Προς το περιεχόμενο

Η Tesla ετοιμάζει οικονομικότερα ηλεκτρικά οχήματα για το 2025


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οικονομικότερα ηλεκτρικά οχήματα σχεδιάζει να λανσάρει η Tesla το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με την τριμηνιαία οικονομική έκθεση της εταιρείας.

Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση εσόδων 7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, φτάνοντας τα 25,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών.

"Για να συνεχίσουμε να επιταχύνουμε τη μετάβαση του κόσμου στη βιώσιμη ενέργεια, πρέπει να καταστήσουμε τα ηλεκτρικά οχήματα προσιτά για όλους", ανέφερε η εταιρεία κατά τη διάρκεια των τελευταίων της οικονομικών αποτελεσμάτων, τονίζοντας τη σημασία του ανταγωνιστικού κόστους ανά χιλιόμετρο σε σχέση με όλες τις μορφές μεταφοράς. Η στρατηγική αυτή αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδίου της Tesla για διεύρυνση της πελατειακής της βάσης και ενίσχυση της θέσης της στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Tesla είχε εγκαταλείψει τα σχέδια για το "Model 2", ένα όχημα που φημολογούνταν ότι θα κόστιζε περίπου 25.000 δολάρια. Μετά από έντονες αντιδράσεις των επενδυτών, ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk επανέφερε το θέμα, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει αν πρόκειται για εντελώς νέο μοντέλο ή για μια οικονομικότερη έκδοση του Model 3. Η αβεβαιότητα γύρω από το συγκεκριμένο project έχει προκαλέσει συζητήσεις στους κύκλους των επενδυτών και των αναλυτών της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Παράλληλα, ο Musk ανακοίνωσε ότι το διθέσιο Cybercab θα είναι διαθέσιμο προς πώληση το 2026 με τιμή 30.000 δολάρια. Το μοντέλο αυτό αναμένεται να αποτελέσει μια εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία των προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων, συνδυάζοντας τον χαρακτηριστικό φουτουριστικό σχεδιασμό της Tesla με προσιτή τιμολόγηση, χωρίς όμως να απευθύνεται στη μάζα των καταναλωτών.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες, με τα καθαρά κέρδη να φτάνουν τα 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 17%. Σύμφωνα με το FactSet, οι αναλυτές προέβλεπαν πτώση 9% στα τριμηνιαία κέρδη και αύξηση 9% στα έσοδα. Τα έσοδα από ρυθμιστικές πιστώσεις παρέμειναν ισχυρά, με την εταιρεία να σημειώνει το δεύτερο καλύτερο τρίμηνο στην κατηγορία αυτή.

Σημαντική βελτίωση παρουσίασαν τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας, τα οποία είχαν υποχωρήσει στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων έξι ετών λόγω των συνεχών μειώσεων τιμών και της μειωμένης ζήτησης. Το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 19,8%, ελαφρώς υψηλότερο από το 18% του προηγούμενου τριμήνου, ενώ το κόστος ανά όχημα έφτασε σε ιστορικό χαμηλό των 35.100 δολαρίων, αποτέλεσμα των προσπαθειών βελτιστοποίησης της παραγωγικής διαδικασίας.

Ωστόσο, οι παραδόσεις οχημάτων του τριμήνου υπολείπονταν των προσδοκιών. Η Tesla παρέδωσε 462.890 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 6,3% από το δεύτερο τρίμηνο του 2023, αλλά χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Ο ανταγωνισμός στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, παραμένει έντονος, με εταιρείες όπως η BYD να διεκδικούν σημαντικό μερίδιο της αγοράς.

Οι πρόσφατες προσπάθειες της εταιρείας να στραφεί προς την ανάπτυξη ρομπότ και αυτόνομων οχημάτων αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό από την αγορά. Η παρουσίαση των robotaxi στις αρχές του μήνα, παρότι εντυπωσιακή οπτικά, δεν περιείχε συγκεκριμένες τεχνικές λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας, γεγονός που οδήγησε σε σημαντική πτώση της μετοχής της εταιρείας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαστε σίγουροι? Επειδή εγώ διάβασα το ακριβώς αντίθετο..

 

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα για 2 μήνες ηλεκτρικό scooter και διαπίστωσα ότι δεν είναι η τεχνολογία έτοιμη να αντικαταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δυστυχώς απέχουν πολύ.

  • Like 2
  • Confused 6
  • Sad 1
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, kotronas said:

Δοκίμασα για 2 μήνες ηλεκτρικό scooter και διαπίστωσα ότι δεν είναι η τεχνολογία έτοιμη να αντικαταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δυστυχώς απέχουν πολύ.

Αν ήταν σκούτερ από το τέμου, λογικό 🥲

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, kotronas είπε

Δοκίμασα για 2 μήνες ηλεκτρικό scooter και διαπίστωσα ότι δεν είναι η τεχνολογία έτοιμη να αντικαταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δυστυχώς απέχουν πολύ.

Έχεις δίκιο, είναι σχεδόν το ίδιο ένα ηλεκτρικό scooter με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

  • Like 1
  • Haha 21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kotronas είπε

Δοκίμασα για 2 μήνες ηλεκτρικό scooter και διαπίστωσα ότι δεν είναι η τεχνολογία έτοιμη να αντικαταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δυστυχώς απέχουν πολύ.

Το αντίθετο θα έλεγα. Αναφέρομαι σε σκούτερ κατηγορίας 125 κυβικών, όχι κινεζιά αλλά με κανονική αντιπροσωπεία και υποστήριξη. Δύναμη, επιτάχυνση, χώροι για δύο ενήλικες και εδώ και σχεδόν 3 χρόνια μηδενικό κόστος συντήρησης (λάδια, βαλβίδες, φίλτρα, μετάδοση κλπ). Πολύ ικανοποιημένος αφού αγοράστηκε στο κόστος ενός επώνυμου τετράχρονου σκούτερ 125. Συνεχίζει και κάνει απόσβεση στα χρήματα αγοράς του.

  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα προβληματίζεται για την ηλεκτροκίνηση ο έλληνας, άραγε πόσο θα του πήρε να αποδεχθεί ότι τα αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα άλογα τον προηγούμενο αιώνα.

  • Like 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν φτάσει να αγοράζει ο μέσος Έλληνας μεταχειρισμένο ηλεκτροκίνητο με 3 χιλιάρικα δεν βλέπω μεγάλη υιοθέτηση για την χώρα μας, οι περισσότεροι οδηγούν μεταχειρισμένα αμάξια. Και 25 χιλιάρικα για τους περισσότερους είναι υπερβολικά πολλά.

Πρέπει να βγουν νέα ηλεκτροκίνητα, ΑΠΛΑ, χωρίς υπερβολές και ένα σωρό addons που δεν χρειάζονται οι περισσότεροι και θα πρέπει το καινούργιο να κοστίζει 10~12 χιλιάρικα.

Φυσικά όλα αυτά για την χώρα μας με τον βασικό μισθό στα 750 ευρώ, που οι περισσότεροι μένουν στο ενοίκιο και το ενοίκιο είναι ο μισός μισθός τους.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, basilis_k6 said:

το ειχα παθει και εγω με ηλεκτρικη οδοντοβουρτσα!

Ημίμετρα όλοι σας, εγώ ξηλωσα τελείως τον ηλεκτρολογικό πίνακα στο σπίτι, τώρα ξυλόσομπα και κεράκια, σιγά μην τα σκάω στη ΔΕΗ, και για τηλεόραση τη βάζει τέρμα ο γείτονας ούτως ή άλλως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως θα ρίξω τρελό γέλιο όταν τα ηλεκτρικά ξεπεράσουν τα συμβατικά, και το κράτος για να αντισταθμίσει την απώλεια απο την φορολογία στα καύσιμα, αρχίζει να τα χρεώνει με το χιλιόμετρο.

Επίσης θα ρίξω τρελό γέλιο όταν κάποιοι αρχίσουν να φορτίζουν με  γεννήτριες βενζίνης/πετρελαίου γιατί δεν θα σηκώνει το δίκτυο την κατανάλωση,θα είναι σαν να βλέπω vegan να κρυφοτρώει κρέας.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Ακόμα προβληματίζεται για την ηλεκτροκίνηση ο έλληνας, άραγε πόσο θα του πήρε να αποδεχθεί ότι τα αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα άλογα τον προηγούμενο αιώνα.

Οι Ελληνες εχουν καλη κριση και βλεπουν ποσο γαματα ειναι π.χ.τα ηλεκτρικα ποδηλατα που εχει γεμισει ο τοπος εδω που ειμαι(απο τα ακριβα), οσο για τα αυτοκινητα σχεδον ολοι οταν μιλαω λενε για τον χρονο φορτισης κυριως σε ταξιδι,  για το κοστος μιλανε ελαχιστοι... 

Αν δεν υπηρχε το θεμα του χρονου φορτισης θα ειχαν πολυ καλες πωλησεις στην Ελλαδα...

Επεξ/σία από ScorpioX777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...