Προς το περιεχόμενο

Εντυπωσιακές οι επιδόσεις του M4 Max SoC της Apple, που ξεπερνά κατά πολύ ακόμα και το M2 Ultra του Mac Studio


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, prefuse είπε

Ευχαριστώ για την πρόταση. Είχα χάσει μια βδομάδα ψάχνοντας και δοκιμάζονται parallels, VMware κτλ

Το parallels δουλεύει (δεν ξέρω πόσο σταθερά το δοκίμασα λίγες μέρες μόνο) αλλά δεν τίθεται ερώτημα μαντό πληρώνω κάθε χρόνο license. Προτιμώ να πάρω ένα οικονομικό windows laptop

When it comes to running PC apps on macOS with an M1 chip (which is based on ARM architecture, unlike the x86 architecture used by most Windows applications), Docker alone won’t solve the issue of running Windows apps that need DirectX. DirectX, specifically, is a set of APIs for Windows-based applications, primarily games and graphical programs, and it’s not directly supported on macOS or ARM-based architectures like the M1.

For DirectX-heavy Windows applications on macOS M1, Parallels Desktop with Windows ARM is typically the best solution, as it offers the highest compatibility and performance. CrossOver and UTM are options if you’re looking for lower-cost solutions, but they may be limited in graphics support.

Το crossover έχει βελτιωθεί αρκετά πάνω στο direct X αλλά δεν είναι free.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, atheatos said:

Το crossover έχει βελτιωθεί αρκετά πάνω στο direct X αλλά δεν είναι free.

Ευχαριστώ μόλις βρω ευκαιρία θα το δοκιμάσω. Πριν κάνα 2 χρόνια που το είχα είχε θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, prefuse είπε

Δεν αναφέρομαι σε παιχνίδια, σπάνια παίζω και αν παίξω θα είναι σε κονσόλα.

Για επαγγελματικά προγράμματα design, calibration, 3d μέχρι homebrew apps.

Δεν κατάλαβα. Αυτά τα προγράμματα που αναφέρεις κανουν χρήση directX;

Πες μου συγκεκριμένα παραδείγματα που δεν παίζουν για να τα δοκιμάσω στο Macbook μου, στο Vmware.

Επεξ/σία από Tlykog
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Tlykog said:

Δεν κατάλαβα. Αυτά τα προγράμματα που αναφέρεις κανουν χρήση directX;

Πες μου συγκεκριμένα παραδείγματα που δεν παίζουν για να τα δοκιμάσω στο Macbook μου, στο Vmware.

Θα αγοράσεις πρόγραμμα 3000€ για να κάνεις δοκιμή;

Η πιο φθηνή λύση είναι να το ενοικιάσεις για 5 μέρες στην φθηνότερη έκδοση που χρησιμοποιεί direct x

Μετά χρειάζεσαι και probe για να το τρέξεις, αν και μπορείς να κάνεις δοκιμή και με virtual probe option που έχει.

https://lightillusion.com/colourspace_rental.html

Μην το ψάχνεις, δυστυχώς (ή και ευτυχώς) χρειάζονται τα windows και το να έχεις και διαφορετικά workstation με Windows, Mac os και Linux, σου λύνει τα χέρια καθώς κάθε app τρέχει καλύτερα σε διαφορετικό os.

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, THELASTOFUS said:

Μέχρι που μπορεί να φτάσει αυτή η ισχύ κάθε χρόνο  άραγε 🤔

Για τον μέσο χρήστη δεν έχει νόημα μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά και με λάπτοπ 10ετιας

Τα προγράμματα κάνουν scale με τις υπάρχουσες δυνατότητες σε ισχύ, οπότε ποτέ δεν είναι αρκετό. Βέβαια θα φτάσουμε σε ένα σημείο που και οι περισσότερες βαριές δουλειές θα γίνονται με ευκολία σε realtime πχ τα συμπιεσμένα h264/5 θέλουν αρκετή ισχύ για απροβληματιστη realtime αναπαραγωγή κατά το editing. Το 3d rendering πάντα θα χρειάζεται όση ισχύ και να έχουμε γιατί αυξάνονται και οι δυνατότητες/απαιτήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...