Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικό, όταν "οι απευθείας πελάτες" της BYD είναι κοντά 1,5 δις κόσμος που οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς δεν έχουν άμεση πρόσβαση....Θεωρώ ότι είναι ¨πλασματικά" τα έσοδα που παρουσίασε η BYD και αναφέρονται κυρίως στην κινέζικη αγορά, κάτι το οποίο δεν αφορά τόσο την Δυτική αγορά και τους παίκτες της. Με 1,5 δις φανατικό πληθυσμό και με κρατική ¨χρηματοδότηση" και προώθηση ότι και να βγάλουν αυτομάτως έχουν το "πλεονέκτημα" του αριθμού "πωλήσεων και εσόδων", οπότε θεωρώ ότι η Ε.Ε. ορθά έκρινε να επιβάλλει δασμούς 17% σε όλα τα κινέζικα ηλεκτροκίνητα ώστε να ισοφαρίσει τις "στατιστικές" πονηριές που κάνουν για χρόνια κάποιοι που επωφελούνται παράλληλα από την Δυτική τεχνογνωσία και υποστήριξη για να αναπτυχθούν εις βάρος των Δυτικών χωρών τα τελευταία χρόνια.

Επεξ/σία από Ne0n
  • Like 1
  • Confused 2
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αδαείς εδώ στο forum που μιλούν για "κινέζικα" προφανώς δεν έχουν γυρίσει έστω και μια σελίδα σε βιβλίο ιστορίας για να το ξεστομίζουν...

Η Κίνα είναι το μέλλον στη γη ( και στο διάστημα ) και ναι είναι έτη φωτός μπροστά...

Η Αμερική, ως παρακμάζουσα δύναμη εξακολουθεί να κάνει αυτό που έκανε πάντα...πόλεμο για πώληση όπλων...και πάει με σταθερά βήματα προς τα πίσω.

Δεν μου κάνει έκπληξη η είδηση οπότε .

Επεξ/σία από nefos78
  • Like 8
  • Confused 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Grecos79 είπε

Ισχύει. Και νόμιζα πως τα νέα PHEV της Toyota θα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά αλλά στην ουσία είναι το ίδιο πράγμα με τα ήδη υπάρχοντα hybrid. 

Το καλό με τα hybrid της Toyota τουλάχιστον είναι πως φορτίζουν χωρίς πρίζες μόνο με την κίνηση και τα φρένα κάτι που τα κάνει το ΑΠΟΛΥΤΟ εργαλείο για μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά (ειδικά στην Αθήνα) με τόσα φρένα δεν μένεις ποτέ από μπαταρία φτάνει να είσαι σε φυσιολογικές συνθήκες.

Για να δούμε που θα πάει και πόσο με τα ηλεκτρικά γιατί δεν ειναι και τόσο Βεβαιο το μέλλον ! 

Πήγα στην BYD πριν 3 μήνες παρεπιπτόντως στον Κηφισό και είδα κάποια μοντέλα τότε εντυπωσιακά σε πολύ χαμηλές τιμές μάλιστα ήταν κάπου 2-3 χιλιάρικα κάτω από ότι είναι σήμερα, η τεχνολογία σε υψηλά.επιπεδα και με μπαταρίες που τέτοια ασφάλεια ούτε η Τεσλα δεν έχει προς το παρών !

Το θέμα είναι τι.γινεται με τις ασφάλειες των ηλεκτρικών ....αν είναι να πάρω το ATTO 3 πχ στα 23 χιλιάρικα και να μου βγαίνει 1000 ευρώ τον χρόνο η ασφάλεια τότε καλύτερα να τα δώσω για ένα Diesel (άσχετα που "δήθεν" θα καταργηθεί το diesel μέσα στις πόλεις) και θα είμαι πάνω κάτω στα ίδια (θεωρώντας πως ένα ηλεκτρικό θα χρειαστεί προφανώς μια συντήρηση σε μπαταρίες ηλεκτρικά μέρη καλώδια κτλ) 

Καλή η BYD αλλά το μέλλον δεν είναι σίγουρο για καμιά εταιρεία! 

Και στο Tarraco που έχω στα 4 χρόνια επίσης έχει αρχίσει και φθείρεται το δήθεν δερμάτινο τιμόνι ! Και φυσικά δεν καλύπτεται αυτό από καμία εγγύηση η απάντηση της Σεατ τουλάχιστον είναι "ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΑ. ΕΛΆΤΤΩΜΑ"  και την ίδια απάντηση πήρα και για τα πλαστικά στα φώτα που έχουν αραχνιασει από μέσα συν πως το ένα DayLight έχει χάσει το 30% της φωτεινότητας του.....

Να τις βράσω τις εγγυήσεις τους! 

η ασφαλεια που προκυπτει οτι εχει 1000ευρω το χρονο; μπορεις να βρεις και απο 350 μικτη

Δημοσ.

Σήμερα είδα από κοντά να οδηγάνε το BYD Dolphin και μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε αρκετά για τους χώρους του.

Με λιγότερα από 20.000€ παίρνεις ένα υπεράνετο όχημα πόλης και με το κόστος που άλλοι  δίνουν για iphone (+1500) παίρνεις την επόμενη έκδοση με ηλιοροφή.

Για δεύτερο αμάξι εντός πόλης φαίνεται εξαιρετική επιλογή για όσους έχουν πάρκινγκ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, Grecos79 said:

Το θέμα είναι τι.γινεται με τις ασφάλειες των ηλεκτρικών ....αν είναι να πάρω το ATTO 3 πχ στα 23 χιλιάρικα και να μου βγαίνει 1000 ευρώ τον χρόνο η ασφάλεια τότε καλύτερα να τα δώσω για ένα Diesel (άσχετα που "δήθεν" θα καταργηθεί το diesel μέσα στις πόλεις) και θα είμαι πάνω κάτω στα ίδια (θεωρώντας πως ένα ηλεκτρικό θα χρειαστεί προφανώς μια συντήρηση σε μπαταρίες ηλεκτρικά μέρη καλώδια κτλ) 

 Η ασφάλεια είναι ίδια με ένα κανονικό αμάξι, δεν αλλάζει κάτι. Επίσης, τι εννοείς συντήρηση ? Έχουν τα ηλεκτρικά σέρβις ?

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Barbattilas είπε

Σήμερα είδα από κοντά να οδηγάνε το BYD Dolphin και μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε αρκετά για τους χώρους του.

Με λιγότερα από 20.000€ παίρνεις ένα υπεράνετο όχημα πόλης και με το κόστος που άλλοι  δίνουν για iphone (+1500) παίρνεις την επόμενη έκδοση με ηλιοροφή.

Για δεύτερο αμάξι εντός πόλης φαίνεται εξαιρετική επιλογή για όσους έχουν πάρκινγκ.

Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης με 4,29μ μήκος όταν πχ το Polo είναι στα 4,07μ.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης με 4,29μ μήκος όταν πχ το Polo είναι στα 4,07μ.

Καλά και το Polo  εδώ που τα λέμε ξεφεύγει σε αυτά τα μέτρα από αμιγώς αυτοκίνητο πόλης όπως το γνωρίζαμε πολύ παλαιώτερα. Πάντως ναι το dolhin είναι σαν Golf το οποίο σε καμία περίπτωση δεν το λες αυτοκίνητο πόλης.

Πάντως το dolphin με κάνει να έχω ελπίδες ότι ΄όταν η BYD αποφασίσει να φέρει ένα αυτοκίνητο πόλης τύπου VW up στην Ελλάδα ίσως να κοστίζει και 15000€

Δημοσ.
Στις 2/11/2024 στις 9:49 ΜΜ, DonPitbull είπε

1000 φορές μια Ford Mustang του 1970 παρά οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα. Ακόμα κι ένα Lada Niva του 80-90 είναι καλύτερο για μένα. Ας είναι καλά και η γριούλα μου, TDM 850 του 2001, και δεν την αλλάζω με τίποτα.

συλλεκτης οστων; γραφεις απο spectrum; δεν θα αλλαζες το TDM με TRACER πχ; οτι ναναι

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
Στις 2/11/2024 στις 10:00 ΜΜ, Therempant είπε

Η απάντηση είναι μέσα στην ερώτηση σου. 

τώρα τον μπέρδεψες περισσότερο

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 2/11/2024 στις 10:23 ΜΜ, koutport είπε

Αστειευεσαι ετσι?? Εκτος εαν πιστευεις οτι λ.χ. επειδη τα iphone γραφουν made in chinα ειναι Κινεζικα... Μηπως να μου πεις ενα κινεζικο προιον που ξεπερασε τον σχεδιαστη- κατασκευαστη του?

Στα κινητά, η Xiaomi ξεπέρασε τη Motorola, η οποία πλέον είναι κινεζική. Το ίδιο ισχύει και με τη Nokia. Η TCL TV ξεπέρασε την LG, όπως η LG ξεπέρασε τις Hitachi, Panasonic, Sharp. Ισχύει το παρακάτω 👇 η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Στις 3/11/2024 στις 4:30 ΠΜ, Barbattilas είπε

Δεν θα αργήσει ο καιρός που οι Κινέζοι θα γίνουν ότι οι Κορεάτες και πριν από αυτούς οι Ιάπωνες. Σε θερμικούς κινητήρες που οι άλλοι έχουν 120-130 χρόνια εμπειρία έιναι πιο δύσκολο αλλά σε ηλεκτροκίνηση τα πράγματα είναι σαφώς ευκολότερα.

 

Στις 3/11/2024 στις 9:57 ΠΜ, nepomuk είπε

Ετσι μπραβο οπως παμε γερα με Κινεζικα ,  η Ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια απειλειται με αφανισμο , πλην

των ευαγων ιδρυματων , οπως Ferrari , Lambo , Rolls-Royce  αντε και Mercedes , BMW  , συρρικνωμενων .

Προτεινεταη η ληψη  δραστικων μετρων οπως  δασμοι στο 100 %  και οσο χρειαστει παραπανω .

Πρωτα η Ευρωπη  !

(επισης κατι Temu , Shein , AliExpress  και τα τοιαυτα θα πρεπει να ελεγθουν αυστηρα και να περιορισθει η ασυδοσια)

Η "ασυδοσία" δηλαδή έρχεται από το καταναλωτικό κοινό και όχι από τα εκατοντάδες εργοστάσια παραγωγής; Δεν νομίζω καθόλου, ειδικά αν το δούμε σε βάθος των τελευταίων 2-3 δεκαετιών. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

 Η ασφάλεια είναι ίδια με ένα κανονικό αμάξι, δεν αλλάζει κάτι. Επίσης, τι εννοείς συντήρηση ? Έχουν τα ηλεκτρικά σέρβις ?

Ψιλολογια.

Κυριως ελεγχος φρενων και υγρων ψυξης μπαταριας.

Δημοσ.
1 hour ago, butters said:

Στα κινητά, η Xiaomi ξεπέρασε τη Motorola, η οποία πλέον είναι κινεζική. Το ίδιο ισχύει και με τη Nokia. Η TCL TV ξεπέρασε την LG, όπως η LG ξεπέρασε τις Hitachi, Panasonic, Sharp. Ισχύει το παρακάτω 👇 η ιστορία επαναλαμβάνεται.

 

Η "ασυδοσία" δηλαδή έρχεται από το καταναλωτικό κοινό και όχι από τα εκατοντάδες εργοστάσια παραγωγής; Δεν νομίζω καθόλου, ειδικά αν το δούμε σε βάθος των τελευταίων 2-3 

Εγω φιλε μου- επειδη κουρασε το θεμα- δεν προκειται ακομα να αγοραζω κινεζικα .Καποια στιγμη ειχα και εγω επιφυλαξεις με την samsung και την lg αλλα τις εμπιστευομαι σημερα μετα απο χρονια ειναι κορεατικες ομως ...! Οι κινεζοι ακομα ειναι δευτεραντες... Και τελειωνουμε εδω! Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν αλλα δεν εχω και την διαθεση...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, koutport είπε

Εγω φιλε μου- επειδη κουρασε το θεμα- δεν προκειται ακομα να αγοραζω κινεζικα .Καποια στιγμη ειχα και εγω επιφυλαξεις με την samsung και την lg αλλα τις εμπιστευομαι σημερα μετα απο χρονια ειναι κορεατικες ομως ...! Οι κινεζοι ακομα ειναι δευτεραντες... Και τελειωνουμε εδω! Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν αλλα δεν εχω και την διαθεση...

Samsung που κατασκευάζονται vietnam; Αυτά που πάμε για αλλαγή οθόνης και ανακαλύπτουμε ότι απ' την πτώση έχουν φύγει και 2 - 3 smd components πάνω απ' την μητρική; (Κλασικό πρόβλημα σειρά  A) 😂

Δημοσ.
6 ώρες πριν, koutport είπε

Εγω φιλε μου- επειδη κουρασε το θεμα- δεν προκειται ακομα να αγοραζω κινεζικα .Καποια στιγμη ειχα και εγω επιφυλαξεις με την samsung και την lg αλλα τις εμπιστευομαι σημερα μετα απο χρονια ειναι κορεατικες ομως ...! Οι κινεζοι ακομα ειναι δευτεραντες... Και τελειωνουμε εδω! Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν αλλα δεν εχω και την διαθεση...

Καλά συζήτηση κάνουμε, η ιστορία έδειξε ότι οι Κορεάτες εξαφάνισαν Ιαπωνικούς γίγαντες στο χώρο των ηλεκτρονικών: Toshiba, Panasonic, Sharp, JVC, Toshiba, Fujitsu, NEC, Eizo και πολλές ακόμη. Ακόμα και η Sony είναι σκιά ενός παρελθόντος, με πολύ μικρότερο εύρος προϊόντων και όχι πάντα στην κορυφή.

Αν έχεις ζήσει στα 90s, πιστεύω θα καταλαβαίνεις τι εννοώ. 

Το ίδιο συμβαίνει και με τα κινέζικα προϊόντα. Όχι παντού, αλλά συμβαίνει.

Η εμπιστοσύνη κερδίζεται με πολλούς τρόπους. Η Cybex π.χ. παράγει και παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου, τα οποία είναι σταθερά κορυφαία στα ADAC Tests. Για αυτό και θεωρείται κορυφαία εταιρεία σε αυτό που κάνει. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...