Προς το περιεχόμενο

Lenovo ADP One Εγγυηση - Τι ισχυει;


anagn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια!

Γραφω εδω γιατι δεν βγαζω ακρη ουτε με το καταστημα (Public), ουτε με την επισημη αντιπροσωπεια Lenovo στην Ελλαδα (μακρια!), ουτε στα Forum της Lenovo.

Για να μη μακρηγορω, αγόρασα 450 ευρώ ένα Tablet Lenovo P11 Pro (εντωμεταξυ το κουτι γραφει P11 Plus, πως γινεται αυτο;), και μεσα σε 3 εβδομάδες, γλιστράει από το χέρι μου, μέσα στη θήκη του και ραγίζει η οθόνη (στην οθόνη δυστυχώς δεν φαίνεται τίποτα). (Σημείωση: δεν είχα δεχθεί τη πρόσθετη επέκταση εγγύηση για ατυχήματα της Public). 

Το πάω στο Service Public, προετοιμασμένη να καλύψω το κόστος επισκευής, το στέλνουν στην επίσημη αντιπροσωπεία, και απαντάνει ότι το κόστος επισκευής θα είναι 330 ευρώ! (ούτε το Service της Public δεν το πίστευε). Να σημειώσω το κόστος ήταν 450 μαζί με Pen, Θήκη και πληκτρολόγιο. Τέλοσπάντων, μετά από διάφορα email μου αφαιρούν το labor fee οπότε και μου είπαν 280 ευρώ + ΦΠΑ (γελάμε).

Τυχαία, κοιτώντας τις πληροφορίες εγγύησης μου στο site της Lenovo, βλέπω ότι ήρθε με add-on εγγύηση ADP One, που σημαίνει ότι μέσα σε 30 ημέρες αν γίνει κάποιο ατύχημα ακόμα και εάν φταίει ο χρήστης, στο επισκευάζουν μια φορά δωρεάν και εάν δεν επισκευάζεται σου το αντικαθιστούν (φωτό στο τέλος). Εδώ και το contract: https://download.lenovo.com/lenovo/lsw/lenovo_pc_devices_services_agreement_greek_emea.pdf

Επικοινωνώ εκ νέου με Public Service και αντιπροσωπεία, και ταυτόχρονα ανοίγω thread σε forum της Lenovo με υπεύθυνο. Public και επίσημη αντιπροσωπεία πετάνει το μπαλάκι ο ένας στον άλλον. Στο forum μόλις μου απάντησαν ότι δεν το προσφέρουν σαν υπηρεσία στην Ελλάδα αλλά "it is possible that the offering originally made by the reseller was a third party offering" (δεν καταλαβαίνω καν τι θέλει να πει εδώ, πως γίνεται να είναι 3rd party offering?).

Ερώτηση: ποιος είναι υπεύθυνος να κάνει honor το contract; η πρόσθετη υπηρεσία έχει εφαρμογή στην Ελλάδα; και πως μπορώ να βρω εάν η συγκεκριμένη εγγύηση εφαρμόζεται εδώ ή όχι (πχ εάν το αγόραζα εξωτερικό που καλύπτεται και ερχόμουν Ελλάδα, παύει να ισχύει;) Γενικά ξέρει κανείς αυτή τη πρόσθετη υπηρεσία για να μου δώσει τα φώτα του;
image.png.2ddaa5a97cf0b0fb716ead47939de1ac.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ καλά λέω ότι μακριά από Lenovo (παθών σε tablet).

Τώρα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με το επίσημο service της Lenovo Europe.

Το Consumer All-in-One(ADP One) από ότι διαβάζω και εγώ (δεν το ήξερα) υπάρχουν δύο επεκτάσεις.

Από 2 χρόνια σε 3 και από 3 σε 4 χρόνια.

Με το ανάλογο κόστος 49,99€ & 79,99€ αντίστοιχα.

Στην απόδειξη που πήρες υπάρχει αυτό?

Εάν ναι είσαι καλυμμένη να στο αντικαταστήσουν.

Εάν όχι λείπαμε.

Επίσης βλέπω ότι ισχύει μόνο σε συγκεκριμένα μοντέλα.

Εδώ θα βρεις και τα σχετικά ποστ 

https://www.e-lenovo.gr/lenovo-epektase-eyy-eses-apo-2-se-3-ete-consumer-all-in-one.html?srsltid=AfmBOoqL3X0_1yUnrS7macpSTLudQ8O3dLDqm8zaHkd3sOY-Y9yWXoss

https://www.e-lenovo.gr/lenovo-epektase-eyy-eses-apo-2-se-3-ete-consumer-all-in-one-100983033.html?srsltid=AfmBOorXl1VmOYr1svlBPVNMUMC6omKj47a9z5mXv1z1YWySqV2QTD2e

Υ.Γ το Pro με το Plus που σου έδωσαν έχουν αρκετές διαφορές.

Το Pro είναι καλύτερο και ανωτέρω.

Εδώ οι σχετικές διαφορές 

https://www.kimovil.com/en/compare-tablets/lenovo-tab-p11-plus,lenovo-tab-p11-pro

Επεξ/σία από GATE123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, δεν ξαναπλησιάζω Lenovo μιας και παρατηρώ από γνωστούς και συγγενείς ότι κάποιες σειρές τους είναι υπερβολικά ευαίσθητες (yoga πχ). Και το tablet κυριολεκτικά μου γλίστρησε απλά από τα χέρια στο 1 μ. και ράγισε η οθόνη σε 3-4 σημεία (θεωρώ ότι τα σημεία αυτά είναι και που το πληκτρολόγιο "μπαίνει" στο tablet).

Τελικά κοιτώντας τη παραγγελία στο προφίλ μου είναι όντως το Pro (αν και θα ορκιζόμουν ότι όταν το παρήγγειλα έγραφε Plus και ήρθα και εγώ στο συμπέρασμα όταν το πήρα και είδα Pro ότι ήταν καλύτερο). Βέβαια, δεν εμπιστεύομαι καν και το Public και θα με βγάλουν τρελή, γιατί πριν 4 χρόνια παρήγγειλα Lenovo Legion σε καταπληκτική προσφορά, το πλήρωσα και με κάρτα (δόσεις), και επειδή καθυστερούσε μπαίνω στο prof μου και βλέπω ότι πάνε να μου στείλουν IdeaPad Gaming 3. Πήγα Public να το λύσω και μου λένε ότι έκαναν λάθος στο site και ότι το IdeaPad παρήγγειλα και αυτό θα στείλουν. Και όντως άλλαξαν το σαιτ αφού το είχα παραγγείλει. Με έσωσε μόνο ένα mail της παραγγελίας και το wayback machine. Εφυγα εν τέλει μετά από 2 ωρες ταλαιπωρία και αφού κατάλαβαν ότι δεν μπορούν να κοροιδευουν το κοσμο (ας με ενημερωναν οτι ειχε γινει λαθος στο συστημα εξ αρχης αντι να με σερνουν στα παμπλικ).

Πίσω στο θέμα της ADP:
Όχι, δεν υπάρχει στην απόδειξη μιας και δεν είναι κάτι που αγόρασα η ίδια. Απλά όταν πήγα στο Warranty look up site της Lenovo τυχαία είδα ότι έχω ως add-on το ADP One οπότε και άρχισα λίγο να το ψάχνω.. Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι είναι τα add ons, μιας και δεν μου απάντησαν ούτε από ελλάδα ούτε από ευρώπη. Πάντως, αλλάζοντας τη χώρα που βρίσκεσαι βλεπω οτι καθε χωρα εχει αλλα addons οποτε μαλλον εχει θεμα και την χωρα προελευσης.

Παρολο που βλεπω οτι σε αυτα τα link που μου εδωσες υπαρχει καλυψη ADP, ισχυρίζονται στα επισημα φορουμ της Lenovo οτι δεν καλυπτουν tablet (συμφωνα με το site της lenovo ειναι κατω απο τα personal computing devices, που καλυπτονται απο ADP συμφωνα με αυτο το agreement https://download.lenovo.com/lenovo/lsw/lenovo_pc_devices_services_agreement_greek_emea.pdf)

Δεν ξερω, εχω μπερδευτει και δεν ξερω σε ποιον πρεπει να απευθυνθω απο lenovo (εχω μιλησει σε επισημο forum της L και μου απαντανε απο σλοβακια, εχω μιλησει με lenovo greece, επισημη αντιπροσωπεια σερβις ελλαδος, public)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...