nchatz Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Σημαντικές αναδιαρθρώσεις ανακοίνωσε η Sony στον τομέα ανάπτυξης παιχνιδιών της, καθώς προχωρά στο κλείσιμο δύο στούντιο, κάτι που αντιστοιχεί σε περίπου 210 θέσεις εργασίας. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά την αποτυχημένη κυκλοφορία του παιχνιδιού Concord και την επακόλουθη διακοπή λειτουργίας του μόλις δύο εβδομάδες μετά το λανσάρισμά του. Ο Hermen Hulst, διευθύνων σύμβουλος των PlayStation Studio, ανακοίνωσε σε μήνυμά του προς το προσωπικό το κλείσιμο τόσο των Firewalk Studios, που ανέπτυξε το Concord, όσο και της Neon Koi, ενός στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών για smartphones. "Αφιερώσαμε σημαντικό χρόνο τους τελευταίους μήνες διερευνώντας όλες τις επιλογές μας", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Hulst. "Μετά από πολλή σκέψη, καταλήξαμε ότι η καλύτερη πορεία προς τα εμπρός είναι να τερματίσουμε μόνιμα το παιχνίδι και να κλείσουμε το στούντιο. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα του Firewalk για την τεχνική τους αρτιότητα, το δημιουργικό τους πνεύμα και την αφοσίωσή τους." Το Concord, που κυκλοφόρησε στις 23 Αυγούστου τόσο για το PlayStation 5 όσο και για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, αντιμετώπισε σοβαρές δυσκολίες από την πρώτη στιγμή. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι πωλήσεις του παιχνιδιού δεν ξεπέρασαν τις 25.000 μονάδες, ενώ στην πλατφόρμα Steam κατέγραψε μέγιστο αριθμό μόλις 697 ταυτόχρονων παικτών - επίδοση χαμηλότερη ακόμη και από το The Lord of the Rings: Gollum κατά την έναρξή του. Σύμφωνα με τον Hulst, το Concord δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους που είχε θέσει η Sony. "Θα αξιοποιήσουμε τα διδάγματα από το Concord και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις δυνατότητές μας στις υπηρεσίες live service για να επιτύχουμε μελλοντική ανάπτυξη σε αυτόν τον τομέα", δήλωσε. Παράλληλα με το κλείσιμο των Firewalk Studios, η Sony ανακοίνωσε και τον τερματισμό λειτουργίας της Neon Koi, ενός στούντιο που είχε εξαγοράσει το 2022 όταν ήταν γνωστό ως Savage Game Studios. Το γερμανο-φινλανδικό στούντιο εργαζόταν σε ένα μη ανακοινωμένο παιχνίδι δράσης AAΑ για κινητές συσκευές με λειτουργίες live service. "Παρότι η κινητή τηλεφωνία παραμένει τομέας προτεραιότητας για ανάπτυξη", σημείωσε ο Hulst, "με τη νέα προσέγγιση, η Neon Koi θα κλείσει και η ανάπτυξη του παιχνιδιού δράσης δεν θα συνεχιστεί. Και οι δύο αποφάσεις λήφθηκαν μετά από σοβαρή σκέψη και τελικά, πιστεύουμε ότι είναι οι σωστές για την ενίσχυση του οργανισμού." Η εταιρεία εξετάζει τη δυνατότητα μετακίνησης ορισμένων προγραμματιστών που επηρεάζονται από το κλείσιμο σε άλλα στούντιο της Sony, ωστόσο οι υπόλοιποι θα προστεθούν στις χιλιάδες εργαζομένων του κλάδου των βιντεοπαιχνιδιών που έχουν χάσει τις θέσεις τους τα τελευταία δύο χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Sony διατηρεί σημαντική παρουσία στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών με πολλά άλλα επιτυχημένα στούντιο ανάπτυξης παγκοσμίως. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pseira Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 1 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Huruduru Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Καλά πήγε και αυτό. Αναφορά σε κείμενο Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι πωλήσεις του παιχνιδιού δεν ξεπέρασαν τις 25.000 μονάδες, ενώ στην πλατφόρμα Steam κατέγραψε μέγιστο αριθμό μόλις 697 ταυτόχρονων παικτών - επίδοση χαμηλότερη ακόμη και από το The Lord of the Rings: Gollum κατά την έναρξή του. 1 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tortugas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Αν το έπαιζε κάποιος 20€ στοίχημα, τώρα θα είχε 20,01€ 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Σπίθας Στο Σκοτάδι Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Αυτός με το κόκκινο κεφάλι είναι αδελφός του THANOS? 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kgkaudi Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Περίμενε κανείς κάτι άλλο; Οι τύποι έχασαν 400 εκ. Και πολύ το σκέφτηκαν αν θα τους κρατησουν ή όχι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexwolf Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Οι μεγαλυτερες μιζες του αιωνα για αυτο το project, ποιος ξέρει πόσα λεφτά δώθηκαν κάτω από το τραπέζι για να εγκριθεί αυτή η αποτυχία, που από την πρώτη στιγμή δεν είχε μέλλον, και το ήξεραν όλοι. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexaras1991 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Αναμενόμενο όταν πας να το πουλήσεις με 40€ χωρίς να προσφέρεις τίποτα το καινούργιο ενώ η αγορά είναι ήδη γεμάτη με δωρεάν hero shooters όπως το Overwatch 2, Paladins, Valorant κτλ. Αν το έβγαζαν χρόνια πριν που ήταν πολύ trendy τα hero shooters κάτι θα γινόταν. Τώρα είναι πολύ αργά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bushidocougar Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Ευκαιρία να μάθουν από τα λάθη τους και να βελτιώσουν τα προϊόντα τους ώστε να απευθύνονται στους πραγματικούς χρήστες-αγοραστές και όχι στους πολεμιστές των πληκτρολογίων. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Νικηφόρος Μπαντούνας Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Τέτοιο ξέπλυμα δεν παίζει να έχει ξαναγίνει στα χρονικά του Gaming. 200-400 μύρια μπάτζετ (κανείς δεν ξέρει σίγουρα πόσα) και οι τύποι ξέχασαν να το μαρκετάρουν. Χώρια ότι δεν άφηναν κανένα στα εσωτερικά της Sony να κριτικάρει το πόσο αδιάφορο έως κακό ήταν. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Saloufas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 3 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση fast8 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Για να καταλάβει κάποιος τι μεγάλη αποτυχία ήταν, όχι απλά ξοδέψανε 8 χρόνια και $400εκ. αλλά και ξέρουμε πως στα σχέδια τους ήταν να στήσουν μεγάλο μέρος της Sony πάνω στο Concord. Μιλάμε για ταινίες, σειρές στην τηλεόραση, toys κτλ. Πως κατάφεραν να πέσουν τόσο έξω; Εμείς τους λέγαμε για χρόνια τι μας αρέσει και τι όχι και ποιο είναι το κοινό τους, αλλά αυτοί στον (ιδεολογικό) κόσμο τους. Το παιχνίδι απλά ήταν κακό και οι ίδιοι μέχρι τελευταία στιγμή δεν πήρανε μυρωδιά την επικείμενη καταστροφή γιατί είναι ένα μάτσο ακτιβιστές που δρούνε όχι βασιζόμενοι στους νόμους της αγοράς, αλλά πάνω στις ιδέες τους. Πίστευαν πως απλά γιατί ως ομάδα πληρούν τα δικά τους κοινωνικά κριτήρια και λένε τις ιστορίες που αρέσουν στους ίδιους, θα κατάφερναν να ξεπεράσουν σταθερές της αγοράς όπως αξιοκρατία και να φτιάχνεις κάτι που ο πελάτης θέλει να αγοράσει. Αυτός ο woke, DEI φαύλος κύκλος που έχει μπλέξει η Sony, είναι κοινός και για άλλες εταιρίες, πχ την Ubisoft. Πιστέψανε πως η αξιοκρατία είναι μια απάτη της πατριαρχίας και την αντικαταστήσανε με κοινωνικές προσλήψεις, με αποτέλεσμα λιγότερο ικανές ομάδες με αποτέλεσμα μεγαλύτερο διάστημα ανάπτυξης. Πιστέψανε πως μια πολύ μικρή μερίδα τοξικών gamers επιβάλει τις δικές τους απόψεις για το πως πρέπει να είναι τα games και τι ιστορίες θα έχουν και πως η σιωπηλή πλειοψηφία θα προτιμούσε να ακούσει τις νέες δικές τους «διαφορετικές» ιστορίες. Στην πραγματικότητα οι δυνάμεις της αγοράς έχουν επιλέξει τι θέλουν οι gamers εδώ και καιρό. Δεν έχει σημασία πόσο τους κοστίζει κάτι, αν δεν είναι καλό και δεν το θέλει ο κόσμος δεν το αγοράζει. Ο πελάτης έχει επιλογές και στην περίπτωση του Concord, καλύτερες και δωρεάν. 24 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeGR7 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Χαχχαχα!! Καλη ανεργία εύχομαι!! Χρησιμοποιήστε τον έξτρα χρονο για αυτοκριτική, ποτε δεν ειναι αργα να επιστρέψετε στην ανθρώπινη φυλή! 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
morfeas-dsl- Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 5 hours ago, fast8 said: Για να καταλάβει κάποιος τι μεγάλη αποτυχία ήταν, όχι απλά ξοδέψανε 8 χρόνια και $400εκ. αλλά και ξέρουμε πως στα σχέδια τους ήταν να στήσουν μεγάλο μέρος της Sony πάνω στο Concord. Μιλάμε για ταινίες, σειρές στην τηλεόραση, toys κτλ. Πως κατάφεραν να πέσουν τόσο έξω; Εμείς τους λέγαμε για χρόνια τι μας αρέσει και τι όχι και ποιο είναι το κοινό τους, αλλά αυτοί στον (ιδεολογικό) κόσμο τους. Το παιχνίδι απλά ήταν κακό και οι ίδιοι μέχρι τελευταία στιγμή δεν πήρανε μυρωδιά την επικείμενη καταστροφή γιατί είναι ένα μάτσο ακτιβιστές που δρούνε όχι βασιζόμενοι στους νόμους της αγοράς, αλλά πάνω στις ιδέες τους. Πίστευαν πως απλά γιατί ως ομάδα πληρούν τα δικά τους κοινωνικά κριτήρια και λένε τις ιστορίες που αρέσουν στους ίδιους, θα κατάφερναν να ξεπεράσουν σταθερές της αγοράς όπως αξιοκρατία και να φτιάχνεις κάτι που ο πελάτης θέλει να αγοράσει. Αυτός ο woke, DEI φαύλος κύκλος που έχει μπλέξει η Sony, είναι κοινός και για άλλες εταιρίες, πχ την Ubisoft. Πιστέψανε πως η αξιοκρατία είναι μια απάτη της πατριαρχίας και την αντικαταστήσανε με κοινωνικές προσλήψεις, με αποτέλεσμα λιγότερο ικανές ομάδες με αποτέλεσμα μεγαλύτερο διάστημα ανάπτυξης. Πιστέψανε πως μια πολύ μικρή μερίδα τοξικών gamers επιβάλει τις δικές τους απόψεις για το πως πρέπει να είναι τα games και τι ιστορίες θα έχουν και πως η σιωπηλή πλειοψηφία θα προτιμούσε να ακούσει τις νέες δικές τους «διαφορετικές» ιστορίες. Στην πραγματικότητα οι δυνάμεις της αγοράς έχουν επιλέξει τι θέλουν οι gamers εδώ και καιρό. Δεν έχει σημασία πόσο τους κοστίζει κάτι, αν δεν είναι καλό και δεν το θέλει ο κόσμος δεν το αγοράζει. Ο πελάτης έχει επιλογές και στην περίπτωση του Concord, καλύτερες και δωρεάν. Άπειρα μπράβο φίλε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα