Axlmon Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Νέα έρευνα της AAA καταδεικνύει σημαντική πρόοδο στην τεχνολογία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB), με τα σύγχρονα συστήματα να επιδεικνύουν εντυπωσιακή βελτίωση στην πρόληψη συγκρούσεων. Η μελέτη αποκτά ιδιαίτερη σημασία ενόψει της νέας ομοσπονδιακής νομοθεσίας που θα καταστήσει υποχρεωτική την εγκατάσταση προηγμένων συστημάτων AEB σε όλα τα οχήματα μέχρι το 2029. Η τεχνολογία AEB λειτουργεί μέσω ενός πολύπλοκου συστήματος που συνδυάζει εμπρόσθιες κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες λέιζερ. Οι σχετικοί αισθητήρες σαρώνουν συνεχώς το δρόμο μπροστά από το όχημα, αναλύοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο μέσω προηγμένων αλγορίθμων μηχανικής μάθησης. Όταν το σύστημα εντοπίσει επικείμενο κίνδυνο, ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, προσαρμόζοντας την πίεση πέδησης ανάλογα με την κρισιμότητα της κατάστασης. Σε εκτενείς δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα, συγκρίθηκαν μοντέλα του 2024 με αντίστοιχα των ετών 2017-2018 των οχημάτων Jeep Cherokee, Nissan Rogue και Subaru Outback. Οι δοκιμές περιελάμβαναν πολλαπλά σενάρια σύγκρουσης, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών καιρικών συνθηκών και συνθηκών φωτισμού, καθώς και ποικίλες καταστάσεις οδοστρώματος. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά: το 100% των νέων οχημάτων κατάφερε να αποτρέψει τη σύγκρουση, σε αντίθεση με μόλις 51% των παλαιότερων μοντέλων. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε ταχύτητες 19, 40 και 56 χιλιομέτρων την ώρα, αποδεικνύοντας την αυξημένη αποτελεσματικότητα των νέων συστημάτων σε διάφορες συνθήκες οδήγησης και επιβεβαιώνοντας τη σημαντική τεχνολογική πρόοδο των τελευταίων ετών. Σύμφωνα με ασφαλιστικές εταιρείες και ανεξάρτητους οργανισμούς αξιολόγησης, η εξέλιξη των συστημάτων AEB έχει ήδη οδηγήσει σε σημαντική μείωση των ατυχημάτων και των σχετικών αποζημιώσεων. Εκτιμάται ότι τα προηγμένα συστήματα AEB μπορούν να μειώσουν τις συγκρούσεις από πίσω κατά 50% και τους σοβαρούς τραυματισμούς κατά 56%, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη μείωση των ασφαλίστρων για τους ιδιοκτήτες οχημάτων. Ο Διευθυντής Έρευνας Αυτοκινητιστικής Μηχανικής της AAA, Greg Brannon, επισημαίνει την αξιοσημείωτη πρόοδο από το 2014, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη περαιτέρω βελτίωσης για την αποτελεσματική λειτουργία σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι κατασκευαστές εργάζονται ήδη στην ανάπτυξη συστημάτων επόμενης γενιάς που θα μπορούν να λειτουργούν αποτελεσματικά σε ταχύτητες έως και 113 χλμ/ώρα, ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Ωστόσο, η έρευνα αποκάλυψε και σημαντικούς περιορισμούς. Τα συστήματα AEB εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε πλευρικές συγκρούσεις και αριστερές στροφές με διερχόμενη κυκλοφορία. Η ανίχνευση πεζών και ποδηλατών κατά τη διάρκεια της νύχτας παραμένει μια σημαντική πρόκληση που απαιτεί περαιτέρω τεχνολογική εξέλιξη και βελτιστοποίηση των αλγορίθμων αναγνώρισης. Το κόστος εφαρμογής των νέων προδιαγραφών εκτιμάται σε περίπου 300 δολάρια ανά όχημα, ένα ποσό που οι κατασκευαστές θεωρούν σημαντικό δεδομένου του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος της αγοράς. Παρά το γεγονός ότι το 90% των σύγχρονων οχημάτων διαθέτει ήδη κάποια μορφή AEB, η Ένωση Αυτοκινητιστικής Καινοτομίας έχει ζητήσει παράταση για την εφαρμογή των νέων προδιαγραφών, επικαλούμενη τεχνικές και οικονομικές προκλήσεις. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η πλήρης εφαρμογή των προηγμένων συστημάτων AEB θα μπορούσε να σώσει περισσότερες από 20.000 ζωές ετησίως παγκοσμίως και να μειώσει το κόστος των τροχαίων ατυχημάτων κατά δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την επένδυση σε αυτήν την τεχνολογία κρίσιμη για το μέλλον της οδικής ασφάλειας. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
lnoldori Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Μας κάνουν πλάκα μάλλον Το κόστος εφαρμογής των νέων προδιαγραφών εκτιμάται σε περίπου 300 δολάρια ανά όχημα, ένα ποσό που οι κατασκευαστές θεωρούν σημαντικό δεδομένου του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος της αγοράς εδώ ότι και να τους ζητήσεις σε έξτρα σου λένε για 500άρικο και τους φαίνονται πολλά τα 300 για κάτι τόσο σημαντικό? 3
JcD Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Σε τέτοιο θέμα παραδοσιακά θα μπει το βίντεο της βολβο 🤣 6
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Super Moderators Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 19 minutes ago, JcD said: Σε τέτοιο θέμα παραδοσιακά θα μπει το βίντεο της βολβο 🤣 Και μετά αυτό... 4
herbalife3 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 16 λεπτά πριν, JcD είπε Σε τέτοιο θέμα παραδοσιακά θα μπει το βίντεο της βολβο 🤣 Δεν είναι και πολύ αστείο... 1
basilis_k6 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου αυτο ειναι που πιάνει οποιον κατεβαινει απο πεζοδρομιο και κοκαλλώνει το αμαξι και σου φευγει ο καφες σε ολο το σαλονι. οχι ευχαριστω δεν θα παρω. 1 3
manolis940 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αυτο ειναι που πιάνει οποιον κατεβαινει απο πεζοδρομιο και κοκαλλώνει το αμαξι και σου φευγει ο καφες σε ολο το σαλονι. οχι ευχαριστω δεν θα παρω. Στo vitara μου έχει λειτουργήσει μια φορά. Γενικότερα όμως δεν ισχύει αυτό.
grafias3787 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αυτο ειναι που πιάνει οποιον κατεβαινει απο πεζοδρομιο και κοκαλλώνει το αμαξι και σου φευγει ο καφες σε ολο το σαλονι. οχι ευχαριστω δεν θα παρω. Γι αυτό έχει προνοήσει το Ελληνικό σύστημα! 🤣 https://www.newsauto.gr/electric/telos-o-kafes-sto-aftokinito/ 1 2
cpc464 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Εντάξει. εάν τον βλέπεις τον πεζό ότι θα την κάνει την βλακεία και το πόδι σου δεν είναι ήδη stand by στο φρένο δεν το αξίζεις το δίπλωμα, γατάκια Ευρωπαίοι και Αμερικάνοι,ελάτε στην ελλάδα με τον πακιστανό κούριερ και το χαπακωμένο με την κούρσα του μπαμπά που κάνουν προσπέραση σφήνα απο δεξιά να μάθετε οδήγηση. 1
magicnumbers Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Αντε τωεα κ ένα συστημα με αυτόματη εφαρμογη οριου ταχύτητας σε καθε δρομο μεσω gps χωρις τρελους κ αφηρημενους με 100 σε μονης κ 60 στα στενα. Ούτε παιδεία ουτε τροχαια ούτε καμερες ούτε κριμα το παιδι ουτε φτυγοι να τρεχουν με 170 σε επαρχιακο, τπτ κατοπιν εορτης. Αυτο θα ειναι προληψη. Κ για να προλάβω τους "με ποιο δικαιωμα" κ οσο θελω θα πάω, να εχει κουμπι απενεργοποίησης αν πχ βιαζεσαι σε εξαιρετικη αναγκη αλλα δεν θα ασφαλιζεσαι σε περίπτωση ατυχηματος.
CyanBlue Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Θα ήθελα να κάνουν τα ίδια τεστ στην (πανάκριβη) ελληνική άσφαλτο. Στους δρόμους μας που διακοσμούνατι με "αυτοκόλλητες" γάτες και ξαφνικά εμπόδια κάθε είδους. Μετά να δούμε τα αποτελέσματα ελληνιστί 😁. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου από CyanBlue
p_under Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Με έχει σώσει από ζημιά το volvo μου του 2013.. Όταν πήγα να πατήσω το φρένο ήταν ήδη στο πάτωμα. 1
Ntinaras Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Στις 26/10/2024 στις 12:01 ΠΜ, p_under είπε Με έχει σώσει από ζημιά το volvo μου του 2013.. Όταν πήγα να πατήσω το φρένο ήταν ήδη στο πάτωμα. Και στης δικιας μου το προηγουμενο, troc, καταλαθος εβαλε οπισθεν αντι για drive, και το αμαξι ειδε εμποδιο πισω και φρεναρε με τη μια. αλλιως θα ειχαμε κοπανησει τον πισω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα