Axlmon Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Η Amazon αντιμετωπίζει προβλήματα με το πρώτο της έγχρωμο e-book reader, το Kindle Colorsoft, καθώς πολλοί χρήστες αναφέρουν την εμφάνιση κίτρινης λωρίδας στο κάτω μέρος της οθόνης. Ο τεχνολογικός κολοσσός επιβεβαίωσε την ύπαρξη του προβλήματος και ανακοίνωσε ότι εργάζεται για την επίλυσή του. Η εκπρόσωπος της εταιρείας, Jill Tornifoglio, διαβεβαίωσε πως οι μελλοντικές συσκευές δεν θα εμφανίζουν το συγκεκριμένο ελάττωμα, ενώ οι υπάρχοντες κάτοχοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Οι καθυστερήσεις στην παράδοση των συσκευών έχουν ήδη αρχίσει να επηρεάζουν την αγορά, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να αναμένουν τις παραγγελίες τους τουλάχιστον μέχρι την επόμενη εβδομάδα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κατάσταση είναι ακόμη πιο δύσκολη, με τις παραδόσεις να μετατίθενται για το τέλος του μήνα. Το πρόβλημα της κίτρινης λωρίδας έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην κοινότητα των χρηστών, με το 30% των κριτικών στο Amazon να δίνουν στη συσκευή μόλις ένα αστέρι. Πολλοί χρήστες στο Reddit αναφέρουν ότι η εταιρεία επικοινώνησε μαζί τους μετά από αρνητικές κριτικές. Τεχνικοί αναλυτές επισημαίνουν ότι το πρόβλημα φαίνεται να είναι κατασκευαστικής φύσης και όχι λογισμικού. Η συσκευή, που αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της Amazon στην κατηγορία των έγχρωμων e-reader, χρησιμοποιεί καινοτόμο τεχνολογία οθόνης που προφανώς χρειάζεται περαιτέρω βελτιώσεις. Η επίπτωση στην αγορά των ηλεκτρονικών αναγνωστών είναι αξιοσημείωση, καθώς η Amazon κατέχει ηγετική θέση στον τομέα. Ανταγωνιστικές εταιρείες παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις, καθώς το συμβάν θα μπορούσε να επηρεάσει τη μελλοντική στρατηγική τους στην αγορά έγχρωμων e-reader. Εκπρόσωποι του κλάδου εκτιμούν ότι η ταχεία αντίδραση της Amazon στο πρόβλημα δείχνει την προτεραιότητα που δίνει η εταιρεία στην ικανοποίηση των πελατών της. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει όπως αναφέρει εκτεταμένους ελέγχους ποιότητας στις γραμμές παραγωγής για να διασφαλίσει ότι τα νέα μοντέλα δεν θα εμφανίσουν παρόμοια προβλήματα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
kaiadas4 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Καλά θα πάει και αυτό.απλα είπε η Αmazon γιατι να μην κάνω ότι και η Microsoft να κάνω τους πελάτες beta testers;θα βρουν αυτοί τα προβληματακια και θα τα διορθώσουμε.πιο φτηνά θα μας βγει😂 1
polaki Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 1 hour ago, kaiadas4 said: Καλά θα πάει και αυτό.απλα είπε η Αmazon γιατι να μην κάνω ότι και η Microsoft να κάνω τους πελάτες beta testers;θα βρουν αυτοί τα προβληματακια και θα τα διορθώσουμε.πιο φτηνά θα μας βγει😂 Το πρόβλημα είναι ότι πλέον στα πάντα συμβαίνει αυτό. Ηταν στο software εδώ και χρόνια, τώρα και το hardware δυστυχώς. Πραγματι βέβαια πολλά απτά προβλήματα του hardware διορθώνονται software-ικά, αλλά όσο ο κόσμος έχει πάει σε fast food λύσεις τόσο θα γιγαντώνεται αυτό το πρόβλημα. Είναι αδιανόητο το πόσα patches και hotfixes βγαίνουν σχεδόν καθημερινά για κάθε είδους software. Δυστυχώς πρέπει να το συνηθίσουμε.
ampio Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δεν βρέθηκε κάποιος να το δοκιμάσει πριν βγει στην αγορά ; 1
dpolal Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2 ώρες πριν, kaiadas4 είπε Καλά θα πάει και αυτό.απλα είπε η Αmazon γιατι να μην κάνω ότι και η Microsoft να κάνω τους πελάτες beta testers;θα βρουν αυτοί τα προβληματακια και θα τα διορθώσουμε.πιο φτηνά θα μας βγει😂 Τουλάχιστον αναγνώρισε το πρόβλημα και θα κάνει τις απαραίτητες ενέργειες. Δεν βγήκε να πεί ότι δεν το κρατάνε οι χρήστες σωστά σαν κάποιους άλλους, ονόματα δε λέμε.
cpc464 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 50 λεπτά πριν, ampio είπε Δεν βρέθηκε κάποιος να το δοκιμάσει πριν βγει στην αγορά ; Μπά, απο ότι έχω δεί σε πολλά πράγματα που αγοράζουμε πλέον δεν υπάρχει QA(πιστοποίηση ποιότητας),το οποίο δεν έχει και λογική, κερδίζουν τοσο πολύ ποιά που βγάζουν beta προϊόντα στην αγορά;.
Huruduru Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, ampio είπε Δεν βρέθηκε κάποιος να το δοκιμάσει πριν βγει στην αγορά ; Γιατί να πληρώσεις Q&A για Test όταν οι χρήστες θα σε πληρώσουν κιόλας να το τεστάρουν;
menthol1979 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου "Εμφάνιση κίτρινης λωρίδας στο κάτω μέρος της οθόνης που θα διορθωθεί με .... software" Oneplus One. ΙΥΚΥΚ.
THELASTOFUS Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δημοσ. 6 Νοεμβρίου Δεν είναι τυχαίο που προσπαθούν σε low budget συσκευές να της φτιάχνουν με ημερομηνία λήξης. Μόνο στα πολύ ακριβά υπάρχει παραπάνω αξιοπιστία και παίζετε πάλι. Έχω τηλεόραση του 2000 HD 42 που έχει καλύτερη γωνία θέασης και καλύτερη ποιότητα πάνελ και πεντακάθαρη εικόνα! Πάνω απ όλα είναι αξιόπιστη δουλεύει χωρίς προβλήματα Μόνο ένας κεραυνός την χτύπησε άλλαξα την πλακέτα πίσω με 17 ευρώ και συνεχίζει ακάθεκτη πάρα το ηλεκτροσόκ που δέχτηκε. Λογικό να κάψει πλακέτα εκεί που μπαίνει το βύσμα της κεραίας και δεν έπαθε τίποτα άλλο. Μίας νέας γενιάς τηλεόραση πιστεύω θα έβγαινε εντελώς off. Φίλος πήρε 55 Samsung στα 900 ευρώ είχε εγγύηση 5 χρόνια και μόλις έληξε η εγγύηση βγάζει μαύρη εικόνα. Σκυλί πολέμου η πανασονικ βγήκε και έχει κάτι ηχεία άμα τα βάλω τέρμα στο 100 ακούγεται μέχρι 3 τετράγωνα. Αυτές της καινούργιες πρέπει να έχεις ιατρικό αυτί για να της ακούς. Πιστεύω με τα λογισμικά της από τελειώνουν και με τα φτηνά πάνελ Ενδιάμεσα ο γείτονας άλλαξε 5 tv από το 2000 και εγώ ακόμα εκεί 😅 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα