Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,
Όταν η ALPHA BANK αντικατέστησε τις κάρτες  DINERS - VODAFONE με κάρτες MASTERCARD - VODAFONE κάλεσα την τηλεφωνική της VODA η  οποία μου υπέδειξε να κάνω την αλλαγή της κάρτας μέσω του VODAFONE App κάτι που έκανα άμεσα.
Παρατήρησα όμως ότι παρόλο που οι λογαριασμοί μου εξοφλούνταν από την νέα κάρτα, δεν γινόταν εξαργύρωση των
BONUS πόντων με αποτέλεσμα να μην μου αποδίδεται η έκπτωση στο λογαριασμό μου που δικαιούμαι.
Μετά από πολλές κλήσεις και 3 επισκέψεις σε κατάστημα το πρόβλημα διορθώθηκε προσωρινά και μου έγιναν κάποιες επιστροφές αλλά και πάλι στους τελευταίους λογαριασμούς
δεν έχει γίνει εξαργύρωση των
BONUS πόντων, παρόλο που υπάρχει επαρκές υπόλοιπο με αποτέλεσμα να μην μου αποδίδεται η έκπτωση!!
Επειδή έχω απηυδήσει με αυτή την απαράδεκτη κατάσταση νομίζετε ότι μπορώ να ζητήσω διακοπή συμβολαίου χωρίς να χρεωθώ?
Το συμβόλαιο μου λήγει κανονικά στις
30/05/2025

 






 


 

Επεξ/σία από rstoned
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Συνεχές πρόβλημα με VODAFONE και εξαργύρωση BONUS ΠΟΝΤΩΝ ALPHA BANK

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...