Προς το περιεχόμενο

Τρύπησε το σωληνάκι βενζίνης - λούτσα η μηχανή


definitio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν υπάρχει καλό αφτερμαρκετ σωλήνακι βενζίνης...Όλοι λένε ενισχυμένα, αλλά όλα αντέχουν 1-2 χρόνια max. Τουλάχιστον εγώ δεν είχα βρει κάτι καλο.

Και το gates που έβαλες (παρόλο που είναι επώνυμο αφτερμαρκετ) θα το ξαναλλάξεις.....δυστυχώς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις γραμμές καυσίμου είναι απόλυτα τα πράγματα. Κοιτάμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή όπως την διατομή και τις απαιτήσεις παροχής (πχ 9.5mm 3/8 R9 FUEL LINE) και αγοράζουμε ακριβώς το ίδιο. Αυτό που κάνουμε επίσης είναι να κοιτάμε πάντα την ημερομηνία κατασκευής που αναγράφεται σε όλους τους πιστοποιημένους σωλήνες καυσίμου. Εαν χρειάζεται θωράκιση τότε παίρνουμε θωρακισμένη γραμμή, ενώ εαν χρειάζονται πρεσσαριστά ακροφύσια ή συνδέσμοι με ottiker τότε ακολουθούμε τα προβλεπόμενα. Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι τα γνήσια εξαρτήματα του κατασκευαστή αλλά στην αγορά υπάρχουν και πολύ καλά after market, όπως τα ναυτηλιακά (πχ Vetus marine). Εαν βάλουμε τίποτα κινέζικα no name ή χωρίς προδιαγραφές .. να μην παραπονιόμαστε μετά εαν πάρει φωτιά το αμάξι 

 

Επεξ/σία από costas_
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι έχει και Lpg ;

Μηπως για σωληνάκια καυσίμου να πάς να ρωτήσεις σε μηχανουργεία που ασχολούνται με τετοιές εργασίες ;

Εάν είσαι Αθήνα έχει μεριά Σπύρου Πάτση / Βοτανικό .

Όσο για το πλύσιμο εάν προσεξεις καποια βασικά και βάλεις κατάλληλο χημικό δε εχεις θέμα. 

Το έχω κάνει και μόνος μου και δε αντίμετωπισα θέματα σε 20 ετίας όχημα .

Εαν έχεις αμφιβολίες πήγαινε σε επαγγελματία για καθάρισμα κινητήρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 minutes ago, meletis_m said:

Το αμάξι έχει και Lpg ;

Μηπως για σωληνάκια καυσίμου να πάς να ρωτήσεις σε μηχανουργεία που ασχολούνται με τετοιές εργασίες ;

Εάν είσαι Αθήνα έχει μεριά Σπύρου Πάτση / Βοτανικό .

Όσο για το πλύσιμο εάν προσεξεις καποια βασικά και βάλεις κατάλληλο χημικό δε εχεις θέμα. 

Το έχω κάνει και μόνος μου και δε αντίμετωπισα θέματα σε 20 ετίας όχημα .

Εαν έχεις αμφιβολίες πήγαινε σε επαγγελματία για καθάρισμα κινητήρα .

Οχι, μόνο βενζίνη παίρνει...σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αλφα μού είχαν αλλάξει το σωληνάκι...είμαι Θεσσαλονίκη.

...πάντως ψάχνοντας σε φόρα της Άλφα, είδα πως είναι συνηθισμένα αυτά τα σωληνάκια με πλεκτή επένδυση που είχαν βάλει και σε μένα πχ από alfaowner

FuelLeak01.jpg.76fbb24250c820284d9e3c851cac3abd.jpg

Εκλεισα ραντεβού σε ένα από τα καλά detailing συνεργεία στη Θεσσαλονίκη για τη Δευτέρα το πρωί...αλλά αν δεν τίθεται θέμα ασφάλειας από το καύσιμο, δεν καίγομαι να το κάνω...θα αποφασίσω οριστικά μέχρι αύριο το πρωί...δεν είναι και λίγα 70€+, αλλά θα τα έδινα αν ήταν απαραίτητο...για ψυχολογικούς λόγους δεν θέλω να τα δώσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, papoys1 είπε

το πιο πιθανό δεν σου έβαλε σωληνάκι βενζίνης αλλά ότι βρήκε πρόχειρο όπως είπε και ο Ukforthemoment . Αυτό πρέπει να είναι για βενζίνη αλλα σιγουρέψου.

