Ukforthemoment Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2024 23 λεπτά πριν, geopro είπε Δεν έχω εγκαταλείψει την προσπάθεια για πιο αποδοτικά φρένα. Αν λειτουργούν σωστά τα γύρω γύρω όπως τρόμπα φρένου, υποβοήθηση σερβό κλπ κλπ τότε ίσως αλλάξω τις δισκόπλακες και τα τακάκια (αν και αυτά τα είχα αλλάξει πρίν 10. 000 km) με κάτι καλύτερο. Τί στο καλό ; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι έχει ανεπαρκή φρένο από "μαμά" όπως μου είπε χαρακτηριστικά ο "φρενάς" ότι είναι αρκετά αυτοκίνητα έτσι. Και υπόψιν ότι το 1.4 έχει 260 mm δίσκο, δηλαδή τί ; Το 1.2 που έχει 240 mm δίσκο είναι ακόμη χειρότερα ; Περίεργα πράγματα ! Μάλλον το Μοράρη δεν τον γλυτώνω.... Mετατροπή απο μοντέλο με πιο πολλά άλογα και με καλυτερα φρένα;
Klausx Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, geopro είπε Τί στο καλό ; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι έχει ανεπαρκή φρένο από "μαμά" όπως μου είπε χαρακτηριστικά ο "φρενάς" ότι είναι αρκετά αυτοκίνητα έτσι. Πάντως στο opel corsa b 1.4 που έχω φρενάρει πολύ καλά. Μπροστά / πίσω όλα καινούρια και ποιοτικά π.χ. zimmermann textar κτλ. Δες όταν στρίβεις αν έχεις χειρότερο φρενάρισμα γιατί μπορεί τα σωληνάκια να είναι τόσο μαλακά πλέον που να τσακίζουν και να κόβουν την πίεση. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2024 από Klausx
geopro Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2024 Επισκέφθηκα και τρίτο συνεργείο φρένων. Πάλι την ίδια απάντηση πήρα. Ότι "έτσι είναι" . Και τά τρία συνεργεία έκαναν τις δοκιμές τους και διεξήχθησαν έλεγχοι (ότι έκριναν ότι έπρεπε να δούνε) Οπότε τά παρατάω και απλώς θα κοιτάξω την επόμενη φορά να βάλω καμία δισκόπλακα και τακάκι της προκοπής, αν και τώρα έχει jurid , πόσο χάλια μπορεί να είναι ? Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν. 1
meletis_m Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2024 Στις 1/11/2024 στις 11:46 ΠΜ, geopro είπε Επισκέφθηκα και τρίτο συνεργείο φρένων. Πάλι την ίδια απάντηση πήρα. Ότι "έτσι είναι" . Και τά τρία συνεργεία έκαναν τις δοκιμές τους και διεξήχθησαν έλεγχοι (ότι έκριναν ότι έπρεπε να δούνε) Οπότε τά παρατάω και απλώς θα κοιτάξω την επόμενη φορά να βάλω καμία δισκόπλακα και τακάκι της προκοπής, αν και τώρα έχει jurid , πόσο χάλια μπορεί να είναι ? Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν. Εδώ τοπική αγορά εγώ βρήκα Remsa δίσκους και τακάκια ένα μέτριο ferodo του έβαλα . Αυτό που θέλω να αλλάξω είναι τα σωληνάκια φρένων προληπτικά
geopro Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, meletis_m είπε Εδώ τοπική αγορά εγώ βρήκα Remsa δίσκους και τακάκια ένα μέτριο ferodo του έβαλα . Αυτό που θέλω να αλλάξω είναι τα σωληνάκια φρένων προληπτικά Ναι και εγώ (αν και είχα δηλώσει ότι δεν θα ασχοληθώ) θα προχωρήσω σε μια αντικατάσταση εξαρτημάτων. Λόγω του ότι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι έκανε ο προηγούμενος κάτοχος θα αλλάξω δισκοπλακες, τακάκια (αν και έχουν "ψωμί" ακόμη) καθώς και μαρκούτσια και βαλβίδα αντεπιστροφη σερβό. Τα βρήκα σε ferodo και σε καλή τιμή (44 € και για τους δύο δίσκους π.χ.) , παρήγγειλα και άλλα αναλώσιμα για να φτάσω το ποσό για δωρεάν μεταφορικά από autodoc. Εντάξει θα έχω και το νου μου μην μου στείλουν stark, εννοείται ! Την γνώμη των φρενάδων την σέβομαι αλλά επίσης σέβομαι και την δική μου γνώμη με το να μην είμαι ευχαριστημένος και να θέλω κάτι καλύτερο (χωρίς όμως να προβώ σε τροποποιήσεις) Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2024 από geopro 1
meletis_m Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Προς ενημέρωση σε ίδιο Corsa C 1,2 . Πίσω άξονας και λόγω ηλικίας / χιλιόμετρων είχαν φτάσει στα όρια , αλλάχτηκαν σιαγόνες , ταμπούρα , κυλινδρακια (είχε διαρροή ) και μπροστά έβαλα ένα πιο ποιοτικό τακάκια. Έτσι είναι μου λέει στα Corsa C η αίσθηση / διαδρομή πενταλ.Ο ίδιος μου πρότεινε να μη δώσω λεφτά για αεροπορικού τύπου σωληνάκια . Δε βλέπει κάποιο πρόβλημα περαιτέρω . Βελτιώθηκε πάντως κατά πολύ η διαδρομή πεντάλ , έχανε και πίεση πίσω από τα ταμπούρα . Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2024 από meletis_m 1
papoys1 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Στις 1/11/2024 στις 11:46 ΠΜ, geopro είπε Επισκέφθηκα και τρίτο συνεργείο φρένων. Πάλι την ίδια απάντηση πήρα. Ότι "έτσι είναι" . Και τά τρία συνεργεία έκαναν τις δοκιμές τους και διεξήχθησαν έλεγχοι (ότι έκριναν ότι έπρεπε να δούνε) Οπότε τά παρατάω και απλώς θα κοιτάξω την επόμενη φορά να βάλω καμία δισκόπλακα και τακάκι της προκοπής, αν και τώρα έχει jurid , πόσο χάλια μπορεί να είναι ? Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν. τακάκια jurid είναι από τα καλύτερα φίλε. Το θέμα είναι οι δισκόπλακες μήπως είναι μάπα.opel vectra c και γω είχα πρόβλημα τελευταία έπρεπε να πατάω με πολύ δύναμη να σταματήσει.Εβαλα μπροστά δισκοπλακες delphi με επίστρωση τακάκια μπρος πίσω ferodo , μετά από αυτό φρένα βούτυρο λέμε. Εμένα όμως έχει και πίσω δισκόπλακες οι οποίες ηταν καλές και δεν τις άλλαξα. Το χειρόφρενο αν πιάνει ψηλά θέλει ρύθμιση.Μήπως δεν πιάνουν ομοιόμορφα οι τροχοί;;;Θέλει σήκωμα και να κοιτάξουν τους τροχούς αν φρενάρουν και οι δύο με το χειρόφρενο.Μήπως κάποιος από τους δύο δεν πιάνει και σου δημιουργεί το πρόβλημα.Τα ταμπουρα έχουν ένα ροδελάκι μέσα και γυρίζοντας το ροδελάκι ρυθμίζεις ανεξάρτητα στον κάθε τροχό το χειρόφρενο. Την αντλία την έχεις δει καλά ειδικά στο πίσω μέρος μήπως έχει κάποια διαρροή;;;Μπορεί να είναι ελάχιστη και να μη φαίνεται Είχε μικρη διαρροή της συζύγου το fiat το κοίταζαν 2-3 μαστόροι δεν το έβλεπαν μου λεει ένα συνταξιούχος γείτονας μάστορας δες πίσω την αντλία , ηταν εκεί το πρόβλημα δεν φαινόταν αν δεν κοίταζες καλά με φακό την άλλαξα μια χαρά τα φρένα. 1
geopro Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, papoys1 είπε τακάκια jurid είναι από τα καλύτερα φίλε. Το θέμα είναι οι δισκόπλακες μήπως είναι μάπα.opel vectra c και γω είχα πρόβλημα τελευταία έπρεπε να πατάω με πολύ δύναμη να σταματήσει.Εβαλα μπροστά δισκοπλακες delphi με επίστρωση τακάκια μπρος πίσω ferodo , μετά από αυτό φρένα βούτυρο λέμε. Εμένα όμως έχει και πίσω δισκόπλακες οι οποίες ηταν καλές και δεν τις άλλαξα. Το χειρόφρενο αν πιάνει ψηλά θέλει ρύθμιση.Μήπως δεν πιάνουν ομοιόμορφα οι τροχοί;;;Θέλει σήκωμα και να κοιτάξουν τους τροχούς αν φρενάρουν και οι δύο με το χειρόφρενο.Μήπως κάποιος από τους δύο δεν πιάνει και σου δημιουργεί το πρόβλημα.Τα ταμπουρα έχουν ένα ροδελάκι μέσα και γυρίζοντας το ροδελάκι ρυθμίζεις ανεξάρτητα στον κάθε τροχό το χειρόφρενο. Την αντλία την έχεις δει καλά ειδικά στο πίσω μέρος μήπως έχει κάποια διαρροή;;;Μπορεί να είναι ελάχιστη και να μη φαίνεται Είχε μικρη διαρροή της συζύγου το fiat το κοίταζαν 2-3 μαστόροι δεν το έβλεπαν μου λεει ένα συνταξιούχος γείτονας μάστορας δες πίσω την αντλία , ηταν εκεί το πρόβλημα δεν φαινόταν αν δεν κοίταζες καλά με φακό την άλλαξα μια χαρά τα φρένα. Τις δισκόπλακες (με επίστρωση), τακάκια, μαρκούτσια τα άλλαξα (όλα ferodo) & υγρά φρένων textar τα πήρα από το εμπόριο και τα πήγα στο μηχανικό μου (όχι φρενά) και μου τα πέρασε. Μια μικρή βελτίωση την είδα. Αλλά και τίποτα από όλα αυτά να μην έκανα, όλοι μα όλοι οι φρενάδες μου δήλωναν ότι τα φρένα μου ήταν σωστά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα