Moderators Inuyasha Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, comfuzio είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δεν οδηγάω μέσα στην πόλη με 1η-2α και τόσο αλλά παραλιακή, και ναι οκ μέχρι να βγω από Γλυφάδα μπορεί να είμαι με 2α για ενδιάμεσα στα αμάξια για 2-3 λεπτά, αλλά το 90% της υπόλοιπης διαδρομής το κάνω πιο πολύ με 4η και όπου μου επιτρέπει ο δρόμος βάζω και 6η. Πχ ως Σαρωνίδα που πήγα την Κυριακή έκανα μόνο ένα κατέβασμα σε 3η για πιο καλό έλεγχο σε κατηφόρα μιας που είχε δυνατούς πλευρικούς ανέμους. Μου φαίνεται λίγο ακραίο το 6lt/100 για τις συνθήκες που οδηγώ, πχ το MP3 που είχα πιο πριν, έβγαζε ακριβώς όσα έλεγε ο κατασκευαστής και με την 100άρα που έβαζα ήμουν και +10χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι. Γενικά το πήγαινα πάντα λαμπάκι-γέμισμα. Όσο το έκανα στρώσιμο είχε υπερβολικά μικρή απόκλιση από όσα έλεγε ο κατασκευαστής που ήταν ανάξιο αναφοράς και ήταν κάτι που εξαφανίστηκε. Και αυτό ήταν 300άρι και 232κιλά βάρος με εμένα σαν οδηγό Τα κινέζικα τα νούμερα που δίνουν δεν τα πιάνεις ούτε στην ουτοπία συνήθως Όσο για το γέμισμα, μην αφήνεις να πέφτει τόσο κάτω προσπάθησε να έχει βενζίνη μέσα, η αντλία βενζίνης ψύχεται από την βενζίνη, αφήνοντας να αδειάσει φθείρεις την αντλία πολύ πιο γρήγορα
Black Demis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 5 hours ago, mp123 said: 6lt/100 τουλάχιστον στην πόλη. Κινεζος είναι. Αν θες να δεις 4 μαξ μεσα στην πόλη πας στα 500ρια της χοντα. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Εγώ με το Hornet 750 94 άλογα έχω 6 μέσα στην πόλη αλλά το πιέζω .Αν ήθελα βα,πάω χαλαρά τα 4 τα έχω άνετα. Μην παραπονιέστε. 6 στο χαλαρό ο κινεζος πάει πουλαχιστον. Δεν είναι όλοι τόσο εμένα 900 Κινέζος έχει όσο το hornet, πολλά παίζουν ρόλο, κινητήρας χαρτογράφηση Euro 5, βάρος κλπ
mp123 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 5 ώρες πριν, Black Demis είπε Δεν είναι όλοι τόσο εμένα 900 Κινέζος έχει όσο το hornet, πολλά παίζουν ρόλο, κινητήρας χαρτογράφηση Euro 5, βάρος κλπ Όχι φίλε μου. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα κινεζικα έχουν υψηλή καταναπωση.Αν σου πω πως πέρσι που ειχα το honda nt1100 dct 110 άλογα είχα κάτω από 5 μέσα στην πόλη θα το πιστεψεις ; ταξιδάκι 120 130 5.5. Διαχείριση καυσίμου όπως ο Ιάπωνας θέλουν πολύ δρόμο ακόμα. Τώρα θα σε πάω και σε fοrza 750 που πάλι ειχα μέσα στην πόλη 4 και ούτε. Το χορνετ ανετα το πάω 4.5 στην πόλη αλλά δεν μπορω γιατί αλλάζω ταχύτητες 6 μεχ7κ.μου αρέσει να το ακούω με την αφτερ εξατμηση.αμα το πάω χαλαρά αλλαγές 3 με 4κ ανετότατα έχω 4.5
Black Demis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 22 minutes ago, mp123 said: Όχι φίλε μου. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα κινεζικα έχουν υψηλή καταναπωση.Αν σου πω πως πέρσι που ειχα το honda nt1100 dct 110 άλογα είχα κάτω από 5 μέσα στην πόλη θα το πιστεψεις ; ταξιδάκι 120 130 5.5. Διαχείριση καυσίμου όπως ο Ιάπωνας θέλουν πολύ δρόμο ακόμα. Τώρα θα σε πάω και σε fοrza 750 που πάλι ειχα μέσα στην πόλη 4 και ούτε. Το χορνετ ανετα το πάω 4.5 στην πόλη αλλά δεν μπορω γιατί αλλάζω ταχύτητες 6 μεχ7κ.μου αρέσει να το ακούω με την αφτερ εξατμηση.αμα το πάω χαλαρά αλλαγές 3 με 4κ ανετότατα έχω 4.5 οταν λεμε ολα τουλάχιστον να το δικαιολογούμε σου εδωσα παράδειγμά το 900dsx εχει κατανάλωσή 5 στα 100 μεικτή και ο μικρός του αδελφός 3,8 ταξιδακι με 130 τελευταία φορα που πηγα και συγκεκριμένα με 130 κοντέρ 122 στο gps έφαγα 14 λίτρα και κάτι ψιλά (14,1 14,2 δεν θυμάμαι ) (άναψε λαμπάκι δλδ) στα 275 χιλιόμετρα το δευτερο που δοκίμασα να το πηγαινω για πάρα πολλά χιλιόμετρα με την τελική του που ειναι 220 ο ηλεκτρονικος κοφτης στα 160 χιλιόμετρα που έκανα εφαγε 12 λιτρα που ειναι χοντρικα 7,5 στα 100 μεσα στην πόλη δεν έχω εικόνα είναι πολύ μεγάλη μηχανή σε οκγκο και δικύλινδρη για να την πηγαίνω με 15 χιλιόμετρα ωρα μονο διελευσεις κανω οταν παω ταξιδια οσο αφορά την εξάτμιση σκέψου την μαμά την έβγαλα και την έκανα repack για να είναι ποιο αθόρυβη γιατί μισώ την ηχορύπανση καθώς στο πολύωρο ταξιδι μου προκαλεί τρομερό πονοκέφαλο Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου από Black Demis 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 6 λεπτά πριν, mp123 είπε Όχι φίλε μου. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολα τα κινεζικα έχουν υψηλή καταναπωση.Αν σου πω πως πέρσι που ειχα το honda nt1100 dct 110 άλογα είχα κάτω από 5 μέσα στην πόλη θα το πιστεψεις ; ταξιδάκι 120 130 5.5. Διαχείριση καυσίμου όπως ο Ιάπωνας θέλουν πολύ δρόμο ακόμα. Τώρα θα σε πάω και σε fοrza 750 που πάλι ειχα μέσα στην πόλη 4 και ούτε. Το χορνετ ανετα το πάω 4.5 στην πόλη αλλά δεν μπορω γιατί αλλάζω ταχύτητες 6 μεχ7κ.μου αρέσει να το ακούω με την αφτερ εξατμηση.αμα το πάω χαλαρά αλλαγές 3 με 4κ ανετότατα έχω 4.5 Οι Κινέζοι επειδή μπορεί να βρεις διαφορά από παρτίδα σε παρτίδα επειδή άλλαξαν κάποιο προμηθευτή είναι πιο χαλαροί στη χαρτογράφηση Φίλος με tkr 500 πήγε και έκανε χαρτογράφηση είδαμε κοντά 2 λίτρα κάτω στη πόλη και κάνα λίτρο σε ταξίδι πορεία Οπότε γενικότερα ίσως αξίζει κάποιος που έχει κινέζικο μεγάλου κυβισμού να σκεφτεί τι ενδεχόμενο προγράμματος
mp123 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Οι Κινέζοι επειδή μπορεί να βρεις διαφορά από παρτίδα σε παρτίδα επειδή άλλαξαν κάποιο προμηθευτή είναι πιο χαλαροί στη χαρτογράφηση Φίλος με tkr 500 πήγε και έκανε χαρτογράφηση είδαμε κοντά 2 λίτρα κάτω στη πόλη και κάνα λίτρο σε ταξίδι πορεία Οπότε γενικότερα ίσως αξίζει κάποιος που έχει κινέζικο μεγάλου κυβισμού να σκεφτεί τι ενδεχόμενο προγράμματος Αξίζει άραγε; Εγώ για Κινέζο σε καμμια 5ετια θα το σκεφτώ. Ακόμα ειναι πολύ νωρίς. 36 λεπτά πριν, Black Demis είπε οταν λεμε ολα τουλάχιστον να το δικαιολογούμε σου εδωσα παράδειγμά το 900dsx εχει κατανάλωσή 5 στα 100 μεικτή και ο μικρός του αδελφός 3,8 ταξιδακι με 130 τελευταία φορα που πηγα και συγκεκριμένα με 130 κοντέρ 122 στο gps έφαγα 14 λίτρα και κάτι ψιλά (14,1 14,2 δεν θυμάμαι ) (άναψε λαμπάκι δλδ) στα 275 χιλιόμετρα το δευτερο που δοκίμασα να το πηγαινω για πάρα πολλά χιλιόμετρα με την τελική του που ειναι 220 ο ηλεκτρονικος κοφτης στα 160 χιλιόμετρα που έκανα εφαγε 12 λιτρα που ειναι χοντρικα 7,5 στα 100 μεσα στην πόλη δεν έχω εικόνα είναι πολύ μεγάλη μηχανή σε οκγκο και δικύλινδρη για να την πηγαίνω με 15 χιλιόμετρα ωρα μονο διελευσεις κανω οταν παω ταξιδια οσο αφορά την εξάτμιση σκέψου την μαμά την έβγαλα και την έκανα repack για να είναι ποιο αθόρυβη γιατί μισώ την ηχορύπανση καθώς στο πολύωρο ταξιδι μου προκαλεί τρομερό πονοκέφαλο 7.5 με 160 ειναι παααρα πολλά. Με το nt αμφιβάλω αν θα είχα 6.5. Διαχείριση καυσίμου όπως τα χοντα κσι γενικα τα ισοωνικα δεν μπορεί να πετύχουν. Ξέχασα να πω έχω πάρει κσι ένα sv πριν λίγες μέρες. Αυτό επειδή το πάω στο χαλαρό επειδή το στρωνω κάπου στα 5 το βλέπω. Αν το πιέσω όπως το χορνετ πιστεύω θα καίει παραπάνω παρόλο που είναι 22 άλογα πιο κάτω. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου από mp123
Moderators Inuyasha Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 7 λεπτά πριν, mp123 είπε Αξίζει άραγε; 7.5 με 160 ειναι παααρα πολλά. Με το nt αμφιβάλω αν θα είχα 6.5. Διαχείριση καυσίμου όπως τα χοντα κσι γενικα τα ισοωνικα δεν μπορεί να πετύχουν. Ξέχασα να πω έχω πάρει κσι ένα sv πριν λίγες μέρες. Αυτό επειδή το πάω στο χαλαρό επειδή το στρωνω κάπου στα 5 το βλέπω. Αν το πιέσω όπως το χορνετ πιστεύω θα καίει παραπάνω παρόλο που είναι 22 άλογα πιο κάτω. Στο tkr είδε αρκετή διαφορά και στη συμπεριφορά από το μηχανάκι 90 ευρώ του πήραν εδώ Θεσσαλονίκη
mp123 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Στο tkr είδε αρκετή διαφορά και στη συμπεριφορά από το μηχανάκι 90 ευρώ του πήραν εδώ Θεσσαλονίκη Επειδή είχα 2 500ρια της χοντα που είναι σχεδόν τα ίδια άλογα με το trk συν ότι ήταν και 50 κιλά πιο ελαφριά είναι πάρα πολύ αργό. Και στα 2 μέσα στην πόλη κάτω απο 4. Πιεσμενα 140 πορεία ούτε 5. Το trk έπρεπε να ήταν 30 κιλά πιο ελαφρύ .πολύ βαρύ μηχανακι Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου από mp123
Black Demis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 11 minutes ago, mp123 said: Αξίζει άραγε; Εγώ για Κινέζο σε καμμια 5ετια θα το σκεφτώ. Ακόμα ειναι πολύ νωρίς. 7.5 με 160 ειναι παααρα πολλά. Με το nt αμφιβάλω αν θα είχα 6.5. Διαχείριση καυσίμου όπως τα χοντα κσι γενικα τα ισοωνικα δεν μπορεί να πετύχουν. Ξέχασα να πω έχω πάρει κσι ένα sv πριν λίγες μέρες. Αυτό επειδή το πάω στο χαλαρό επειδή το στρωνω κάπου στα 5 το βλέπω. Αν το πιέσω όπως το χορνετ πιστεύω θα καίει παραπάνω παρόλο που είναι 22 άλογα πιο κάτω. 7.6 με 220 χιλιόμετρα ωρα για 160 χιλιόμετρα σερη (αν εξαιρεσουμε τα διοδια)
mp123 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2 λεπτά πριν, Black Demis είπε 7.6 με 220 χιλιόμετρα ωρα για 160 χιλιόμετρα σερη (αν εξαιρεσουμε τα διοδια) Μπράβο. Εγώ νόμιζα 160 χλμ. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 17 λεπτά πριν, mp123 είπε Επειδή είχα 2 500ρια της χοντα που είναι σχεδόν τα ίδια άλογα με το trk συν ότι ήταν και 50 κιλά πιο ελαφριά είναι πάρα πολύ αργό. Και στα 2 μέσα στην πόλη κάτω απο 4. Πιεσμενα 140 πορεία ούτε 5. Το αν αξίζει δεν ξέρω γιατί δεν είναι δικό μου ζήτημα να έχω κάνει 50 χιλιόμετρα σύνολο σε εκείνο, πάντως μετά το προγραμα που τι πήρα το μηχανάκι δούλευε καλύτερα σε όλο το εύρος (μόνο προγραμα χωρίς καμία άλλη αλλαγή, ούτε καν φίλτρο 1
comfuzio Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 21 hours ago, Inuyasha said: Τα κινέζικα τα νούμερα που δίνουν δεν τα πιάνεις ούτε στην ουτοπία συνήθως Όσο για το γέμισμα, μην αφήνεις να πέφτει τόσο κάτω προσπάθησε να έχει βενζίνη μέσα, η αντλία βενζίνης ψύχεται από την βενζίνη, αφήνοντας να αδειάσει φθείρεις την αντλία πολύ πιο γρήγορα Κοίτα το ξαναλέω δεν έχω την απαίτηση να δίνει όσο λέει, και στα 400χλμ από τα 540 που είναι πολύ μεγάλη απόκλιση και πάλι θα ήμουν οκ, αλλά από τα 540 στα 250, δλδ 55% κάτω δεν είμαι οκ. Κάτι δεν πάει καλά. Σήμερα καιρού επιτρέποντος θα πάω να το γεμίσω σε καλό πρατήριο, να εξαλείψω τουλάχιστον τον παράγοντα πειραγμένης βενζίνης
Black Demis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Just now, comfuzio said: Κοίτα το ξαναλέω δεν έχω την απαίτηση να δίνει όσο λέει, και στα 400χλμ από τα 540 που είναι πολύ μεγάλη απόκλιση και πάλι θα ήμουν οκ, αλλά από τα 540 στα 250, δλδ 55% κάτω δεν είμαι οκ. Κάτι δεν πάει καλά. Σήμερα καιρού επιτρέποντος θα πάω να το γεμίσω σε καλό πρατήριο, να εξαλείψω τουλάχιστον τον παράγοντα πειραγμένης βενζίνης btw τα 540 που λει ειναι εθνικη/επαρχιακό δυκτιο με σταθερη ταχύτητά 100 120 χιλιόμετρα τωρα πως μετρας γεμζεις οσο παει πας ταξιδι κάνεις καμια 300 χιλομετρα ξανα γεμίζεις τα λίτρα που έβαλες είναι και η κατανάλωσή σου Τώρα αν Θέλεις να υπολογίσεις μεσα στην πολη κλπ οπου συνέχειά θα εισαι ανοίξει κλείσε το γκάζι κλπ τα 540 θα γίνουν ξαφνικά 350 και τα 540 που δινει ειναι μεχρι να στεγνωσει.....εσυ ποτε δεν πρεπει να πας εκει εσύ βάζεις με το που αναψει το λαμπακι που κυμαίνει αρκετά λίτρα μεσα ακόμη
comfuzio Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 24 minutes ago, Black Demis said: btw τα 540 που λει ειναι εθνικη/επαρχιακό δυκτιο με σταθερη ταχύτητά 100 120 χιλιόμετρα τωρα πως μετρας γεμζεις οσο παει πας ταξιδι κάνεις καμια 300 χιλομετρα ξανα γεμίζεις τα λίτρα που έβαλες είναι και η κατανάλωσή σου Τώρα αν Θέλεις να υπολογίσεις μεσα στην πολη κλπ οπου συνέχειά θα εισαι ανοίξει κλείσε το γκάζι κλπ τα 540 θα γίνουν ξαφνικά 350 και τα 540 που δινει ειναι μεχρι να στεγνωσει.....εσυ ποτε δεν πρεπει να πας εκει εσύ βάζεις με το που αναψει το λαμπακι που κυμαίνει αρκετά λίτρα μεσα ακόμη Και πάλι, τα 350 είναι καλά...τα 250 όχι
Black Demis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 5 hours ago, comfuzio said: Και πάλι, τα 350 είναι καλά...τα 250 όχι Το μηχανάκι έχει ρεζερβουάρ 20 λίτρα Λαμπάκι ανάβει όταν φτάσει κάπου στα 16.5 λίτρα χρήσης Έτσι έχουμε και λέμε μόλις ανάψει το λαμπάκι έκαψες 16.5 λίτρα στα 250 χιλομετρα σημαίνει 6.5 6.6 λίτρα στα 100 ένα άστρωτο μηχανάκι 220κιλα αν έχει άνοιξε κλείσε γκάζι ανετα μπορεί να έχει τέτοια κατανάλωση κάποια στηγμη με ίδια χρήση θα πέσει στα 5.5 μεικτή και 4 στο ταξίδι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα