Προς το περιεχόμενο

Στρώσιμο αυτοκινήτου που παραλήφθηκε ελαττωματικό


andreaspat

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρέλαβα ένα αυτοκίνητο που ήταν ελαττωματικό από το εργοστάσιο. Κατά το στρώσιμο στη 2η μέρα στα χέρια μου (200χλμ. συνολικά), διαπίστωσα ένα ρετάρισμα ελαφρύ σε κάποιο εύρος στροφών, πιο συχνό όταν το σύστημα τροφοδοσίας ζεσταινόταν.

Παρέδωσα το αυτοκίνητο στο συνεργείο με 350χλμ και το παρέλαβα μετά από 3 βδομάδες με 550 χλμ (τόσες περίπου ήταν οι δοκιμές που του έκαναν). Το πρόβλημα ήταν στα μπεκ αλλά του άλλαξαν και αντλία υψηλής. Μη μου πειτε για αντικατάσταση αυτ/του κλπ., έχω απευθυνθεί σε δικηγόρο και δε γίνεται κατι αν θεωρηθεί ότι έχει επισκευαστεί.

Η ερώτησή μου είναι για το τι πρέπει να προσέξω τώρα που το αυτοκίνητο έχει υποστεί ήδη κάποια κακοποίηση στο στρώσιμο.

Ο μηχανικός της αντιπροσωπείας μου είπε ότι δεν έγινε κ τπτ γιατί δεν ήταν εκτεταμένη αυτή η δυσλειτουργία ούτε έκανε πολλά χλμ με αυτή.

Εγώ συνεχίζω το στρώσιμο κανονικά; Ή π.χ. το κρατάω λίγο πιο πολύ; Πρέπει να παρακολουθήσω κάτι (π.χ. τη στάθμη λαδιού) για να διαπιστώσω αν έχει γίνει κάποια ζημιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα δεν χρειάζονται κάποιο ιδιαίτερο στρώσιμο.
Αν δεν αναφέρει κάτι στο manual ή αν δεν σου έδωσαν συγκεκριμένες οδηγίες όταν το παρέλαβες δεν χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο εκτός μόνο από την απαραίτητη προσοχή που δίνεις όταν το βάζεις μπρος και ξεκινάς μέχρι να ζεσταθούν τα λάδια του,  π.χ. όχι τρελές επιταχύνσεις.

Το μόνο που σε ενδιαφέρει περισσότερο είναι μέχρι να πατήσουν καλά τα τακάκια δεν τσαρουχώνεις τα φρένα και δεν πιέζεις υπερβολικά τα λάστιχα στην αρχή.

Δεν έχει πάθει τίποτα ο κινητήρας για 200 χιλιόμετρα.
Αφού λειτουργεί σωστά, είσαι οκ.

Με γειά και ασφαλή χιλιόμετρα.

 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, dpolal είπε

Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα δεν χρειάζονται κάποιο ιδιαίτερο στρώσιμο.
Αν δεν αναφέρει κάτι στο manual ή αν δεν σου έδωσαν συγκεκριμένες οδηγίες όταν το παρέλαβες δεν χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο εκτός μόνο από την απαραίτητη προσοχή που δίνεις όταν το βάζεις μπρος και ξεκινάς μέχρι να ζεσταθούν τα λάδια του,  π.χ. όχι τρελές επιταχύνσεις.

Το μόνο που σε ενδιαφέρει περισσότερο είναι μέχρι να πατήσουν καλά τα τακάκια δεν τσαρουχώνεις τα φρένα και δεν πιέζεις υπερβολικά τα λάστιχα στην αρχή.

Δεν έχει πάθει τίποτα ο κινητήρας για 200 χιλιόμετρα.
Αφού λειτουργεί σωστά, είσαι οκ.

Με γειά και ασφαλή χιλιόμετρα.

 

Ευχαριστώ. Μου έφτιαξες τη μέρα 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, andreaspat είπε

Πρέπει να παρακολουθήσω κάτι (π.χ. τη στάθμη λαδιού) για να διαπιστώσω αν έχει γίνει κάποια ζημιά;

Ναι αυτο να το κανεις και αφου γνωριζεις οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν πρεπει να καιει λαδια και σου τσιμπαει να εχεις πατημα για να το κυνηγησεις..

Το ρονταρισμα για τα καινουργια αυτοκινητα σημαινει για τα πρωτα 2000χλμ νορμαλ οδηγηση και να μην ''δινεις'' φορτιο στο μοτερ.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω να δω στρώσιμο μοτέρ σε καινούργιο αμάξι τουλάχιστον μία 25ετια. Ότι λένε οι αντιπρόσωποι έχει να κάνει πιο πολύ με τακάκια λαστοοιχα και τοίχο θέματα που μπορεί να έχει ένα αμάξι που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ. Τα μοτέρ δεν ζητάνε στρώσιμο πια, έχουν ήδη γράψει χιλιόμετρα στα εργοστάσια.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παθαίνει κάτι για 200χλμ, ακόμα και αν του εριξαν λιγο σκίσιμο. Εγω θα συμβούλευα συνέχισε το στρώσιμο μέχρι τα 2000χλμ και κάνε μια αλλαγή λαδιών εκεί ακομα και αν δεν το προτείνει η αντιπροσωπία, κακό δεν θα κάνει σιγουρα, μονο καλό στην μακροζωία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ηταν ετσι θα ειχε ξεκαθαριστει απο πολλους εκτος αν ειναι κοινο μυστικο σε περιπτωση που ξεκιναει καταναλωση λαδιου να ριχνουν το βαρος στον κατοχο...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, andreaspat είπε

Πρέπει να παρακολουθήσω κάτι (π.χ. τη στάθμη λαδιού) για να διαπιστώσω αν έχει γίνει κάποια ζημιά;

Λάδια και νερα παρακολουθείς πάντα,ανεξάρτητα τι έχει γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και τα καινούργια θεωρητικά ροταρονται στον πάγκο καλό είναι η πρώτη αλλαγή να γίνει νωρίτερα για τυχόν γρέζια. Κατά τ αλλά είχες μια δυσλειτουργία στην τροφοδοσία το έφτιαξαν οπότε δεν έχεις να ανησυχείς για κάτι ειδικά σε τόσο καινούργιο αμάξι 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, primeragt είπε

Έχω να δω στρώσιμο μοτέρ σε καινούργιο αμάξι τουλάχιστον μία 25ετια. Ότι λένε οι αντιπρόσωποι έχει να κάνει πιο πολύ με τακάκια λαστοοιχα και τοίχο θέματα που μπορεί να έχει ένα αμάξι που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ. Τα μοτέρ δεν ζητάνε στρώσιμο πια, έχουν ήδη γράψει χιλιόμετρα στα εργοστάσια.

Tα VAG εχουν ειδικο κεφαλαιο που αναφερονται στο στρώσιμο. Και ναι απαιτειται.

3 ώρες πριν, andreaspat είπε

Εγώ συνεχίζω το στρώσιμο κανονικά; Ή π.χ. το κρατάω λίγο πιο πολύ; Πρέπει να παρακολουθήσω κάτι (π.χ. τη στάθμη λαδιού) για να διαπιστώσω αν έχει γίνει κάποια ζημιά;

Γενικά πλεον ερχονται "ετοιμα", δες ομως και το Manual σου. Απο εκει και περα δε θεωρω οτι πρεπει να ανησυχεις. Αν ηταν ετσι θα τρελαινοσουν αν εβλεπες πως τους συμπεριφορονται στα πρώτα 10 χλμ πριν στο φερουν...

τι αμαξι;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, paylidis είπε

. Αν ηταν ετσι θα τρελαινοσουν αν εβλεπες πως τους συμπεριφορονται στα πρώτα 10 χλμ πριν στο φερουν...

τι αμαξι;

Και που να μάθει ότι το αμάξι αρχίζει να γράφει χλμ όταν  ενεργοποιήσουν το σύστημα πριν την παράδοση στον πελάτη..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, primeragt είπε

Έχω να δω στρώσιμο μοτέρ σε καινούργιο αμάξι τουλάχιστον μία 25ετια. Ότι λένε οι αντιπρόσωποι έχει να κάνει πιο πολύ με τακάκια λαστοοιχα και τοίχο θέματα που μπορεί να έχει ένα αμάξι που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ. Τα μοτέρ δεν ζητάνε στρώσιμο πια, έχουν ήδη γράψει χιλιόμετρα στα εργοστάσια.

στο panda 2020 , το manual ανέφερε κανονικά στρώσιμο

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Και που να μάθει ότι το αμάξι αρχίζει να γράφει χλμ όταν  ενεργοποιήσουν το σύστημα πριν την παράδοση στον πελάτη..

Πριν την παραδοση ουτως η αλλως ειναι λοκαρισμενο και σε αφηνει να πας μεχρι 20-30km/h, μονο για λογους μεταφορας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Πριν την παραδοση ουτως η αλλως ειναι λοκαρισμενο και σε αφηνει να πας μεχρι 20-30km/h, μονο για λογους μεταφορας. 

με πρωτη κ κοφτες τα πανε στο κερατσινι για PDI 😅

οποιος το δει και "ποναει" θα σοκαριστει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...