geopro Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δεν είμαι ευχαριστημένος από την λειτουργία των φρένων σε Opel Corsa C, 1.4 , 90ps Συγκεκριμένα απαιτείται μεγάλη πίεση στο πεντάλ για να δράσουν. Ειδικότερα όταν έχει αναπτύξει υψηλές ταχύτητες και είναι φορτωμένο σε κατηφόρα τότε μπορώ να πω ότι με τρομάζει. Δεν γνωρίζω πως ήταν στα νιάτα του για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης. Έχω οδηγήσει και άλλα αυτοκίνητα που θέλουν περισσότερη δύναμη στο πεντάλ του φρένου αλλά στο συγκεκριμένο μιας και αναπτύσει εύκολα υψηλές ταχύτητες είναι εμφανής ο προβληματισμός. Απευθύνθηκα σε δύο συνεργεία φρένων. Ο ένας ( πλησίον γηπέδου Ατρόμητου) μου είπε ότι δεν βλέπει κάτι το μεμπτό, ο άλλος ( επί της Λιοσίων) είπε και αυτός ότι έτσι είναι αυτά (και αρκετά άλλα) και ίσως αν γίνει τροποποίηση του σερβόφρενου (και αν πετύχει) να βελτιωθεί. Για αλλαγή αντλίας φρένων δεν μίλησε κανείς. Γνωρίζω ότι ο κορυφαίος στα φρένα είναι ο Μοράρης αλλά μου πέφτει λίγο μακριά και φοβάμαι μήπως φάω και καμία σφαλιάρα χρεωστική. Γνώμες ; ( Ειδικότερα από όσους γνωρίζουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Μόνο το σερβοφρενο αν βελτιώσει την κατάσταση. Διαφορετικά ότι κάνουν κ στα άλλα αυτοκίνητα. Σωληνάκια υψηλής και μια συντήρηση σε τακάκια και σιαγόνες αν πίσω έχει ταμπούρα. Γτ δεν πας κ στον Μόραρη να σου πει μια γνώμη. Δεν πρόκειται να σε χρεώσει μόνο κ μόνο για να το δει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stam53 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Από το σεβρό βγαίνει ένα μικρό μαύρο σωληνάκι με μια αντεπίστροφη βαλβίδα πάνω του. Κοίτα και μήπως έχει κάποια βλάβη, κάποιο ραγισματάκι ή μήπως έχει χαλάσει η βαλβίδα. Αλλά για αξιόπιστη διάγνωση μάλλον σε ένα καλό φρενά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, geopro είπε Δεν είμαι ευχαριστημένος από την λειτουργία των φρένων σε Opel Corsa C, 1.4 , 90ps Συγκεκριμένα απαιτείται μεγάλη πίεση στο πεντάλ για να δράσουν. Ειδικότερα όταν έχει αναπτύξει υψηλές ταχύτητες και είναι φορτωμένο σε κατηφόρα τότε μπορώ να πω ότι με τρομάζει. Δεν γνωρίζω πως ήταν στα νιάτα του για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης. Έχω οδηγήσει και άλλα αυτοκίνητα που θέλουν περισσότερη δύναμη στο πεντάλ του φρένου αλλά στο συγκεκριμένο μιας και αναπτύσει εύκολα υψηλές ταχύτητες είναι εμφανής ο προβληματισμός. Απευθύνθηκα σε δύο συνεργεία φρένων. Ο ένας ( πλησίον γηπέδου Ατρόμητου) μου είπε ότι δεν βλέπει κάτι το μεμπτό, ο άλλος ( επί της Λιοσίων) είπε και αυτός ότι έτσι είναι αυτά (και αρκετά άλλα) και ίσως αν γίνει τροποποίηση του σερβόφρενου (και αν πετύχει) να βελτιωθεί. Για αλλαγή αντλίας φρένων δεν μίλησε κανείς. Γνωρίζω ότι ο κορυφαίος στα φρένα είναι ο Μοράρης αλλά μου πέφτει λίγο μακριά και φοβάμαι μήπως φάω και καμία σφαλιάρα χρεωστική. Γνώμες ; ( Ειδικότερα από όσους γνωρίζουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) Κάτοχος Corsa C. Έχω οδηγήσει και άλλο Corsa C. Έτσι είναι σε αυτά τα μοντέλα . Στις αρχές μου φαινόταν και εμένα περίεργο και ήθελε αρκετά το πεντάλ και νόμιζα ότι είχε θέμα . Τακάκια/ Δίσκους το φοράει ; Επιπλέον υγρά φρένων είναι αλλαγμένα πρόσφατα ; Δε ξέρω εάν με σωληνάκια αεροπορικού τύπου δεις διαφορά στη αίσθηση του πεντάλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
piiii Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Ξεκινάς απο τα Basics. Αλλαγή υγρά φρένων. Εξαέρωση. Ελεγχος σε τι φάση είναι τα μπροστινά μαρκούτσια, αν και το θεωρώ overkill αλλαγή με αεροπορικού τύπου. Θεωρώ value for safety γιατί για money δεν είναι, η τοποθέτηση ημιμεταλλικών τακακίων βλέπε π.χ ferodo fds performance, τα οποία αναβαθμίζουν αρκετά την πέδηση στο αμάξι μαζί με την αντοχή στην καταπόνηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Συγνώμη που παρέλειψα να αναφέρω ότι έχει γίνει αλλαγή υγρών φρένων και τα νέα τακάκια φρένων είναι της Jurid. Μαρκούτσια καθώς και δισκοπλακες δεν χρειάζονταν αλλαγής. Πίσω έχει ταμπούρα όπου έγινε μόνο καθαρισμός. Το χειρόφρενο προβληματίζει και αυτό μιας και θέλει πολύ δύναμη στο τράβηγμα για να "πιάσει" , ειδικά στις έντονες κλίσεις. ΚΤΕΟ πέρασε κανονικά και μάλιστα είχα ρωτήσει τον τεχνικό επί τούτου ο οποίος δήλωσε ότι όλα καλώς. Η απορία μου είναι η εξής: Ok το βάζουμε στο φρένομετρο και μετράμε αν η πέδηση είναι μονόπλευρη καθώς και την απόδοση τους επί %. Η δύναμη που απαιτείται στο πεντάλ για να υπάρχει αυτό το αποτέλεσμα πώς μετριέται ; Άλλη δύναμη διαθέτει μια κοπελίτσα και άλλη δύναμη διαθέτει ένα "γομάρι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
piiii Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Πόσο σίγουρος είσαι ότι έχει γίνει σωστή εξάερωση; Θέλω να πώ ότι κάλλιστα μπορώ ανοίξω την τάπα απο το δοχείο των υγρών φρένων, να τραβήξω με σύριγγα ότι έχει και να σου βάλω καινούργιο υγρό. Δεν το λες και ακριβώς βέβαια αλλαγή..... Το χειρόφρενο επειδή είναι μηχανικό λογικά είναι απλά θέμα ρύθμισης. Επίσης έχε υπόψιν σου(δεν ξέρω πότε άλλαξες τα τακάκια) ότι υπάρχει ένα χρονικό διάστημα που πρέπει να στρώσουν τα τακάκια, και σε αυτό το διάστημα μέχρι να πατήσουν σωστά πάνω στους δίσκους δεν έχουν την σωστή απόδοση. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου από piiii Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, piiii είπε Πόσο σίγουρος είσαι ότι έχει γίνει σωστή εξάερωση; Θέλω να πώ ότι κάλλιστα μπορώ ανοίξω την τάπα απο το δοχείο των υγρών φρένων, να τραβήξω με σύριγγα ότι έχει και να σου βάλω καινούργιο υγρό. Δεν το λες και ακριβώς βέβαια αλλαγή..... Το χειρόφρενο επειδή είναι μηχανικό λογικά είναι απλά θέμα ρύθμισης. Επίσης έχε υπόψιν σου(δεν ξέρω πότε άλλαξες τα τακάκια) ότι υπάρχει ένα χρονικό διάστημα που πρέπει να στρώσουν τα τακάκια, και σε αυτό το διάστημα μέχρι να πατήσουν σωστά πάνω στους δίσκους δεν έχουν την σωστή απόδοση. Η εξαέρωση έχει γίνει με το κλασικό τρόπο του "πάτα - άφησε" Το χειρόφρενο έχει ρυθμιστεί όπως πρέπει να ρυθμιστεί. Όι μάστορες επί των φρένων δηλώνουν ότι "έτσι είναι αυτά" Εγώ βασιζόμενος στην εμπειρία 40 ετών οδήγησης ευχαριστημένος δεν είμαι. Αν χρειαστεί να φρενάρω εσπευσμένα φορτωμένος με ταχύτητα 120 km/h δεν τα βλέπω και πολύ αισιόδοξα τα πράγματα. Πρέπει να έχω το νου μου στο μέγιστο βαθμό και να ξεκινήσω τα "κατεβάσματα" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IoannisSM Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Έγινε έλεγχος στο abs ; Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου από IoannisSM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 24 λεπτά πριν, IoannisSM είπε Έγινε έλεγχος στο abs ; Δεν διαθέτει ABS. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Εχω οδηγησει μια φορα Corsa C φιλης, τα φρενα του αμαξιου ειναι οντως κακα. Τωρα κοιτα αν εχεις διαρροη καπου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klausx Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Ξεκινάς από πίσω αφού δεν πιάνει το χειρόφρενο καλά.... αφού ανοίχτηκαν για καθαρισμό γιατί δεν έγινε ρύθμιση; Μόνο σε αξιόπιστο φρενα, δύσκολα να βρεις μηχανικό που θα κάτσει να καθαρίσει τα πάντα και να τα λιπάνει με τα σωστά υλικά. Βάλε-βγάλε με 3κιλά σκουριά και τακακίλα πάνω.... Αν είχε θέμα η αντλία θα σου έκανε απότομη βύθιση το πεταλ οπότε έλεγχο στο σερβοφρενο / υποπιεσεις / ανεπίστροφο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, geopro είπε Η εξαέρωση έχει γίνει με το κλασικό τρόπο του "πάτα - άφησε" Το χειρόφρενο έχει ρυθμιστεί όπως πρέπει να ρυθμιστεί. Όι μάστορες επί των φρένων δηλώνουν ότι "έτσι είναι αυτά" Εγώ βασιζόμενος στην εμπειρία 40 ετών οδήγησης ευχαριστημένος δεν είμαι. Αν χρειαστεί να φρενάρω εσπευσμένα φορτωμένος με ταχύτητα 120 km/h δεν τα βλέπω και πολύ αισιόδοξα τα πράγματα. Πρέπει να έχω το νου μου στο μέγιστο βαθμό και να ξεκινήσω τα "κατεβάσματα" Χειρόφρενο , και εμένα πίσω ταμπούρο έχει , άλλαξα σιαγόνες , καθάρισμα , ρύθμιση . Τους πρώτους 6 μήνες ήταν μια χαρά , τώρα θέλει παραπάνω σήκωμα. Και εγώ ευχαριστημένος δε είμαι και έχει 20,000 καινούργιους δίσκους /τακάκια φρένων. Αρκετοί έπαιρναν σετ φρένα από Meriva A , ειδικά όσοι έβαζαν και πίσω δίσκους αντί για ταμπούρο στο Corsa C. Στο 1,4 σε σχέση με το 1,2 είναι πιο εύκολη και λιγότερη κοστοβορα λόγω της διαδρομής ντιζων. Ρώτησε και αυτό το ενδεχόμενο και το κόστος. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου από meletis_m 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 18 ώρες πριν, meletis_m είπε Χειρόφρενο , και εμένα πίσω ταμπούρο έχει , άλλαξα σιαγόνες , καθάρισμα , ρύθμιση . Τους πρώτους 6 μήνες ήταν μια χαρά , τώρα θέλει παραπάνω σήκωμα. Και εγώ ευχαριστημένος δε είμαι και έχει 20,000 καινούργιους δίσκους /τακάκια φρένων. Αρκετοί έπαιρναν σετ φρένα από Meriva A , ειδικά όσοι έβαζαν και πίσω δίσκους αντί για ταμπούρο στο Corsa C. Στο 1,4 σε σχέση με το 1,2 είναι πιο εύκολη και λιγότερη κοστοβορα λόγω της διαδρομής ντιζων. Ρώτησε και αυτό το ενδεχόμενο και το κόστος. 20 ώρες πριν, kostas_anes είπε Εχω οδηγησει μια φορα Corsa C φιλης, τα φρενα του αμαξιου ειναι οντως κακα. Τωρα κοιτα αν εχεις διαρροη καπου. 20 ώρες πριν, Klausx είπε Ξεκινάς από πίσω αφού δεν πιάνει το χειρόφρενο καλά.... αφού ανοίχτηκαν για καθαρισμό γιατί δεν έγινε ρύθμιση; Μόνο σε αξιόπιστο φρενα, δύσκολα να βρεις μηχανικό που θα κάτσει να καθαρίσει τα πάντα και να τα λιπάνει με τα σωστά υλικά. Βάλε-βγάλε με 3κιλά σκουριά και τακακίλα πάνω.... Αν είχε θέμα η αντλία θα σου έκανε απότομη βύθιση το πεταλ οπότε έλεγχο στο σερβοφρενο / υποπιεσεις / ανεπίστροφο Δεν έχω εγκαταλείψει την προσπάθεια για πιο αποδοτικά φρένα. Αν λειτουργούν σωστά τα γύρω γύρω όπως τρόμπα φρένου, υποβοήθηση σερβό κλπ κλπ τότε ίσως αλλάξω τις δισκόπλακες και τα τακάκια (αν και αυτά τα είχα αλλάξει πρίν 10. 000 km) με κάτι καλύτερο. Τί στο καλό ; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι έχει ανεπαρκή φρένο από "μαμά" όπως μου είπε χαρακτηριστικά ο "φρενάς" ότι είναι αρκετά αυτοκίνητα έτσι. Και υπόψιν ότι το 1.4 έχει 260 mm δίσκο, δηλαδή τί ; Το 1.2 που έχει 240 mm δίσκο είναι ακόμη χειρότερα ; Περίεργα πράγματα ! Μάλλον το Μοράρη δεν τον γλυτώνω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosno1com Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Αυτο με το χειρόφρενο το χει και το D , μετα απο 6 μηνες το πολυ χάνει τη ρυθμιση και πιανει στον Θεο ! Στις εντονες κλισεις μπορει να μην πιασει και πολυ 😄 οποτε παρκαρω με ταχυτητα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα