Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις μεταχειρισμένου premium SUV μέχρι 30Κ


Noobios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στους συμφορουμιτες.

Μετά από κάποια χρόνια επιστρέφω στο auto moto forum 😀

Η περίπτωση τώρα είναι ότι ψάχνω κατά προτίμηση premium suv (ή και sedan δεν ξέρω) με τα παρακάτω χαρακτηριστικά. 

- Χρονολογία: από 2019 και μετα

- Χλμ έως 60-70Κ βαριά

- Κινητήρας αυστηρά βενζίνη

- Budget μέχρι 30Κ

- Αυστηρά αυτόματο κιβώτιο. Είναι και ο λόγος που αλλάζω αμάξι. 
 

Υποψήφιες νύφες:

1. Volvo XC40 T3

2. BMW X1 (Προφανώς όχι την τελευταία)

3. VW Tiguan  

4. Jeep Compass (2022 και μετά για να έχει το καινούριο εσωτερικό. Το παλιό είναι σαν fiat 500 ούτε να το βλέπω.)

5. Audi Q3 (πανάσχημο δεν ξέρω αν θα ασχοληθώ)

6. Mercedes GLB 180 ή 200

7. Μπαλαντέρ δεν ξέρω κάνα E-Pace Jaguar πιο παλιό από 2019; Κάνα Α4 sedan;

Γνώμες για τις παραπάνω νυφες; Reliability issues; Προσωπικές εμπειριες; Πρόταση για κάτι άλλο;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει στην οικογένεια ένα Tiguan του 2018 το οποίο δεν έχει βγάλει θέματα (εκτός από εγκέφαλο τιμονιού εντός εγγύησης). Αξιοπρεπές με τα 150 άλογα, τίμιο το κιβώτιο, άνετο στον δρόμο, σχετικά υψηλή κατανάλωση αλλά είναι το 4Χ4. Premium δεν θα το έλεγα ακριβώς αλλά πλησιάζει.

Το Χ1 έχει κακό κινητήρα. Έχω το 118 που φοράει τον ίδιο τρικύλινδρο με τα 140 και δεν είναι και πολύ ζωηρός. Σε μεγαλύτερο σκάφος θα είναι ακόμα χειρότερα.

Το Volvo το έχω νοικιάσει για μερικές μέρες και είναι αρκετά καλό, άνετο, έχει καλούς χώρους, το νιώθεις premium. Μειονέκτημα για μένα ο παρωχημένος σχεδιασμός του εσωτερικού και τα μικρά παράθυρα πίσω που αν έχεις παιδί δε θα βλέπει έξω μέχρι να γίνει 12.

GLB κοιτάς μόνο το 200 γιατί το 180 είναι λίγο τάφος από επιδόσεις. Όχι πως το 200 βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά είναι κάπως πιο σβέλτο. Σαφώς το πιο premium απ'όλα, αξιόπιστος κινητήρας, το μεγαλύτερο και πιο άνετο απ'όλα αλλά και το πιο ακριβό φυσικά.

Για Jeep και Audi δεν έχω άποψη, δεν τα έχω οδηγήσει. Ούτε το E-Pace έχω οδηγήσει αλλά γενικά η Jaguar κουβαλάει τις παθογένειες της Land Rover. Ψάχνοντας για το I-Pace που στη Γερμανία τα βρίσκεις με 25 χιλιάδες ενώ έχουν αρχική 100, είδα με μια βόλτα στα forum πως τα προβλήματα ειδικά στα ηλεκτρολογικά είναι συνεχή και ακριβά.

Long story short, πάρε ένα GLB 200 που έχει και πιο εύκολη μεταπώληση ή το XC40 αν βρεις καμιά καλή ευκαιρία κάτω από 25Κ.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Αν βρεις μια καλη εκδοση  με real km 

2. Μαλλον πας γ 1-2 γενιες πισω.προσωπικα οι bmw ειναι καλες οσο ειναι σε εγγυηση 2 4 5 ετη 

3. Απ εξω ωραιο..μεσα ξεχαστηκαν σε κατι polo 9n ,δηλ μερικες γενιες πισω κ δεν υπηρχε ουτε μια  εκδοση με δερμα ..το τωρινο ειναι upgrade

4.Ωραιο..φιατ κινητηρα

7. Jaguar, land rover ,range οσα δις κ να ξοδεψαν δεν εχουν  αξιοπιστια σε κινητηρα- σαζμαν- ηλεκτρολογικα (δοκιμασαν με ford ,fiat )

Τοναλε στελβιο τζουλια mazerati= φιατ 

Φορμεντορ μικρο ή στενο,φτηνιαρικο 

Mazda Cx  αν δεν κανω σοβαρο λαθος παραμενει το μονο japan

Δες κ κανα rav4 ,χτρειλ κασκαι

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν ωραία τα Alfa Romeo αλλά βγαίνουμε εκτός budget. Ξεχασα να πω ότι είμαι και γομάρι οπότε το θέλω να έχει λίγο άπλα μην είναι b-suv οπότε η Tonale σίγουρα δεν καλύπτει.

Το πρόβλημα με τα xc40 είναι ότι παίζει full leasing με ότι συνεπάγεται αυτό. Το X1 τώρα που βγήκε το καινούριο, βρίσκεις το τελευταίο facelift 2020-22 στο budget μου. Το σκέφτομαι αλλά με το σκεπτικό ότι με το που το πάρω να πάει για πρόγραμμα να πάει 170-175hp να μπορώ να προσπεράσω. 

Φορμεντορ είναι σαν λεγκο ρε γμτ είναι πολύ καγκουρικο δεν ξέρω έτσι μου φαίνεται. 

Το jeep compass το βρίσκω στο budget αλλά ακούω για θέματα με ηλεκτρολογικά κτλ. Κοιτούσα και για κάνα Α4 του 2020+ αλλά όλα βγαίνουν με τον δίλιτρο βενζίνης 150hp και νιώθω λίγο μακακας να πληρώνω φόρο πολυτελείας λες και πήρα cayenne. 

edit: Ξεχασα για glb. Εκεί θα πάμε για να φάμε όλο το budget και έχω τα δύο εξής θέματα. Είναι άσχημο ρε γμτ σα νεκροφόρα ειδικά μαύρο. Και δεύτερο με τριγκαρει λίγο που στην Ελλάδα όλα έχουν έρθει με τις δύο 7’’ οθόνες που είναι τραγικές. Κοιτούσα για retrofit αν μπορεισ Να βάλεις τις 10’’ αλλά δεν έβγαλα πολύ άκρη. 

Επεξ/σία από Noobios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Noobios είπε

5. Audi Q3 (πανάσχημο δεν ξέρω αν θα ασχοληθώ)

Ποιο Q3? Το sportback είναι ωραίο

hq720.jpg.12b56ddb7069b05ee1da86a15c84712c.jpg

22 ώρες πριν, Noobios είπε

6. Mercedes GLB 180 ή 200

Θα δυσκολευτείς να βρεις κάτι μέσα στο μπάτζετ που έθεσες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτά τα λεφτά συμφέρει από Γερμανία, κάνεις και το ταξιδάκι σου, πληρώνεις το τελωνείο σου και μπορεί να έχεις και ρέστα..

inbound1616122051662210181.jpg

inbound4844268286185175670.jpg

 

Επεξ/σία από andreas-d
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Nabuko said:

Ποιο Q3? Το sportback είναι ωραίο

hq720.jpg.12b56ddb7069b05ee1da86a15c84712c.jpg

Θα δυσκολευτείς να βρεις κάτι μέσα στο μπάτζετ που έθεσες

30-32K glb με κάτω από 70.000χλμ. 

Πολύ όμορφο το sportback αλλά είμαι 1,95 🙂. Επίσης χωρίς να το έχω κοιτάξει πιστεύω θα είναι εκτός μπατζετ. 

Σωστό για την Γερμανία αλλά δεν έχω εμπειρία να κάνω τέτοια δουλειά και δεύτερον δυσκολεύει κάθετα η μεταπώληση αν ποτέ χρειαστεί. Βλέπουν εισαγωγή και κόβουν πέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 01/11/2024 at 00:23, Noobios said:

30-32K glb με κάτω από 70.000χλμ. 

Πολύ όμορφο το sportback αλλά είμαι 1,95 🙂. Επίσης χωρίς να το έχω κοιτάξει πιστεύω θα είναι εκτός μπατζετ. 

Σωστό για την Γερμανία αλλά δεν έχω εμπειρία να κάνω τέτοια δουλειά και δεύτερον δυσκολεύει κάθετα η μεταπώληση αν ποτέ χρειαστεί. Βλέπουν εισαγωγή και κόβουν πέρα. 

Ποιος κόβει πέρα; Τα εισαγωγής από ιδιώτη από Γερμανία, περισσότερο να τα εμπιστεύεσαι από τα ελληνικά μαντρά. Πρώτη φορά το ακούω σαν άποψη. Απλά φρόντισε να το πάρεις από αντιπροσωπεία και μόνο. Έχω πουλήσει 3 εκ Γερμανίας ορμώμενα τα τελευταία 4 χρόνια, ποτέ κανενός δεν του κακοφάνηκε. Και δεν μιλάω για αμάξια 10κ, αλλά από 45κ και πάνω όλα. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, achilles_g_ said:

DS7 ε; Δεν τα ειχα στο ρανταρ μου καθολου. Νομιζα ηταν ακομα citroen αλλα διαβαζω οτι εχουν παρει τον δρομο τους σαν αυτονομη μαρκα. Ενδιαφερον. Απο reliability δεν εχω ιδεα PSA βλεπω.

 

19 hours ago, Papakaliati said:

Ποιος κόβει πέρα; Τα εισαγωγής από ιδιώτη από Γερμανία, περισσότερο να τα εμπιστεύεσαι από τα ελληνικά μαντρά. Πρώτη φορά το ακούω σαν άποψη. Απλά φρόντισε να το πάρεις από αντιπροσωπεία και μόνο. Έχω πουλήσει 3 εκ Γερμανίας ορμώμενα τα τελευταία 4 χρόνια, ποτέ κανενός δεν του κακοφάνηκε. Και δεν μιλάω για αμάξια 10κ, αλλά από 45κ και πάνω όλα. 

Νομιζω ρε συ οτι εχεις δικιο. Αλλα θεωρω οτι ατομα που ψαχνουν τοσο ακριβα αμαξια σωζουν αρκετα περισσοτερα χρηματα με κατι εισαγωγης. Τωρα σε entry level μοντελα τυπου X1 και Q3 δεν ειναι τοσο μεγαλο το οικονομικο οφελος που να αντισταθμιζει το αισθημα ρισκου που δινει ενα αμαξι εισαγωγης. Νομιζω απλα οτι ειναι το αγοραστικο κοινο διαφορετικο. Ειναι πιο ψαγμενοι αυτοι που θελουν να αγοραζουν αμαξι 45 και 50 και 60Κ και δεν τους φοβιζει. Δεν ξερω ετσι το βλεπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι να μπει Γερμανία στη συζήτηση μπαίνει στην κουβέντα και το Lynk &Co που πρόσφατα παρουσιάστηκε Ελλάδα. Καινούριο κάνει 50Κ, Γερμανία βρίσκεις 2 ετών με 30 ως 45Κ χλμ στη μισή τιμή, 24-25Κ €. Το αυτοκίνητο είναι ένα rebranded Volvo XC40 PHEV. 

Λόγω του ότι είναι PHEV θα έχει φθηνό τελωνείο. Το έχουν πάρει χαμπάρι οι Έλληνες μαντράδες και παρόλο που το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε Ελλάδα πριν 1-2 μήνες υπάρχουν ήδη καμιά δεκαριά μεταχειρισμένα στο car.gr, ξεκινούν στα 30 χιλιάρικα βέβαια και με περισσότερα χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Noobios είπε

DS7 ε; Δεν τα ειχα στο ρανταρ μου καθολου. Νομιζα ηταν ακομα citroen αλλα διαβαζω οτι εχουν παρει τον δρομο τους σαν αυτονομη μαρκα. Ενδιαφερον. Απο reliability δεν εχω ιδεα PSA βλεπω.

Θα σου έβαζα και το skoda kodiaq αλλα ήθελες κάτι πιο... αλλά αξίζει να το δεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...