Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα επισκευής για τα iPhone 14 Plus που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την προεπισκόπηση της πίσω κάμερας.

Το πρόγραμμα επισκευής που είναι σε ισχύ και για τη χώρα μας, στοχεύει σε συγκεκριμένα μοντέλα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 10 Απριλίου 2023 και 28 Απριλίου 2024, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι το ζήτημα επηρεάζει ένα πολύ μικρό ποσοστό των συσκευών που κυκλοφορούν στην αγορά.

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της τεχνολογικής εταιρείας, οι κάτοχοι των επηρεαζόμενων συσκευών μπορούν να ελέγξουν εάν το τηλέφωνό τους περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα, εισάγοντας τον σειριακό αριθμό της συσκευής τους στην ειδική ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό. 

Η διαδικασία επισκευής προσφέρεται εντελώς δωρεάν μέσω του επίσημου δικτύου εξυπηρέτησης της Apple ή των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η εταιρεία προβλέπει και την περίπτωση πελατών που έχουν ήδη πληρώσει για την επιδιόρθωση του συγκεκριμένου προβλήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα αίτησης επιστροφής χρημάτων.

CleanShot2024-11-02at08_14_14@2x.jpg.946856d61bf61bb4ba1891f492941037.jpg

Το πρόγραμμα καλύπτει τις επηρεαζόμενες συσκευές για διάστημα τριών ετών από την αρχική ημερομηνία αγοράς τους, προσφέροντας έτσι εκτεταμένη προστασία στους καταναλωτές. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Apple για την παροχή υψηλού επιπέδου υποστήριξης μετά την πώληση.

Η εταιρεία έχει ιστορικό παρόμοιων προγραμμάτων επισκευής, αντιμετωπίζοντας προληπτικά τεχνικά ζητήματα που εμφανίζονται σε διάφορα προϊόντα της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν προηγούμενες πρωτοβουλίες για την επιδιόρθωση προβλημάτων με τους δέκτες των iPhone 12 και iPhone 12 Pro, καθώς και ζητήματα ήχου στα AirPods Pro.

Όπως αναφέρει η Apple, η διαδικασία ελέγχου και επισκευής έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και προσιτή για τους χρήστες, ενώ παράλληλα   έχει φροντίσει να διασφαλίσει την επάρκεια ανταλλακτικών σε όλο το δίκτυο εξυπηρέτησής της.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Έχουμε φτάσει στο σημείο όπου το να κάνει μια εταιρία το αυτονόητο , δηλαδή αυτό που οφείλει στον πελάτη ,  θεωρείται αξιοσημείωτο.

  • Like 12
  • Thanks 2
Δημοσ.

Το ότι καλύπτει και συσκευές με το συγκεκριμένο πρόβλημα ακόμα και 3 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους δείχνει σοβαρό after sales. Είναι το σωστό και θα έπρεπε να το κάνουν όλοι.

  • Like 6
Δημοσ.

Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση κάθε φορά που διαβάζω για τέτοιου είδους θέματα, είναι μία πολύ συγκεκριμένη φράση που χρησιμοποιούν όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες και δεν είναι άλλη από το ""το ζήτημα επηρεάζει ένα πολύ μικρό ποσοστό των συσκευών που κυκλοφορούν στην αγορά''

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Ε βέβαια, αφού όταν αγοράζεις μια συσκευή είναι σαν να αγοράζεις τρεις! Ας δώσουν και ένα δωράκι 🤡

Τρεις ίδιας ποιότητας και υποστήριξης με το συγκεκριμένο κινητό; Ή τρεις σαφώς υποδεέστερες συσκευές, με έλλειψη στην υποστήριξη και χωρίς οικοσύστημα;

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Tlykog είπε

Τρεις ίδιας ποιότητας και υποστήριξης με το συγκεκριμένο κινητό; Ή τρεις σαφώς υποδεέστερες συσκευές, με έλλειψη στην υποστήριξη και χωρίς οικοσύστημα;

Με ένα μόνο χρόνο περιορισμένης εγγύησης συσκευής δεν το λες και ποιότητα υποστήριξης. Θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 3 χρόνια επίσημα εξ αρχής. Δεν μας κάνει χάρη, τα περισσότερα προβλήματα εμφανίζονται μετά τον πρώτο χρόνο και είναι εργοστασιακά!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Chocobo είπε

Έχουμε φτάσει στο σημείο όπου το να κάνει μια εταιρία το αυτονόητο , δηλαδή αυτό που οφείλει στον πελάτη ,  θεωρείται αξιοσημείωτο.

Θα προτιμούσες δηλαδή να συνεχίζει να φέρεται εγωιστικά και να μην βρίσκεις άκρη? έστω και έτσι...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Με ένα μόνο χρόνο περιορισμένης εγγύησης συσκευής δεν το λες και ποιότητα υποστήριξης. Θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 3 χρόνια επίσημα εξ αρχής. Δεν μας κάνει χάρη, τα περισσότερα προβλήματα εμφανίζονται μετά τον πρώτο χρόνο και είναι εργοστασιακά!

Όλες οι εταιρείες που εδρεύουν ΗΠΑ έχουν 1 έτος. Όταν εισέρχονται στην Ευρώπη το δεύτερο χρόνο πρέπει να τον παρέχει ο έμπορος ή ο εισαγωγέας. Το ότι κάνουν το κορόιδο μη σε ψαρώνει. Ακόμα και η Apple το αναφέρει επίσημα στο site της. 
https://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-warranty.html

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Θα προτιμούσες δηλαδή να συνεχίζει να φέρεται εγωιστικά και να μην βρίσκεις άκρη? έστω και έτσι...

Το θέμα είναι πως δεν έπρεπε καν να τίθεται ερώτημα για το τι θα προτιμούσα....Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο πως θα το κάνει και να μην αποτελεί είδηση.

Βέβαια όταν η μεγαλύτερη ή έστω μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες στον πλανήτη έχει μάθει το κοινό της με ''το κρατάτε λάθος'' αυτά συμβαίνουν..

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Η καλύτερη εποχή να πάρει κάποιος 14αρι να το έχει για τα επόμενα 4 χρονάκια!

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Το θέμα είναι πως δεν έπρεπε καν να τίθεται ερώτημα για το τι θα προτιμούσα....Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο πως θα το κάνει και να μην αποτελεί είδηση.

Βέβαια όταν η μεγαλύτερη ή έστω μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες στον πλανήτη έχει μάθει το κοινό της με ''το κρατάτε λάθος'' αυτά συμβαίνουν..

Θα μπορούσε να πει ότι εφόσον περάσει η εγγύηση δεν είναι υποχρεωμένη να καλύψει το ελαττωματικό εξάρτημα σε όσους δεν έχουν διεκδικήσει την αντικατάσταση. Νομικά θα ήταν σωστή.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Tlykog είπε

Θα μπορούσε να πει ότι εφόσον περάσει η εγγύηση δεν είναι υποχρεωμένη να καλύψει το ελαττωματικό εξάρτημα σε όσους δεν έχουν διεκδικήσει την αντικατάσταση. Νομικά θα ήταν σωστή.

Το πρόγραμμα καλύπτει τις επηρεαζόμενες συσκευές για διάστημα τριών ετών από την αρχική ημερομηνία αγοράς τους, προσφέροντας έτσι εκτεταμένη προστασία στους καταναλωτές.

Θεωρητικά λοιπόν η πλειοψηφία τον κατόχων έχει 1 χρόνο ακόμα.Αν κάποιος δεν είναι ιδιαίτερα ενημερωμένος μπορεί άνετα να χάσει το παράθυρο του ενός χρόνου που απομένει απο όταν το αγόρασε.

Πέραν αυτού όταν έχεις πουλήσει κάτι με κατασκευαστικό ελάττωμα το να καλύψεις το πρόβλημα μόνο μέσα στην εγγύηση είναι ανέκδοτο.Θα έπρεπε νομικά να φάει μεγάλο πρόστιμο....Βέβαια όταν μιλάμε για τέτοιες εταιρίες το ''νομικά'' απο μόνο του έχει καταντήσει ανέκδοτο. Ποινές χάδια , όλοι εξαγοράζονται , δικαστήρια 15 χρόνια μετά κλπ κλπ

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...