Ασε από μαστόρους να μας φυλάει ο Θεός. Η πλειοψηφία είναι ότι νάναι αλλά ο δικός σου και επικίνδυνος να καείς. Κακώς εμπιστεύθηκες τον ίδιο. Όσο για το πλύσιμο η βενζίνη εξατμίστηκε δεν υπάρχει φόβος , περιττό είναι αλλά αν το κάνεις σε πλυντήριο που κάνει αυτή τη δουλειά μη σου κάνουν και άλλη ζημιά.

Ρε παιδιά μιλάμε για μαστόρους καθόμουν και έβλεπα πάνω από μία ώρα βίντεο από χοντροεπισκευές διαλυμένων φορτηγών στο δρόμο από Ινδία ή Πακιστάν θα είναι.Δεν μιλάμε για επισκευές αλλά για ολόκληρες παραστάσεις.1.19.20 ο τύπος εχει βάψει και το γείσο του καπέλου ίδιο χρώμα με αυτό που βάφει τον άξονα. Θεός λέμε.🤣

https://www.youtube.com/watch?v=bMJT3uHTBww

 

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνώμη μου είναι, επειδή έχει ήδη κάνει μαμουνιά στο παρελθόν με ακατάλληλο σωληνάκι, αν δεν είσαι σίγουρος για το σωληνάκι που έχει βάλει, πήγαινε παρε ένα εσύ από μαγαζιά με ανταλλακτικά αυτοκινητων/μηχανών. Το πουλάνε με το μέτρο ως σωληνάκι βενζίνης και άμα θες, το παίρνεις και επενδυμένο με το ύφασμα για να είναι και πιο προστατευμένο και το κόβεις μόνος σου στο μέγεθος που θες. Κόστος πολύ μικρό, αν σκεφτείς ότι παίρνεις καρουλακι 20 μέτρα με επένδυση με 40 ευρώ, το 1-2 μέτρα που θα χρειαστείς εσύ, είναι μηδαμινό κόστος. Και δύο σφιγκτήρες για σωληνάκια βενζίνης, ώστε να είναι σταθερες οι άκρες όπως πρέπει (δεν παίζουμε με αυτά). 

 

Σε παλιό Toyota corolla '88 με καρμπυρατέρ και μηχανική τρομπα βενζίνης, είχα αλλάξει μόνος μου και για 7-8 χρόνια που το είχα ακόμα (γιατί άλλαξα πλέον επιτέλους αυτοκίνητο), δεν είχα κανένα θέμα. 

 

Όσο για το πλύσιμο, δώρον άδωρο τώρα, ότι ήταν να κάνει η βενζίνη το κάνει όσο είναι ακόμα πάνω. Τώρα που εξατμίστηκε, τελείωσε. Μην πας να χαλάσεις 70 για το τίποτα. Ότι μυρωδιά έχει, θα φύγει σε 1-2 διαδρομές και τέλος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Broli007 said:

Κόστος πολύ μικρό, αν σκεφτείς ότι παίρνεις καρουλακι 20 μέτρα με επένδυση με 40 ευρώ, το 1-2 μέτρα που θα χρειαστείς εσύ, είναι μηδαμινό κόστος. Και δύο σφιγκτήρες για σωληνάκια βενζίνης, ώστε να είναι σταθερες οι άκρες όπως πρέπει (δεν παίζουμε με αυτά).

Να σταθώ λίγο στην τιμή.... Πριν 2-3 χρόνια είχα πάρει σωληνάκι βενζίνης με πλεκτό απέξω προς 10ευρώ το μέτρο. ΟΚ ακριβός είναι αυτός που ψωνίζω το ξέρω. Βέβαια δε μου δίνει αναταλλακτικά από τα lucky cup, έχει μια ευθύνη για αυτά που πουλάει. Για αυτό και δεν κλείνει ενώ είμαστε στην εποχή του skroutz. Νομίζω με 2 ευρώ το μέτρο θα το φοβόμουν ( θα απαιτούσα να μου το πουλήσουν πιο ακριβά :-D για να νιώθω καλύτερα).

Σωστά λες για τους σφιγκτήρες να είναι για σωληνάκια βενζίνης, ψάξε να βρεις με στρογγυλεμένο χείλος, να μην τραυματίζουν το σωληνάκι.

Επεξ/σία από lordvec
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ωρες δεν ειναι με τιποτα η δουλεια, αλλα αν το κανεις για να μην παρει φωτια απο την διαρροη δεν χρειαζεται. Εξατμιστηκε η βενζινη.
Το 70ρι δεν μου φαινεται παραλογο παντως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωστόσο το ανταλλακτικό (& όποια εργασία) τη πληρωσα 30€....δεν πρέπει να είναι πάνω από 70 πόντους το σωληνάκι...

...αν δεν έχεις εργαλεία κ εμπειρία, πληρώνεις...αλλά κάτι τέτοια αντιμετωπίζεις και πεισμώνεις...

3 hours ago, papoys1 said:

Ρε παιδιά μιλάμε για μαστόρους καθόμουν και έβλεπα πάνω από μία ώρα βίντεο από χοντροεπισκευές διαλυμένων φορτηγών στο δρόμο από Ινδία ή Πακιστάν θα είναι.Δεν μιλάμε για επισκευές αλλά για ολόκληρες παραστάσεις.1.19.20 ο τύπος εχει βάψει και το γείσο του καπέλου ίδιο χρώμα με αυτό που βάφει τον άξονα. Θεός λέμε.🤣

https://www.youtube.com/watch?v=bMJT3uHTBww

 

Πακιστάν....Μόχθος πάντως, όχι αστεία....εμένα η χύτευση μού άρεσε στο τελευταίο μέρος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, definitio είπε

Είπα να κάνω μια βόλτα με το αμάξι σήμερα, με το που έβαλα μπρος βρώμαγε αρκετά έντονα, αλλά είχα σταθμεύσει κοντά σε σταθμό αστικών λεωφορείων - που συχνά έχουν τη μηχανή στο ρελαντί για πολλή ώρα - και λέω μάλλον από εκεί είναι, αφού δεν έβλεπα καπνό από την εξάτμιση...

...οδηγώντας η έντονη μυρωδιά καυσίμου/ ρύπων επέμενε, αλλά ήμουν πίσω από μια νταλίκα σε ανηφόρα, λέω μπορεί να με πνίγει στο καυσαέριο κι έκλεισα τον κλιματισμό/εισαγωγή αέρα απ 'έξω, στρίβει η νταλίκα, πάλι η μυρωδιά, οπότε σκέφθηκα ότι είτε παρουσιάστηκε κάποια τρύπα στην εξάτμιση (πολύ δύσκολο γιατί είχε ελεγχθεί στο σύνολό της και μπει νέο σπιράλ το καλοκαίρι) είτε που κλέψανε τον καταλύτη, ποιός ξέρει...

Σταματάω, λέω ας ανοίξω και το καπό να ρίξω μια ματιά...τί να δω...το σωληνάκι της βενζίνης στο σημείο πάνω από την εισαγωγή, εκεί που κάνει μια μικρή χαλαρή γωνία, κατουράει βενζίνη με δύναμη από 6-7 σημεία...οπότε οδική, και συνεργείο...

Το παρακάτω είναι με τη μηχανή κλειστή κι απλώς στάζει η βενζίνη που έχει ανέβει με πίεση στον σωληνα...καμία σχέση με το πολυ-συντριβάνι με ανοιχτή μηχανή...αλλά δεν κάθισα να το βιντεοσκοπήσω, μη γίνει κανένα ατύχημα

Το σωληνάκι αυτό δεν είναι 1 χρόνος που το είχα αλλάξει...το προηγούμενο, δεν είχε πάθει καμία συγκρίσιμη φθορά, αλλά φαινόταν πολυκαιρισμένο και στην ακροσύνδεση σαν να είχε "υγρασία", οπότε προληπτικά είχαμε πει να το αλλάξουμε...

