p07apo Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Καλημέρα και χρόνια πολλά αδέρφια! Έχω μια ερώτηση. Τι γίνεται με το collision σε αυτό το παιχνίδι; Έχουμε ξεκινήσει με την παρέα και μας έχει κάνει μεγάλη εντύπωση. Είναι τουλάχιστον ενοχλητικό. Είμαστε οι μόνοι που το βλέπουμε έτσι;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Τι εννοεις με το collision? Δεν σε πιανω
starmanwarz Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Μαλλον ο φιλος εννοει οταν σπρωχνεται ο χαρακτηρας απο elites, το dodge που πεφτεις πανω σε mobs, τα mobs που σε περικυκλωνουν και δεν μπορεις να φυγεις κτλ. Στην αρχη μου κακοφανηκε λιγο αλλα το εχω συνηθισει τωρα και απλα εχω προσαρμοσει το gameplay μου. Ειναι ενας επιπλεον βαθμος δυσκολιας. 1
sleepy_head Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Και πριν το πατσάρουν ήταν ακόμα χειρότερο, όταν σου έκαναν ντου από παντού ήσουν σαν pinball.
SAnathema Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Ένα πολύ βασικό bug που κακώς δεν έχει διορθωθεί ακόμα είναι όταν ο χαρακτήρας δεν μπορεί να κάνει επίθεση για μερικά δευτερόλεπτα στο ξεκάρφωτο.. Ειδικά σε maps είναι 99% death
greekfragma Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Δεν είναι bug, είναι feature και λέγεται stun threshold και αποτελεί μέρος του παιχνιδιού που θέλει να δώσεις βάση. Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει το game, θα βρει τρόπο να προσαρμόσει το gear και το playstyle ανάλογα. Όποιος το αγνοεί, θα συνεχίσει να ψοφάει και να ρωτάει γιατί ή να ρίχνει το φταίξιμο στους devs και bugs. 2 hours ago, sleepy_head said: Και πριν το πατσάρουν ήταν ακόμα χειρότερο, όταν σου έκαναν ντου από παντού ήσουν σαν pinball. αυτό ήταν πράγματι collision mistake (bug) και το διόρθωσαν με το να κάνουν το χαρακτήρα size0. άρα πάντα υπάρχει έστω μια γωνιά να κάνεις dodge roll και να βγεις από το surround βέβαια αν δεν αντιλαμβάνεσαι οτι το PathOfExile2 είναι παιχνίδι που το mob A.I. τιμωρεί, δε κάθεσαι να φας surround αλλά προσαρμόζεις το area progression πιο αργά πριν σε κάνουν swarm τα πάντα και δε ξέρεις από που να φύγεις. είπαμε. δεν είναι diablo-like 1click barba whirwind Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2024 από greekfragma 3
SAnathema Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 12 hours ago, greekfragma said: Δεν είναι bug, είναι feature και λέγεται stun threshold και αποτελεί μέρος του παιχνιδιού που θέλει να δώσεις βάση. Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει το game, θα βρει τρόπο να προσαρμόσει το gear και το playstyle ανάλογα. Όποιος το αγνοεί, θα συνεχίσει να ψοφάει και να ρωτάει γιατί ή να ρίχνει το φταίξιμο στους devs και bugs. αυτό ήταν πράγματι collision mistake (bug) και το διόρθωσαν με το να κάνουν το χαρακτήρα size0. άρα πάντα υπάρχει έστω μια γωνιά να κάνεις dodge roll και να βγεις από το surround βέβαια αν δεν αντιλαμβάνεσαι οτι το PathOfExile2 είναι παιχνίδι που το mob A.I. τιμωρεί, δε κάθεσαι να φας surround αλλά προσαρμόζεις το area progression πιο αργά πριν σε κάνουν swarm τα πάντα και δε ξέρεις από που να φύγεις. είπαμε. δεν είναι diablo-like 1click barba whirwind όχι είναι bug και συμβαίνει στο ξεκάρφωτο ειδικά σε Monk με ice build και σε merc. Υπάρχουν εκατοντάδες αναφορές και βίντεο που το δείχνουν χωρίς stun animation ή το εικονίδιο buildup. Αλλά ως συνήθως η GGG αν δεν είναι να νερφάρει κανα warrior, πάει με το πάσο της. 1
nikosild Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Γιατί τόσα πολλά παράπονα για την τέλεια εταιρία που ακούει τους παίκτες της? 2
greekfragma Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 βγάλατε σκάρτη και τη GGG σε Early Access 20ημερών, οτι δεν ακούει τους παίκτες και δε σας κάνει το χατήρι να καταντήσει το PoE2 ένα 1click speed clear arcade diablo-like....μάλιστα. Ο Jonathan είπε ξεκάθαρα οτι σας το δίνουμε να πάρουμε feedback και δίνω άδεια στα departments να ξεκουραστούν γιατί αξίζουν ένα γερό διάλειμμα με τις οικογένειές τους Χριστουγεννιάτικα Αντ αυτού θέλετε να ξημεροβραδιάζονται ακούγοντας την αδικαιολόγητη γκρίνια σας που περιμένατε ένα έτοιμο polished game βάση hype youtuberάδων που το μόνο που τους νοιάζει είναι τα έσοδα από τα views και όχι η πραγματική βάση οτι βγήκε μια παιχνιδάρα next gen και βρίσκεται σε Early Access State. 1 2 1
Stratosnis Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 4 minutes ago, greekfragma said: βγάλατε σκάρτη και τη GGG σε Early Access 20ημερών, οτι δεν ακούει τους παίκτες και δε σας κάνει το χατήρι να καταντήσει το PoE2 ένα 1click speed clear arcade diablo-like....μάλιστα. Ο Jonathan είπε ξεκάθαρα οτι σας το δίνουμε να πάρουμε feedback και δίνω άδεια στα departments να ξεκουραστούν γιατί αξίζουν ένα γερό διάλειμμα με τις οικογένειές τους Χριστουγεννιάτικα Αντ αυτού θέλετε να ξημεροβραδιάζονται ακούγοντας την αδικαιολόγητη γκρίνια σας που περιμένατε ένα έτοιμο polished game βάση hype youtuberάδων που το μόνο που τους νοιάζει είναι τα έσοδα από τα views και όχι η πραγματική βάση οτι βγήκε μια παιχνιδάρα next gen και βρίσκεται σε Early Access State. γελάνε και τα πόμολα στα dungeons, α ναι ξέχασα τα dungeons δεν έχουν πόμολα. Καλές γιορτές, και ευτυχώς το PoE2 θα ξεράσει όσους νόμιζαν οτι θα είναι Διαβλο5. Τραβάτε Season7 για άρμεγμα again. Μη ξεχάσετε να μετακομίσετε στο Diablo thread όταν οι rob-eins-zwei-polizei σταματήσουν το PoE2. μα θα την βγάλουν σκάρτη... Εδώ βγήκε το game και όλοι έτρεξαν να πουν ότι είναι δύσκολο και δεν παίζεται και και και... Και μόλις έβγαλαν patch notes ότι θα το κάνουν πιο εύκολο, θα αυξήσουν το drop rate κ.ο.κ. βγήκαν να τους φάνε. Ε ελπίζω όντως να κάνουν διακοπές κάπου οι devs και που και που να μπαίνουν να διαβάζουν κάνα τέτοιο σχόλιο να γελάνε. 1
TitanX Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Πωπω γκρινια Χριστουγεννιατικα, και τα 2 παιχνιδια Γαμ...νε!
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Σημασία έχει να υπάρχει ανταγωνισμός και να προσπαθεί ο ένας(Blizz) να γίνει καλύτερος από τον άλλο(GGG) κλέβοντας καλά στοιχεία του άλλου κλπ. Κερδισμένοι θα πρέπει να βγαίνουν οι gamers και ο καθένας ας παίξει αυτό που τον ευχαριστεί. Τώρα ο φανατισμός του ενός ή του άλλου είναι γελοιότητα imo. 4
spirit)earth)aflame Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 δε ξέρω ποιος έχει δίκιο, αλλά να κεράσω ένα μελομακάρονο να ηρεμήσουν τα πνεύματα; 2 4
SAnathema Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3610072/page/1 επίσης όταν τραβάς μοχλό και σου επιτίθενται με αποτέλεσμα να μετακινείτε ο χαρακτήρας δεν ανοίγει η πόρτα και η λύση είναι screen selection ή πόρταλ στο hideout και πίσω για να ενεργοποιηθεί πάλι ο μοχλός. Νόμιζα ο σκοπός του beta testing είναι να βρίσκουμε τα bug αλλα τελικά όλοι γκρινιάζουμε όταν τα εντοπίζουμε. Αλλά οι παρωπιδες.. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 23 λεπτά πριν, SAnathema είπε επίσης όταν τραβάς μοχλό και σου επιτίθενται με αποτέλεσμα να μετακινείτε ο χαρακτήρας δεν ανοίγει η πόρτα και η λύση είναι screen selection ή πόρταλ στο hideout και πίσω για να ενεργοποιηθεί πάλι ο μοχλός. αυτο μου ετυχε χθες πρωτη φορα στο map που ανοιγεις τους μοχλους για να ανοιξουν οι πορτες και να πας στο κεντρο που ειναι τα Bossακια, μου πηρε 30 sec να διαβασω την λυση. Προφανως bug αλλα αστειο να το συζηταμε σε forums. Οπως μου εχει τυχει και το να σταματαει να βαραει ο παιχτης randomly ακομα δεν εχω καταλαβει αν ειναι bug ή καποιο "curse". Ωστοσο δεν εχω πεθανει απο αυτο προς το παρον και τα νευρα μου ειναι καλα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα