Προς το περιεχόμενο

Ultimea Solo B30 Pro 2.1 Soundbar 42€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σημερα παρελαβα ενα αδειο κουτι.

ηταν πολυ ελαφρυ οταν το παρελαβα και την ψιλιαστηκα την δουλεια. τραβηξα σε βιντεο την διαδικασια και εχω επικοινωνησει μαζι τους και περιμενω να δω τι θα πουν.

παραγγελια απο το επισημο site και αποστολη με dhl και παραλαβη απο acs

Επεξ/σία από astrea966
  • Confused 2
  • Sad 3
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, astrea966 είπε

σημερα παρελαβα ενα αδειο κουτι.

ηταν πολυ ελαφρυ οταν το παρελαβα και την ψιλιαστηκα στην δουλεια. τραβηξα σε βιντεο την διαδικασια και εχω επικοινωνησει μαζι τους και περιμενω να δω τι θα πουν.

παραγγελια απο το επισημο site και αποστολη με dhl και παραλαβη απο acs

Περιμενω να δω τι θα πουν. Λογικα θα παρεις γεματο και ισως κα δωρο μαζι. Αν οχι δεν θα παραγγειλω ουτε γω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παρακατω η απαντηση που πηρα πριν λιγο. επεσε και σαββατοκυριακο στη μεση οποτε απο δευτερα το κοβω για περισσοτερα.

Hello Argiris,
 
I apologize for the inconvenience you have experienced with your recent order. We understand how frustrating it must be to receive an empty box, and we appreciate you taking the time to document the unboxing process.
 
To resolve this issue promptly, we will initiate an internal review with our shipping department to understand what went wrong. Rest assured, we are committed to ensuring you receive the product you ordered.
 
Thank you for your patience and understanding.
 
Best regards,
Ailyn
Ultimea Customer Service

Επεξ/σία από astrea966
  • Like 2
Δημοσ.
Spoiler

 

Δειχνει απαντηση σοβαρης εταιρειας. Απο εκει και περα κοιτας ποτέ έλεγε ότι θα παραλάβεις όταν το παρήγγειλες (πχ έλεγε 15 Νοεμβρη) και ζητάς αφού παραλάβεις, αποζημίωση για την καθυστέρηση παράδοσης.

  • Like 1
Δημοσ.

νεο mail με ενημερωση σημερα.

 

Hello Argiris,


I apologize for the inconvenience you have experienced with your recent order. We understand how frustrating it must be to receive an empty box, and we appreciate you taking the time to document the unboxing process.
 
To resolve this issue promptly, we will resend a new package on Monday. Please expect it to arrive within 3-7 business days.
 
Thank you for your patience and understanding.
 
Best regards,
Kiki
Ultimea Customer Service

 

για να δουμε τωρα τι θα ερθει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...