Προς το περιεχόμενο

QJ Motor SRT 550S / 550SX


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!
Πρόσφατα πήρα το SRT 550SX https://qjmotor.gr/model/srt-550sx/ το οποίο είναι σχεδόν ίδιο με το 550S https://qjmotor.gr/model/srt-550-s/ με την μόνη διαφορά τις ακτινωτές ζάντες και την ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση που έχει το SX σε σχέση με το S. Βέβαια η αιτία που πήγα στο SX ήταν ότι δεν υπήρχε το S διαθέσιμο αλλιώς θα το προτιμούσα καθώς είναι 400€ φθηνότερο από το SX και για μένα αυτές οι 2 διαφορές δεν αιτιολογούν 400€ διαφορά στην τιμή.

Το έχω λοιπόν από 23/10 και μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αγορά αυτή, προερχόμενος από scooter, και τι scooter; Piaggio MP3 Yourban 2017 300cc το οποίο και το είχα για 7 χρόνια και είχα κάνει 36.000χλμ.
Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στα 2, το μόνο που μπορώ να πω ότι είναι ότι προσαρμόστηκα σχεδόν άμεσα σε αυτό, βέβαια σε αυτό βοήθησε ότι πήρα δίπλωμα μηχανής Α λίγες μέρες πριν την αγορά οπότε είχα πρόσφατα την οδηγική εμπειρία με ταχύτητες.
Για τα χρήματα αυτά νομίζω είναι ότι πιο VFM παίζει. Τώρα για την μακροβιότητα της δεν μπορώ να απαντήσω μιας που είναι πρόσφατο μοντέλο, το S αν δεν κάνω λάθος βγήκε την άνοιξη και το SX που πήρα αρχές Σεπτέμβρη. Ως τώρα που είμαι στα 200χλμ δεν έχω να πω κάτι αρνητικό.

Παραθέτω 2 βίντεο παρουσίασης από Έλληνα, τον Anton26. Να πω ότι το χρώμα της μηχανής στο video εμένα δεν μου άρεσε καθόλου και όταν μου πρότεινε την μηχανή φίλος μου και είδα το βίντεο έλεγα ότι δεν έχω δει ασχημότερη μηχανή ποτέ στην ζωή μου και δεν το είχα ψάξει καν για το αν παίζει σε άλλα χρώματα! Μου πήρε καιρό να κοιτάξω ότι παίζει σε μαύρη, την οποία και τελικά αγόρασα. Αλλά περί ορέξεως! Και μιας που δεν την είδα ποτέ από κοντά σε αυτό το χρώμα, ίσως να χάνει σε ποιότητα από το video και από κοντά να δείχνει πιο ωραία.

Να κρατάτε στο μυαλό σας ότι εγώ που γράφω δεν έχω μεγάλη εμπειρία με μηχανές και όπως είπα προέρχομαι από τρίκυκλο scooter που δεν ήθελε καν δίπλωμα μηχανής εξού ότι το έβγαλα πριν λίγες βδομάδες, οπότε οι εμπειρίες σας μπορεί να διαφέρουν από λίγο ως και πάρα πολύ με τις δικές μου.

Να πω ότι η μηχανή είναι πολύ άνετη ΑΛΛΑ όταν περάσω το μισάωρο οδήγησης σαν να "μαλακώνει" η σέλα ή να υποχωρεί το υλικό και τότε ακουμπάω στο από κάτω της και είναι σκληρή πολύ η επιφάνεια αυτή και με κουράζει, σε πιο μικρές αποστάσεις δεν βλέπω ως τώρα να έχω πρόβλημα.
Ακόμα κάνω "στρώσιμο" και δεν την πιέζω και φυσικά δεν την έχω τρέξει για να δω τελικές κτλ.
Μπορώ να πω ότι σε βόλτα στην Πεντέλη ότι είχε πολύ καλά κρατήματα και πολύ καλό φρένο ενώ δεν καταλάβαινε τίποτα από ανηφόρες.
Τώρα Κινέζος-ξεκινέζος, εγώ την βλέπω ως μια πολύ καλή μηχανή και ότι οι κινέζοι με QJ Motor, CF Moto, Zontes, Voge και άλλες, έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι. Μακάρι οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί να κατεβάσουν λίγο τιμές για να μπορούμε και εμείς οι plebs να τις κοιτάμε σαν επιλογές.
Από όσο ξέρω η Benelli ανήκει στην QJ Motor και πολλά προηγούμενα μοντέλα της QJ αντέγραφαν σχέδια της Benelli, το 550S/SX από ότι κατάλαβα είναι καθαρό σχέδιο της ίδιας της QJ Motor.

Τώρα ο σκοπός του νήματος δεν είναι να προμοτάρω την μηχανή, ο καθένας μας ξέρει το πορτοφόλι του και τις ανάγκες του, αλλά για όσους έχουμε κάποιο QJ Motor ή για όσους θέλουν να πάρουν στο μέλλον, να ανταλλάσουμε απόψεις, εμπειρίες αλλά και συμβουλές για αξεσουάρ κτλ!

Εμένα η πρώτη μου συμβουλή είναι να κατεβάσετε το Carbit Ride από το store του κινητού σας, με πιεσμένο για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπί του μενού, ανοίγει το wifi pairing mode και δείχνει ένα QR code για να το διαβάσει το Carbit Ride και έτσι να μας φέρει χάρτες στην οθόνη της μηχανής.
Το αρνητικό είναι ότι οκ έγινε το pairing, θέλω να κλείσω την οθόνη του κινητού μου...τότε κλείνει και η οθόνη της μηχανής και ζητάει να ανοίξει η οθόνη του κινητού. Μεγάλο φάουλ και από όσο ξέρω το ίδιο κάνει και η CF Moto. Με κάποια βάση για κινητό το πρόβλημα λύνεται καθώς η μηχανή δίνει USB C αλλά και Α για φόρτιση του κινητού αλλά όπως και να έχει, το βλέπω αρνητικά να πρέπει να έχω ενεργό και ξεκλείδωτο το κινητό μου για όσο οδηγώ.
2o αρνητικό, εγώ περίμενα ότι μετά το πρώτο pairing, ότι κάθε φορά που θα βάζω μπρος την μηχανή και θα ανοίγω το app ότι θα παίζει. Αμ δε! Θέλει κάθε φορά που ανοίγει η μηχανή, πάτημα του μενού για μερικά δευτερόλεπτα και πάλι σαν να το πάμε για pairing ξανά και τότε παίζει.
Από first party app υπάρχει μια στο Store αλλά είναι full στα κινέζικα και δεν ξέρω τι κάνει.

Η απορία μου τώρα με αυτό το μοντέλο είναι: Έχει μια οθόνη 7" για την οποία έμαθα από την ομάδα της QJ Motor στο facebook ότι τρέχει κάποιο android, έχει συνδεσιμότητα με bluetooth με το κινητό για συγχρονισμό επαφών και να δείχνει στην οθόνη εισερχόμενες κλήσεις αλλά και wifi για τους χάρτες, δεν έχει όμως να συνδεθεί το ίδιο ως client σε κάποιο access point / hotspot για έλεγχο αναβαθμίσεων.
Ξέρει κανείς από που μπορούμε να κατεβάσουμε ενημερώσεις; Που κοιτάμε γενικά αν υπάρχουν ενημερώσεις; Και αν υπάρχουν ενημερώσεις, πως τις περνάμε;
Το πιο πιθανό είναι να γίνονται στην αντιπροσωπεία και όχι ΟΤΑ.
 

Δημοσ.

Επειδή ερχεσε από σκουτερακι φυσικά σου φαινετε διαστημοπλοιο ο κινεζος. Σε κάνα χρόνο που θα μάθεις απο μηχανές μιλάμε τότε. Καλοταξιδο και απροβληματιστο το qj

  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, mp123 said:

Επειδή ερχεσε από σκουτερακι φυσικά σου φαινετε διαστημοπλοιο ο κινεζος. Σε κάνα χρόνο που θα μάθεις απο μηχανές μιλάμε τότε. Καλοταξιδο και απροβληματιστο το qj

Καλά ναι, απλά τώρα με αυτά είναι ότι είναι πολύ καινούρια στην αγορά γενικότερα οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα αντέξουν στον χρόνο.
Αλλά είναι ωραία αίσθηση, βέβαια είχα καλομάθει με το ΜΡ3 που σταμάταγα εκεί που ήθελα, κλείδωνα αναρτήσεις, έδενα χειρόφρενο και τέλος.
Είχα χώρο κάτω από την σέλα κτλ, τώρα με αυτό εδώ ή γενικά με κανονική μηχανή είναι άλλη εμπειρία σε κάθε φάση!
Για αρχή πρέπει να θυμηθώ πως κάνουμε λάδωμα σε αλυσίδα! Τελευταία φορά που το έκανα αυτό ήταν σε ποδήλατο και ήμουν κάτω από 20 χρονών.
Με είχε κακομάθει το ΜΡ3!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν επανέρχομαι σήμερα για κάτι που δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ γιατί δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα ή τα προβλήματα.

Όταν πήρα λοιπόν το SRT 550SX μου είπε το κατάστημα (motovinios) ότι έχει μέσα 2 λίτρα βενζίνη και να πάω άμεσα να βάλω βενζίνη. Ρώτησα που έχει το κοντινότερο Avin και μου είπε στην κάθοδο στην Βενιζέλου 268. Τώρα εγώ δεν κοίταξα on-line αν είναι εταιρικό ή όχι αλλά δεν είχα και επιλογές, μια ΕΚΟ προς το κέντρο όπου δεν με εξυπηρετεί να πάω προς τα εκεί και αυτήν την Avin. Πήγα λοιπόν, ζήτησα γέμισμα με 100άρα βενζίνη. Πλήρωσα 37.37€ και είδα οπτικά την βενζίνη να φτάνει εκεί που λέει μαξ το ντεπόζιτο, πληρώνω, παίρνω και τους τετραπλούς πόντους και φεύγω.
Τώρα η μηχανή αυτή χωράει 20.5L βενζίνη, από monovinios μου είπε ότι έχει μέσα 2L και βλέπω από το πρατήριο της Avin ότι μου έβαλε λέει 20L. Τώρα κάτι δεν πάει καλά. Δεν ξέρω τι. Δεν είχε μέσα 2L που είπε ο Βύνιος; Δεν μου έβαλε το πρατήριο αυτό 20L αλλά 18L και άλλα 2 αέρα; Αυτό που ξέρω είναι ότι οπτικά έβλεπα την βενζίνη να είναι στο τέρμα. Το ίδιο και η μηχανή  στην οθόνη της. Οπότε ξεκινάω με αυτό το δεδομένο: γεμάτο ντεπόζιτο.
Με γεμάτο ντεπόζιτο και με κατανάλωση 3.8L πρέπει να βγάζει 540 χιλιόμετρα αυτονομία.
Οκ, εγώ είμαι φούσκας, έχω και μπαγκαζιέρα, είναι και νέα μηχανή και είμαι και νέος οδηγός(στις ταχύτητες). Δέχομαι να είναι πιο κάτω τα χιλιόμετρα αυτά και ότι αυτά τα νούμερα είναι υπό ιδανικές συνθήκες εργαστηρίου, αλλά είναι μια μέτρηση και ένα σημείο αναφοράς.
Πάω μια μίνι εκδρομή με έναν φίλο όπου έκανα 125 χιλιόμετρα και όταν φτάνω στο σπίτι στο τέλος βλέπω τον μετρητή βενζίνης να είναι στην μέση!
Εκεί μου χτύπησε άσχημα πολύ, την επόμενη μέρα που ήταν να πάω κάπου κοντά ο μετρητής έδειχνε 3/4 βενζίνη την μια στιγμή και την άλλη 2/4 παρόλο που μετράω σε ίσιο σημείο, ούτε πλάι, ούτε ανηφόρα αλλά και ούτε κατηφόρα. Υπέθεσα ότι μάλλον είναι μέχρι να πάρει μπρος η τρόμπα βενζίνης αφού όταν βάζω κλειδί στην μίζα είναι στα 2/4 και όταν πάρει μπρος πάει στα 3/4.
Περνάνε οι μέρες και φτάνουμε την Κυριακή, χθες, όπου πήγα μικρολίμανο για το πρώτο meeting με την ομάδα της QJ από το FB, και στην επιστροφή η βενζίνη είχε πέσει από τα 2/4 στο 1/4 αλλά πάνω από τα κόκκινα που δείχνει ότι θέλει βενζίνη. Όταν φτάνω σπίτι, με καλεί κολλητός και μου λέει για βόλτα με τις μηχανές στην Σαρωνίδα, μέσα λέω και ξεκίνησα να τον βρω. Όταν έφτασα Βουλιαγμένη μου είχε ανάψει το κόκκινο λαμπάκι της βενζίνης!
Λέω οκ πάμε προς τα κάτω και όπου βρω βενζινάδικο να βάλω γιατί δεν ξέρω τι παίζει, μήπως και στρώσει αν κινηθεί λίγο όπως έκανε και με τα 2/4 σε 3/4, συνολικά από την τάπα που το γέμισα μέχρι να μου ανάψει λαμπάκι είχα κάνει 252 χιλιόμετρα και πήγα και έβαλα βενζίνη κοντά στα 270 χιλιόμετρα για να γυρίσω στο σπίτι. Ναι οκ δεν έμεινα από βενζίνη, ευτυχώς δλδ αλλά αν κάνουμε την πράξη 20.5L με τα 252 χλμ βγαίνει μια κατανάλωση 8L/100 χιλιόμετρα νούμερο που είναι τρομακτικό.

