Προς το περιεχόμενο

Τρύπησε το σωληνάκι βενζίνης - λούτσα η μηχανή


definitio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, definitio είπε

Βάλε 25 σε λίγο 26 ετών...156 του 3/1999...

Ναι, γενικά θα ήθελα ένα προσεγμένο καθαρισμό, όχι για αισθητικούς αλλά για άλλου είδους από τον τρέχοντα πρακτικούς λόγους...να φαίνεται πιο καθαρά αν υπάρχει κάπου διαρροή σε λιπαντικό ή ψυκτικό...καλύτερη αποβολη θερμότητας (όσο μπορεί να συμβάλει) κοκ.

Αλλά οι παλιοί σύνδεσμοι/κονέκτορες με αποθαρρύνουν, φοβάμαι ευπάθειες/προβλήματα ηλεκτρολογικά...

Αυτή τη περίοδο κάθε περιττό έξοδο θα ήθελα να το αποφύγω γιατί ψάχνομαι για μεγάλο κλιματιστικό κι ο μήνας αναμένεται να βγει συριζα.

...

Από τη λίστα με τα πρόστιμα για νοθείες που βγάζει το υπουργείο περιοδικά, θυμάμαι ένα στη Γεωργικής Σχολης (εκεί δεν λες), ΕΚΟ ή Shell πρέπει να ήταν...βέβαια από παλαιότερα έτη, όχι πρόσφατα (τα κρατάει στη λίστα κι ας έχει περάσει 10ετία + για να φαίνεται ότι βάζει πρόστιμα/κάνει ελέγχους, για μπούγιο)...

EDIT: Γεωργικής Σχολής 80 - Shell-Μυρτέα (εταιρικό)

https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2023/05/ΠΡΟΣΤΙΜΑ-ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ-SITE2.pdf

Εγώ βάζω από
- Avin στη Ποσειδώνος & Πλαστήρα,
- τα Shell Μαρτίου/Μπότσαρη,
- BP στην Εθνικής Αντιστάσεως/Μακεδονίας,
- ΕΚΟ στη Σοφούλη...
- πολυ σπάνια στην Aegean στη Σόλωνος (το μόνο μη εταιρικό...έχει τέτοια η Aegean; ).

Εγώ τα Shell τα αποφεύγω. BP δεν έχει τύχει αλλά ξέρω έχει κίνηση λόγω λεωφορείων η συγκεκριμένη. 
ΕΚΟ έχω βάλει σε αυτή αλλά  με βολεύει της γεωργικής γιατί είναι 24ωρη ενώ η συγκεκριμένη στη  Σοφούλη κλείνει 22:00 το βράδυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 hours ago, NikolasKon14 said:

Εγώ τα Shell τα αποφεύγω. BP δεν έχει τύχει αλλά ξέρω έχει κίνηση λόγω λεωφορείων η συγκεκριμένη. 
ΕΚΟ έχω βάλει σε αυτή αλλά  με βολεύει της γεωργικής γιατί είναι 24ωρη ενώ η συγκεκριμένη στη  Σοφούλη κλείνει 22:00 το βράδυ.

Τις Τρίτες βάζω Shell...πέρα απ' αυτό βολεύει με τους πόντους, το allsmart eshop και τη παραλαβή προϊόντων από πρατήρια χωρίς μεταφορικά...(μπορεί να βγαίνουν έτσι πιο φτηνά σε σχέση με skroutz κάποια αξεσουάρ αυτοκινήτου κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 08/11/2024 at 09:41, lordvec said:

Να σταθώ λίγο στην τιμή.... Πριν 2-3 χρόνια είχα πάρει σωληνάκι βενζίνης με πλεκτό απέξω προς 10ευρώ το μέτρο. ΟΚ ακριβός είναι αυτός που ψωνίζω το ξέρω. Βέβαια δε μου δίνει αναταλλακτικά από τα lucky cup, έχει μια ευθύνη για αυτά που πουλάει. Για αυτό και δεν κλείνει ενώ είμαστε στην εποχή του skroutz. Νομίζω με 2 ευρώ το μέτρο θα το φοβόμουν ( θα απαιτούσα να μου το πουλήσουν πιο ακριβά :-D για να νιώθω καλύτερα).

Σωστά λες για τους σφιγκτήρες να είναι για σωληνάκια βενζίνης, ψάξε να βρεις με στρογγυλεμένο χείλος, να μην τραυματίζουν το σωληνάκι.

Αυτό που ανέφερα ήταν για καρούλι 20 μέτρων, άρα η τιμή βγαίνει λιγάκι διαφορετικά και η μάρκα ήταν συγκεκριμένα BERNER, η οποία νομίζω τουλάχιστον θεωρείται επώνυμη σουηδική, όχι κινέζικη. Βέβαια με το μέτρο είναι λογικό να ειναι και παραπάνω, συν ότι για διαφορετικη διάμετρο αλλάζει και λίγο η τιμή, αλλά 10 ευρώ το μέτρο, συμφωνώ ότι αυτός που ψωνίζεις μάλλον είναι ακριβός, δεν σημαίνει όμως ότι έχει καλύτερες ποιότητες από τους άλλους. Δεν νομίζω ο TS να χρησιμοποιεί κάποιο εξωτικό καύσιμο ή να έχει καμία φόρμουλα 1 και η πίεση του καυσίμου να είναι στα ύψη. Προφανώς αυτό που αποζητά είναι οι τεχνικές προδιαγραφές να υποστηρίζουν τη χρήση για την οποία προορίζεται. 

 

Και διπλάσια ή και τριπλάσια να είναι η τιμή τελικα, κάτω από 20 ευρώ για 2 μέτρα σωληνάκι, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο, νομίζω το αξίζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά πολύ τυχερός που δεν έπεσε βενζίνη στην πολλαπλή εξαγωγής, θα γινόταν παρανάλωμα του πυρός.

Μυο ξύπνησες μνήμες τώρα  απο ένα καλό "μάστορα" που μου άλλαξε ένα σωληνάκι βενζίνης στο σύστημα χαμηλής πίεσης, αλλά ο βλακέντιος μου έβαλε λίγο μεγαλύτερο σε διατομή απο αυτό που είχε με αποτέλεσμα το σφικτηράκι να κόψει το σωληνάκι εκεί που κούμπωνε. 

Απλά βρες όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω κάποιο που να καλύπτει τις προδιαγραφές και ξεμπέρδεψες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, piiii said:

Πραγματικά πολύ τυχερός που δεν έπεσε βενζίνη στην πολλαπλή εξαγωγής, θα γινόταν παρανάλωμα του πυρός.

Μυο ξύπνησες μνήμες τώρα  απο ένα καλό "μάστορα" που μου άλλαξε ένα σωληνάκι βενζίνης στο σύστημα χαμηλής πίεσης, αλλά ο βλακέντιος μου έβαλε λίγο μεγαλύτερο σε διατομή απο αυτό που είχε με αποτέλεσμα το σφικτηράκι να κόψει το σωληνάκι εκεί που κούμπωνε. 

Απλά βρες όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω κάποιο που να καλύπτει τις προδιαγραφές και ξεμπέρδεψες.

Αυτό που έχει βάλει τώρα φαίνεται να είναι επαρκές...μπορεί να βάλω κάποιο θερμομονωτικό ώστε να προστατεύεται περισσότερο από τη φθορά το σωληνάκι (αν κι έτσι μπορεί να μού διαφύγει επερχόμενο πρόβλημα)...

...είχα θυμώσει κι εγώ πολύ αρχικά, αλλά το έχω ακούσει από 2 διαφορετικούς μηχανικούς τώρα, ότι η ποιότητα αυτών των "αναλωσίμων" έχει πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια κι αποτελεί πρόβλημα η επιλογή.

Μπορεί να χρειαστεί να το αλλάζω κάθε χρόνο μαζί με τα λάδια...

Τη γλιτώσαμε πάντως, παρότι λίγο λιγότερο από το μισό ρεζερβουάρ (63 λίτρα) έγινε ultrex για τη μηχανή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα δεν ειναι να προστατευεται απο την θερμοτητα. περισσοτερο προβλημα προκαλουν οι δονησεις που μπορει να το κοψουν παρα η ιδια η θερμοτητα. γι αυτο δεν πρεπει να ειναι και πολυ μεγαλο, η πολυ μικρο. πρεπει να ειναι ακριβως οσο το εργοστασιακο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, definitio είπε

είχα θυμώσει κι εγώ πολύ αρχικά, αλλά το έχω ακούσει από 2 διαφορετικούς μηχανικούς τώρα, ότι η ποιότητα αυτών των "αναλωσίμων" έχει πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια κι αποτελεί πρόβλημα η επιλογή

Υπήρχαν και υπάρχουν διάφορες ποιότητες και διαβαθμίσεις στα αναλώσιμα.. από τα γνήσια που φέρουν τη σφραγίδα και υον κωδικό του κατασκευαστή αυτοκινήτου μέχρι τα ιμιτασιον κινέζικα τελευταία διαλογής..

Ο πελάτης πάντα διαλέγει ανάλογα την οικονομική του δυνατότητα και σε συνδυασμό με τη πρόσβαση που εχει το συνεργείο του σε αυτά.

Δυστυχώς καταλαβαίνω τελευταία λογο autodoc onparts κτλπ εχει αυξηθεί το πλήθος σε κακή ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, aionnou said:

Υπήρχαν και υπάρχουν διάφορες ποιότητες και διαβαθμίσεις στα αναλώσιμα.. από τα γνήσια που φέρουν τη σφραγίδα και υον κωδικό του κατασκευαστή αυτοκινήτου μέχρι τα ιμιτασιον κινέζικα τελευταία διαλογής..

Ο πελάτης πάντα διαλέγει ανάλογα την οικονομική του δυνατότητα και σε συνδυασμό με τη πρόσβαση που εχει το συνεργείο του σε αυτά.

Δυστυχώς καταλαβαίνω τελευταία λογο autodoc onparts κτλπ εχει αυξηθεί το πλήθος σε κακή ποιότητα.

Εγώ σίγουρα δεν διάλεξα/υπέδειξα τη μάρκα ούτε προσφέρθηκε κάποια επιλογή και βέβαια ποτέ δεν πηγαίνω δικά μου ανταλλακτικά στο συνεργείο (παρά μόνο μια φορά όταν είχα βρει καινούριο εργοστασιακό αισθητήρα παρουσίας συνεπιβάτη/καθίσματος από Ολλανδία στο ebay, ενώ εδώ θα παλεύαμε με μεταχειρισμενο)
...το συνεργείο είναι εξουσιοδοτημένο και το προηγούμενο σωληνάκι που χρησιμοποιούσε, τουλάχιστον ως προς τον τύπο (με πλεκτό κάλυμμα), είναι πολύ συνηθισμένο για τη μάρκα, από Ελλάδα μέχρι Αγγλία.

Το θέμα είναι ότι και σε ευρωπαϊκές μαρκες η ποιότητα μπορεί να φθίνει, ανάλογα το πού και πότε έχει κατασκευαστεί κ.α. παραμέτρους (πχ ψαλίδα TRW, Lemforder κοκ).

...οι μαστόροι συνήθως βιάζονται να κατηγορήσουν τους προηγούμενους/άλλους για κακοτεχνίες ή αστοχίες, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα εισέπραξα γενικό προβληματισμό, ότι δλδ τα ίδια που βάζουν κρατουσαν χρόνια και τώρα προκύπτουν προβλήματα...
...κι αυτό με προβληματίζει ακόμη περισσότερο...

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω εδώ δύο εκδοχές για σωληνάκι καυσίμου BERNER, με εξωτερικό πλεκτό κάλυμμα και χωρίς (εσωτερικό πλεκτό).
...ενώ και τα δύο έχουν προδιαγραφές για 10bar πίεσης,
- αυτό με την εξωτερική υφασμάτινη πλέξη αντέχει μέχρι 30bar το μέγιστο
https://spkhellas.com/product/berner-σωληνάκι-βενζίνης-με-εξωτερικά-λινά/
- αυτό χωρίς εξωτερική, αλλα με εσωτερική πλέξη αντέχει μέχρι 50bar
https://spkhellas.com/product/berner-σωληνάκι-καυσίμου-εσωτερικά-λινά/

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Το ίδιο θέμα...σωληνάκια λάστιχου δεκαετιών μπορεί να είναι σε καλύτερη κατάσταση από σωληνάκια 12μηνών....η περίπτωσή μου...το άλλαξα πέρυσι προληπτικά και φέτος παραλίγο τη γλιτώσαμε...

τα χειρότερα είναι με τις προδιαγραφές R6-R9 βάσει όσων λέει στο βίντεο.

https://www.caterhamlotus7.club/forums/topic/273990-fuel-hoses-generally-not-good-was-fuel-hose-spec-is-gates-3225-fuel-hose-good-for-ethanol-ans-yes/

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, tzotzo said:

η BERNER ειναι Γερμανικη και προεκυψε απο την διασπαση της WURTH

Έστω, εγώ βρήκα τη BERNER LABS και η διεύθυνση που έδινε ήταν για γραφεία σε Σουηδία. Ακόμα καλύτερα ακούγεται το Γερμανία και ακόμη περισσότερο ότι προέρχεται από τη WURTH. 

 

3 hours ago, definitio said:

Βλέπω εδώ δύο εκδοχές για σωληνάκι καυσίμου BERNER, με εξωτερικό πλεκτό κάλυμμα και χωρίς (εσωτερικό πλεκτό).
...ενώ και τα δύο έχουν προδιαγραφές για 10bar πίεσης,
- αυτό με την εξωτερική υφασμάτινη πλέξη αντέχει μέχρι 30bar το μέγιστο
https://spkhellas.com/product/berner-σωληνάκι-βενζίνης-με-εξωτερικά-λινά/
- αυτό χωρίς εξωτερική, αλλα με εσωτερική πλέξη αντέχει μέχρι 50bar
https://spkhellas.com/product/berner-σωληνάκι-καυσίμου-εσωτερικά-λινά/

 

 

Για το αυτοκίνητο μου, ένα skoda octavia mk2, η πίεση της γραμμής του καυσίμου είναι μεταξύ 3 bar όταν απλά έχεις ξεκλειδωσει και ανοίξει τη πόρτα και 6,5 bar όταν τρέχει και είναι ζεστό, οπότε για το δικό μου αμάξι, ακόμα και το 30bar είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν νομίζω να είναι διαφορετικά στην δική σου περίπτωση, αλλά καλό είναι να ψάξεις και θα δεις πιο κάνει για τη δικη σου περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 hours ago, Broli007 said:

Έστω, εγώ βρήκα τη BERNER LABS και η διεύθυνση που έδινε ήταν για γραφεία σε Σουηδία. Ακόμα καλύτερα ακούγεται το Γερμανία και ακόμη περισσότερο ότι προέρχεται από τη WURTH. 

 

Για το αυτοκίνητο μου, ένα skoda octavia mk2, η πίεση της γραμμής του καυσίμου είναι μεταξύ 3 bar όταν απλά έχεις ξεκλειδωσει και ανοίξει τη πόρτα και 6,5 bar όταν τρέχει και είναι ζεστό, οπότε για το δικό μου αμάξι, ακόμα και το 30bar είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν νομίζω να είναι διαφορετικά στην δική σου περίπτωση, αλλά καλό είναι να ψάξεις και θα δεις πιο κάνει για τη δικη σου περίπτωση. 

Αυτή είναι μια στιγμιαία μέγιστη πίεση που μπορεί να γίνει ανεκτή χωρίς ζημιά.

Το θέμα είναι ότι σε τέτοια σωληνάκια, χαμηλότερων προδιαγραφών - που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα - παρατηρείται η πρόωρη φθορά > στη πράξη μη τήρηση των προδιαγραφών.
...οπότε το ασφαλέστερο θα ήταν να ανέβει κανείς κατηγορία...

...

Οδήγησα χθες το αμάξι και συμπέρανα ότι η διαρροή πρέπει να είχε αρχίσει καμιά 10αριά μέρες πριν...πρώτη φορά τότε παρατήρησα μια μικρή καθυστέρηση στην εκκίνηση της μηχανής και θυμάμαι να σκεφτόμουν μήπως η μπαταρία αρχίζει και φθίνει...ωστόσο δεν υπήρχε μυρωδιά καυσίμου ή ρύπων...

...τη μέρα που το σωληνάκι διαρρήχθηκε τελείως, η καθυστέρηση στην έναρξη ήταν πιο έντονη (γι αυτό ξεκίνησα για βόλτα ~80χλμ, για να φορτίσει η μπαταρία)...

Χθες, αντίθετα, η εκκίνηση ήταν άμεση-στιγμιαία με το γύρισμα του κλειδιου...

Οπότε ας θεωρηθεί ένα δείγμα/προειδοποίηση για αστοχία σωλήνων καυσίμου, η ξαφνική δυσκολία/καθυστέρηση εκκίνησης της μηχανής, έστω και μικρή...

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2024 στις 7:09 ΜΜ, definitio είπε

Είπα να κάνω μια βόλτα με το αμάξι σήμερα, με το που έβαλα μπρος βρώμαγε αρκετά έντονα, αλλά είχα σταθμεύσει κοντά σε σταθμό αστικών λεωφορείων - που συχνά έχουν τη μηχανή στο ρελαντί για πολλή ώρα - και λέω μάλλον από εκεί είναι, αφού δεν έβλεπα καπνό από την εξάτμιση...

...οδηγώντας η έντονη μυρωδιά καυσίμου/ ρύπων επέμενε, αλλά ήμουν πίσω από μια νταλίκα σε ανηφόρα, λέω μπορεί να με πνίγει στο καυσαέριο κι έκλεισα τον κλιματισμό/εισαγωγή αέρα απ 'έξω, στρίβει η νταλίκα, πάλι η μυρωδιά, οπότε σκέφθηκα ότι είτε παρουσιάστηκε κάποια τρύπα στην εξάτμιση (πολύ δύσκολο γιατί είχε ελεγχθεί στο σύνολό της και μπει νέο σπιράλ το καλοκαίρι) είτε που κλέψανε τον καταλύτη, ποιός ξέρει...

Σταματάω, λέω ας ανοίξω και το καπό να ρίξω μια ματιά...τί να δω...το σωληνάκι της βενζίνης στο σημείο πάνω από την εισαγωγή, εκεί που κάνει μια μικρή χαλαρή γωνία, κατουράει βενζίνη με δύναμη από 6-7 σημεία...οπότε οδική, και συνεργείο...

Το παρακάτω είναι με τη μηχανή κλειστή κι απλώς στάζει η βενζίνη που έχει ανέβει με πίεση στον σωληνα...καμία σχέση με το πολυ-συντριβάνι με ανοιχτή μηχανή...αλλά δεν κάθισα να το βιντεοσκοπήσω, μη γίνει κανένα ατύχημα

Το σωληνάκι αυτό δεν είναι 1 χρόνος που το είχα αλλάξει...το προηγούμενο, δεν είχε πάθει καμία συγκρίσιμη φθορά, αλλά φαινόταν πολυκαιρισμένο και στην ακροσύνδεση σαν να είχε "υγρασία", οπότε προληπτικά είχαμε πει να το αλλάξουμε...

...το πάω λοιπόν στο συνεργείο πάλι και μου λέει ο μηχανικός
- "ναι, το εργοστασιακό είναι πρεσαριστό, πρέπει να αλλάξει όλη η σωλήνωση μέχρι πίσω, μαζί με το μεταλλικό κομμάτι...δεν ξέρω αν θα βρούμε μεταχειρισμένο ή καινούριο...
...γι αυτό βάζουμε αυτό το "πάνινο", το οποίο δεν κρατάει πάρα πολύ (!!) ...αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι βάλουμε πα΄λι το ίδιο να κάνεις τη δουλειά σου κι από Δευτέρα που επιστρέφει το αφεντικό (άδεια) να ψάξουμε για άλλη λύση, μεταχειρισμένο ή καινούριο"...

Τί λε ρε...βάζετε σωληνάκι που δεν κρατάει ούτε χρόνο και ξαφνικά ανοίγει σαν βρύση; Δεν έλαβα ποτέ εγώ τέτοια πληροφόρηση...

Με τα πολλά πήγα και το πήρα, είδα έβαλαν ένα διαφορετικό που λέεει "Multi-Fuel" της Gates...

- "αυτο είναι καλύτερο" (λέει ο πατέρας του ιδιοκτήτη που τον αναπλήρωνε λόγω αδείας) "αυτό αντέχει περισσότερη πίεση" (!!)...
..οκ...κρίμα που δεν το χρησιμοποίησαν τη πρώτη φορά...

spacer.png

 

Ρώτησα στο συνεργείο αν μπορούν να καθαρίσουν αυτοί κάπως τη μηχανή, λέει να το πάω σε ειδικό συνεργείο καθαρισμού, που βάζουν χημικά και αφαιρούν τη βρωμιά κτλ...

Με το μπάνιο βενζίνης που έκανε φοβάμαι μην γίνει κανά ατύχημα αν δεν καθαριστεί...αλλά αν στεγνώσει δεν ξέρω και τί βαθμός κινδύνου υπάρχει...

...ρώτησα σε ένα συνεργείο βιολογικού καθαρισμού εδώ Θεσσαλονίκη, που είναι κάπως ακριβό, αλλά ξέρω ότι είναι καλοί και ψείρες και μου είπαν σίγουρα 70€ θα στοιχίσει, κι αν χρειαστεί κάτι άλλο, όταν το δει ο υπάλληλος, θα χρεωθεί εξτρά...πάντως λέει δεν μπορεί να το πλύνει από κάτω, γιατί δεν έχει ράμπα...

Έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα...αλλά όσο νά'ναι τα 70€ τσιβιδίζουν κάπως...αλλά πάνω απ' όλα η ασφάλεια...(λέμε τώρα, γιατί έκανα 40 λεπτά να βρω παρκάρισμα με τη μηχανή φρεσκολουσμένη στη βενζίνη)

ωστόσο σε παλιό αμάξι, με φαγωμένα/φθαρμένα πλαστικά/συνδέσμους κτλ...φοβάμαι και το πλύσιμο κινητήρα...μην πάω για μαλλί και φύγω κουρεμένος / φορτωμένος και με άλλες βλάβες...

 

Στις 7/11/2024 στις 8:07 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Αφου δεν έγινες φλαμπέ........

Σωληνάκια βενζίνης που χαλάνε στον χρόνο δεν έχω ξανακούσει.Ή το σωληνάκι που σου έβαλε δεν ήταν για βενζίνη ή η βενζίνη που βάζεις έχει διαλύτες και το τρώει.

Ποντάρω στο πρώτο.

 

Στις 7/11/2024 στις 8:35 ΜΜ, definitio είπε

Ρώτησα κι ένα μηχανικό από Αθήνα που εμπιστεύομαι και μου είπε ότι έχει πέσει κατακόρυφα η ποιότητά τους στην αγορά...γι αυτό να το ελέγχω συχνά, λέει....αλλά και 1 χρόνο;

Για το πλύσιμο της μηχανής τί λέτε; Επιβεβλημένο / όχι; Κατι να προσέξω ή να ζητήσω πχ καθαρισμός μόνο με αφρό / πινέλο, όχι με υγρό/ατμό κτλ...δεν έχω ιδέα, εικασίες κάνω..

Πάρα πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα, τα ίδια πέρασα και εγώ με το φορτηγάκι και με το ΙΧ.

Μετά από αλλαγή σε συνεργείο σε 1-2 χρόνια έγιναν σουρωτήρι.... Πάω σε ένα μαγαζί εξειδικευμένο παίρνω σωληνάκι με 25 ευρώ το μέτρο.... πάνω στον χρόνο εξωτερικές φθορές(σκασίματα) και στο φορτηγάκι και στο ιχ.... και όχι μόνο στον χώρο του κινητήρα αλλά και στο πίσω μέρος μακριά από εξάτμιση κτλ...

Συμπέρασμα; Πολυκαιρισμένα ή τα επηρεάζει η αιθανόλη κτλ που βάζουν πλέον στην βενζίνη.

Επίσης δεν υπάρχει πουθενά όσο έψαξα ο τύπος SAE J30 R9 οπότε όλα είναι ακατάλληλα... http://www.volksbolts.com/faq/fuelhose.htm

Όπως είναι λογικό δεν μπορούσα να πετάω χρήματα σε ακατάλληλα σωληνάκια στο φορτηγάκι έγιναν μετατροπή σε χάλκινα και στις άκρες λάστιχο και στο ΙΧ μπήκαν αυτά:

https://www.toolsonline.gr/el/eukamptoi-solines/solinaki-venzinis-8mm-ypsilhs-piesis-αlfagomma-36:v.html

Καλή εταιρία, είναι φρέσκο και αναγράφει τουλάχιστον ότι exceeds r6 και βλέπουμε. (Τα συνεργεία δεν βάζουν καν r6 αλλά ότι λέει ο πωλητής ότι είναι για βενζίνη)

Αν κάποιος βρει SAE J30 R9 στην Ελλάδα ας ενημερώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...