Προς το περιεχόμενο

QJ Motor SRT 550S / 550SX


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δεν οδηγάω μέσα στην πόλη με 1η-2α και τόσο αλλά παραλιακή, και ναι οκ μέχρι να βγω από Γλυφάδα μπορεί να είμαι με 2α για ενδιάμεσα στα αμάξια για 2-3 λεπτά, αλλά το 90% της υπόλοιπης διαδρομής το κάνω πιο πολύ με 4η και όπου μου επιτρέπει ο δρόμος βάζω και 6η. Πχ ως Σαρωνίδα που πήγα την Κυριακή έκανα μόνο ένα κατέβασμα σε 3η για πιο καλό έλεγχο σε κατηφόρα μιας που είχε δυνατούς πλευρικούς ανέμους.

Μου φαίνεται λίγο ακραίο το 6lt/100 για τις συνθήκες που οδηγώ, πχ το MP3 που είχα πιο πριν, έβγαζε ακριβώς όσα έλεγε ο κατασκευαστής και με την 100άρα που έβαζα ήμουν και +10χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι. Γενικά το πήγαινα πάντα λαμπάκι-γέμισμα. Όσο το έκανα στρώσιμο είχε υπερβολικά μικρή απόκλιση από όσα έλεγε ο κατασκευαστής που ήταν ανάξιο αναφοράς και ήταν κάτι που εξαφανίστηκε. Και αυτό ήταν 300άρι και 232κιλά βάρος με εμένα σαν οδηγό 

Τα κινέζικα τα νούμερα που δίνουν δεν τα πιάνεις ούτε στην ουτοπία συνήθως

Όσο για το γέμισμα, μην αφήνεις να πέφτει τόσο κάτω προσπάθησε να έχει βενζίνη μέσα, η αντλία βενζίνης ψύχεται από την βενζίνη, αφήνοντας να αδειάσει φθείρεις την αντλία πολύ πιο γρήγορα

 

Δημοσ.
5 hours ago, mp123 said:

6lt/100 τουλάχιστον στην πόλη. Κινεζος είναι. Αν θες να δεις 4 μαξ μεσα στην πόλη πας στα 500ρια της χοντα. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Εγώ με το Hornet  750 94 άλογα έχω 6 μέσα στην πόλη αλλά το πιέζω .Αν ήθελα βα,πάω χαλαρά τα 4 τα έχω άνετα. Μην παραπονιέστε. 6 στο χαλαρό ο κινεζος πάει πουλαχιστον. 

Δεν είναι όλοι τόσο εμένα 900 Κινέζος έχει όσο το hornet, πολλά παίζουν ρόλο, κινητήρας χαρτογράφηση Euro 5, βάρος κλπ

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Black Demis είπε

Δεν είναι όλοι τόσο εμένα 900 Κινέζος έχει όσο το hornet, πολλά παίζουν ρόλο, κινητήρας χαρτογράφηση Euro 5, βάρος κλπ

Όχι φίλε μου. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα κινεζικα έχουν υψηλή  καταναπωση.Αν σου πω πως πέρσι που ειχα το honda nt1100 dct 110 άλογα είχα κάτω από 5 μέσα στην πόλη θα το πιστεψεις ; ταξιδάκι 120 130  5.5. Διαχείριση καυσίμου όπως ο Ιάπωνας θέλουν πολύ δρόμο ακόμα. Τώρα θα σε πάω και σε fοrza 750 που πάλι ειχα μέσα στην πόλη 4 και ούτε.

Το χορνετ ανετα το πάω 4.5 στην πόλη αλλά δεν μπορω γιατί αλλάζω ταχύτητες 6 μεχ7κ.μου αρέσει να το ακούω με την αφτερ εξατμηση.αμα το πάω χαλαρά αλλαγές 3 με 4κ ανετότατα έχω 4.5

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, mp123 said:

Όχι φίλε μου. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα κινεζικα έχουν υψηλή  καταναπωση.Αν σου πω πως πέρσι που ειχα το honda nt1100 dct 110 άλογα είχα κάτω από 5 μέσα στην πόλη θα το πιστεψεις ; ταξιδάκι 120 130  5.5. Διαχείριση καυσίμου όπως ο Ιάπωνας θέλουν πολύ δρόμο ακόμα. Τώρα θα σε πάω και σε fοrza 750 που πάλι ειχα μέσα στην πόλη 4 και ούτε.

Το χορνετ ανετα το πάω 4.5 στην πόλη αλλά δεν μπορω γιατί αλλάζω ταχύτητες 6 μεχ7κ.μου αρέσει να το ακούω με την αφτερ εξατμηση.αμα το πάω χαλαρά αλλαγές 3 με 4κ ανετότατα έχω 4.5

οταν λεμε ολα τουλάχιστον να το δικαιολογούμε
σου εδωσα παράδειγμά το 900dsx εχει κατανάλωσή 5 στα 100 μεικτή και ο μικρός του αδελφός 3,8  ταξιδακι με 130 τελευταία φορα που πηγα και συγκεκριμένα με 130 κοντέρ 122 στο gps έφαγα 14 λίτρα και κάτι ψιλά (14,1 14,2 δεν θυμάμαι ) (άναψε λαμπάκι δλδ) στα 275 χιλιόμετρα
το δευτερο που δοκίμασα να το πηγαινω για πάρα πολλά χιλιόμετρα με την τελική του που ειναι 220 ο ηλεκτρονικος κοφτης στα 160 χιλιόμετρα που έκανα εφαγε 12 λιτρα που ειναι χοντρικα 7,5 στα 100
μεσα στην πόλη δεν έχω εικόνα είναι πολύ μεγάλη μηχανή σε οκγκο και δικύλινδρη για να την πηγαίνω με 15 χιλιόμετρα ωρα μονο διελευσεις κανω οταν παω ταξιδια

οσο αφορά την εξάτμιση σκέψου την μαμά την έβγαλα και την έκανα repack για να είναι ποιο αθόρυβη γιατί μισώ την ηχορύπανση καθώς στο πολύωρο ταξιδι  μου προκαλεί τρομερό πονοκέφαλο

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mp123 είπε

Όχι φίλε μου. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα κινεζικα έχουν υψηλή  καταναπωση.Αν σου πω πως πέρσι που ειχα το honda nt1100 dct 110 άλογα είχα κάτω από 5 μέσα στην πόλη θα το πιστεψεις ; ταξιδάκι 120 130  5.5. Διαχείριση καυσίμου όπως ο Ιάπωνας θέλουν πολύ δρόμο ακόμα. Τώρα θα σε πάω και σε fοrza 750 που πάλι ειχα μέσα στην πόλη 4 και ούτε.

Το χορνετ ανετα το πάω 4.5 στην πόλη αλλά δεν μπορω γιατί αλλάζω ταχύτητες 6 μεχ7κ.μου αρέσει να το ακούω με την αφτερ εξατμηση.αμα το πάω χαλαρά αλλαγές 3 με 4κ ανετότατα έχω 4.5

Οι Κινέζοι επειδή μπορεί να βρεις διαφορά από παρτίδα σε παρτίδα επειδή άλλαξαν κάποιο προμηθευτή είναι πιο χαλαροί στη χαρτογράφηση

Φίλος με tkr 500 πήγε και έκανε χαρτογράφηση είδαμε κοντά 2 λίτρα κάτω στη πόλη και κάνα λίτρο σε ταξίδι πορεία

Οπότε γενικότερα ίσως αξίζει κάποιος που  έχει κινέζικο μεγάλου κυβισμού να σκεφτεί τι ενδεχόμενο προγράμματος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Οι Κινέζοι επειδή μπορεί να βρεις διαφορά από παρτίδα σε παρτίδα επειδή άλλαξαν κάποιο προμηθευτή είναι πιο χαλαροί στη χαρτογράφηση

Φίλος με tkr 500 πήγε και έκανε χαρτογράφηση είδαμε κοντά 2 λίτρα κάτω στη πόλη και κάνα λίτρο σε ταξίδι πορεία

Οπότε γενικότερα ίσως αξίζει κάποιος που  έχει κινέζικο μεγάλου κυβισμού να σκεφτεί τι ενδεχόμενο προγράμματος

Αξίζει άραγε; 

Εγώ για Κινέζο σε καμμια 5ετια θα το σκεφτώ. Ακόμα ειναι πολύ νωρίς.

36 λεπτά πριν, Black Demis είπε

οταν λεμε ολα τουλάχιστον να το δικαιολογούμε
σου εδωσα παράδειγμά το 900dsx εχει κατανάλωσή 5 στα 100 μεικτή και ο μικρός του αδελφός 3,8  ταξιδακι με 130 τελευταία φορα που πηγα και συγκεκριμένα με 130 κοντέρ 122 στο gps έφαγα 14 λίτρα και κάτι ψιλά (14,1 14,2 δεν θυμάμαι ) (άναψε λαμπάκι δλδ) στα 275 χιλιόμετρα
το δευτερο που δοκίμασα να το πηγαινω για πάρα πολλά χιλιόμετρα με την τελική του που ειναι 220 ο ηλεκτρονικος κοφτης στα 160 χιλιόμετρα που έκανα εφαγε 12 λιτρα που ειναι χοντρικα 7,5 στα 100
μεσα στην πόλη δεν έχω εικόνα είναι πολύ μεγάλη μηχανή σε οκγκο και δικύλινδρη για να την πηγαίνω με 15 χιλιόμετρα ωρα μονο διελευσεις κανω οταν παω ταξιδια

