Προς το περιεχόμενο

Μέχρι και καναπέδες 20 δολαρίων θα έχει το νέο marketplace της Amazon που θα ανταγωνιστεί τα Temu και Shein


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκα στο τρυπάκι να αγοράσω προϊόντα από το temu 2 φορές. Την πρώτη από περιέργεια και την δεύτερη από προσφορά "τυράκι" καθώς έψαχνα κάποια πράγματα για το αυτοκίνητο. Πραγματικά, δεν ξέρω γιατί κανείς να αγοράσει από εκεί. Ότι πήρα έμοιαζε σαν αυτό που χρειάζομουν αλλά σε ποιότητα σκουπίδι, ή παιδικό παιχνίδι.

Νομίζω η επιτυχία του temu είναι τα "τυρακια" προσφορές που βγάζουν και οι προτάσεις που σου πετάει στις διαφημίσεις και όχι η τιμή ή το προϊόν το ίδιο. Το Temu το θεωρώ εφάμιλλο σε απόδοση με τον μηχανισμό recommendations του TikTok αλλά για προϊόντα, όχι βίντεο.

Η Αμαζον δεν νομίζω να μπορέσει να ανταγωνιστεί την αγορά αυτή. Αφενός πάει στην Κίνα να ανταγωνιστεί τον Κινέζο με regulations Αμερικής και αφετέρου δεν έχει πλέον το τόσο τρομερό recommendations & marketing μηχανισμό . Στις αρχές της δεκαετίας τους θεωρούσαμε πρωτοπόρους στον τομέα αλλά δυστυχώς μείνανε εκεί, μια δεκαετία πίσω.

Επεξ/σία από jim.feedback
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 hours ago, manolis940 said:

Μεγάλο πρόβλημα στο amazon είναι το UI/UX. Η αναζήτηση φαίρνει άκυρα προϊόντα, τα φίλτρα είναι της πλάκας, οι περιγραφές των προϊόντων είναι σχεδόν ανύπαρκτες και πολλά άλλα. Μακάρι κάποια στιγμή να το καταλάβει.

Well Done Clapping GIF by MOODMAN

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα ψάξεις αρκετά και ξέρεις τι θες βρίσκεις καλά προϊόντα σε καλές τιμές. Αν το προϊόν που πάρεις δεν είναι αυτό που σου έδειχναν οι φωτογραφίες ζητάς τα χρήματα σου πίσω και στα δίνουν η αν θες το κρατάς σαν πίστωση για αγορά επόμενων προϊόντων. Έχει πολύ καλή after sales υποστήριξη το Temu και γι'αυτό έχει κερδίσει και πολύ κόσμο θαρρώ. Έχω πάρει πολύ αξιόλογα πράγματα από εκεί η μάλλον για να το θέσω καλύτερα ήταν πιο ποιοτικά σε σύγκριση με τα χρήματα  που έδωσα και αυτό που περίμενα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, poulinos είπε

Μέχρι και καναπέδες 20 δολαρίων ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ .

Tο temu εχει shop like a billionaire. H amazon ομως επειδη δεν μπορει να το πει αυτο διοτι στην αμερικη θα φαει μυνηση θα το ονομασει. 

Shop like a homeless like jeff bezos

gettyimages-78047480-1024x1024.jpg

 

Πήραν τις λίρες της γιαγιάς από μέσα και τώρα το πουλάν 20 δολάρια 🤣 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

Εμένα η "απορία" μου είναι γιατί δεν βάζουν κανόνες στις εισαγωγές ώστε όλα τα εισαγόμενα προϊόντα να έχουν πιστοποιήσεις ποιότητας και ακόμα πιο σημαντικό πιστοποιήσεις συνθηκών παραγωγής;;;

πχ στα οχήματα πως κόβουν τα tesla cybertruck (Για να μη λέτε ότι λέω μόνο εναντίον του) και απο την άλλη αφήνουν προϊόντα με  καρκινογόνες ουσίες ή επικίνδυνες  μπαταρίες;

Ποιος θα παρέχει την πιστοποίηση, το κράτος της κίνας ή κάποιος διεθνής οργανισμός που θα είναι σε κάθε εργοστάσιο για να βλέπει τις συνθήκες και αμερόληπτα να μπορεί να το πιστοποιεί;

Επεξ/σία από Diavolos666
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτή η αναζήτηση στο αμαζον πραγματικά έχει καταντήσει ανέκδοτο πλέον. Πάντα είχε θεματάκια αλλά πλέον δεν παλεύεται. 1 αποτέλεσμα θα είναι σωστό και όλα τα άλλα άσχετα σκουπίδια. Και αυτό όχι πάντα. Πολλές φορές και το σωστό όταν πατάς μέσα και πας να το αγοράσεις μετατρέπεται μαγικά σε σκουπίδι.

Επεξ/σία από for4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Ποιος θα παρέχει την πιστοποίηση, το κράτος της κίνας ή κάποιος διεθνής οργανισμός που θα είναι σε κάθε εργοστάσιο για να βλέπει τις συνθήκες και αμερόληπτα να μπορεί να το πιστοποιεί;

Οπως υπάρχει το ISO & το CE.

Αυτός που εισάγει μπορεί να βάλει ότι ελέγχους θέλει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

Οπως υπάρχει το ISO & το CE.

Αυτός που εισάγει μπορεί να βάλει ότι ελέγχους θέλει.

Ναι κι εγώ πήρα bafang κινητήρα και το όριο για να μην χρειάζεται άδεια κυκλοφορίας είναι τα 250watt, πήρα 500 watt αλλά από το εργοστάσιο μας έστειλαν όλα τα sticker χωρίς καν να το ζητήσουμε για 250 watt. Αν δεις τον κινητήρα μου που είναι ονομαστικά 500watt και στην πραγματικότητα πιάνει ως 850w, όλα δείχνουν πως είναι 250 watt.

Τα iso που λες υπάρχουν σε χώρες που η κυβέρνηση βάζεις όρους στην ελεύθερη αγορά για την προστασία των καταναλωτών, στην Κίνα το ίδιο το κράτος είναι ο ιδιοκτήτης των εργοστασίων και κάνουν οι ίδιοι όλες τις παρανομίες για το κέρδος.

Πες ότι παίρνουν iso σήμερα, που ξέρεις ότι κατά την διάρκεια παραγωγής δεν θα αλλάξουν κάτι σε μία παρτίδα και δεν θα το πάρει χαμπάρι κανείς; Όταν όλη η διαδικασία ανήκει και ελέγχεται από έναν παράγοντα (το ίδιο το κράτος) πολύ πιο εύκολα κάνουν παρανομίες.

Στην δε Δύση αν γίνει κάτι παράνομο βάζουν κόσμο φυλακή, κλείνουν εργοστάσια και γίνονται εμπάργκο, δεν θα τολμούσε ένας κολοσσός να κάνει μικρο-παρανομίες γιατί πολύ απλά θα έκλειναν σε κάποια φάση. Στην Κίνα πόσα σκάνδαλα έχουν βγει με πλαστικό ρύζι, σκόνη σε γάλα που ήταν παράγω ο ασβέστη (ή τι σκατά ήταν δεν θυμάμαι).

Και στην Ευρώπη γίνεται όταν τα κράτη είναι τριτοκοσμικά, έχω γνωστό Βούλγαρο (μιας και είμαι από Σέρρες), φέρνουν ολόκληρα κοντέινερ στην Βουλγαρία από ασιατικές χώρες, εκτελωνίζονται με συνοπτικές διαδικασίες, παίρνουν βούλα ότι είναι Βουλγαρικά και μετά μπορούν να διατεθούν στην Ευρωπαϊκή αγορά χωρίς επιπλέον δασμούς ή ελέγχους. Έχω παραγγείλει πράγματα χωρίς τελωνείο μέσω τέτοιων εκτελωνίσεων.

Πρέπει το ίδιο το κράτος να μην είναι καρτέλ, να σε κυνηγάει όταν πας να κάνεις παρανομία, όχι να κάνουν οι ίδιοι τις παρανομίες.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Ναι κι εγώ πήρα bafang κινητήρα και το όριο για να μην χρειάζεται άδεια κυκλοφορίας είναι τα 250watt, πήρα 500 watt αλλά από το εργοστάσιο μας έστειλαν όλα τα sticker χωρίς καν να το ζητήσουμε για 250 watt. Αν δεις τον κινητήρα μου που είναι ονομαστικά 500watt και στην πραγματικότητα πιάνει ως 850w, όλα δείχνουν πως είναι 250 watt.

Τα iso που λες υπάρχουν σε χώρες που η κυβέρνηση βάζεις όρους στην ελεύθερη αγορά για την προστασία των καταναλωτών, στην Κίνα το ίδιο το κράτος είναι ο ιδιοκτήτης των εργοστασίων και κάνουν οι ίδιοι όλες τις παρανομίες για το κέρδος.

Πες ότι παίρνουν iso σήμερα, που ξέρεις ότι κατά την διάρκεια παραγωγής δεν θα αλλάξουν κάτι σε μία παρτίδα και δεν θα το πάρει χαμπάρι κανείς; Όταν όλη η διαδικασία ανήκει και ελέγχεται από έναν παράγοντα (το ίδιο το κράτος) πολύ πιο εύκολα κάνουν παρανομίες.

Στην δε Δύση αν γίνει κάτι παράνομο βάζουν κόσμο φυλακή, κλείνουν εργοστάσια και γίνονται εμπάργκο, δεν θα τολμούσε ένας κολοσσός να κάνει μικρο-παρανομίες γιατί πολύ απλά θα έκλειναν σε κάποια φάση. Στην Κίνα πόσα σκάνδαλα έχουν βγει με πλαστικό ρύζι, σκόνη σε γάλα που ήταν παράγω ο ασβέστη (ή τι σκατά ήταν δεν θυμάμαι).

Και στην Ευρώπη γίνεται όταν τα κράτη είναι τριτοκοσμικά, έχω γνωστό Βούλγαρο (μιας και είμαι από Σέρρες), φέρνουν ολόκληρα κοντέινερ στην Βουλγαρία από ασιατικές χώρες, εκτελωνίζονται με συνοπτικές διαδικασίες, παίρνουν βούλα ότι είναι Βουλγαρικά και μετά μπορούν να διατεθούν στην Ευρωπαϊκή αγορά χωρίς επιπλέον δασμούς ή ελέγχους. Έχω παραγγείλει πράγματα χωρίς τελωνείο μέσω τέτοιων εκτελωνίσεων.

Πρέπει το ίδιο το κράτος να μην είναι καρτέλ, να σε κυνηγάει όταν πας να κάνεις παρανομία, όχι να κάνουν οι ίδιοι τις παρανομίες.

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις και βάζεις και την Κίνα μέσα; Είναι αδιάφορο ο παραγωγός από που είναι. Από την αρχή μιλάω για κανόνες που βάζει ο εισαγωγέας δλδ στην περίπτωση μας ή Ε.Ε. 

Όπως έκοψε τα cybertruck ή ένα κάρο προϊοντα που δεν πληρούν τις οριζόμενες προδιαγραφές θα μπορούσε να κόψει και αυτά.

Το ISO δεν είναι για πάντα και επίσης μπορούν να γίνουν έλεγχοι. Το ότι κάποιος μπορεί για λίγο ή πολύ ή περιστασιακά να παραβεί τους κανόνες δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες. Ίσα ίσα που στην περίπτωση της παράβασης οι ποινές πρέπει να γίνουν εξοντωτικές.

Στην περίπτωση της Βουλγαρίας αν φάει μερικά δις πρόστιμο από την ΕΕ και της κόπουν οι επιδοτήσεις για ένα διάστημα θα το ξανασκεφτεί αν θα έχει χαλαρότητα στους ελέγχους της. Το ίδιο και για την Ελλάδα αν το κάνει. Πχ Μια χαρά το έκαναν με τους μετανάστες στα σύνορα όταν θέλαν οι γειτονικές μας χώρες.

Και για να μην παρεξηγηθώ μιλάω για οριζόντιους κανόνες και όχι κατά περίπτωση. Όπως πχ αν δεν περνάς το euro NCAP στα αυτοκίνητα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 24/10/2024 at 22:40, cpc464 said:

Το βλέπω στην πραγματική ζωή, ενα ποιοτικό εργαλείο κάνει χιλιάδες χρήσεις, ενα φθηνό μου μένει στο χέρι μετά απο 2-3 και δεν κάνει απόσβεση ούτε την αγορά του.

Αυτό συμβαίνει γιατί το χειρίζεσαι λάθος. 

Το κινέζικο φτηνό εργαλείο είναι ντελικάτο. Χρειάζεται απαλό χέρι. 

Από την άλλη, αν το έχεις στο κουτί του και δεν το χρησιμοποιείς θα σου κρατήσει για μιά ζωή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, panther_512 είπε

Το κινέζικο φτηνό εργαλείο είναι ντελικάτο. Χρειάζεται απαλό χέρι. 

Ναι στο λένε και στο temu, κατα την χρήση πρεπει να του ψιθυρίζεις γλυκόλογα σε μετρικό σύστημα και μετά να του κάνεις ερωτικό μασαζ με wd40, αλλιώς χαλάει.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, Dimitris_1981 said:

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις και βάζεις και την Κίνα μέσα; Είναι αδιάφορο ο παραγωγός από που είναι. Από την αρχή μιλάω για κανόνες που βάζει ο εισαγωγέας δλδ στην περίπτωση μας ή Ε.Ε. 

Όπως έκοψε τα cybertruck ή ένα κάρο προϊοντα που δεν πληρούν τις οριζόμενες προδιαγραφές θα μπορούσε να κόψει και αυτά.

Το ISO δεν είναι για πάντα και επίσης μπορούν να γίνουν έλεγχοι. Το ότι κάποιος μπορεί για λίγο ή πολύ ή περιστασιακά να παραβεί τους κανόνες δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες. Ίσα ίσα που στην περίπτωση της παράβασης οι ποινές πρέπει να γίνουν εξοντωτικές.

Στην περίπτωση της Βουλγαρίας αν φάει μερικά δις πρόστιμο από την ΕΕ και της κόπουν οι επιδοτήσεις για ένα διάστημα θα το ξανασκεφτεί αν θα έχει χαλαρότητα στους ελέγχους της. Το ίδιο και για την Ελλάδα αν το κάνει. Πχ Μια χαρά το έκαναν με τους μετανάστες στα σύνορα όταν θέλαν οι γειτονικές μας χώρες.

Και για να μην παρεξηγηθώ μιλάω για οριζόντιους κανόνες και όχι κατά περίπτωση. Όπως πχ αν δεν περνάς το euro NCAP στα αυτοκίνητα.

Οι καναπέδες των 20 δολαρίων θα έρχονται από τριτοκοσμικές χώρες, το λέει και το άρθρο ότι τα φτηνιάρικα προϊόντα στο temu τα φτιάχνουν Ουιγούροι μουσουλμάνοι στην Κίνα σε απάνθρωπες συνθήκες. Το ίδιο γίνεται και με τα iphone, addidas, nike κτλ.

Προδιαγραφές και υποχρεώσεις έχουμε ήδη στην ΕΕ και στον δυτικό κόσμο, η Κίνα δεν χρειάζεται να ιδρώσει γι' αυτά. Εδώ πουλάνε κρέμες και προϊόντα ομορφιάς και τα συστατικά που γράφουν μέσα δεν ξέρεις καν αν είναι όντως αυτά, ποιος θα τους ελέγξει;

Το cybertruck παράγεται στην Αμερική και υπάρχουν κανόνες που τηρούνται αναγκαστικά από τις επιχειρήσεις, αν δεν τηρηθούν και το ανακαλύψουν θα πέσουν τεράστια πρόστιμα και απαγορεύσεις. Δεν συμφέρει κανέναν κολοσσό να παραβιάζει νόμους στην δύση.

Επεξ/σία από Diavolos666
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Οι καναπέδες των 20 δολαρίων θα έρχονται από τριτοκοσμικές χώρες, το λέει και το άρθρο ότι τα φτηνιάρικα προϊόντα στο temu τα φτιάχνουν Ουιγούροι μουσουλμάνοι στην Κίνα σε απάνθρωπες συνθήκες. Το ίδιο γίνεται και με τα iphone, addidas, nike κτλ.

Προδιαγραφές και υποχρεώσεις έχουμε ήδη στην ΕΕ και στον δυτικό κόσμο, η Κίνα δεν χρειάζεται να ιδρώσει γι' αυτά. Εδώ πουλάνε κρέμες και προϊόντα ομορφιάς και τα συστατικά που γράφουν μέσα δεν ξέρεις καν αν είναι όντως αυτά, ποιος θα τους ελέγξει;

Το cybertruck παράγεται στην Αμερική και υπάρχουν κανόνες που τηρούνται αναγκαστικά από τις επιχειρήσεις, αν δεν τηρηθούν και το ανακαλύψουν θα πέσουν τεράστια πρόστιμα και απαγορεύσεις. Δεν συμφέρει κανέναν κολοσσό να παραβιάζει νόμους στην δύση.

Το Cybertruck έχει απαγορευθεί στην ΕΕ επειδή δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ασφαλείας της ΕΕ. Στις ΗΠΑ και σε πολλές άλλες χώρες κυκλοφορεί κανονικά.

Κανονες μπορεί μια χώρα να βάλει στις εισαγωγές ή στις εξαγωγές. 
πχ Οι ΗΠΑ απαγορεύουν να εξαχθούν επεξεργαστές τελευταίας γενιάς στην Κίνα.

πχ 2 Οι ΗΠΑ έχουν κάνει υπερβολικά δύσκολο οποιαδήποτε εισαγωγή από την Huawei. Θέλει ειδική άδεια.

Προφανώς αν μιλάς για λαθρεμπόριο ή ελλιπή έλεγχο μπορεί να γίνει. Με αυτή την λογική όμως και η εμπορία ναρκωτικών είναι ελεύθερη.

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...