Το ξαναλέω δεν έχω απαίτηση να μου βγάζει 3.8L/100 για 540 χιλιόμετρα αλλά να καίει 8L είναι κάτι που δεν θα το ανεχθώ.
Οπότε ζητάω λίγο συμβουλές από όσους μπορεί και να ξέρουν τι μπορεί να παίζει, να ήταν η βενζίνη πειραγμένη; Να είναι κάτι ελαττωματικό στην μηχανή;
Ναι φταίω και εγώ που δεν είδα ότι το πρατήριο δεν είναι εταιρικό, αν το ήξερα από πριν θα έβαζα 5€ εκεί και θα γέμιζα στα έμπιστα πρατήρια που ξέρω.
Ακούω από το γκρουπ κάτι χαρά για 1η και 2α συνέχεια...προφανώς και δεν μένουν στα Ν.Π. για να ξέρουν από παραλιακή.
Μπορώ να δεχθώ πολλά που έγραψα πιο πάνω ότι είναι στραβά (νέος οδηγός(σε μηχανή με ταχύτητες), νέα μηχανή, μπαγκαζιέρα και ότι έχω βάρος) αλλά δεν μπορώ να βρω αιτιολογία για τόσο χαμηλή αυτονομία χωρίς κάτι να είναι στραβό άσχετο με εμένα, άλλωστε 300χλμ έχω κάνει, δεν την στρεσάρω την μηχανή, πάω όπως λέει ο κατασκευαστής.

Τα φώτα σας!

Επεξ/σία από comfuzio
Δημοσ.
24 minutes ago, Panagiotis 05 said:

Πόσα λίτρα έβαλε την δευτερη φορά;

τίποτα έβαλα απλά 10€ για να μην μείνω. Την Τετάρτη πάλι με τετραπλούς πόντους θα πάω για γέμισμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάντως υπολόγισε ότι όταν σου άναψε λαμπάκι είχες μέσα 3-4 lt τουλάχιστον. οπότε η κατανάλωσή σου είναι κάτω από 6lt/100 km. μπορεί να είναι και φυσιολογικό αν έχει κάνει οδηγηση με 1η - 2α . επιπλέον λάβε υπόψη σου ότι το μοτέρ ειναι σφιχτό ακόμα και δεν εχει στρώσει. οπότε αυτό θα μειωθεί κι άλλο.

trip computer δεν έχει η οθόνη για να δεις μέση κατανάλωση;

Επεξ/σία από Panagiotis 05
Δημοσ.

όχι δυστυχώς δεν έχει για να δείχνει κατανάλωση στην οθόνη, μόνο πίεση+θερμοκρασία ελαστικών, θερμοκρασία μηχανής και στάθμη βενζίνης λέει.
1η-2α για μεγάλα διαστήματα όχι δεν μπορώ να πω πως έχω πάει πολύ καθώς στην παραλιακή προς τα νότια που κινούμαι σπάνια έχει κίνηση και δεν έτυχε κι΄όλας να κάνω αποστάσεις από τότε που την πήρα, εξού και τα 300 χλμ σύνολο από 23/10 ως 11/11

  • Moderators
Δημοσ.

Τα 3,8 που λέει η αντιπροσωπεία στη καλύτερη θα είναι 4,5, αν μιλάμε για εντός πόλης χιλιόμετρα 5+

Στο στρώσιμο το μοτέρ θα πίνει ακόμα παραπάνω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή το συγκεκριμένο το εχει πάρει ενας γνωστός και εχει ηδη 3500 χιλιόμετρα
1. Ρεζερβουάρ με ψυχή στο στώμα χωράει 20 λιτρα ακόμη και άδειο
2. Όταν ανάβει το λαμπάκι χοντρικά χοντρικά χωράει 16,5 17  λιτρα +/-
3. η κατανάλωσή που Έχει είναι απο 4 στα 100 εως και 7+ στα 100 (4 το εχει στο ταξίδι και χαλαρή οδήγησή 8 το έχει στο μποτιλιάρισμα με Σταμάτα ξεκινά ανα 10 μετρα)

ολα αυτα που περιγράφω ειναι απόλυτα φυσιολογικά

+ στην αρχη πινει λιγο παραπανω μετα απο καποια χιλομετρα 3+ χιλιαδες στρωνει σιγα σιγα η καταναλωση και η δυναμη και ο θοριβος
 

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

η κατανάλωσή που Έχει είναι απο 4 στα 100 εως και 7+ στα 100 (4 το εχει στο ταξίδι και χαλαρή οδήγησή 8 το έχει στο μποτιλιάρισμα με Σταμάτα ξεκινά ανα 10 μετρα)

ακραια διαφορα πολης-ταξιδιου. ειναι βαρυ μηχανακι αλλα αυτο μου μυριζει πολυ μακρια πρωτη...

Δημοσ.
52 minutes ago, basilis_k6 said:

ακραια διαφορα πολης-ταξιδιου. ειναι βαρυ μηχανακι αλλα αυτο μου μυριζει πολυ μακρια πρωτη...

Καθόλου ακραία οτι μηχανάκια ειχα πάνω από 300cc ετσι ήταν (παντα μηνάμε για κατι πάνω από 215 220 κιλα
μεχρι τωρα μονο ενα μηχανακη δεν τρωει εξωπραγματικά μεσα στην πόλη απο οσα δοκίμασα και ειναι το το voge900dsx που εχω με κάποιο θάμα βγάζει με συνεχόμενο μποτιλιάρισμα και ταχυτητες 10 με 20 χιλομετρα ωρα 6,5 6,7 στα 100 οτιδιποτε αλλο ειχα ηταν τυλαχιστον 8 στα 100 και πανω

προφανος δεν το κανω χρήση πόλης εκει εχω πατίνι (πανω απο 300cc στην μπολη ετσι οπως εγιναν τα πραγματα ειναι μαρτύριο)

Δημοσ.

6lt/100 τουλάχιστον στην πόλη. Κινεζος είναι. Αν θες να δεις 4 μαξ μεσα στην πόλη πας στα 500ρια της χοντα. Ο κινεζος πονάει στην κατανάλωση. Εγώ με το Hornet  750 94 άλογα έχω 6 μέσα στην πόλη αλλά το πιέζω .Αν ήθελα βα,πάω χαλαρά τα 4 τα έχω άνετα. Μην παραπονιέστε. 6 στο χαλαρό ο κινεζος πάει πουλαχιστον. 

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δεν οδηγάω μέσα στην πόλη με 1η-2α και τόσο αλλά παραλιακή, και ναι οκ μέχρι να βγω από Γλυφάδα μπορεί να είμαι με 2α για ενδιάμεσα στα αμάξια για 2-3 λεπτά, αλλά το 90% της υπόλοιπης διαδρομής το κάνω πιο πολύ με 4η και όπου μου επιτρέπει ο δρόμος βάζω και 6η. Πχ ως Σαρωνίδα που πήγα την Κυριακή έκανα μόνο ένα κατέβασμα σε 3η για πιο καλό έλεγχο σε κατηφόρα μιας που είχε δυνατούς πλευρικούς ανέμους.

Μου φαίνεται λίγο ακραίο το 6lt/100 για τις συνθήκες που οδηγώ, πχ το MP3 που είχα πιο πριν, έβγαζε ακριβώς όσα έλεγε ο κατασκευαστής και με την 100άρα που έβαζα ήμουν και +10χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι. Γενικά το πήγαινα πάντα λαμπάκι-γέμισμα. Όσο το έκανα στρώσιμο είχε υπερβολικά μικρή απόκλιση από όσα έλεγε ο κατασκευαστής που ήταν ανάξιο αναφοράς και ήταν κάτι που εξαφανίστηκε. Και αυτό ήταν 300άρι και 232κιλά βάρος με εμένα σαν οδηγό 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...