Προς το περιεχόμενο

Η μηχανή αναζήτησης της OpenAI είναι τώρα διαθέσιμη στο ChatGPT, αρχικά για συνδρομητές


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η OpenAI ανακοίνωσε σήμερα μια σημαντική αναβάθμιση στο ChatGPT, ενσωματώνοντας δυνατότητες αναζήτησης στο διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο για τους συνδρομητές της υπηρεσίας Plus.

Η νέα λειτουργικότητα θα διατεθεί σταδιακά και στους δωρεάν χρήστες, καθώς και σε επιχειρήσεις και εκπαιδευτικά ιδρύματα τις επόμενες εβδομάδες.

Η εταιρεία επέλεξε να ενσωματώσει τη λειτουργία αναζήτησης απευθείας στη διεπαφή του ChatGPT, αντί να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό προϊόν όπως ήταν το αρχικό σχέδιο. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί να αποφασίζει αυτόματα πότε χρειάζεται να ανατρέξει σε διαδικτυακές πηγές, ενώ παράλληλα προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν χειροκίνητα την αναζήτηση όταν το επιθυμούν.

CleanShot2024-10-31at19_36.12@2x.jpg.f10ce5329313574716e71974ef78be23.jpg

Σύμφωνα με τον Adam Fry, επικεφαλής της ομάδας αναζήτησης του ChatGPT, η νέα λειτουργία προσφέρει εντυπωσιακές δυνατότητες. Κατά τη διάρκεια επίδειξης, το σύστημα παρουσίασε διαδραστικά γραφήματα μετοχών, πληροφορίες για επερχόμενες οικονομικές ανακοινώσεις και ειδησεογραφικά άρθρα με κλικάρισιμους συνδέσμους προς τις αρχικές πηγές. Επιπλέον, διαθέτει μια πλευρική μπάρα πηγών που επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν σε σχετικούς ιστότοπους.

Η νέα λειτουργικότητα θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες του ChatGPT, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για iOS, Android, macOS και Windows. Η τεχνολογία αναζήτησης βασίζεται σε συνδυασμό τεχνολογιών, με σημαντική συνεισφορά από τη μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του ChatGPT έναντι παραδοσιακών μηχανών αναζήτησης είναι η απουσία διαφημίσεων και προωθούμενου περιεχομένου. Ο Fry επιβεβαίωσε ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την εισαγωγή διαφημίσεων στο ChatGPT. Ωστόσο, το κόστος λειτουργίας της τεχνητής νοημοσύνης στην αναζήτηση είναι υψηλότερο από την παραδοσιακή αναζήτηση, γεγονός που οδηγεί σε περιορισμούς στη χρήση για τους δωρεάν χρήστες.

image.png.aa6521d9675b6769a17c690abc9bc9bd.png

Παράδειγμα ερωτήματος με την πλευρική γραμμή πηγών

Η OpenAI έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση του περιεχομένου και τη συνεργασία με εκδότες. Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες με σημαντικούς εκδοτικούς οίκους όπως οι Hearst, Condé Nast, Axel Springer και News Corp. Οι εκδότες έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν πώς εμφανίζεται το περιεχόμενό τους στο ChatGPT, ενώ μπορούν επίσης να επιλέξουν να εξαιρεθούν από το σύστημα συλλογής δεδομένων της πλατφόρμας.

Όσον αφορά την ακρίβεια των πληροφοριών, η OpenAI υποστηρίζει ότι η πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο θα βελτιώσει σημαντικά την αξιοπιστία του συστήματος. Η εταιρεία δεσμεύεται για διαφάνεια σε περιπτώσεις σφαλμάτων και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή έγκυρων πληροφοριών, ειδικά σε κρίσιμα θέματα όπως οι εκλογές.

Η εταιρεία διευκρίνισε επίσης ότι παρά την ενσωμάτωση της λειτουργίας αναζήτησης, θα συνεχίσει να ανανεώνει τα δεδομένα εκπαίδευσης των μοντέλων της, διατηρώντας όμως διακριτό το όριο μεταξύ της εκπαίδευσης των μοντέλων και της λειτουργίας αναζήτησης σε πραγματικό χρόνο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αναζητήσεις που έκανα χθες, μου εμφάνιζε αποτελέσματα από πηγές που θέλαν συνδρομή για να διαβαστεί το περιεχόμενο τους.

Πολύ καλό για πρώτη προσπάθεια, ίσως θα έπρεπε σε συνεργασία Microsoft να βγει σαν μηχανή αναζήτησης και όχι ενσωματωμένο στο ChatGPT για να έχει μια ευκαιρία έναντι της Google.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...