Προς το περιεχόμενο

Η BYD ξεπερνά την Tesla σε έσοδα για πρώτη φορά στην ιστορία


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα νούμερα αυτά ειναι επειδή ανέβηκαν πολύ οι πωλήσεις της σε hybrid αυτοκίνητα και αυτό γιατί η Κίνα επιδοτούσε φέτος την αγορά hybrid καθώς έδινε και επιπλέον μπόνους αν έκανε κάποιος απόσυρση βενζινοκίνητο για hybrid  (με άλλα λόγια αυτό το άλμα ουσιαστικά προκύπτει απο την τσέπη του κράτους και όχι των καταναλωτών) 

Στα καθαρά ηλεκτρικά μένει πίσω. 

Το καθαρό κέρδος ειναι μικρότερο απο την Tesla 

 

next. :P 

Car crash made in China made in Germany Mercedes

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι Κινέζοι με 1μιση δις πόσο είναι ένα ηλεκτρικό φωτάκι ναγορασουν ο καθένας θα πατήσουν την τεσλα κάτω 10 φορές. Δεν ανακοπτεται η πορεία τους με δασμούς όσο εξαρτώνται από την Κίνα. Ας πουλήσουν στην Κίνα όσο έχουν αξία ακόμα πριν φαλιρισουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sotos2004 είπε

Οι πρόεδροι των Toyota και Honda το έχουν αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πιστεύουν στην ολοκληρωτική αυτοκίνηση. H Toyota εδικά προωθεί πάρα πολύ την υβριδική pl;ug-in αυτοκίνηση με αυτονομία μπαταρίας 70 με 100 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα με αυτή την λύση και ο λόγος που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έδωσε καθόλου επιδοτήσεις για την κατηγορία plug-in hybrid είναι ότι οι χρήστες δεν ασχολίοντουσαν καθόλου να φορτίσουν τα αυτοκίνητα τους οπότε λειτουργούσαν συνέχεια με ορυκτά καύσιμα.

Τα τέλη κυκλοφορίας όμως ενός 2.0λ Toyota Γερμανία είναι 60€!!! Αυτό είναι ένα κίνητρο!!! Με την βενζίνη στο 1.60!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Κινέζοι απλά "καίνε" λεφτά και γι΄αυτό και ενεργοποιούν τα αντανακλαστικά της ΕΕ. Το ίδιο έκαναν με τα κινητά, το ίδιο κάνουν όπου θέλουν υπεροχή. Το κράτος δανείζει/χαρίζει δισεκατομμύρια και άντε εσύ να καινοτομήσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Κινέζοι είναι μεθοδικοί και διαρκώς εξελίσσουν πράγματα. Στην αυτοκίνηση κινούμενοι με αγορές πολλών παλαιών Ευρωπαϊκών εταιρειών και ταυτόχρονα επενδύοντας στην ηλεκτροκίνηση, έχουν καταφέρει να δημιοργήσουν πολύ αξιόλογα οχήματα.

Με την πίεση που ασκούν στους Ευρωπαίους κατασκευαστές και με το ζεστό χρήμα στις τσέπες τους, προβλέπεται να εξαγοράσουν κι άλλα  brand στο μέλλον.

Εγώ έκανα ένα test drive το BYD Dolphin και είμαι έτοιμος για αγορά του.  Με επιδότηση και απόσυρση , θα μου βγει στσ 18,000€.
Με 0.009€ η ΚWh + τέλη μεταφοράς , με φόρτιση στο σπίτι, θα μου βγει η δόση που θα βάλω, στα ίδια με το να πληρώνω την βενζίνη μηνιαία στο παλαιό βενζινοκίνητο όχημά μου.

43 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Οι Κινέζοι απλά "καίνε" λεφτά και γι΄αυτό και ενεργοποιούν τα αντανακλαστικά της ΕΕ. Το ίδιο έκαναν με τα κινητά, το ίδιο κάνουν όπου θέλουν υπεροχή. Το κράτος δανείζει/χαρίζει δισεκατομμύρια και άντε εσύ να καινοτομήσεις.

Η τεχνολογία των αυτοκινήτων, δεν είναι πλέον κάποια "τρελή" τεχνολογία. Οι νόρμες που ακολουθούν οι κατασκευαστές για ένα καλά στημένο όχημα, με καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια είναι κοινές για όλους.
Ο οποισδήποτε κατασκευαστής, Κινέζος, Αμερικανός και Ευρωπαίος κάλλιστα μπορεί να απευθυνθεί σε ένα τεχνικό γραφείο ανάπτυξης αμαξώματος, πλατφόρμας που να ακολουθεί τις νόρμες του σήμερα.
Μετά το βγάζει μαζική παραγωγή ..... και οι Κινέζοι στην μαζική παραγωγή δίνουν μαθήματα.
Εκεί που πρωτοπορούν οι Κινέζοι είναι στην ενέργεια και την αποθήκευσή της, όντας πολύ μπροστά από όλους τους υπόλοιπους. Συσσωρευτές λέγονται. Πχ. δες την Blade Battery της BYD .......
Και όποιος ελέγχει την ενέργεια ........ εδώ την αποθήκευσή της, ελέγχει και την αγορά.

 

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις πριν λίγα λεπτά έβλεπα βίντεο του trcoff με όνομα podcar που αναφέρθηκε εκτενώς στα φουλ υβριδικά, ήπια υβριδικά και μικρουβριδικά καθώς και τα ηλεκτρικά.

Podcar για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι οι κινέζοι της BYD έβγαλαν μία τεχνολογία blade που επιτρέπει την ταχύτερη κι ασφαλέστερη φόρτιση έτσι ώστε σε περίπτωση διάτρησης της συστοιχίας να μην λαμπαδιάζει όπως αρκετές μπαταρίες λιθίου. Επίσης στην ανισοκατανομή τάσης ανάμεσα στα στοιχεία να μην αυτοαναφλέγονται οι μπαταρίες λιθίου.

Μάλιστα η Toyota σε κάποιο καινούριο της μοντέλο θα το εξοπλίζει με αυτές τις καινοτόιμες μπαταρίες.

 

Δεν θα αργήσει ο καιρός που οι Κινέζοι θα γίνουν ότι οι Κορεάτες και πριν από αυτούς οι Ιάπωνες. Σε θερμικούς κινητήρες που οι άλλοι έχουν 120-130 χρόνια εμπειρία έιναι πιο δύσκολο αλλά σε ηλεκτροκίνηση τα πράγματα είναι σαφώς ευκολότερα.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, vovk said:

Ο κόσμος μπορεί να λέει αλλά τα πράγματα αλλάζουν και εξελίσσονται. Το 60' έλεγαν Ιαπωνικά και εννοούσαν αυτό που λέμε σήμερα Κινέζικα. 

Μόνο που καμία σχέση.

5 hours ago, basilis_k6 said:

πολυ βαρυγδουπο ναουμ

σιγα την ιστορια, λες και η Byd ειναι εταιρία προπολεμική ξερω γω. 

Δίκιο έχεις τα λες όμως ανάποδα. Η BYD έχει κοντά 30 χρόνια σαν εταιρεία ενώ η TESLA κάπου στα 20 με τον Musk να έχει ηγετικό ρόλο λιγο καμία 15αρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Eloy είπε

"Ιάπωνας" και "τύπου BYD αντίστοιχες" δεν πάνε στην ίδια πρόταση... Για παράδειγμα, Στην Ιαπωνία θα μπορούσαν να υπάρχουν χιλιάδες εταιρίες με ποιότητα κινεζιάς απο τραντζιστοράκια μέχρι υπολογιστές. Αλλά δεν ασχολούνται γιατί θα ξεφύγουν όπως λές για Τoyota-Honda στις τιμές και δεν θα αγοράσει κανείς. Το "made in Japan" μέχρι και στις μπαταρίες ή στους πυκνωτές δεν βγήκε τυχαία... Η ποιότητα θέλει να ρίξεις χρήμα - για να πάρεις χρήμα αλλά σε έναν κόσμο που σχεδόν όλα γίνονται με έναν ορίζοντα ζωής 2-3 χρόνων, η ποιότητα δεν έχει πια νόημα...

Διάβασα παραπάνω για δερμάτινα μέσα στα ΒYD, κλπ... Ας τα δούμε πάλι σε 2-3 χρόνια τα δερμάτινα αυτά... Σε υφασμάτινα καθίσματα Corolla sedan του 1994 που δεν το έχει δει σκιά ποτέ, δεν έχει ξηλωθεί ούτε κλωστούλα.

Σε toyota yaris του 2017, μεσα σε εναμιση χρονο και 22k χλμ, το τιμονι ειχε φθαρει.

Η toyota hellas δεν το δεχτηκε ως ελαττωμα και δεν το καλυψε στην εγγυηση.

Επισης να σου θυμισω το τοπικ εδω, για το προβλημα της βαφης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sotos2004 είπε

Οι πρόεδροι των Toyota και Honda το έχουν αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πιστεύουν στην ολοκληρωτική αυτοκίνηση. H Toyota εδικά προωθεί πάρα πολύ την υβριδική pl;ug-in αυτοκίνηση με αυτονομία μπαταρίας 70 με 100 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα με αυτή την λύση και ο λόγος που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έδωσε καθόλου επιδοτήσεις για την κατηγορία plug-in hybrid είναι ότι οι χρήστες δεν ασχολίοντουσαν καθόλου να φορτίσουν τα αυτοκίνητα τους οπότε λειτουργούσαν συνέχεια με ορυκτά καύσιμα.

Ισχύει. Και νόμιζα πως τα νέα PHEV της Toyota θα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά αλλά στην ουσία είναι το ίδιο πράγμα με τα ήδη υπάρχοντα hybrid. 

Το καλό με τα hybrid της Toyota τουλάχιστον είναι πως φορτίζουν χωρίς πρίζες μόνο με την κίνηση και τα φρένα κάτι που τα κάνει το ΑΠΟΛΥΤΟ εργαλείο για μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά (ειδικά στην Αθήνα) με τόσα φρένα δεν μένεις ποτέ από μπαταρία φτάνει να είσαι σε φυσιολογικές συνθήκες.

Για να δούμε που θα πάει και πόσο με τα ηλεκτρικά γιατί δεν ειναι και τόσο Βεβαιο το μέλλον ! 

Πήγα στην BYD πριν 3 μήνες παρεπιπτόντως στον Κηφισό και είδα κάποια μοντέλα τότε εντυπωσιακά σε πολύ χαμηλές τιμές μάλιστα ήταν κάπου 2-3 χιλιάρικα κάτω από ότι είναι σήμερα, η τεχνολογία σε υψηλά.επιπεδα και με μπαταρίες που τέτοια ασφάλεια ούτε η Τεσλα δεν έχει προς το παρών !

Το θέμα είναι τι.γινεται με τις ασφάλειες των ηλεκτρικών ....αν είναι να πάρω το ATTO 3 πχ στα 23 χιλιάρικα και να μου βγαίνει 1000 ευρώ τον χρόνο η ασφάλεια τότε καλύτερα να τα δώσω για ένα Diesel (άσχετα που "δήθεν" θα καταργηθεί το diesel μέσα στις πόλεις) και θα είμαι πάνω κάτω στα ίδια (θεωρώντας πως ένα ηλεκτρικό θα χρειαστεί προφανώς μια συντήρηση σε μπαταρίες ηλεκτρικά μέρη καλώδια κτλ) 

Καλή η BYD αλλά το μέλλον δεν είναι σίγουρο για καμιά εταιρεία! 

25 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Σε toyota yaris του 2017, μεσα σε εναμιση χρονο και 22k χλμ, το τιμονι ειχε φθαρει.

Η toyota hellas δεν το δεχτηκε ως ελαττωμα και δεν το καλυψε στην εγγυηση.

Επισης να σου θυμισω το τοπικ εδω, για το προβλημα της βαφης.

Και στο Tarraco που έχω στα 4 χρόνια επίσης έχει αρχίσει και φθείρεται το δήθεν δερμάτινο τιμόνι ! Και φυσικά δεν καλύπτεται αυτό από καμία εγγύηση η απάντηση της Σεατ τουλάχιστον είναι "ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΑ. ΕΛΆΤΤΩΜΑ"  και την ίδια απάντηση πήρα και για τα πλαστικά στα φώτα που έχουν αραχνιασει από μέσα συν πως το ένα DayLight έχει χάσει το 30% της φωτεινότητας του.....

Να τις βράσω τις εγγυήσεις τους! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια έλεγαν-κορόιδευαν για τους κορεατες,χιουνται-κια πριν μερικά χρόνια. Ανέβηκαν επίπεδο ανέβασαν και τις τιμές. Το ίδιο θα γίνει και με τους Κινέζους. Και στις μοτοσικλέτες το ίδιο συμβαίνει με voge Qj motor κτλ. Η BMW στο σκουτερ της C4OOGT χρησιμοποιεί κινητήρα της loncin, και κατασκευαζεται εκεί. Υπάρχουν σχετικά βίντεο στο YouTube.  Ευρωπαίοι συνεργάζονται μαζί τους γιατί θα κλείσουν. Η vw κλείνει εργοστάσια. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι μπραβο οπως παμε γερα με Κινεζικα ,  η Ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια απειλειται με αφανισμο , πλην

των ευαγων ιδρυματων , οπως Ferrari , Lambo , Rolls-Royce  αντε και Mercedes , BMW  , συρρικνωμενων .