...το πάω λοιπόν στο συνεργείο πάλι και μου λέει ο μηχανικός
- "ναι, το εργοστασιακό είναι πρεσαριστό, πρέπει να αλλάξει όλη η σωλήνωση μέχρι πίσω, μαζί με το μεταλλικό κομμάτι...δεν ξέρω αν θα βρούμε μεταχειρισμένο ή καινούριο...
...γι αυτό βάζουμε αυτό το "πάνινο", το οποίο δεν κρατάει πάρα πολύ (!!) ...αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι βάλουμε πα΄λι το ίδιο να κάνεις τη δουλειά σου κι από Δευτέρα που επιστρέφει το αφεντικό (άδεια) να ψάξουμε για άλλη λύση, μεταχειρισμένο ή καινούριο"...

Τί λε ρε...βάζετε σωληνάκι που δεν κρατάει ούτε χρόνο και ξαφνικά ανοίγει σαν βρύση; Δεν έλαβα ποτέ εγώ τέτοια πληροφόρηση...

Με τα πολλά πήγα και το πήρα, είδα έβαλαν ένα διαφορετικό που λέεει "Multi-Fuel" της Gates...

- "αυτο είναι καλύτερο" (λέει ο πατέρας του ιδιοκτήτη που τον αναπλήρωνε λόγω αδείας) "αυτό αντέχει περισσότερη πίεση" (!!)...
..οκ...κρίμα που δεν το χρησιμοποίησαν τη πρώτη φορά...

spacer.png

 

Ρώτησα στο συνεργείο αν μπορούν να καθαρίσουν αυτοί κάπως τη μηχανή, λέει να το πάω σε ειδικό συνεργείο καθαρισμού, που βάζουν χημικά και αφαιρούν τη βρωμιά κτλ...

Με το μπάνιο βενζίνης που έκανε φοβάμαι μην γίνει κανά ατύχημα αν δεν καθαριστεί...αλλά αν στεγνώσει δεν ξέρω και τί βαθμός κινδύνου υπάρχει...

...ρώτησα σε ένα συνεργείο βιολογικού καθαρισμού εδώ Θεσσαλονίκη, που είναι κάπως ακριβό, αλλά ξέρω ότι είναι καλοί και ψείρες και μου είπαν σίγουρα 70€ θα στοιχίσει, κι αν χρειαστεί κάτι άλλο, όταν το δει ο υπάλληλος, θα χρεωθεί εξτρά...πάντως λέει δεν μπορεί να το πλύνει από κάτω, γιατί δεν έχει ράμπα...

Έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα...αλλά όσο νά'ναι τα 70€ τσιβιδίζουν κάπως...αλλά πάνω απ' όλα η ασφάλεια...(λέμε τώρα, γιατί έκανα 40 λεπτά να βρω παρκάρισμα με τη μηχανή φρεσκολουσμένη στη βενζίνη)

ωστόσο σε παλιό αμάξι, με φαγωμένα/φθαρμένα πλαστικά/συνδέσμους κτλ...φοβάμαι και το πλύσιμο κινητήρα...μην πάω για μαλλί και φύγω κουρεμένος / φορτωμένος και με άλλες βλάβες...

Παρομοιο προβλημα ειχα κι εγω.

διαβασε εδω πως το ελυσα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Ntinaras said:

Παρομοιο προβλημα ειχα κι εγω.

διαβασε εδω πως το ελυσα

 

 

Αν φταίει κι η βενζίνη, θα αρχίσω να πηγαίνω στους γείτονες πάλι...αφου για κάποιο λόγο με δικό τους καύσιμο πέφτει η κατανάλωση σε επίπεδα εργοστασιακών τιμών ( -2/3λίτρα ανά 100χλμ)...

Και μόνο σε εταιρικά Shell, Avin, ΕΚΟ βάζω βενζίνη...και 2 φορές σε Aegean της γειτονιάς τους τελευταίους μήνες...(τώρα είχα Shell)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, definitio είπε

Αν φταίει κι η βενζίνη, θα αρχίσω να πηγαίνω στους γείτονες πάλι...αφου για κάποιο λόγο με δικό τους καύσιμο πέφτει η κατανάλωση σε επίπεδα εργοστασιακών τιμών ( -2/3λίτρα ανά 100χλμ)...

Και μόνο σε εταιρικά Shell, Avin, ΕΚΟ βάζω βενζίνη...και 2 φορές σε Aegean της γειτονιάς τους τελευταίους μήνες...(τώρα είχα Shell)

Μη ξαναβαλεις προσθετο, και βαζε μονο σε εταιρικα. 

Και δοκιμασε και αυτο με τα θερμομονωτικα, ειναι παμφτηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Αν φταίει κι η βενζίνη, θα αρχίσω να πηγαίνω στους γείτονες πάλι...αφου για κάποιο λόγο με δικό τους καύσιμο πέφτει η κατανάλωση σε επίπεδα εργοστασιακών τιμών ( -2/3λίτρα ανά 100χλμ)...

Και μόνο σε εταιρικά Shell, Avin, ΕΚΟ βάζω βενζίνη...και 2 φορές σε Aegean της γειτονιάς τους τελευταίους μήνες...(τώρα είχα Shell)

Αν κινείσαι Ανατολική Θεσσαλονίκη ΕΚΟ στα Πράσινα Φανάρια (πριν το φανάρι για τα Αγροκτήματα του ΑΠΘ και Θερμή). 
Ειναι εταιρικό και η βενζίνη κρατάει παραπάνω και όσα λίτρα μπαίνουν στο αμάξι τόσα πληρώνω. 
Δεύτερον εγώ μετά από αυτά που διάβασα, αν είναι το αμάξι 15-20 ετών θα έκανα στη θεση σου ενα καλό πλύσιμο σε σασί, μηχανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, NikolasKon14 said:

Αν κινείσαι Ανατολική Θεσσαλονίκη ΕΚΟ στα Πράσινα Φανάρια (πριν το φανάρι για τα Αγροκτήματα του ΑΠΘ και Θερμή). 
Ειναι εταιρικό και η βενζίνη κρατάει παραπάνω και όσα λίτρα μπαίνουν στο αμάξι τόσα πληρώνω. 
Δεύτερον εγώ μετά από αυτά που διάβασα, αν είναι το αμάξι 15-20 ετών θα έκανα στη θεση σου ενα καλό πλύσιμο σε σασί, μηχανή.

Βάλε 25 σε λίγο 26 ετών...156 του 3/1999...

Ναι, γενικά θα ήθελα ένα προσεγμένο καθαρισμό, όχι για αισθητικούς αλλά για άλλου είδους από τον τρέχοντα πρακτικούς λόγους...να φαίνεται πιο καθαρά αν υπάρχει κάπου διαρροή σε λιπαντικό ή ψυκτικό...καλύτερη αποβολη θερμότητας (όσο μπορεί να συμβάλει) κοκ.

Αλλά οι παλιοί σύνδεσμοι/κονέκτορες με αποθαρρύνουν, φοβάμαι ευπάθειες/προβλήματα ηλεκτρολογικά...

Αυτή τη περίοδο κάθε περιττό έξοδο θα ήθελα να το αποφύγω γιατί ψάχνομαι για μεγάλο κλιματιστικό κι ο μήνας αναμένεται να βγει συριζα.

...

Από τη λίστα με τα πρόστιμα για νοθείες που βγάζει το υπουργείο περιοδικά, θυμάμαι ένα στη Γεωργικής Σχολης (εκεί δεν λες), ΕΚΟ ή Shell πρέπει να ήταν...βέβαια από παλαιότερα έτη, όχι πρόσφατα (τα κρατάει στη λίστα κι ας έχει περάσει 10ετία + για να φαίνεται ότι βάζει πρόστιμα/κάνει ελέγχους, για μπούγιο)...

EDIT: Γεωργικής Σχολής 80 - Shell-Μυρτέα (εταιρικό)

https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2023/05/ΠΡΟΣΤΙΜΑ-ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ-SITE2.pdf

Εγώ βάζω από
- Avin στη Ποσειδώνος & Πλαστήρα,
- τα Shell Μαρτίου/Μπότσαρη,
- BP στην Εθνικής Αντιστάσεως/Μακεδονίας,
- ΕΚΟ στη Σοφούλη...
- πολυ σπάνια στην Aegean στη Σόλωνος (το μόνο μη εταιρικό...έχει τέτοια η Aegean; ).

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...