astrea966 Δημοσ. Σάββατο στις 12:00 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:00 μμ (επεξεργασμένο) σημερα παρελαβα ενα αδειο κουτι. ηταν πολυ ελαφρυ οταν το παρελαβα και την ψιλιαστηκα την δουλεια. τραβηξα σε βιντεο την διαδικασια και εχω επικοινωνησει μαζι τους και περιμενω να δω τι θα πουν. παραγγελια απο το επισημο site και αποστολη με dhl και παραλαβη απο acs Επεξ/σία Σάββατο στις 06:25 μμ από astrea966 2 3
Vault13 Δημοσ. Σάββατο στις 04:13 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:13 μμ 4 ώρες πριν, astrea966 είπε σημερα παρελαβα ενα αδειο κουτι. ηταν πολυ ελαφρυ οταν το παρελαβα και την ψιλιαστηκα στην δουλεια. τραβηξα σε βιντεο την διαδικασια και εχω επικοινωνησει μαζι τους και περιμενω να δω τι θα πουν. παραγγελια απο το επισημο site και αποστολη με dhl και παραλαβη απο acs Περιμενω να δω τι θα πουν. Λογικα θα παρεις γεματο και ισως κα δωρο μαζι. Αν οχι δεν θα παραγγειλω ουτε γω.
astrea966 Δημοσ. Σάββατο στις 06:24 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:24 μμ (επεξεργασμένο) παρακατω η απαντηση που πηρα πριν λιγο. επεσε και σαββατοκυριακο στη μεση οποτε απο δευτερα το κοβω για περισσοτερα. Hello Argiris, I apologize for the inconvenience you have experienced with your recent order. We understand how frustrating it must be to receive an empty box, and we appreciate you taking the time to document the unboxing process. To resolve this issue promptly, we will initiate an internal review with our shipping department to understand what went wrong. Rest assured, we are committed to ensuring you receive the product you ordered. Thank you for your patience and understanding. Best regards, Ailyn Ultimea Customer Service Επεξ/σία Σάββατο στις 06:26 μμ από astrea966 2
Rattlehead Δημοσ. Σάββατο στις 08:45 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 08:45 μμ Spoiler Δειχνει απαντηση σοβαρης εταιρειας. Απο εκει και περα κοιτας ποτέ έλεγε ότι θα παραλάβεις όταν το παρήγγειλες (πχ έλεγε 15 Νοεμβρη) και ζητάς αφού παραλάβεις, αποζημίωση για την καθυστέρηση παράδοσης. 1
astrea966 Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες νεο mail με ενημερωση σημερα. Hello Argiris, I apologize for the inconvenience you have experienced with your recent order. We understand how frustrating it must be to receive an empty box, and we appreciate you taking the time to document the unboxing process. To resolve this issue promptly, we will resend a new package on Monday. Please expect it to arrive within 3-7 business days. Thank you for your patience and understanding. Best regards, Kiki Ultimea Customer Service για να δουμε τωρα τι θα ερθει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα