Προς το περιεχόμενο

Επιβαρύνσεις παρόχου μετά από μετακόμιση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε, πρόσφατα λόγω μετακόμισης μετέφερα τη γραμμή μου nova στο νέο σπίτι. Με ειχαν ενημερώσει ότι θα πληρώσω 50€ για τη μεταφορά. Τώρα μου ήρθε λογαριασμός με αλλαγμένο πάγιο ανεβασμένο προς τα επάνω με τις τωρινές τιμές τους.

Πριν 3 χρόνια είχα κάνει σύνδεση με μια προσφορά τους για 2 χρόνια, με τη λήξη είχαμε επικοινωνία και μου έδωσαν προσφορά ναι μεν ανεβασμένη αλλά χαμηλότερη από τα εμπορικά πακέτα.

Τώρα μου λένε πως με τη μεταφορά άλλαξε και το πακέτο με το τωρινό εμπορικό κάτι το οποίο δε θυμάμαι να μου είχαν πει και τώρα εκκρεμεί ότι θα το δούνε για να μου το αποδείξουν. 

Εκτός αυτού με τη μετακόμιση ανανέωσαν το συμβόλαιο και για άλλα δύο χρόνια; Αυτά εδώ περί μετακόμισης είναι στους όρους του συμβολαίου; Μήπως εγώ δηλαδή δε τα διάβασα.

Σε τέτοια περίπτωση μπορώ να κάνω φορητότητα μπας και πετύχω χαμηλότερο πάγιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1988panos2171 είπε

Χαίρετε, πρόσφατα λόγω μετακόμισης μετέφερα τη γραμμή μου nova στο νέο σπίτι. Με ειχαν ενημερώσει ότι θα πληρώσω 50€ για τη μεταφορά. Τώρα μου ήρθε λογαριασμός με αλλαγμένο πάγιο ανεβασμένο προς τα επάνω με τις τωρινές τιμές τους.

Πριν 3 χρόνια είχα κάνει σύνδεση με μια προσφορά τους για 2 χρόνια, με τη λήξη είχαμε επικοινωνία και μου έδωσαν προσφορά ναι μεν ανεβασμένη αλλά χαμηλότερη από τα εμπορικά πακέτα.

Τώρα μου λένε πως με τη μεταφορά άλλαξε και το πακέτο με το τωρινό εμπορικό κάτι το οποίο δε θυμάμαι να μου είχαν πει και τώρα εκκρεμεί ότι θα το δούνε για να μου το αποδείξουν. 

Εκτός αυτού με τη μετακόμιση ανανέωσαν το συμβόλαιο και για άλλα δύο χρόνια; Αυτά εδώ περί μετακόμισης είναι στους όρους του συμβολαίου; Μήπως εγώ δηλαδή δε τα διάβασα.

Σε τέτοια περίπτωση μπορώ να κάνω φορητότητα μπας και πετύχω χαμηλότερο πάγιο;

Καλησπέρα. Παρόμοια περίπτωση είχα και με την σύνδεση του πατέρα μου (μετακόμιση, καινούργιο συμβόλαιο, άλλες τιμές κλπ) και πραγματικά δυο μήνες τρέχουμε, καθώς κι εγώ προσπαθώ να τον βοηθήσω όσο μπορώ (είναι και 80 χρονών άνθρωπος). Μάλισταμ του αλλάξαννε μέχρι και το νούμερο του τηλεφώνου! Αφού αγανάκτησε και τους ζήτησε να το διακόψει κι ας πληρώσει ρήτρα, του έκαναν αντιπρόταση 6 μήνες δωρέαν πάγια και μετά αντί για 22€, θα πληρώνει 18€. Τελικά αποφάσισε να το κρατήσει. Αλλά για μένα αυτό που κάνουν δεν ξέρω κατά πόσο είναι νόμιμο. Εντωμεταξύ, τα συμβόλαια τα βλέπεις αφού έχεις υπογράψει, αφού σε βάζουν και υπογράφεις σε signature pad στο κατάστημα. Στείλαμε και καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να τις διαβιβάζουν στην εταιρεία και να σου κοινοποιούν τις απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ότι έχω κάνει είναι τηλεφωνικώς και online, σε κατάστημα πήγα μόνο την τελευταία φορά για τη μεταφορά και γράφει στο χαρτί που μου δώσανε για την επιβάρυνση 50€ και ότι το πάγιο επανέρχεται στη συμφωνημένη αξία. Ποια είναι αυτή όμως; 

Επεξ/σία από 1988panos2171
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μεταφορα γραμμης ειναι παντα καινουργιο συμβολαιο και λογικο ειναι αφου παει σε αλλο βρονχο εξου και τα 50 ευρω.Τωρα για την τιμη του πακετου επρεπε να το χειριστείς καλυτερα να πιεσεις καταστασεις για να πάρεις καποια προσφορα διαφορετικα σε πανε σε κανονικη τιμη.....

Στις 25/10/2024 στις 2:53 ΜΜ, 1988panos2171 είπε

γράφει στο χαρτί που μου δώσανε για την επιβάρυνση 50€ και ότι το πάγιο επανέρχεται στη συμφωνημένη αξία. Ποια είναι αυτή όμως; 

εσυ δεν ρωτησες???

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, filipprin said:

Η μεταφορα γραμμης ειναι παντα καινουργιο συμβολαιο και λογικο ειναι αφου παει σε αλλο βρονχο εξου και τα 50 ευρω.Τωρα για την τιμη του πακετου επρεπε να το χειριστείς καλυτερα να πιεσεις καταστασεις για να πάρεις καποια προσφορα διαφορετικα σε πανε σε κανονικη τιμη.....

εσυ δεν ρωτησες???

Inalan μια χαρά κρατάει υπάρχον συμβόλαιο, με μεταφορά. Μη λέμε ότι θέλουμε. Απλά έχουμε μπλέξει με καρτέλ και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί πετάνε αετό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, filip123go είπε

nalan μια χαρά κρατάει υπάρχον συμβόλαιο, με μεταφορά. Μη λέμε ότι θέλουμε. Απλά έχουμε μπλέξει με καρτέλ και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί πετάνε αετό...

Η ιναλαν ως παροχος που διεκδικει μεριδιο στην πιτα ειναι λογικο να παιζει αντισυστημικα ΑΝ φυσικα εκει που πας υπαρχει ιναλαν δίκτυο.Ωστόσο εδω δεν μιλαμε για την ιναλαν αλλα για την νοβα, για την οποια η μεταφορα γραμμης ειναι παντα καινουργιο συμβολαιο και λογικο ειναι αφου παει σε αλλο βρονχο.Οποτε καινουργια ενεργοποίηση η και ενοικίαση  απο αλλο παροχο εξου και τα 50 ευρω.

Κακως αλλα ετσι λειτουργει το καρτελ χρονια τωρα οποτε πρεπει να τα γνωριζουμε αυτα .

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, filipprin είπε

Η μεταφορα γραμμης ειναι παντα καινουργιο συμβολαιο και λογικο ειναι αφου παει σε αλλο βρονχο εξου και τα 50 ευρω.Τωρα για την τιμη του πακετου επρεπε να το χειριστείς καλυτερα να πιεσεις καταστασεις για να πάρεις καποια προσφορα διαφορετικα σε πανε σε κανονικη τιμη.....

εσυ δεν ρωτησες???

Το ότι πάει σε άλλο βρόγχο δε καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να παίζει ρόλο .το να μην έχει διαθέσιμες θύρες σε άλλο βρόγχο το δέχομαι αλλά τα 50€ που ζητάνε υποτίθεται ότι είναι για τα έξοδα της αλλαγής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Νοικιαζει και ενεργοποιει καινουργια γραμμη.Αυτο παντα ειχε και εξακολουθει να εχει χρεωση.Παντα υπηρχε τέλος ενεργοποίησης

Δες εκει που πας ποιος εχει περάσει το δίκτυο.Τι γραφουν τα κουτια απεξω...

Και πριν 14 χρονια με νοβα που μετακομισα σε περιοχη του οτε μου κανανε καινουργιο συμβολαιο και πληρωσα και τέλος ενεργοποίησης στον πρωτο λογαριασμο.Ετσι λειτουργουν ολες στην μεταφορα γραμμης εκτός απο την ιναλαν όπως ειπώθηκε παραπανω αλλα θα πρεπει να υπαρχει δίκτυο δικο της εκει που θα πας.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filipprin είπε

 Νοικιαζει και ενεργοποιει καινουργια γραμμη.Αυτο παντα ειχε και εξακολουθει να εχει χρεωση.Παντα υπηρχε τέλος ενεργοποίησης

Δες εκει που πας ποιος εχει περάσει το δίκτυο.Τι γραφουν τα κουτια απεξω...

Και πριν 14 χρονια με νοβα που μετακομισα σε περιοχη του οτε μου κανανε καινουργιο συμβολαιο και πληρωσα και τέλος ενεργοποίησης στον πρωτο λογαριασμο.Ετσι λειτουργουν ολες στην μεταφορα γραμμης εκτός απο την ιναλαν όπως ειπώθηκε παραπανω αλλα θα πρεπει να υπαρχει δίκτυο δικο της εκει που θα πας.

δηλαδη αν δε νοικιαζε και ειχε ιδιοκτητο δικτυο δε θα υπηρχε αυτη η χρεωση;μη δικαιολογουμε τα καρτελ που και για αναπαντητη θα ζητανε λεφτα σε λιγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα φιλε μου και το κλεινω εδω ειναι οτι αυτη η πολίτικη του νεου συμβολαίου και του τέλους ενεργοποίησης υπαρχει τουλαχιστον 14 χρονια οποτε επρεπε να το γνωριζεις και να μη συμπεριφέρεσε λες και ξαφνικα σε κλεψανε.

Οπως ειπα και το νεο συμβολαιο ειναι επιβεβλημενο λογο αλλαγής βρονχου και το τελος ενεργοποιησης εινα γνωστο χαρατσι του καρτελ οχι μονο της νοβα.......

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 hours ago, bymas said:

Το ότι πάει σε άλλο βρόγχο δε καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να παίζει ρόλο .το να μην έχει διαθέσιμες θύρες σε άλλο βρόγχο το δέχομαι αλλά τα 50€ που ζητάνε υποτίθεται ότι είναι για τα έξοδα της αλλαγής 

Κάποιοι χρεώνουν μέχρι και την αλλαγή ονόματος/αφμ του κατόχου της γραμμής, δεν μου φαίνεται περίεργο που χρεώνουν και για μεταφορά. :(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Thresh είπε

Κάποιοι χρεώνουν μέχρι και την αλλαγή ονόματος/αφμ του κατόχου της γραμμής, δεν μου φαίνεται περίεργο που χρεώνουν και για μεταφορά. :(

Συμφωνώ μαζί σου και εγώ περιμένω τα πάντα από αυτούς αλλά όχι και να τους δικαιολογούμε 😂

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι λειτουργει το συστημα χρονια τωρα.ΔΕΝ δικαιολόγησα κανενα.Οπως ειπα και το νεο συμβολαιο ειναι επιβεβλημενο λογο αλλαγής βρονχου και το τελος ενεργοποιησης  εχει λογο υπαρξης.

Και σε καινουργιο παροχο να πας παλι τα ιδια θα πληρωσεις.Αυτο που θα επρεπε να σε νοιαζει και θα μπορουσες να  παλεψεις ειναι η τιμη του συμβολαιου σου κατι που δεν ασχολεισαι καν.

 

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη την αλητεια με ανανεωση συμβολαιου μετα απο μεταφορα γραμμης, μονο η Nova την κανει τοσα χρονια. Οι αλλοι δυο χρεωνουν απλα την μεταφορα, δεν σου αλλαζουν ενεργο συμβολαιο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δεχτώ ότι υπάρχει χρέωση για μεταφορά, επίσης να δεχτώ ότι υπάρχει και αλλαγή στο συμβόλαιο αλλά αυτά δεν πρέπει να επικοινωνηθουν;

Υπήρξε ξεκάθαρη ενημέρωση για χρέωση μεταφοράς αλλά ενημέρωση για αλλαγή πακέτου σε υπάρχον εμπορικό και ανανέωση συμβολαίου εκ νεου δεν υποθηκε πουθενά ούτε είμαι υποχρεωμένος να το γνωρίζω επειδή "έτσι γίνεται όλα αυτά τα χρόνια".

Τώρα αν η φράση "το πάγιο επανέρχεται στη συμφωνημένη αξία" σημαίνει σου αλλάζουμε το πάγιο στο τρέχον εμπορικό και σου κάνουμε εκ νέου ανανέωση συμβολαίου για αλλά δύο χρόνια νομίζω είναι βλακωδες να το συζητάμε ότι έχει βάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...