Προς το περιεχόμενο

Η BYD ξεπερνά την Tesla σε έσοδα για πρώτη φορά στην ιστορία


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Diavolos666 είπε

Αυτά δεν είναι σχεδιασμένα στην Κίνα ούτε οι κινέζοι αποφασίζουν τις υλικά θα χρησιμοποιηθούν, απλά χρησιμοποιούν κινέζους σκλάβους στην παραγωγή.

Αυτά είναι κινέζικα:

 

μια ζωή έτσι, γιαυτό είμαστε στον πάτο και ετοιμαζόμαστε να σπάσουμε κι αυτόν....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 minutes ago, dtk-386 said:

εσύ μπερδεύτηκες!

δες σε ποιον απάντησα πρώτα.

Σε μενα ηρθε η απαντηση σου...

 

5 minutes ago, Diavolos666 said:

Αυτά δεν είναι σχεδιασμένα στην Κίνα ούτε οι κινέζοι αποφασίζουν τις υλικά θα χρησιμοποιηθούν, απλά χρησιμοποιούν κινέζους σκλάβους στην παραγωγή.

Αυτά είναι κινέζικα:

 

Ωραιος!Ενα video μια ιστορια! Για να μαθαινουν οι μικροι και να θυμουνται(εγω) οι γεροι!

Επεξ/σία από koutport
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ΕΕ να πληρώσω 27% δασμούς για τα BYD αυτοκίνητα;

Για να αγοράσω γερμανικό ηλεκτρικό και για να παίρνουν οι γερμαναράδες 5.000 μισθό;

Γιατί εδώ στην Ελλάδα δεν φέρνουν κανένα εργοστάσιο παρά τα παίρνουν και τα πηγαίνουν στη τουρκία (βλέπε πίτσος κλπ)

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, gregory22 said:

μια ζωή έτσι, γιαυτό είμαστε στον πάτο και ετοιμαζόμαστε να σπάσουμε κι αυτόν....

Ναι αλλά τα δικά μας κτίρια κρατάνε δεκαετίες, αυτοί έχουν μέχρι και ορολογία για τα φτηνά υλικά που χρησιμοποιούν στα κτίριά τους και καταρρέουν ένα ένα.

Tofu-dreg projects τα λένε. Και το tofu dreg είναι το απομεινάρι από το tofu, ούτε καν το ίδιο το tofu.

~~~

Εμείς πάσχουμε από άλλα προβλήματα, φανάσου ακόμα και τον Σωκράτη δημοκρατικά τον βάλαμε να πιει κώνειο. Τα δε παιδιά του δεν ξέρουμε καν τι απέγιναν, δεν είμαστε απόγονοι του Σωκράτη αλλά απόγονοι των δολοφόνων του.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Sad 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, gregory22 said:

Πάλι μιλάς για περασμένες 2 δεκατίες. Το κατά κεφαλήν εισόδημα γνωρίζω τι είναι και στην Κίνα πολλαπλασιάστηκε την τελευταία 10ετία. ΟΙ Ευρωπαίοι έκαναν εκεί λόγο κόστους αλλά τώρα ανέβηκε το βιοτικό επίπεδο στην Κίνα και οι κινέζοι πλεον ψάχνουν νέους "κινέζους" φίλος άστο είσαι στο 2008

Το ποσα δολαρια ειναι ξερεις? Το ποσο πολλαπλασιαστικε? Μπορεις να μας το γραψεις να το μοιραστουμε εδω στο forum?Εαν εσυ θεωρεις ανοδο του βιοτικου επιπεδου 10 δολαρια την μερα οκ σταματω εδω...Σου προτεινω να διαβαζεις περισοοτερο οικονομικες ειδησεις παρα video στο you to tube....

Επεξ/σία από koutport
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατά κεφαλήν εισόδημα της Κίνας είναι σήμερα κοντά στα 13.000 δολάρια, αντιστοιχώντας περίπου στο 17% του κατά κεφαλήν εισοδήματος των ΗΠΑ – το αντίστοιχο ποσοστό το 1990 ήταν χαμηλότερο του 2%.

Η Γερμανία είναι περίπου στα $44Κ, η Γαλλία στα 40Κ, το ΗΒ στα 40Κ, οι ΗΠΑ στα 60Κ και η Ιαπωνία στα 38Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστα ! Με την βοηθεια ολων μαζι των χωρων που επενδυουν εκει! Αρα  συμφωνουμε οτι παραμενει χαμηλο ακομα.Της ελλαδας ποσο ειναι? ΄΄Ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ελλάδα ήταν η 16η μεγαλύτερη οικονομία του μπλοκ το 2022. Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας για το 2023 εκτιμάται στα 23.173 δολάρια σε ονομαστική αξία και 39.864΄΄

 

πηγη:

https://el.wikipedia.org/wiki/Οικονομία_της_Ελλάδας

 

Επεξ/σία από koutport
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, koutport είπε

Είναι του 2017 ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι μοιαζει τιμια. Στη προσφατη εκθεση αυτοκινητου της Αθηνας, που το 50% ηταν κινεζικα και το 80% ηλεκτρικα, ειχε απο τις πιο αξιοπρεπεις παρουσιες. Βαλανε το μικρο της ΚΙΑ 21 χιλιαρικα, και τα σμαρτ 30-40Κ και γελαγε ο κοσμος!! Το μοντελο που εχει στα 20Κ και ειναι το πιο οικονομικο ηλεκτρικο, εμοιαζε ταμαμ για τον μεσο οδηγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Είναι του 2017 ....

Πάτα για την αγγλική έκδοση, έχει του 2022-2024.

Αν και γενικά λένε το "σωστό" δεν είναι το nominal αλλά το ppp.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικό αφού μιλάμε για Κίνα, δεν χρειάζεται να ειπωθεί περαιτέρω κάτι. Το πρόβλημα όμως δεν έχει ακόμη γιγαντωθεί, δυστυχώς η δύση τον ήπιε και δεν το έχει νιώσει ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι τελείως κουκουρούκου δείκτης και δεν λέει τίποτα επειδή στηρίζεται στον μέσο όρο κι όχι την διάμεσο.

 

Δείχνει μέσο όρο μισθού μεταξύ 2 πόλεων /χώρων παρόμοιο ασχέτως της ανισοκατανομής των εισοδημάτων ή του ποιος είναι ο μέσος μισθός για την πλειοψηφία των πολιτών.

 

Με λίγα λόγια οι λίγοι πάμπλουτοι και οικονομικοί ολιγάρχες, οι πολυεθνικές που βγάζουν δις με ληστρικούς όρους για τα δημόσια ταμεία (φοροελαφρυνσεις) ανεβάζουν το κατά κεφαλή εισόδημα αλλά στην πράξη ο μέσος μισθός μπορεί να είναι πολύ χειρότερος.

Η διάμεσος των εισοδημάτων και η αγοραστική δύναμη των πολιτών ως δείκτες δινουν πολυ πιο ρεαλιστική απεικόνιση όχι πόσα χρήματα μισθό παίρνουν αλλά πόσα χρήματα τους απομένουν για αγορές, αποταμίευση, κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, DonPitbull είπε

1000 φορές μια Ford Mustang του 1970 παρά οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα. Ακόμα κι ένα Lada Niva του 80-90 είναι καλύτερο για μένα. Ας είναι καλά και η γριούλα μου, TDM 850 του 2001, και δεν την αλλάζω με τίποτα.

Και να προσθέσω: μουσική μόνο από βινύλιο.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...