Evangelos Anagnostou Δημοσ. Σάββατο στις 10:29 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 10:29 μμ embrace the change 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ares225 Δημοσ. Σάββατο στις 10:58 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 10:58 μμ Επειδή έχω πρόσφατα στην μνήμη μου τα BYD ειλικρινά οι κινέζοι έχουν κάνει εκπληκτικοί δουλειά. Είχα γνωστό ευκαιρία στην έκθεση αυτοκινήτων να οδηγήσω ένα Tesla Model Y και ένα BYD Seal. Παρότι το Τεσλα είναι τρομερό και ότι καλύτερο οδήγησα λόγο της ευκολίας οδήγησης με ένα πετάλι. Το BUD είναι πολύ κοντά του και ειλικρινά στην τιμή του έκανε πολλά ευρωπαϊκά να ‘ντρεπονται’ όταν στο κινέζικο έχεις παντού δέρμα και στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα μια πλαστικούρα και υφασμάτινα καθίσματα. Πιστεύω ότι θα ανέβει πολύ σαν μάρκα. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koutport Δημοσ. Σάββατο στις 11:01 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:01 μμ (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία Σάββατο στις 11:02 μμ από koutport Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grecos79 Δημοσ. Σάββατο στις 11:02 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:02 μμ Εγώ απορώ γιατί ο Ιαπωνας (μαζί με Σιγκαπουρη - Ταϊβάν να σπρώχνει σε παραγωγές μπαταριών και μικροτσίπ) δεν χώνεται με τα ΜΠΟΥΝΙΆ στην αγορά των ηλεκτρικών..... Η κάτι ξέρει παρακαλώ (βλέπε υδρογόνο) η μας το φυλάει για έκπληξη !!! Και δεν μιλάω για Toyota-Honda αυτές ξεφεύγουν βάσει τιμοκαταλόγου! Μιλάω για εταιρείες τύπου BYD αντίστοιχες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 μμ Αναφορά σε κείμενο Η BYD ξεπερνά την Tesla σε έσοδα για πρώτη φορά στην ιστορία πολυ βαρυγδουπο ναουμ σιγα την ιστορια, λες και η Byd ειναι εταιρία προπολεμική ξερω γω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. Σάββατο στις 11:12 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:12 μμ 12 hours ago, Grecos79 said: Εγώ απορώ γιατί ο Ιαπωνας (μαζί με Σιγκαπουρη - Ταϊβάν να σπρώχνει σε παραγωγές μπαταριών και μικροτσίπ) δεν χώνεται με τα ΜΠΟΥΝΙΆ στην αγορά των ηλεκτρικών..... Η κάτι ξέρει παρακαλώ (βλέπε υδρογόνο) η μας το φυλάει για έκπληξη !!! Και δεν μιλάω για Toyota-Honda αυτές ξεφεύγουν βάσει τιμοκαταλόγου! Μιλάω για εταιρείες τύπου BYD αντίστοιχες... Γιατι δε μπορει. 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Πως γίνεται η μετοχή να πέφτει.. Μήπως οι επενδυτές κάτι ξέρουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. Σάββατο στις 11:51 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:51 μμ 48 λεπτά πριν, Grecos79 είπε Εγώ απορώ γιατί ο Ιαπωνας (μαζί με Σιγκαπουρη - Ταϊβάν να σπρώχνει σε παραγωγές μπαταριών και μικροτσίπ) δεν χώνεται με τα ΜΠΟΥΝΙΆ στην αγορά των ηλεκτρικών..... Η κάτι ξέρει παρακαλώ (βλέπε υδρογόνο) η μας το φυλάει για έκπληξη !!! Και δεν μιλάω για Toyota-Honda αυτές ξεφεύγουν βάσει τιμοκαταλόγου! Μιλάω για εταιρείες τύπου BYD αντίστοιχες... Ποιες είναι οι αντίστοιχες Ιαπωνικές της BYD; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Eloy Δημοσ. Σάββατο στις 11:54 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:54 μμ (επεξεργασμένο) 59 minutes ago, Grecos79 said: Εγώ απορώ γιατί ο Ιαπωνας (μαζί με Σιγκαπουρη - Ταϊβάν να σπρώχνει σε παραγωγές μπαταριών και μικροτσίπ) δεν χώνεται με τα ΜΠΟΥΝΙΆ στην αγορά των ηλεκτρικών..... Η κάτι ξέρει παρακαλώ (βλέπε υδρογόνο) η μας το φυλάει για έκπληξη !!! Και δεν μιλάω για Toyota-Honda αυτές ξεφεύγουν βάσει τιμοκαταλόγου! Μιλάω για εταιρείες τύπου BYD αντίστοιχες... "Ιάπωνας" και "τύπου BYD αντίστοιχες" δεν πάνε στην ίδια πρόταση... Για παράδειγμα, Στην Ιαπωνία θα μπορούσαν να υπάρχουν χιλιάδες εταιρίες με ποιότητα κινεζιάς απο τραντζιστοράκια μέχρι υπολογιστές. Αλλά δεν ασχολούνται γιατί θα ξεφύγουν όπως λές για Τoyota-Honda στις τιμές και δεν θα αγοράσει κανείς. Το "made in Japan" μέχρι και στις μπαταρίες ή στους πυκνωτές δεν βγήκε τυχαία... Η ποιότητα θέλει να ρίξεις χρήμα - για να πάρεις χρήμα αλλά σε έναν κόσμο που σχεδόν όλα γίνονται με έναν ορίζοντα ζωής 2-3 χρόνων, η ποιότητα δεν έχει πια νόημα... Διάβασα παραπάνω για δερμάτινα μέσα στα ΒYD, κλπ... Ας τα δούμε πάλι σε 2-3 χρόνια τα δερμάτινα αυτά... Σε υφασμάτινα καθίσματα Corolla sedan του 1994 που δεν το έχει δει σκιά ποτέ, δεν έχει ξηλωθεί ούτε κλωστούλα. Επεξ/σία Κυριακή στις 12:02 πμ από Eloy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sotos2004 Δημοσ. Κυριακή στις 12:04 πμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 12:04 πμ 53 λεπτά πριν, Grecos79 είπε Εγώ απορώ γιατί ο Ιαπωνας (μαζί με Σιγκαπουρη - Ταϊβάν να σπρώχνει σε παραγωγές μπαταριών και μικροτσίπ) δεν χώνεται με τα ΜΠΟΥΝΙΆ στην αγορά των ηλεκτρικών..... Η κάτι ξέρει παρακαλώ (βλέπε υδρογόνο) η μας το φυλάει για έκπληξη !!! Και δεν μιλάω για Toyota-Honda αυτές ξεφεύγουν βάσει τιμοκαταλόγου! Μιλάω για εταιρείες τύπου BYD αντίστοιχες... Οι πρόεδροι των Toyota και Honda το έχουν αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πιστεύουν στην ολοκληρωτική αυτοκίνηση. H Toyota εδικά προωθεί πάρα πολύ την υβριδική pl;ug-in αυτοκίνηση με αυτονομία μπαταρίας 70 με 100 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα με αυτή την λύση και ο λόγος που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έδωσε καθόλου επιδοτήσεις για την κατηγορία plug-in hybrid είναι ότι οι χρήστες δεν ασχολίοντουσαν καθόλου να φορτίσουν τα αυτοκίνητα τους οπότε λειτουργούσαν συνέχεια με ορυκτά καύσιμα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnnieGr88 Δημοσ. Κυριακή στις 12:10 πμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 12:10 πμ Δεν τους σταματάει τίποτα…ας βάλουν οι ευρωπαίοι τα πλαστικά κονσερβοκούτια τους εκεί που ξέρουν…οι τιμές πολύ υψηλές που δεν συνάδουν με την ποιότητα,μόνο όνομα πουλάνε….οι κινεζικές εταιρείες θα τους φάνε λάχανο 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mad_apo Δημοσ. Κυριακή στις 12:37 πμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 12:37 πμ 2 hours ago, Therempant said: Όσο και να τους πολεμούν οι Αμερικανοί, οι κινεζοι είναι ηγέτες σε πολλούς σημαντικούς τομείς και η Αμερική μόνο με κυρώσεις και πολέμους καταφέρνει να ισορροπεί την κατάσταση αντί να επενδύει στην χώρα της. πες μας τωρα οτι και οι κινεζοι εφτιαξαν την τεχνολογια απο μονοι τους. Για να στο πω πιο απλα οι κινεζοι οτι ξερουν σε ολα τα πραματα ειναι καθαρα γιατι ολοι απο ευρωπη-αμερικη ειχαν στην κινα τα εργοστασια και πληρωναν σχεδον τιποτα τουσ κινεζους για να τους τα φτιαχνουν. ΑΡΑ εβγαζαν λεφτα μεχρι που ξυπνησαν και οι κινεζοι και βοηθηθηκαν απο την τεχνολογια. ΤΟΣΟ απλο και αληθινο. Αρα τι μου λες εσυ ηγετες ειναι γενικο. Να ξερουμε τι εχει γινει σε ιστορια φιλε μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gadgetseek Δημοσ. Κυριακή στις 12:39 πμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 12:39 πμ "Παρά τις προκλήσεις, η BYD κατάφερε να πουλήσει 1,1 εκατομμύρια οχήματα στο τρίμηνο, επωφελούμενη από νέες κρατικές επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα". Και κάπου εκεί ίσως κρύβεται κι ένα (σημαντικό;) μερίδιο πωλήσεων. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα (όχι μόνο της BYD) που αγοράζονται με κρατική επιδότηση και καταλήγουν κατά χιλιάδες σε τεράστια νεκροταφεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ανθούν στα όρια πολλών πόλεων, κυρίως της Ανατολικής Κίνας. Θα βρείτε πολλά σχετικά βίντεο (όπως το παρακάτω) στο διαδίκτυο.. Μήπως όμως να έχουμε να κάνουμε (πιο πάνω) με ένα deep fake video και η αλήθεια είναι ότι η κινέζικη EV βιομηχανία εξελίσσεται γρήγορα και δικαίως σημειώνει αυξημένες πωλήσεις και κέρδη; Ρίξτε μια ματιά στο επόμενο (επιτόπιο) ρεπορτάζ.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. Κυριακή στις 12:59 πμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 12:59 πμ 2 ώρες πριν, koutport είπε Αστειευεσαι ετσι?? Εκτος εαν πιστευεις οτι λ.χ. επειδη τα iphone γραφουν made in chinα ειναι Κινεζικα... Μηπως να μου πεις ενα κινεζικο προιον που ξεπερασε τον σχεδιαστη- κατασκευαστη του? Midea 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barman_ Δημοσ. Κυριακή στις 01:05 πμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 01:05 πμ 2 hours ago, vovk said: Ο κόσμος μπορεί να λέει αλλά τα πράγματα αλλάζουν και εξελίσσονται. Το 60' έλεγαν Ιαπωνικά και εννοούσαν αυτό που λέμε σήμερα Κινέζικα. Τα γιαπωνέζικα ήταν πάντα όμως πολύ ποιοτικά. Τα κινέζικα έχουν δρόμο ακόμα, αν και έχουν βελτιωθεί πολύ 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα