Προς το περιεχόμενο

QJ Motor SRT 550S / 550SX


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 7/11/2024 στις 1:42 ΜΜ, comfuzio είπε

Καλησπέρα σε όλους!
Πρόσφατα πήρα το SRT 550SX https://qjmotor.gr/model/srt-550sx/ το οποίο είναι σχεδόν ίδιο με το 550S https://qjmotor.gr/model/srt-550-s/ με την μόνη διαφορά τις ακτινωτές ζάντες και την ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση που έχει το SX σε σχέση με το S. Βέβαια η αιτία που πήγα στο SX ήταν ότι δεν υπήρχε το S διαθέσιμο αλλιώς θα το προτιμούσα καθώς είναι 400€ φθηνότερο από το SX και για μένα αυτές οι 2 διαφορές δεν αιτιολογούν 400€ διαφορά στην τιμή.

Το έχω λοιπόν από 23/10 και μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αγορά αυτή, προερχόμενος από scooter, και τι scooter; Piaggio MP3 Yourban 2017 300cc το οποίο και το είχα για 7 χρόνια και είχα κάνει 36.000χλμ.
Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στα 2, το μόνο που μπορώ να πω ότι είναι ότι προσαρμόστηκα σχεδόν άμεσα σε αυτό, βέβαια σε αυτό βοήθησε ότι πήρα δίπλωμα μηχανής Α λίγες μέρες πριν την αγορά οπότε είχα πρόσφατα την οδηγική εμπειρία με ταχύτητες.
Για τα χρήματα αυτά νομίζω είναι ότι πιο VFM παίζει. Τώρα για την μακροβιότητα της δεν μπορώ να απαντήσω μιας που είναι πρόσφατο μοντέλο, το S αν δεν κάνω λάθος βγήκε την άνοιξη και το SX που πήρα αρχές Σεπτέμβρη. Ως τώρα που είμαι στα 200χλμ δεν έχω να πω κάτι αρνητικό.

Παραθέτω 2 βίντεο παρουσίασης από Έλληνα, τον Anton26. Να πω ότι το χρώμα της μηχανής στο video εμένα δεν μου άρεσε καθόλου και όταν μου πρότεινε την μηχανή φίλος μου και είδα το βίντεο έλεγα ότι δεν έχω δει ασχημότερη μηχανή ποτέ στην ζωή μου και δεν το είχα ψάξει καν για το αν παίζει σε άλλα χρώματα! Μου πήρε καιρό να κοιτάξω ότι παίζει σε μαύρη, την οποία και τελικά αγόρασα. Αλλά περί ορέξεως! Και μιας που δεν την είδα ποτέ από κοντά σε αυτό το χρώμα, ίσως να χάνει σε ποιότητα από το video και από κοντά να δείχνει πιο ωραία.

Να κρατάτε στο μυαλό σας ότι εγώ που γράφω δεν έχω μεγάλη εμπειρία με μηχανές και όπως είπα προέρχομαι από τρίκυκλο scooter που δεν ήθελε καν δίπλωμα μηχανής εξού ότι το έβγαλα πριν λίγες βδομάδες, οπότε οι εμπειρίες σας μπορεί να διαφέρουν από λίγο ως και πάρα πολύ με τις δικές μου.

Να πω ότι η μηχανή είναι πολύ άνετη ΑΛΛΑ όταν περάσω το μισάωρο οδήγησης σαν να "μαλακώνει" η σέλα ή να υποχωρεί το υλικό και τότε ακουμπάω στο από κάτω της και είναι σκληρή πολύ η επιφάνεια αυτή και με κουράζει, σε πιο μικρές αποστάσεις δεν βλέπω ως τώρα να έχω πρόβλημα.
Ακόμα κάνω "στρώσιμο" και δεν την πιέζω και φυσικά δεν την έχω τρέξει για να δω τελικές κτλ.
Μπορώ να πω ότι σε βόλτα στην Πεντέλη ότι είχε πολύ καλά κρατήματα και πολύ καλό φρένο ενώ δεν καταλάβαινε τίποτα από ανηφόρες.
Τώρα Κινέζος-ξεκινέζος, εγώ την βλέπω ως μια πολύ καλή μηχανή και ότι οι κινέζοι με QJ Motor, CF Moto, Zontes, Voge και άλλες, έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι. Μακάρι οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί να κατεβάσουν λίγο τιμές για να μπορούμε και εμείς οι plebs να τις κοιτάμε σαν επιλογές.
Από όσο ξέρω η Benelli ανήκει στην QJ Motor και πολλά προηγούμενα μοντέλα της QJ αντέγραφαν σχέδια της Benelli, το 550S/SX από ότι κατάλαβα είναι καθαρό σχέδιο της ίδιας της QJ Motor.

Τώρα ο σκοπός του νήματος δεν είναι να προμοτάρω την μηχανή, ο καθένας μας ξέρει το πορτοφόλι του και τις ανάγκες του, αλλά για όσους έχουμε κάποιο QJ Motor ή για όσους θέλουν να πάρουν στο μέλλον, να ανταλλάσουμε απόψεις, εμπειρίες αλλά και συμβουλές για αξεσουάρ κτλ!

Εμένα η πρώτη μου συμβουλή είναι να κατεβάσετε το Carbit Ride από το store του κινητού σας, με πιεσμένο για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπί του μενού, ανοίγει το wifi pairing mode και δείχνει ένα QR code για να το διαβάσει το Carbit Ride και έτσι να μας φέρει χάρτες στην οθόνη της μηχανής.
Το αρνητικό είναι ότι οκ έγινε το pairing, θέλω να κλείσω την οθόνη του κινητού μου...τότε κλείνει και η οθόνη της μηχανής και ζητάει να ανοίξει η οθόνη του κινητού. Μεγάλο φάουλ και από όσο ξέρω το ίδιο κάνει και η CF Moto. Με κάποια βάση για κινητό το πρόβλημα λύνεται καθώς η μηχανή δίνει USB C αλλά και Α για φόρτιση του κινητού αλλά όπως και να έχει, το βλέπω αρνητικά να πρέπει να έχω ενεργό και ξεκλείδωτο το κινητό μου για όσο οδηγώ.
2o αρνητικό, εγώ περίμενα ότι μετά το πρώτο pairing, ότι κάθε φορά που θα βάζω μπρος την μηχανή και θα ανοίγω το app ότι θα παίζει. Αμ δε! Θέλει κάθε φορά που ανοίγει η μηχανή, πάτημα του μενού για μερικά δευτερόλεπτα και πάλι σαν να το πάμε για pairing ξανά και τότε παίζει.
Από first party app υπάρχει μια στο Store αλλά είναι full στα κινέζικα και δεν ξέρω τι κάνει.

Η απορία μου τώρα με αυτό το μοντέλο είναι: Έχει μια οθόνη 7" για την οποία έμαθα από την ομάδα της QJ Motor στο facebook ότι τρέχει κάποιο android, έχει συνδεσιμότητα με bluetooth με το κινητό για συγχρονισμό επαφών και να δείχνει στην οθόνη εισερχόμενες κλήσεις αλλά και wifi για τους χάρτες, δεν έχει όμως να συνδεθεί το ίδιο ως client σε κάποιο access point / hotspot για έλεγχο αναβαθμίσεων.
Ξέρει κανείς από που μπορούμε να κατεβάσουμε ενημερώσεις; Που κοιτάμε γενικά αν υπάρχουν ενημερώσεις; Και αν υπάρχουν ενημερώσεις, πως τις περνάμε;
Το πιο πιθανό είναι να γίνονται στην αντιπροσωπεία και όχι ΟΤΑ.
 

Καλημέρα

Βρίσκω το 550s καινούργιο στα 5 χιλιάρικα, θεωρείς ότι αξίζει η αγορά;

Είσαι ευχαριστημένος; Σου έβγαλε κάτι; Επέκταση εγγύησης αγόρασες;

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, TheDay2012 said:

Καλημέρα

Βρίσκω το 550s καινούργιο στα 5 χιλιάρικα, θεωρείς ότι αξίζει η αγορά;

Είσαι ευχαριστημένος; Σου έβγαλε κάτι; Επέκταση εγγύησης αγόρασες;

Καλημέρα, δεν έβαλα επέκταση εγγύησης, μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω αργότερα.
Κοίτα γενικά είμαι ικανοποιημένος αλλά καίει πολύ. Τα 3.8L/100 που το πλασάρουν, το μετράω 6.1L/100 με μικτές διαδρομές δλδ και τοπικά όπου είναι φανάρια και στοπ και 1η 2α αλλά και κάτι 40άρια χιλιόμετρα σε εθνική οδό.
Γενικά ως τώρα στα 240 με 260χλμ ανάβει λαμπάκι βενζίνης, βέβαια έχει άλλα 5.5L μέσα όπου θεωριτικά είναι άλλα 80~90χλμ.
Μετά έκανα την Πέμπτη το πρώτο σέρβις των 1000χλμ σε επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελευσίνα (συνδύασα κάποια δουλειά εκεί με το ότι ήταν το μόνο που βρίκα άμεσα κενό σέρβις) και πήγε 82€. Νομίζω δεν έχω δώσει πιο πολλά ποτέ σε 1ο service! Δεν ξέρω αν με "βάρεσε" στο ψαχνό γιατί δεν θα ξαναπάω εκεί, πολύ μακριά για μένα ή αν όντως είναι έτσι. Φίλος με το Voge Dark Knight 525 έδωσε 70€ για το πρώτο, άλλος φίλος με scooter όμως πάλι 70€. Ξέρω είναι 12€ δεν είναι δα κάτι τρελό αλλά όταν ακούς τους άλλους να μιλάνε για 60~70€ και δίνεις 82€ χτυπάει κάπως.

Πράγματα που πρέπει να δεις για μένα, να είναι ίσιο το τιμόνι, εμένα ήταν λίγο στραβό και θα το δεις και σε reviews του anton26 να λέει το ίδιο αλλά και από άλλους που έχουν QJ. Κάτι δεν μοντάρουν σωστά.
Μετά στο άκυρο μια μέρα που πήγα να παρκάρω, μου ήρθε ένας τυπάς (νόμιζα θα μου βγάλει μαχαίρι έτσι όπως ερχόταν) και μου είπε ότι έχει ακριβώς την ίδια μηχανή με μένα, ίδιο χρώμα κτλ. Μου είπε ότι το δικό του όταν είναι στο ρελαντί κάνει τρελή αυξομείωση στροφών και δεν είναι σταθερό, είτε κρύο είτε με ζεσταμένη μηχανή. Βάλαμε το δικό μου μπροστά και δεν κάνει αυτό που είπε ο τυπάς.
Γενικά θα σου έλεγα να ελέγξεις τα πάντα, ακόμα και πράγματα που δεν πάει το μυαλό σου και τα έχεις δεδομένα καθώς μοιάζει να είναι λαχείο εντελώς. Καθέναν που έχω γνωρίσει με QJ έχει και άλλη ιστορία να πει και με βάζει σε σκέψεις ότι ίσως να ήταν πιο καλά μτχ Ιάπωνας από καινούριο Κινέζο(bike-drop youtube channel).

Γενικά για 5000€ νομίζω είναι καλό deal μιας που έχει τα πάντα επάνω, ίσως να μπορείς να κάνεις και πιο καλό deal να σου βάλει και τις βαλίτσες μέσα αλλά αν μπορείς να το βγάλεις ένα test drive, ίσως δεις πράγματα που δεν είδα εγώ ή ιδανικά να είναι τέλειο από μόνο του

  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, comfuzio said:

Καλημέρα, δεν έβαλα επέκταση εγγύησης, μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω αργότερα.
Κοίτα γενικά είμαι ικανοποιημένος αλλά καίει πολύ. Τα 3.8L/100 που το πλασάρουν, το μετράω 6.1L/100 με μικτές διαδρομές δλδ και τοπικά όπου είναι φανάρια και στοπ και 1η 2α αλλά και κάτι 40άρια χιλιόμετρα σε εθνική οδό.
Γενικά ως τώρα στα 240 με 260χλμ ανάβει λαμπάκι βενζίνης, βέβαια έχει άλλα 5.5L μέσα όπου θεωριτικά είναι άλλα 80~90χλμ.
Μετά έκανα την Πέμπτη το πρώτο σέρβις των 1000χλμ σε επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελευσίνα (συνδύασα κάποια δουλειά εκεί με το ότι ήταν το μόνο που βρίκα άμεσα κενό σέρβις) και πήγε 82€. Νομίζω δεν έχω δώσει πιο πολλά ποτέ σε 1ο service! Δεν ξέρω αν με "βάρεσε" στο ψαχνό γιατί δεν θα ξαναπάω εκεί, πολύ μακριά για μένα ή αν όντως είναι έτσι. Φίλος με το Voge Dark Knight 525 έδωσε 70€ για το πρώτο, άλλος φίλος με scooter όμως πάλι 70€. Ξέρω είναι 12€ δεν είναι δα κάτι τρελό αλλά όταν ακούς τους άλλους να μιλάνε για 60~70€ και δίνεις 82€ χτυπάει κάπως.

Πράγματα που πρέπει να δεις για μένα, να είναι ίσιο το τιμόνι, εμένα ήταν λίγο στραβό και θα το δεις και σε reviews του anton26 να λέει το ίδιο αλλά και από άλλους που έχουν QJ. Κάτι δεν μοντάρουν σωστά.
Μετά στο άκυρο μια μέρα που πήγα να παρκάρω, μου ήρθε ένας τυπάς (νόμιζα θα μου βγάλει μαχαίρι έτσι όπως ερχόταν) και μου είπε ότι έχει ακριβώς την ίδια μηχανή με μένα, ίδιο χρώμα κτλ. Μου είπε ότι το δικό του όταν είναι στο ρελαντί κάνει τρελή αυξομείωση στροφών και δεν είναι σταθερό, είτε κρύο είτε με ζεσταμένη μηχανή. Βάλαμε το δικό μου μπροστά και δεν κάνει αυτό που είπε ο τυπάς.
Γενικά θα σου έλεγα να ελέγξεις τα πάντα, ακόμα και πράγματα που δεν πάει το μυαλό σου και τα έχεις δεδομένα καθώς μοιάζει να είναι λαχείο εντελώς. Καθέναν που έχω γνωρίσει με QJ έχει και άλλη ιστορία να πει και με βάζει σε σκέψεις ότι ίσως να ήταν πιο καλά μτχ Ιάπωνας από καινούριο Κινέζο(bike-drop youtube channel).

Γενικά για 5000€ νομίζω είναι καλό deal μιας που έχει τα πάντα επάνω, ίσως να μπορείς να κάνεις και πιο καλό deal να σου βάλει και τις βαλίτσες μέσα αλλά αν μπορείς να το βγάλεις ένα test drive, ίσως δεις πράγματα που δεν είδα εγώ ή ιδανικά να είναι τέλειο από μόνο του

3,8 ειναι με ταχυτητα 100 110 στην εθνικη αν μπαινει στην πολη εκει λογο βαρους θα δεις και 7++
οταν αγοραζουμε κατι πανω απο 200cc και πανω απο 130 140 κιλα θα πρεπει να καταλαβαινουμε οτι αν μπουμε στην πολη θα πωνεσεη η τσεπη.....

ειναι σταν το 900 μου εξω ακομη και με 160 ειμαι κατω απο 5 στα 100 κοντα στα 4,5 επαρχιακό το ιδιο 4,2 4,3,,,,,,, με το που μπω στην πολη και αρχίζουμε σταματα ξεκινα ανα 20 μετρα και ταχυτητες του ρελαντί χαλαρά φτανει και 8+ στα 100 καθος το να ξεκινισεις 240 κιλα + 100 αναβατης (340 κιλα) θελει καυσμο

Δημοσ.
1 hour ago, Black Demis said:

3,8 ειναι με ταχυτητα 100 110 στην εθνικη αν μπαινει στην πολη εκει λογο βαρους θα δεις και 7++
οταν αγοραζουμε κατι πανω απο 200cc και πανω απο 130 140 κιλα θα πρεπει να καταλαβαινουμε οτι αν μπουμε στην πολη θα πωνεσεη η τσεπη.....

ειναι σταν το 900 μου εξω ακομη και με 160 ειμαι κατω απο 5 στα 100 κοντα στα 4,5 επαρχιακό το ιδιο 4,2 4,3,,,,,,, με το που μπω στην πολη και αρχίζουμε σταματα ξεκινα ανα 20 μετρα και ταχυτητες του ρελαντί χαλαρά φτανει και 8+ στα 100 καθος το να ξεκινισεις 240 κιλα + 100 αναβατης (340 κιλα) θελει καυσμο

Κοίτα πριν από το QJ είχα Piaggio MP3 Yourban 300cc το οποίο ήταν στα ίδια κιλά με το SRT 550SX, βασικά 217 πλήρες υγρών το QJ + μπαγκαζιέρα που έβαλα και το MP3 πρέπει να ήταν 230+μπαγκαζιέρα. Δεν είχε τόσο τρομερή διαφορά στις καταναλώσεις με 11L ρεζερβουάρ έβαζε 220χλμ μέχρι το λαμπάκι, τώρα το διπλό ρεζερβουάρ, ίδια κιλά αλλά 250cc παραπάνω και είναι λογικό στις ίδιες διαδρομές και αποστάσεις να βγάζω τα ίδια χλμ;

Δημοσ.
3 hours ago, comfuzio said:

Κοίτα πριν από το QJ είχα Piaggio MP3 Yourban 300cc το οποίο ήταν στα ίδια κιλά με το SRT 550SX, βασικά 217 πλήρες υγρών το QJ + μπαγκαζιέρα που έβαλα και το MP3 πρέπει να ήταν 230+μπαγκαζιέρα. Δεν είχε τόσο τρομερή διαφορά στις καταναλώσεις με 11L ρεζερβουάρ έβαζε 220χλμ μέχρι το λαμπάκι, τώρα το διπλό ρεζερβουάρ, ίδια κιλά αλλά 250cc παραπάνω και είναι λογικό στις ίδιες διαδρομές και αποστάσεις να βγάζω τα ίδια χλμ;

Άλλο αυτόματο άλλο ταχύτητες και αυγεκριμενα άλλες ροπές, αν μάθεις λίγο ποιο ομαλά να ξεκινάς θα πέσει πολύ αλλά θα σου βγει η πίστη στην πόλη (εκεί κερδίζει κατά κόρον το αυτόματο)

 

Γενικός για μια μηχανή ή κατανάλωση που έχεις ούτε χάλια είναι ούτε τέλεια είναι απλά οκ

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν σήμερα έκανα βόλτα από Γλυφάδα προς Χαλκίδα και κάποια χιλιόμετρα ως βόλτα στην Χαλκίδα και επιστροφή.
Την διαδρομή στην εθνική την έκανα με αρκετά πατημένο το γκάζι (έπιασα 170χλμ με το τι λέει το κοντέρ) και στο πήγαινε και στο έλα.
Είχα κάνει γέμισμα πριν φύγω και μηδενισμό του κοντέρ και έκανα νέο γέμισμα όταν γύρισα σπίτι.
Πήρε 11.66λίτρα (100άρα στα 22.87€) στο ίδιο πρατήριο και στην ίδια αντλία και τα 2 γεμίσματα.
Συνολικά έκανα 235.4χλμ. Αυτή η πράξη μας κάνει 4.95L/100, κατανάλωση που για μένα είναι αποδεκτή για τις συνθήκες αυτές.
Μετά το σέρβις σαν να δείχνει ότι πάει πιο καλά από κατανάλωση.
Στο συνεργείο που το είχα πάει για το πρώτο σέρβις μου είπε ότι μέχρι τα 2000χλμ θα είναι ακόμα σφιγμένος ο κινητήρας και πιο πιθανό μετά από αυτά τα χιλιόμετρα να στρώσει και άλλο η κατανάλωση.
Μακάρι γιατί έτσι όπως πήγαινε στα 3 πρώτα γεμίσματα, με 7.5+++ κατανάλωση, ήμουν έτοιμος να το βάλω σε αγγελία.
Ωραία μηχανή, ωραία κομφόρ κτλ αλλά δυστυχώς δεν μπορώ οικονομικά να την βγάλω με την κατανάλωση που έβλεπα τον πρώτο καιρό. Τώρα 4.95L/100 είναι καλά και οδηγούσα από 110 και άνω, σε πιο συντηρητική οδήγηση πιστεύω θα είναι στα ~4.5L/100

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Λοιπόν σήμερα έκανα βόλτα από Γλυφάδα προς Χαλκίδα και κάποια χιλιόμετρα ως βόλτα στην Χαλκίδα και επιστροφή.
Την διαδρομή στην εθνική την έκανα με αρκετά πατημένο το γκάζι (έπιασα 170χλμ με το τι λέει το κοντέρ) και στο πήγαινε και στο έλα.
Είχα κάνει γέμισμα πριν φύγω και μηδενισμό του κοντέρ και έκανα νέο γέμισμα όταν γύρισα σπίτι.
Πήρε 11.66λίτρα (100άρα στα 22.87€) στο ίδιο πρατήριο και στην ίδια αντλία και τα 2 γεμίσματα.
Συνολικά έκανα 235.4χλμ. Αυτή η πράξη μας κάνει 4.95L/100, κατανάλωση που για μένα είναι αποδεκτή για τις συνθήκες αυτές.
Μετά το σέρβις σαν να δείχνει ότι πάει πιο καλά από κατανάλωση.
Στο συνεργείο που το είχα πάει για το πρώτο σέρβις μου είπε ότι μέχρι τα 2000χλμ θα είναι ακόμα σφιγμένος ο κινητήρας και πιο πιθανό μετά από αυτά τα χιλιόμετρα να στρώσει και άλλο η κατανάλωση.
Μακάρι γιατί έτσι όπως πήγαινε στα 3 πρώτα γεμίσματα, με 7.5+++ κατανάλωση, ήμουν έτοιμος να το βάλω σε αγγελία.
Ωραία μηχανή, ωραία κομφόρ κτλ αλλά δυστυχώς δεν μπορώ οικονομικά να την βγάλω με την κατανάλωση που έβλεπα τον πρώτο καιρό. Τώρα 4.95L/100 είναι καλά και οδηγούσα από 110 και άνω, σε πιο συντηρητική οδήγηση πιστεύω θα είναι στα ~4.5L/100

Το βασικό λάθος που έκανες και μάλλον κάνεις ακόμα είναι ότι μπερδεύεις την μηχανή με το σκούτερ.

Σου το έγραψαν και άλλοι πριν, η μηχανή έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, ειδικά όταν είναι καινούργια, όταν είναι manual σε σχέση με το cvt και ακόμα περισσότερο όταν συγκρίνεις τα 300cc που είχες με τα 550 που έχεις τώρα.
Ότι μηχανή και να πάρεις δεν πρόκειτε να δεις τις καταναλώσεις που είχες συνηθίσει με Piaggio.

Κατάλαβε το, χαλάρωσε και απόλαυσε την νέα σου μηχανή.
Δεν έχει πρόβλημα, μια χαρά είναι.

Όσον αφορά την άνεση της σέλας που ανέφερες στην αρχή, το πρόβλημα με την κόύραση μετά από πολύωρη οδήγηση είναι κοινό σχεδόν στο σύνολο των μηχανών του εμπορίου ακόμα και των πολύ ακριβών.
Η μόνη λύση είναι να πας να την «φτιάξεις», ουσιαστικά την γεμίζεις με νέο αφρώδες υλικό ή τζέλ, υπάρχουν πολλές βιοτεχνίες που το κάνουν.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 3
Δημοσ.
16 minutes ago, dpolal said:

Το βασικό λάθος που έκανες και μάλλον κάνεις ακόμα είναι ότι μπερδεύεις την μηχανή με το σκούτερ.

Σου το έγραψαν και άλλοι πριν, η μηχανή έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, ειδικά όταν είναι καινούργια, όταν είναι manual σε σχέση με το cvt και ακόμα περισσότερο όταν συγκρίνεις τα 300cc που είχες με τα 550 που έχεις τώρα.
Ότι μηχανή και να πάρεις δεν πρόκειτε να δεις τις καταναλώσεις που είχες συνηθίσει με Piaggio.

Κατάλαβε το, χαλάρωσε και απόλαυσε την νέα σου μηχανή.
Δεν έχει πρόβλημα, μια χαρά είναι.

Όσον αφορά την άνεση της σέλας που ανέφερες στην αρχή, το πρόβλημα με την κόύραση μετά από πολύωρη οδήγηση είναι κοινό σχεδόν στο σύνολο των μηχανών του εμπορίου ακόμα και των πολύ ακριβών.
Η μόνη λύση είναι να πας να την «φτιάξεις», ουσιαστικά την γεμίζεις με νέο αφρώδες υλικό ή τζέλ, υπάρχουν πολλές βιοτεχνίες που το κάνουν.

Συμφωνώ εν μέρη σε αυτό που λες, η σύγκριση γίνεται για άλλο σκοπό και δεν ήταν η αρχική μου θέση αυτό αλλά η τρομερά μεγάλη απόκλιση στις καταναλώσεις από αυτές που αναφέρει ο κατασκευαστής με αυτό που έβλεπα μπροστά μου και μπορούσα να επαληθεύσω καθημερινά. Και μάλλον η απάντηση στον προβληματισμό ήταν αυτό που βλέπω τώρα: έστρωσε κάπως το μοτέρ και διορθώθηκε και η τρελή κατανάλωση μαζί με αυτό.
Δεν έχει να κάνει αν είναι vs scooter ή vs παπί ή vs chopper ή vs δεν ξέρω και γω τι άλλο.

Για την σέλα είναι κάτι που θέλω να φτιάξω όντως, πιο πολύ όμως θέλω να φτιάξω άλλη ζελατίνα, σήμερα χωρίς ιδιαίτερο αέρα ήταν σαν να τρώω σφαλιάρες στο κεφάλι όλη την ώρα, πιο πολύ αυτό με κούρασε παρά η σέλα. Άσε δε που κάνω απλό σήκωμα αραιά και που και κάπως βοηθάει αυτό αλλά ναι, κάτι θέλει να γίνει και εκεί αλλά σε 2ο χρόνο.

Δημοσ.
8 minutes ago, comfuzio said:

Συμφωνώ εν μέρη σε αυτό που λες, η σύγκριση γίνεται για άλλο σκοπό και δεν ήταν η αρχική μου θέση αυτό αλλά η τρομερά μεγάλη απόκλιση στις καταναλώσεις από αυτές που αναφέρει ο κατασκευαστής με αυτό που έβλεπα μπροστά μου και μπορούσα να επαληθεύσω καθημερινά. Και μάλλον η απάντηση στον προβληματισμό ήταν αυτό που βλέπω τώρα: έστρωσε κάπως το μοτέρ και διορθώθηκε και η τρελή κατανάλωση μαζί με αυτό.
Δεν έχει να κάνει αν είναι vs scooter ή vs παπί ή vs chopper ή vs δεν ξέρω και γω τι άλλο.

Για την σέλα είναι κάτι που θέλω να φτιάξω όντως, πιο πολύ όμως θέλω να φτιάξω άλλη ζελατίνα, σήμερα χωρίς ιδιαίτερο αέρα ήταν σαν να τρώω σφαλιάρες στο κεφάλι όλη την ώρα, πιο πολύ αυτό με κούρασε παρά η σέλα. Άσε δε που κάνω απλό σήκωμα αραιά και που και κάπως βοηθάει αυτό αλλά ναι, κάτι θέλει να γίνει και εκεί αλλά σε 2ο χρόνο.

το μοτερ θα στρωσει οταν φτασεθ 7 8 χιλιαδες χιλομετρα μεχρι τοτε και ζεστες θα βλεπεις και λιγο ποιο τραχυ θα ειναι και θα τρωει και παραπανω

  • Like 1
Δημοσ.
12 minutes ago, Black Demis said:

το μοτερ θα στρωσει οταν φτασεθ 7 8 χιλιαδες χιλομετρα μεχρι τοτε και ζεστες θα βλεπεις και λιγο ποιο τραχυ θα ειναι και θα τρωει και παραπανω

Τόσα πολλά χλμ ε; Θα μου πάρει καιρό λογικά. Τώρα θα περάσω την αλυσίδα ξανά λάδι το μόνο που έχω στην λίστα που πρέπει να κάνω 

Δημοσ.
2 minutes ago, comfuzio said:

Τόσα πολλά χλμ ε; Θα μου πάρει καιρό λογικά. Τώρα θα περάσω την αλυσίδα ξανά λάδι το μόνο που έχω στην λίστα που πρέπει να κάνω 

σε ολη μου την ζωη εχω αλλαξει κάπου στης 12 μηχανές από αυτές  10 ήταν εντελώς καινούργιες , μια με χιλια χιλομετρα και μια με αρκετα........ ναι ολες χοντρικά χοντρικά αναλογα με τα κυβικα και τροπο οδηγησης απο 5 εως και 10,000 εστρωναν πραγματικα και εδειχναν πραγματικα το τι μπορουν

και τωρα εχω μηχανη 8 μήνες με 8 κάτι χιλιάδες χιλομετρα , τώρα άρχισε και αποδίδει πλήρες.....μην σου πω εχει λιγο ακομη να ανοιξει ο κινιτηρας

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...