Προς το περιεχόμενο

Path of Exile 2 ( Early Access 6/12/2024 )


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GBorb είπε

Πότε θα ανοίξει το download?

 

αραξε μπρο τι βιαζεσαι με 25 mbps εισαι ? εδω πανε παρε κανα κιλο καλαματιανο 25 monsters και ακου αυτο μεχρι να ξεκινησει το παρτυ

https://poe2db.tw/

Επεξ/σία από D4RK0Rbit
  • Απαντ. 746
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, D4RK0Rbit είπε

αραξε μπρο τι βιαζεσαι με 25 mbps εισαι ? εδω πανε παρε κανα κιλο καλαματιανο 25 monsters και ακου αυτο μεχρι να ξεκινησει το παρτυ

https://poe2db.tw/

Μαγος εισαι?

 

image.png.92e6f6aa8bf2c1874187e9cf56e62d57.png

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GBorb είπε

Μαγος εισαι?

 

image.png.92e6f6aa8bf2c1874187e9cf56e62d57.png

 

δεν υπαρχει αυτο μπρο

Δημοσ.
Μόλις τώρα, D4RK0Rbit είπε

δεν υπαρχει αυτο μπρο

και ομως αυτο ειναι το μαξ. Και δεν υπαρχει αλλος provider εδω (Ταγαραδες - 18 χλμ απο Θεσσαλονικη)

Μονο ΟΤΕ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GBorb είπε

και ομως αυτο ειναι το μαξ. Και δεν υπαρχει αλλος provider εδω (Ταγαραδες - 18 χλμ απο Θεσσαλονικη)

Μονο ΟΤΕ

τραγικο τεσπα το εχεις κανει claim το key απο την σελιδα για steam ? εκει θα σε δειξει 2 μερες πριν το launch να το κατεβασεις

image.png.e620d83a4b6a9e8f7e0b8e13bb119d2b.png

Επεξ/σία από D4RK0Rbit
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, D4RK0Rbit είπε

τραγικο τεσπα το εχεις κανει claim το key απο την σελιδα για steam ? εκει θα σε δειξει 2 μερες πριν το launch να το κατεβασεις

image.png.e620d83a4b6a9e8f7e0b8e13bb119d2b.png

image.png.1fc400afce281de7ec9f0fdb6d381c89.png

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GBorb είπε

image.png.1fc400afce281de7ec9f0fdb6d381c89.png

 

ε ωραια αν το εχεις κανει claim απο το site τους η το πηρες directly απο το steam θα εμφανιστει το download σε περιπου 2-3 μερες το παιχνιδι δεν ειναι και απιστευτα μεγαλο 112 gb απλα εχε το νου σου στο steam για το download συνηθως δινει εξτα ταχυτητα απο οσο εχεις εσυ κανα 4 με 6 ωρες και θα το εχεις μην αγχονεσαι το game δεν θα παει πουθενα για 6 μηνες μετα το launch αν δεν προλαβεις

1 ώρα πριν, GBorb είπε

image.png.1fc400afce281de7ec9f0fdb6d381c89.png

 

image.png.33dedffcd987b41a9bc0067bc8cc4a6d.png

το λεει ρητα a few days που σημαινει μινιμουμ 2 μερες και οχι 1 μερα πριν να κοιτας και το χρονομετρο εδω https://poe2db.tw/ και οτι νεα βγαινουν αναρτουνται εκει λεπτο προς λεπτο

Δημοσ.
15 minutes ago, sleepy_head said:

Μην αγχώνεστε για το download, έτσι κι αλλιώς δεν μας βλέπω να παίζουμε τη Παρασκευή.

Καλα, αυτο εννοειται!

Εγω ουτε καν θα το προσπαθησω, Σαββατο ομως θα εχει πρωινο εγερτηριο!

Δημοσ.
8 minutes ago, starmanwarz said:

Καλα, αυτο εννοειται!

Εγω ουτε καν θα το προσπαθησω, Σαββατο ομως θα εχει πρωινο εγερτηριο!

Αν δε μπούμε Παρασκευή νομίζεις θα μπούμε Σάββατο; χαχαχαχαχαχαχααααααα 😅

ένα πράμα θα γράψω για το τι έχει να γίνει.

Μπήκα το ΣΚ σε 3 διαφορετικά online games και στο general chat όλοι έγραφαν για το PoE2.

Δημοσ.

Να ενημερώσω όλους τους ενδιαφερόμενους οτι πλέον όσοι αγόρασαν Early Access μπορούν να μεταφέρουν το κλειδί τους στη πλατφόρμα του Steam ή Epic κάνοντας redeem αντίστοιχα.

poe2redeem.jpg

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Break down στα βασικότερα σημεία:

1) Υπάρχει σκέψη μελλοντικά για κάποιο world league balance mechanic όπως είχε συμβεί στο World of Warcraft και στο PoE με Tempest League το οποίο θα επηρεάζεται η συνέχεια από το πως οι παίκτες διαχειρίζονται το συνολικό περιβάλλον στο server balance.

2) Κάποια premium tabs όπως το blight θα παραμείνει κρυφό και θα δωθεί στους παίκτες όταν θα μπει το blight mechanic. Οπότε μεταφέρονται μεν όλα κανονικά που αγοράσατε στο 1 αλλά θα ενεργοποιηθούν όταν θα έχει και νόημα η χρήση τους.

3) Υπάρχει κουμπί να βγεις από μια μάχη χωρίς portal casting timers κλπ. Escape και respawn at latest checkpoint. Gamer friendly και όχι punishing επιλογή.

4) Σε περιπτώσεις lag-internet problems θα υπάρχει flag που κάνει trigger server pause ώστε αν είσαι Hardcore player να μην πέφτει ψόφος και character wipe από αυτό.

5) Με runes δεν υπάρχει θέμα σπανιότητας για να προσθέσεις αυτά που θες αλλά άπαξ και μπει το rune μετά δεν φοράς άλλο από πάνω και "κλειδώνει" οπότε ίσως καθιστά το item λιγότερο περιζήτητο για πώληση. Τα soul cores θα είναι πολύ πιο σπάνια και φυσικά πιο δυνατά.

6) Σχετικά με crit builds και crit hits from monsters το άφησαν ελεύθερο αν θα είναι per hit ή per skill animation. Ειδικά για τα bosses είναι ανοιχτό στην Early Access και θα συζητηθεί αργότερα αν θα έχουν το παράγοντα έκπληξης στο boss fight με διαφορετικό animation που θα σε προειδοποιεί οτι έρχεται crit (πιο αργό animation ή με άλλο χρώμα-περίγραμμα)

7) End game mapping και towers. Κάθε tower θα είναι προσβάσιμο μόνο 1 φορά. Περιμένουν να δουν το community interaction για να αποφασίσουν πως θα το πάνε στη συνέχεια.

8 ) Αν πεθάνεις στο hardcore περνάς στο softcore league όπως και στο PoE1.

9 ) Το βάζω με bold γιατί είναι και στο τίτλο του βίντεο. Οι σερβερς αυτή τη στιγμή θα έχουν αρχική χωρητικότητα για 1 εκατομμύριο παίκτες ταυτόχρονα. Δεν έχουν κάνει καμία έκπτωση στις γραμμές και στις επιδόσεις των server. Αλλά προφανώς επειδή μιλάμε για Early Access launch και ένα απίστευτο πρότζεκτ σε μέγεθος πολλά μπορεί να πάνε στραβά στο backend κομμάτι και να πάει αλυσίδα. Σίγουρα πάντως θεωρεί ο Jonathan ότι έχει πέσει πολύ μελέτη και σχεδιασμός δυνατοτήτων για Early Access αντοχής 1.000.000 παικτών και στο Final Release πολλαπλάσια. 

Έκαναν simulation τεστ με 1.6 εκατομμύρια παίκτες και θα κάνουν και ένα με 2.000.000 παίκτες ακριβώς πριν το launch οπότε να έχουν ένα 50% load να διαχειριστούν πόρους real time στις 6 Δεκέμβρη.

Το πρόβλημα τεχνικά όμως δεν είναι στο αν οι σερβερ αντέχουν τόσους παίκτες ταυτόχρονα αλλά πως οι region managers μηχανισμοί θα μοιράζουν το loading στα instances που θα πρέπει να δημιουργούνται και προφανώς και cross platform world-wide.

Αισιόδοξοι αλλά ένα launch τέτοιου μεγέθους είναι ένα launch με αστάθμητους παράγοντες.

10) Exile-con 2026. 2025 θα είναι πολύ φορτίο παράλληλα με το release και δε μπορούν να επενδύσουν χρόνο και κόπο για το 2025 σε τέτοιο event.

11) Asset popping. Είναι ακόμα προς επίλυση και μπορεί να εμφανιστεί και στο 2 όπως και στο 1. Καίριο ζήτημα όμως που ψάχνουν λύση ήδη.

12) Pre-loading game files για όσους έχουν αργές συνδέσεις όπως στην Ελλαδάρα μας. Μάλλον δε θα γίνει για αποφυγή data mining και να διαρρεύσουν πράγματα που δε θέλουν να γίνουν leak ειδικά όσο το παιχνίδι ακόμα βρίσκεται στο αρχικό στάδιο early access.

13) Particle Physics είναι πλέον σε GPU και όχι σε CPU όπως ήταν στο PoE1, που σημαίνει μεγαλύτερη ποικιλία, συνδυασμούς και πολυπλοκότητα μηχανισμών αλληλεπίδρασης με ταυτόχρονα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα.

14) Mobile version έχει σταματήσει προσωρινά για να τελειώσουν την ομαλή μετάβαση σε console και cross platform λειτουργίες

 

Συνέντευξη 1 ώρα και 45 λεπτά σε 40 γραμμές. Ελπίζω να βοήθησα.

Hype Train here we go!

 

 

Επεξ/σία από greekfragma
  • Thanks 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

 

 

Break down στα βασικότερα σημεία:

1) Υπάρχει σκέψη μελλοντικά για κάποιο world league balance mechanic όπως είχε συμβεί στο World of Warcraft και στο PoE με Tempest League το οποίο θα επηρεάζεται η συνέχεια από το πως οι παίκτες διαχειρίζονται το συνολικό περιβάλλον στο server balance.

2) Κάποια premium tabs όπως το blight θα παραμείνει κρυφό και θα δωθεί στους παίκτες όταν θα μπει το blight mechanic. Οπότε μεταφέρονται μεν όλα κανονικά που αγοράσατε στο 1 αλλά θα ενεργοποιηθούν όταν θα έχει και νόημα η χρήση τους.

3) Υπάρχει κουμπί να βγεις από μια μάχη χωρίς portal casting timers κλπ. Escape και respawn at latest checkpoint. Gamer friendly και όχι punishing επιλογή.

4) Σε περιπτώσεις lag-internet problems θα υπάρχει flag που κάνει trigger server pause ώστε αν είσαι Hardcore player να μην πέφτει ψόφος και character wipe από αυτό.

5) Με runes δεν υπάρχει θέμα σπανιότητας για να προσθέσεις αυτά που θες αλλά άπαξ και μπει το rune μετά δεν φοράς άλλο από πάνω και "κλειδώνει" οπότε ίσως καθιστά το item λιγότερο περιζήτητο για πώληση. Τα soul cores θα είναι πολύ πιο σπάνια και φυσικά πιο δυνατά.

6) Σχετικά με crit builds και crit hits from monsters το άφησαν ελεύθερο αν θα είναι per hit ή per skill animation. Ειδικά για τα bosses είναι ανοιχτό στην Early Access και θα συζητηθεί αργότερα αν θα έχουν το παράγοντα έκπληξης στο boss fight με διαφορετικό animation που θα σε προειδοποιεί οτι έρχεται crit (πιο αργό animation ή με άλλο χρώμα-περίγραμμα)

7) End game mapping και towers. Κάθε tower θα είναι προσβάσιμο μόνο 1 φορά. Περιμένουν να δουν το community interaction για να αποφασίσουν πως θα το πάνε στη συνέχεια.

8 ) Αν πεθάνεις στο hardcore περνάς στο softcore league όπως και στο PoE1.

9 ) Το βάζω με bold γιατί είναι και στο τίτλο του βίντεο. Οι σερβερς αυτή τη στιγμή θα έχουν αρχική χωρητικότητα για 1 εκατομμύριο παίκτες ταυτόχρονα. Δεν έχουν κάνει καμία έκπτωση στις γραμμές και στις επιδόσεις των server. Αλλά προφανώς επειδή μιλάμε για Early Access launch και ένα απίστευτο πρότζεκτ σε μέγεθος πολλά μπορεί να πάνε στραβά στο backend κομμάτι και να πάει αλυσίδα. Σίγουρα πάντως θεωρεί ο Jonathan ότι έχει πέσει πολύ μελέτη και σχεδιασμός δυνατοτήτων για Early Access αντοχής 1.000.000 παικτών και στο Final Release πολλαπλάσια. 

Έκαναν simulation τεστ με 1.6 εκατομμύρια παίκτες και θα κάνουν και ένα με 2.000.000 παίκτες ακριβώς πριν το launch οπότε να έχουν ένα 50% load να διαχειριστούν πόρους real time στις 6 Δεκέμβρη.

Το πρόβλημα τεχνικά όμως δεν είναι στο αν οι σερβερ αντέχουν τόσους παίκτες ταυτόχρονα αλλά πως οι region managers μηχανισμοί θα μοιράζουν το loading στα instances που θα πρέπει να δημιουργούνται και προφανώς και cross platform world-wide.

Αισιόδοξοι αλλά ένα launch τέτοιου μεγέθους είναι ένα launch με αστάθμητους παράγοντες.

10) Exile-con 2026. 2025 θα είναι πολύ φορτίο παράλληλα με το release και δε μπορούν να επενδύσουν χρόνο και κόπο για το 2025 σε τέτοιο event.

11) Asset popping. Είναι ακόμα προς επίλυση και μπορεί να εμφανιστεί και στο 2 όπως και στο 1. Καίριο ζήτημα όμως που ψάχνουν λύση ήδη.

12) Pre-loading game files για όσους έχουν αργές συνδέσεις όπως στην Ελλαδάρα μας. Μάλλον δε θα γίνει για αποφυγή data mining και να διαρρεύσουν πράγματα που δε θέλουν να γίνουν leak ειδικά όσο το παιχνίδι ακόμα βρίσκεται στο αρχικό στάδιο early access.

13) Particle Physics είναι πλέον σε GPU και όχι σε CPU όπως ήταν στο PoE1, που σημαίνει μεγαλύτερη ποικιλία, συνδυασμούς και πολυπλοκότητα μηχανισμών αλληλεπίδρασης με ταυτόχρονα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα.

14) Mobile version έχει σταματήσει προσωρινά για να τελειώσουν την ομαλή μετάβαση σε console και cross platform λειτουργίες

 

Συνέντευξη 1 ώρα και 45 λεπτά σε 40 γραμμές. Ελπίζω να βοήθησα.

Hype Train here we go!

 

 

ξεχασες να γραψεις
15) path of exile 1 is dead long live the path of exile 2

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.36ec67a73d27e22167d30541a7a4c474.png

Εδώ λέει οτι θα κάνουν διαθέσιμο το STANDALONE PC CLIENT ΠΡΟΣΟΧΉ ΟΧΙ STEAM ΟΥΤΕ EPIC λέει ακόμα πληροφορίες δεν έχουν για steam και epic μέχρι νεοτέρας αλλά κοιτάνε να τα φτιάξουν δεν λέει αν και πότε θα είναι στο steam η epic
(προτείνω να το κατεβάσετε standalone η torrent)

το torrent θα είναι διαθέσιμο την ίδια ώρα με το standalone στην path of exile 1 σελίδα τους όπου κατέβαζε κανείς και το poe 1 απλά πατάτε download now και θα σας βγάλει και τα 2 παιχνίδια σαν επιλογές

επίσης όταν πέσει το patch μπορεί να χρειαστεί κανένα εξτρά download για κάτι αρχεία υποθέτω μικρά

το download ξεκινάει της 5 ώρα τα ξημερώματα την πέμπτη και 11 ώρα το βράδυ την παρασκευή ξεκινάει το πανηγύρι
εδώ είναι το thread για updates

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3591631

Επεξ/σία από D4RK0Rbit

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...