Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα συνφορουμιτες!
 

Θελω να παρω ενα μηχανακι (μεχρι 125cc λογω διπλωματος) και κοιταω κυριως για Vespa. Οι αποστασεις που κανω ειναι κοντινες μεσα στην Αθηνα.

Το ερωτημα ειναι τι ειναι καλυτερο να παω σε Vespa Primavera 125 η GTS 125? Οι τιμες με την προσφορα παιζουν σε 4250 και 4800 αντιστοιχα. Ενω η GTS φαινεται πιο ολοκληρωμενη με δισκοφρενα μπρος πισω κτλ σε ογκο/πλατος ειναι τεραστια κ δεν ξερω αν βολευει για την χρηση που θέλω. Το ιδιο μου ειπε και ο πωλητης οτι GTS αξιζει μονο σε 300αρα.

Εχετε καμια αποψη?

Δημοσ.

Σαν γνήσιος βεσπάς (τις παλιές, με ταχύτητες) και εγώ θα σου έλεγα να πας στην Primavera ή στην Sprint (ως κάτι διαφορετικό από τις κλασικές γραμμές) εφόσον θα κυκλοφορείς κυρίως στην πόλη. Για GTS, κοιτάς μόνο σε 300 (πλέον 310) γιατί το σκάφος είναι βαρύ για 125 κυβικά. Το μοτεράκι στις μικρές, αν και αερόψυκτο, είναι αξιόλογο και σβέλτο. Με υποχωρήσεις, βγαίνεις και εκτός. Έχουμε κοπέλα που έρχεται με Primavera από Τουρκία στις Πανελλήνιες συναντήσεις μας και δεν μασάει...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
53 minutes ago, SaFiS said:

Σαν γνήσιος βεσπάς (τις παλιές, με ταχύτητες) και εγώ θα σου έλεγα να πας στην Primavera ή στην Sprint (ως κάτι διαφορετικό από τις κλασικές γραμμές) εφόσον θα κυκλοφορείς κυρίως στην πόλη. Για GTS, κοιτάς μόνο σε 300 (πλέον 310) γιατί το σκάφος είναι βαρύ για 125 κυβικά. Το μοτεράκι στις μικρές, αν και αερόψυκτο, είναι αξιόλογο και σβέλτο. Με υποχωρήσεις, βγαίνεις και εκτός. Έχουμε κοπέλα που έρχεται με Primavera από Τουρκία στις Πανελλήνιες συναντήσεις μας και δεν μασάει...

Σε ευχαριστω! Ισχυει ειναι πιο βαρυ αλλα και περισσοτερα αλογα. Δεν ξερω αν αξιζει η μικρη διαφορα τιμης (450 ευρω) για να παω σε GTS αντι για Primavera. Μου φαινεται πιο "premium" με δισκοφρενα/abs μπρος πισω και αλλα.

Βεβαια απο κοντα που την ειδα με προβληματισε αν θα βολεψει το μεγεθος και βαρος δεδομενου οτι ειμαι νεος οδηγος και θα οδηγω αποκλειστικα στην πολη

Δημοσ.

Η GTS είναι ναι μεν σβέλτη, αλλά όχι όσο τα μικρά μοντέλα, αφού είναι αρκετά "χοντρούλα". Θέλει να την συνηθίσεις μέσα σε κίνηση και απαιτεί λίγο παραπάνω προσοχή σε καμμιά σφήνα. Στα plus βέβαια παίρνεις τα 2 δισκόφρενα / δικάναλο ABS, αναβαθμισμένο μπρος πιρούνι, ASR, Keyless Entry, υδρόψυκτο μοτέρ, Start & Stop, μεγαλύτερο χώρο από κάτω, πιο άνετη σέλα για δυο άτομα και γενικά ένα πιο Premium σύνολο. Το μοτέρ ναι μεν είναι πιο δυνατό από το αερόψυκτο αλλά σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά την άσφαλτο. Εδώ ακόμη και το 300άρι για πολλούς από εμάς είναι λίγο και ήδη έφαγε πάλι κράξιμο η Piaggio μιας και το 310 που βγήκε τώρα είναι μόνο κατά 1,5 ίππο πιο δυνατό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, SaFiS said:

Η GTS είναι ναι μεν σβέλτη, αλλά όχι όσο τα μικρά μοντέλα, αφού είναι αρκετά "χοντρούλα". Θέλει να την συνηθίσεις μέσα σε κίνηση και απαιτεί λίγο παραπάνω προσοχή σε καμμιά σφήνα. Στα plus βέβαια παίρνεις τα 2 δισκόφρενα / δικάναλο ABS, αναβαθμισμένο μπρος πιρούνι, ASR, Keyless Entry, υδρόψυκτο μοτέρ, Start & Stop, μεγαλύτερο χώρο από κάτω, πιο άνετη σέλα για δυο άτομα και γενικά ένα πιο Premium σύνολο. Το μοτέρ ναι μεν είναι πιο δυνατό από το αερόψυκτο αλλά σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά την άσφαλτο. Εδώ ακόμη και το 300άρι για πολλούς από εμάς είναι λίγο και ήδη έφαγε πάλι κράξιμο η Piaggio μιας και το 310 που βγήκε τώρα είναι μόνο κατά 1,5 ίππο πιο δυνατό...

Πολυ βοηθητικος, ευχαριστω! Αρα τι επιλεγουμε φυστικη Primavera ή μπεζ GTS? :)

Καλα η χρηση που προοριζεται ειναι αστεια δεν παω πχ Κηφισσιας Κηφισσο κτλ γυμναστηριο δουλεια μαξ 20 χιλιομετρα την ημερα για τα αλλα αμαξι αποκλειστικα.

Η λογικη λεει οτι η Primavera θα βολεψει αλλα το ματι παει στην GTS λογω μικρης διαφορας στην τιμη με την προσφορα που παιζει

Ο ανθρωπος στην αντιπροσωπεια μου λεει gts 125 δεν εχει νοημα (βεβαια δεν ειχε καμια διαθεσιμη στο μαγαζι ενω primavera ειχε πολλες και μπορει να ηθελε να τις σπρωξει)

Επεξ/σία από touristas1985
Δημοσ.

Σε βλέπω ήδη για GTS, χαχαχα. Όπως φαντάζομαι κατάλαβες, οι 125άρες δεν φεύγουν εύκολα και γι'αυτό δεν υπάρχει και στοκ για δοκιμή. Σε ποιον αντιπρόσωπο πήγες??

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στον αρμακολα στην Αμφιθεας.Γενικα 125 GTS μονο με παραγγελια παιζει δεν εχουν διαθεσιμες (μαλλον γι αυτο και η προσφορα).

Με φοβιζει ειναι η αληθεια η GTS λογω μεγεθους αν θα βολεψει και αν θα την κουμανταρω για νεο οδηγο (τωρα εχω προσωρινα να φανταστεις ενα honda vision) αλλιως ναι θα την προτιμουσα εμφανισιακα σιγουρα. 

 

Απο την αλλη παιζει ομως διακοφρενο, abs, traction control που δεν εχει η Primavera…δεν ξερω ποσο αξια δινουν στην καθημερινη χρηση/ασφαλεια

Επεξ/σία από touristas1985
Δημοσ.

Και τα δύο είναι καλά! Πάρε πρώτα καλό εξοπλισμό (κράνος-μπουφάν-μπότες-γάντια) και μετά διάλεξε αυτό που ¨σε φτιάχνει¨ περισσότερο!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τελικα επαιξε Vespa Primavera φυστικι :) Η GTS ηταν προσφορα μονο για το μοντελο EURO 5 (και οχι EURO 5+) που δεν ηταν διαθεσιμο σχεδον πουθενα. Επισης οι περισσοτεροι μου ειπαν οτι δεν αξιζει σκαρι GTS με 125 κινητηρα.

Περιμενω παραλαβη απο μερα σε μερα για να δουμε. Το βασικο ερωτημα ειναι αν θα χωραει το full face κρανος που πηρα. Ενω λενε οτι η Primavera χωραει ενα full face, διαβαζω οτι δεν ισχυει και τα περισσοτερα δεν τα χωραει.

Τι αποψη εχετε για τα κρανη; Υποχρεωτικα Full Face ή στην Vespa μπορω να παιξω σε JET?

 

Δημοσ.

το πρωτο σου κρανος θα ειναι full face. ενα φθηνο τζετ οταν ερθει ξανα καλοκαιρι το βλεπεις. τωρα παρε ενα full γιατι το δεκεμβρη θα το μετανιωσεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ετσι και αλλιως πηγα και οτι δοκιμασα τιποτα δεν χωραει απο κατω σε full face 😁

Και εγω νεος οδηγος το φοβαμαι για jet, αποφασισα οτι καλυτερα να το κουβαλαω

Α ρε vespa φτιαξε και εσυ να χωραει ενα κρανος

Δημοσ.

Βέσπα 125 . Δυστυχία σκετη. Έχω οδηγήσει την 300ρα. Μάπα  ούτε φρένα ούτε απόλαυση.

Βέσπα μόνο με ταχύτητες στο χέρι.  Τώρα αυτές οι καινούριες εινσι ένα μπεβερλυ 300 η ένα μεντλει 125. Για εμένα πάρε ένα πιαζτσιο  αφου σε βλεπω θες στυλ πιο φτηνά και τα ίδια είναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ε οπως και να το κανεις δεν παιρνεις Vespa για το value for money...ουτε για την ταχυτητα κτλ!

Προφανως θα ηταν καλυτερο ενα Medley...αλλα το ματι θελει να βλεπει Vespa και γι αυτη την τσιμπησα! Medley βλεπεις 10 σε καθε γωνια και σε καθε vτελιβερα (δεν το λεω υποτιμητικα προφανως το επιλεγουν γιατι αντικειμενικα ειναι καλυτερο)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή και γω το ψήνω για vespa κυρίως καμία et4 ή lx 125 αλλά είναι δυσεύρετα, έπεσε το μάτι μου στην lambretta v125 special και είναι πανέμορφη το θέμα είναι πως δεν βρίσκω πολλές πληροφορίες και πιστεύω ότι σίγουρα θα έχω θέμα με ανταλλακτικά.

Επεξ/σία από NobodyRankXV
Δημοσ.
22 ώρες πριν, touristas1985 είπε

Ε οπως και να το κανεις δεν παιρνεις Vespa για το value for money...ουτε για την ταχυτητα κτλ!

Προφανως θα ηταν καλυτερο ενα Medley...αλλα το ματι θελει να βλεπει Vespa και γι αυτη την τσιμπησα! Medley βλεπεις 10 σε καθε γωνια και σε καθε vτελιβερα (δεν το λεω υποτιμητικα προφανως το επιλεγουν γιατι αντικειμενικα ειναι καλυτερο)

Φίλε μου. 5 χρόνια 12 μηχανές έχω αλλάξει. Τα 3 ήταν σκουτερ τα άλλα 8 μηχανές.  Μέχρι κσι 1100 πήρα. Τώρα είμαι με ένα χορνετ 750 2024 κσι ένα sv 2024( ρετρό 90 στυλ). Βέσπα ούτε να την βλέπω.μονο χειροκίνητη θα είχε αξία 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...