη του και οχι απλως λαστιχενιο οπως τα περισσοτερα.Καπου εχω ενα κομματι,αν το βρω θα ανεβασω φωτο.Ειναι εξαιρετικα ανθεκτικο παντως.

Το γεγονός ότι και το εξωτερικό πλαίσιο του καλωδίου είναι σχεδιασμένο να αντέχει στη βενζίνη, μάλλον το σώζει.

Δεν έχω κοιτάξει εμβαπτιζόμενα (μήπως εκεί υπάρχει θέμα με θερμοκρασίες κτλ, δεν ξέρω εικασίες κάνω, αλλά λες όλα καλα), θα δω τί κυκλοφορεί.

Δημοσ.
12 hours ago, Klausx said:

Αν κάποιος βρει SAE J30 R9 στην Ελλάδα ας ενημερώσει.

Δεν νομίζω να βρεις Ελλάδα, καλύτερα παρήγγειλέ το απευθείας από το εξωτερικό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρίσκεις, αρκεί να πας στα κατάλληλα καταστήματα όπως είπα σε προηγούμενο post.  Εγώ το χρησιμοποιώ εδω και αρκετά χρόνια σε αμερικάνικους εξωλέμβιους κινητήρες ψεκασμού χωρις κανένα απολύτως πρόβλημα. Εαν θελετε να το αγοράσετε σε καλή τιμή από Αγγλία προς €10/m να σας δώσω ένα Link. Προσοχή μόνο στην ημερομηνία παραγωγής που αναγράφεται ανάγλυφα χωρις χρώμα με την μορφή ΥΥΥΥ ΜΜ.  

Να και αυτό που χρησιμοποιώ, είναι 3/8 της ίντσας ή 9.5mm

 

20241112_003232.jpg

DSC_5944.jpg

Επεξ/σία από costas_
  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς μόνο τα γνήσια σωληνάκια αντέχουν. Σε polo 6n2 16v κράτησαν 23 χρόνια.

Κόστος για γνήσια 120 ευρώ. Τα έβαλα λόγο κάποιας γνωριμίας σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Αν είναι παλιό το αυτοκίνητο δεν αξίζει. Μόνο aftermarket και να έχουμε το νου μας...

Δημοσ.
14 ώρες πριν, costas_ είπε

Βρίσκεις, αρκεί να πας στα κατάλληλα καταστήματα όπως είπα σε προηγούμενο post.  Εγώ το χρησιμοποιώ εδω και αρκετά χρόνια σε αμερικάνικους εξωλέμβιους κινητήρες ψεκασμού χωρις κανένα απολύτως πρόβλημα. Εαν θελετε να το αγοράσετε σε καλή τιμή από Αγγλία προς €10/m να σας δώσω ένα Link. Προσοχή μόνο στην ημερομηνία παραγωγής που αναγράφεται ανάγλυφα χωρις χρώμα με την μορφή ΥΥΥΥ ΜΜ.  

Να και αυτό που χρησιμοποιώ, είναι 3/8 της ίντσας ή 9.5mm

 

20241112_003232.jpg

DSC_5944.jpg

Ωραίος! Αν μπορείς να μου στείλεις σε μήνυμα που τα πήρες από Ελλάδα και Αγγλία :)

Δημοσ.

Από την αγγλία μπορείς να το πάρεις από εδώ που αγοράζω και εγώ.

Στην Ελλάδα θα βρείς (πολύ ποιο ακριβά) στα ναυτηλιακά για μεγάλα σκάφη, όπως η Vetus Hellas ακτή Μουτσοπούλου.

Επίσης να διευκρινήσω ότι τα εργοστασιακά σωληνάκια έχουν συνήθως γωνιάσματα και καμπύλες και ακολουθούν μια προδιαγεγραμμένη διαδρομή στον κινητήρα. Στο Service Manual του κινητήρα υπάρχει ειδικό σχέδιο διαδρομής, στήριξης και σύνδεσης της παροχής καυσίμου που ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΠΙΣΤΑ.  

Να ξέρετε ότι εαν χρησιμοποιήσετε after market τότε η διαδρομή που θα κάνει το σωληνάκι θα είναι πάντα τοξοειδής και όταν γεμίσει βενζίνη θα βαρύνει και θα έχει έντονες ταλαντώσεις. Ως ερασιτέχνες, δυστυχώς δεν μπορούμε να φορμάρουμε ένα after market σωλήνα, ούτε είναι σωστό να το δέσουμε όπου βρούμε. 

Εαν λοιπόν το σχέδιο προβλέπει η διαδρομή να είναι με γωνίες .. στείλτε μου ένα μήνυμα να σας πω τι θα κάνετε

Δημοσ.
4 ώρες πριν, costas_ είπε

Από την αγγλία μπορείς να το πάρεις από εδώ που αγοράζω και εγώ.

Στην Ελλάδα θα βρείς (πολύ ποιο ακριβά) στα ναυτηλιακά για μεγάλα σκάφη, όπως η Vetus Hellas ακτή Μουτσοπούλου.

Επίσης να διευκρινήσω ότι τα εργοστασιακά σωληνάκια έχουν συνήθως γωνιάσματα και καμπύλες και ακολουθούν μια προδιαγεγραμμένη διαδρομή στον κινητήρα. Στο Service Manual του κινητήρα υπάρχει ειδικό σχέδιο διαδρομής, στήριξης και σύνδεσης της παροχής καυσίμου που ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΠΙΣΤΑ.  

Να ξέρετε ότι εαν χρησιμοποιήσετε after market τότε η διαδρομή που θα κάνει το σωληνάκι θα είναι πάντα τοξοειδής και όταν γεμίσει βενζίνη θα βαρύνει και θα έχει έντονες ταλαντώσεις. Ως ερασιτέχνες, δυστυχώς δεν μπορούμε να φορμάρουμε ένα after market σωλήνα, ούτε είναι σωστό να το δέσουμε όπου βρούμε. 

Εαν λοιπόν το σχέδιο προβλέπει η διαδρομή να είναι με γωνίες .. στείλτε μου ένα μήνυμα να σας πω τι θα κάνετε

Να το κανουμε hard tubbing οπως στην υδροψυξη? :P

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Να το κανουμε hard tubbing οπως στην υδροψυξη? :P

Οχι ρε φίλε, μα πού πάει το μυαλό σου ??!!! Οταν πρέπει να έχει γωνιές ο σωλήνας ... απλά αγοράζουμε το γνήσιο 👍

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...