Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε ένα ιστορικό ορόσημο για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η κινεζική BYD κατέγραψε για πρώτη φορά υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα από την Tesla, σηματοδοτώντας μια σημαντική μετατόπιση στη δυναμική της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία συγκέντρωσε έσοδα 28,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξεπερνώντας τα 25,2 δισεκατομμύρια της αμερικανικής ανταγωνίστριάς της.

Η επιτυχία της BYD στηρίζεται σε μια στρατηγική που συνδυάζει την καινοτομία με την προσιτή τιμολόγηση. Αντί να προσφέρει άμεσες εκπτώσεις, η εταιρεία λανσάρει νέα μοντέλα με μεγαλύτερη αυτονομία και προηγμένα χαρακτηριστικά σε χαμηλότερες τιμές από τις προηγούμενες εκδόσεις τους, διατηρώντας παράλληλα την ηγετική της θέση στην αγορά.

Το επίτευγμα αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία δεδομένου του έντονου ανταγωνισμού τιμών στην κινεζική αγορά. Παρά τις προκλήσεις, η BYD κατάφερε να πουλήσει 1,1 εκατομμύρια οχήματα στο τρίμηνο, επωφελούμενη από νέες κρατικές επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Επιπλέον η κάθετη ολοκλήρωση της παραγωγής αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την BYD. Ελέγχοντας την παραγωγή μπαταριών και μικροτσίπ, η εταιρεία διατηρεί περιθώριο μικτού κέρδους 21,9%, σημαντικά υψηλότερο από το 17% της Tesla και ακόμη περισσότερο από το 14,2% της Zeekr και το 6,4% της Xpeng.

Ωστόσο, η διεθνής επέκταση παρουσιάζει προκλήσεις. Η πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επιβολή πρόσθετου δασμού 17% στα εισαγόμενα ηλεκτρικά οχήματα της BYD, επιπλέον του υπάρχοντος 10%, δημιουργεί εμπόδια στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αναλυτές της Goldman Sachs επισημαίνουν ότι η παγκόσμια επέκταση της εταιρείας αντιμετωπίζει πολλαπλούς παράγοντες αβεβαιότητας, συμπεριλαμβανομένης της πολυπλοκότητας των τοπικών λειτουργιών, των αλλαγών πολιτικής και των γεωπολιτικών κινδύνων.

Παρά το άνοιγμα του πρώτου εργοστασίου της εκτός Κίνας στην Ταϊλάνδη, οι διεθνείς πωλήσεις -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- αντιπροσωπεύουν μόλις το 7,9% των συνολικών μηνιαίων πωλήσεων, μειωμένες από 9,8% πέρυσι. Αναλυτές της Citi προειδοποιούν ότι η εξαγωγική προοπτική της εταιρείας ενδέχεται να μην βελτιωθεί βραχυπρόθεσμα.

Η επίδραση του πολέμου τιμών στην κινεζική αγορά είναι εμφανής και στους δυτικούς κατασκευαστές. Η Volkswagen έχει προειδοποιήσει ότι τα λειτουργικά κέρδη από τις κινεζικές κοινοπραξίες της ενδέχεται να πέσουν στα 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ, στο χαμηλότερο άκρο των προβλέψεών της για το 2024.

Οι μετοχές της BYD στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ έκλεισαν με πτώση 0,7% πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, αντανακλώντας την επιφυλακτικότητα των επενδυτών για τις μελλοντικές προκλήσεις.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 minutes ago, Therempant said:

Όσο και να τους πολεμούν οι Αμερικανοί, οι κινεζοι είναι ηγέτες σε πολλούς σημαντικούς τομείς και η Αμερική μόνο με κυρώσεις και πολέμους καταφέρνει να ισορροπεί την κατάσταση αντί να επενδύει στην χώρα της. 

Και γιατι φιλτατε τα λενε ""κινεζικα"" οτι εχει σχεση με china???

  • Confused 3
  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, koutport είπε

Και γιατι φιλτατε τα λενε ""κινεζικα"" οτι εχει σχεση με china???

Η απάντηση είναι μέσα στην ερώτηση σου. 

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, koutport είπε

Και γιατι φιλτατε τα λενε ""κινεζικα"" οτι εχει σχεση με china???

γιατι φτιάχνονται στην Κίνα;

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, koutport είπε

Και γιατι φιλτατε τα λενε ""κινεζικα"" οτι εχει σχεση με china???

Γιατί λένε Greek Καμάκι τους πέφτουλες στα Ελληνικά Beach Bars; 🤔

  • Like 2
  • Haha 9
Δημοσ.
4 minutes ago, Therempant said:

Η απάντηση είναι μέσα στην ερώτηση σου. 

Οι σημαντικοι τομεις ποιοι ειναι δλδ?

2 minutes ago, NT1G said:

γιατι φτιάχνονται στην Κίνα;

Τα τελευταια 15 χρονια οτι εχει σχεση με Κινα τα ονομαζουν ΄΄κινεζικα΄΄ δλδ χαμηλης ποιοτητας αν δεν καταλαβες...

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Ο κόσμος μπορεί να λέει αλλά τα πράγματα αλλάζουν και εξελίσσονται. Το 60' έλεγαν Ιαπωνικά και εννοούσαν αυτό που λέμε σήμερα Κινέζικα. 

  • Like 16
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, koutport είπε

 

Τα τελευταια Πριν 15 χρονια οτι ειχε σχεση με Κινα τα ονομαζαν ΄΄κινεζικα΄΄ δλδ χαμηλης ποιοτητας αν δεν καταλαβες...

Fixed

  • Like 6
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που δεν καλαβαινουν ορισμενοι ειναι αλλο ο σχεδιασμος και αλλο ο αντιγραφεας η κατασκευαστης προιοντων...

9 minutes ago, Bil79 said:

Fixed

NOT FIXED! ΤΟ ''ΚΙΝΕΖΙΚΑ΄΄ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Επεξ/σία από koutport
  • Confused 2
  • Haha 4
Δημοσ.

Οι δασμοι ξεπερνιόνται με την κατασκευη εργοστασιων συναρμολόγησης σε ευρωπαικα εδαφη.........

7 λεπτά πριν, koutport είπε

Αυτο που δεν καλαβαινουν ορισμενοι ειναι αλλο ο σχεδιασμος και αλλο ο αντιγραφεας η κατασκευαστης προιοντων...

Αυτο που δεν καταλαβαίνεις εσυ ειναι οτι πλεον ο αντιγραφεας ξεπερασε τον κατασκευαστη.

  • Like 23
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, filipprin said:

Οι δασμοι ξεπερνιόνται με την κατασκευη εργοστασιων συναρμολόγησης σε ευρωπαικα εδαφη.........

Αυτο που δεν καταλαβαίνεις εσυ ειναι οτι πλεον ο αντιγραφεας ξεπερασε τον κατασκευαστη.

Αστειευεσαι ετσι?? Εκτος εαν πιστευεις οτι λ.χ. επειδη τα iphone γραφουν made in chinα ειναι Κινεζικα... Μηπως να μου πεις ενα κινεζικο προιον που ξεπερασε τον σχεδιαστη- κατασκευαστη του?

Επεξ/σία από koutport
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, koutport είπε

Αστειευεσαι ετσι?? Εκτος εαν πιστευεις οτι λ.χ. επειδη τα iphone γραφουν made in chinα ειναι Κινεζικα...

Εντελώς ασχετο ομως.Φυσικα ειναι γνωστο οτι απλα συναρμολογούνται στην κινα και οσονούπω θα γινουν ινδικα γιατι πανε προς ινδια μαλλον.Το BYD ομως σχεδιαζεται παραγεται και πωλειται μονο απο την κινα

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...