Προτεινεται η ληψη  δραστικων μετρων οπως  δασμοι στο 100 %  και οσο χρειαστει παραπανω .

Πρωτα η Ευρωπη  !

(επισης κατι Temu , Shein , AliExpress  και τα τοιαυτα θα πρεπει να ελεγθουν αυστηρα και να περιορισθει η ασυδοσια)

Επεξ/σία από nepomuk
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, koutport είπε

Οι σημαντικοι τομεις ποιοι ειναι δλδ?

Τα τελευταια 15 χρονια οτι εχει σχεση με Κινα τα ονομαζουν ΄΄κινεζικα΄΄ δλδ χαμηλης ποιοτητας αν δεν καταλαβες...

Δηλαδή εκεί που κατασκευάζονται σχεδόν όλα....αγαπητέ καποια πράγματα θα έπρεπε να γνωρίζεις για τα "κινέζικα" προϊόντα. Ο Κινέζος δεν έχει σε ένα χάλια εργοστάσιο όλα τα προϊόντα που κατασκευάζει. Έχει πχ το εργοστάσιο για τα Α' ποιότητας, άλλο εργοστάσιο για τα Β' ποιότητας και πάει λέγοντας. Όσοι νομίζετε οτι οι Κινέζοι είναι στυλ μυρμήγκια όπως και τούρκοι "μπουνταλάδες" δυστυχώς ζείτε σε μια γυάλα. Καιρός να ξυπνήσετε γιατί η κατηφόρα μας δεν έχει τελειωμό.

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εδώ εξηγεί αρκετά πράγματα. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν το ίδιο και στα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, @pnea1973 said:

Midea

Midea vs Mitsubishi and the winner is…the second….

30 minutes ago, gregory22 said:

Δηλαδή εκεί που κατασκευάζονται σχεδόν όλα....αγαπητέ καποια πράγματα θα έπρεπε να γνωρίζεις για τα "κινέζικα" προϊόντα. Ο Κινέζος δεν έχει σε ένα χάλια εργοστάσιο όλα τα προϊόντα που κατασκευάζει. Έχει πχ το εργοστάσιο για τα Α' ποιότητας, άλλο εργοστάσιο για τα Β' ποιότητας και πάει λέγοντας. Όσοι νομίζετε οτι οι Κινέζοι είναι στυλ μυρμήγκια όπως και τούρκοι "μπουνταλάδες" δυστυχώς ζείτε σε μια γυάλα. Καιρός να ξυπνήσετε γιατί η κατηφόρα μας δεν έχει τελειωμό.

Η Κίνα φίλτατε ακολουθεί την Δύση και την τεχνογνωσία της αυτά είναι γνωστά στη παγκόσμια βιομηχανία . Τώρα εάν θα την ξεπεράσει αυτό μένει να το δούμε .Όλη η παγκόσμια βιομηχανία δυτική κυρίως έχει χιλιάδες εργοστάσια στη Κίνα και συνεργάζεται  τέλεια με το κινεζικό καθεστώς γιατί έχουν αμοιβαία συμφέροντα.Η.κινα λοιπόν με την τεχνογνωσία των άλλων κατασκευάζει προϊόντα και αυτή .Όταν θα γίνει και αυτή πραγματικά φιλελεύθερη και καπιταλιστικη(που στη πράξη έχει γίνει χρόνια τώρα)πολιτικά εννοω τα πράγματα θα ησυχάσουν φρονώ. 

Επεξ/σία από koutport
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, koutport είπε

Midea vs Mitsubishi and the winner is…the second….

Η Κίνα φίλτατε ακολουθεί την Δύση και την τεχνογνωσία της αυτά είναι γνωστά στη παγκόσμια βιομηχανία . Τώρα εάν θα την ξεπεράσει αυτό μένει να το δούμε .

Ακολουθούσε πριν 25 χρόνια. Επίσης η τεχνογνωσία πλέον δεν είναι ούτε "δυτική" ούτε "ανατολική" καθώς έχει παγκοσμιοποιηθεί την τελευταία δεκαετία. Πρέπει να αλλάξεις χρονιά κάποια στιγμή. Ο κινέζος δεν ακολουθά κι ούτε πεινάει πλέον και μη μου πεις οτι μια χώρα 1 δις έχει πείνα γιατί εγώ βλέπω μια καραγκιοζοχώρα των 10 εκατ. να ζει στα όρια της φτώχιας σε μεγάλο ποσοστό.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...