οσο αφορά την εξάτμιση σκέψου την μαμά την έβγαλα και την έκανα repack για να είναι ποιο αθόρυβη γιατί μισώ την ηχορύπανση καθώς στο πολύωρο ταξιδι  μου προκαλεί τρομερό πονοκέφαλο

7.5 με 160 ειναι παααρα πολλά. Με το nt αμφιβάλω αν θα είχα 6.5. Διαχείριση καυσίμου όπως τα χοντα κσι γενικα τα ισοωνικα δεν μπορεί να πετύχουν.

Ξέχασα να πω έχω πάρει κσι ένα sv πριν λίγες μέρες.  Αυτό επειδή το πάω στο χαλαρό επειδή το στρωνω κάπου στα 5 το βλέπω.  Αν το πιέσω όπως το χορνετ πιστεύω θα καίει παραπάνω παρόλο που είναι 22 άλογα πιο κάτω. 

Επεξ/σία από mp123
  • Moderators
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αξίζει άραγε; 

7.5 με 160 ειναι παααρα πολλά. Με το nt αμφιβάλω αν θα είχα 6.5. Διαχείριση καυσίμου όπως τα χοντα κσι γενικα τα ισοωνικα δεν μπορεί να πετύχουν.

Ξέχασα να πω έχω πάρει κσι ένα sv πριν λίγες μέρες.  Αυτό επειδή το πάω στο χαλαρό επειδή το στρωνω κάπου στα 5 το βλέπω.  Αν το πιέσω όπως το χορνετ πιστεύω θα καίει παραπάνω παρόλο που είναι 22 άλογα πιο κάτω. 

Στο tkr είδε αρκετή διαφορά και στη συμπεριφορά από το μηχανάκι 90 ευρώ του πήραν εδώ Θεσσαλονίκη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Στο tkr είδε αρκετή διαφορά και στη συμπεριφορά από το μηχανάκι 90 ευρώ του πήραν εδώ Θεσσαλονίκη

Επειδή είχα 2 500ρια της χοντα που είναι σχεδόν τα ίδια άλογα με το trk συν ότι ήταν και 50 κιλά πιο ελαφριά είναι πάρα πολύ αργό.  Και στα 2 μέσα στην πόλη κάτω απο 4. Πιεσμενα 140 πορεία ούτε 5.

Το trk έπρεπε να ήταν 30 κιλά πιο ελαφρύ  .πολύ βαρύ μηχανακι

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.
11 minutes ago, mp123 said:

Αξίζει άραγε; 

Εγώ για Κινέζο σε καμμια 5ετια θα το σκεφτώ. Ακόμα ειναι πολύ νωρίς.

7.5 με 160 ειναι παααρα πολλά. Με το nt αμφιβάλω αν θα είχα 6.5. Διαχείριση καυσίμου όπως τα χοντα κσι γενικα τα ισοωνικα δεν μπορεί να πετύχουν.

Ξέχασα να πω έχω πάρει κσι ένα sv πριν λίγες μέρες.  Αυτό επειδή το πάω στο χαλαρό επειδή το στρωνω κάπου στα 5 το βλέπω.  Αν το πιέσω όπως το χορνετ πιστεύω θα καίει παραπάνω παρόλο που είναι 22 άλογα πιο κάτω. 

7.6 με 220 χιλιόμετρα ωρα για 160 χιλιόμετρα σερη (αν εξαιρεσουμε τα διοδια)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

7.6 με 220 χιλιόμετρα ωρα για 160 χιλιόμετρα σερη (αν εξαιρεσουμε τα διοδια)

Μπράβο. Εγώ νόμιζα 160 χλμ.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, mp123 είπε

Επειδή είχα 2 500ρια της χοντα που είναι σχεδόν τα ίδια άλογα με το trk συν ότι ήταν και 50 κιλά πιο ελαφριά είναι πάρα πολύ αργό.  Και στα 2 μέσα στην πόλη κάτω απο 4. Πιεσμενα 140 πορεία ούτε 5.

Το αν αξίζει δεν ξέρω γιατί δεν είναι δικό μου ζήτημα να έχω κάνει 50 χιλιόμετρα σύνολο σε εκείνο, πάντως μετά το προγραμα που τι πήρα το μηχανάκι δούλευε καλύτερα σε όλο το εύρος (μόνο προγραμα χωρίς καμία άλλη αλλαγή, ούτε καν φίλτρο

  • Like 1
Δημοσ.
21 hours ago, Inuyasha said:

Τα κινέζικα τα νούμερα που δίνουν δεν τα πιάνεις ούτε στην ουτοπία συνήθως

Όσο για το γέμισμα, μην αφήνεις να πέφτει τόσο κάτω προσπάθησε να έχει βενζίνη μέσα, η αντλία βενζίνης ψύχεται από την βενζίνη, αφήνοντας να αδειάσει φθείρεις την αντλία πολύ πιο γρήγορα

 

Κοίτα το ξαναλέω δεν έχω την απαίτηση να δίνει όσο λέει, και στα 400χλμ από τα 540 που είναι πολύ μεγάλη απόκλιση και πάλι θα ήμουν οκ, αλλά από τα 540 στα 250, δλδ 55% κάτω δεν είμαι οκ. Κάτι δεν πάει καλά. Σήμερα καιρού επιτρέποντος θα πάω να το γεμίσω σε καλό πρατήριο, να εξαλείψω τουλάχιστον τον παράγοντα πειραγμένης βενζίνης

Δημοσ.
Just now, comfuzio said:

Κοίτα το ξαναλέω δεν έχω την απαίτηση να δίνει όσο λέει, και στα 400χλμ από τα 540 που είναι πολύ μεγάλη απόκλιση και πάλι θα ήμουν οκ, αλλά από τα 540 στα 250, δλδ 55% κάτω δεν είμαι οκ. Κάτι δεν πάει καλά. Σήμερα καιρού επιτρέποντος θα πάω να το γεμίσω σε καλό πρατήριο, να εξαλείψω τουλάχιστον τον παράγοντα πειραγμένης βενζίνης

btw τα 540 που λει ειναι εθνικη/επαρχιακό δυκτιο με σταθερη ταχύτητά 100 120 χιλιόμετρα

τωρα πως μετρας
γεμζεις οσο παει
πας ταξιδι κάνεις καμια 300 χιλομετρα ξανα γεμίζεις
τα λίτρα που έβαλες είναι και η κατανάλωσή σου

Τώρα αν Θέλεις να υπολογίσεις μεσα στην πολη κλπ οπου συνέχειά θα εισαι ανοίξει κλείσε το γκάζι κλπ τα 540 θα γίνουν ξαφνικά 350

και τα 540 που δινει ειναι μεχρι να στεγνωσει.....εσυ ποτε δεν πρεπει να πας εκει εσύ βάζεις με το που αναψει το λαμπακι που κυμαίνει αρκετά λίτρα μεσα ακόμη

Δημοσ.
24 minutes ago, Black Demis said:

btw τα 540 που λει ειναι εθνικη/επαρχιακό δυκτιο με σταθερη ταχύτητά 100 120 χιλιόμετρα

τωρα πως μετρας
γεμζεις οσο παει
πας ταξιδι κάνεις καμια 300 χιλομετρα ξανα γεμίζεις
τα λίτρα που έβαλες είναι και η κατανάλωσή σου

Τώρα αν Θέλεις να υπολογίσεις μεσα στην πολη κλπ οπου συνέχειά θα εισαι ανοίξει κλείσε το γκάζι κλπ τα 540 θα γίνουν ξαφνικά 350

και τα 540 που δινει ειναι μεχρι να στεγνωσει.....εσυ ποτε δεν πρεπει να πας εκει εσύ βάζεις με το που αναψει το λαμπακι που κυμαίνει αρκετά λίτρα μεσα ακόμη

Και πάλι, τα 350 είναι καλά...τα 250 όχι

Δημοσ.
5 hours ago, comfuzio said:

Και πάλι, τα 350 είναι καλά...τα 250 όχι

Το μηχανάκι έχει ρεζερβουάρ 20 λίτρα

Λαμπάκι ανάβει όταν φτάσει κάπου στα 16.5 λίτρα χρήσης

Έτσι έχουμε και λέμε μόλις ανάψει το λαμπάκι έκαψες 16.5 λίτρα στα 250 χιλομετρα σημαίνει 6.5 6.6 λίτρα στα 100 ένα άστρωτο μηχανάκι 220κιλα αν έχει άνοιξε κλείσε γκάζι ανετα μπορεί να έχει τέτοια κατανάλωση κάποια στηγμη με ίδια χρήση θα πέσει στα 5.5 μεικτή και 4 στο ταξίδι

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...