Προς το περιεχόμενο

Απαγόρευση χρήσης λογαριασμού και εκ νέου άνοιγμα


salamandra021

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Είχα λογαριασμό στην πλατφόρμα για πολλά χρόνια. Μετά από ενημέρωση που είχα από την εταιρεία, ο λογαριασμός μου σταμάτησε να λειτουργεί και μπλόκαρε (για λόγους που προφανώς δεν μπορώ να αναφέρω εδώ και δεν έχουνε καμία νομική βάση, όμως προφανώς δεν αξίζει καμία διεκδίκηση εκ μέρους μου).

2 ερωτήσεις:

1. Υπάρχουν εκκρεμμείς συναλλαγές επιστροφής χρημάτων στον λογαριασμό της Revolut τις οποίες θέλω να τις μεταφέρω σε άλλον λογαριασμό εκτός Revolut. Υπάρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρεία αφού έχει κλείσει ο λογαριασμός; Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει πουθενά, τηλέφωνο ή email επικοινωνίας αν δεν έχεις ενεργό λογαριασμό.

2. Υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να μου επιτρέψουν να έχω ξανά λογαριασμό στην Revolut ή η απαγόρευση ισχύει για πάντα;

Θα εκτιμούσα απαντήσεις μόνο από όσους γνωρίζουν και όχι υποθέσεις και εικασίες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

  • Confused 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεγόμενα σου μας ανησυχούν, σου έκλεισαν το λογαριασμό σου χωρίς να σε ενημερώσουν ;
Μήπως έχεις χάσει την πρόσβαση και δεν είναι κλειστός ;
Έχεις ακόμα τον τηλεφωνικό αριθμό που άνοιξες τον λογαριασμό ; 
Θα σου έλεγα για αρχή να προσπαθήσεις να συνδεθείς Online στην web εφαρμογή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, blademyc είπε

Τα λεγόμενα σου μας ανησυχούν, σου έκλεισαν το λογαριασμό σου χωρίς να σε ενημερώσουν ;
Μήπως έχεις χάσει την πρόσβαση και δεν είναι κλειστός ;
Έχεις ακόμα τον τηλεφωνικό αριθμό που άνοιξες τον λογαριασμό ; 
Θα σου έλεγα για αρχή να προσπαθήσεις να συνδεθείς Online στην web εφαρμογή.

Δεν του τον έκλεισαν έτσι,κάτι έκανε εκτός των όρων  και του τον έκλεισαν.

 

6 ώρες πριν, salamandra021 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Είχα λογαριασμό στην πλατφόρμα για πολλά χρόνια. Μετά από ενημέρωση που είχα από την εταιρεία, ο λογαριασμός μου σταμάτησε να λειτουργεί και μπλόκαρε (για λόγους που προφανώς δεν μπορώ να αναφέρω εδώ και δεν έχουνε καμία νομική βάση, όμως προφανώς δεν αξίζει καμία διεκδίκηση εκ μέρους μου).

2 ερωτήσεις:

1. Υπάρχουν εκκρεμμείς συναλλαγές επιστροφής χρημάτων στον λογαριασμό της Revolut τις οποίες θέλω να τις μεταφέρω σε άλλον λογαριασμό εκτός Revolut. Υπάρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρεία αφού έχει κλείσει ο λογαριασμός; Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει πουθενά, τηλέφωνο ή email επικοινωνίας αν δεν έχεις ενεργό λογαριασμό.

2. Υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να μου επιτρέψουν να έχω ξανά λογαριασμό στην Revolut ή η απαγόρευση ισχύει για πάντα;

Θα εκτιμούσα απαντήσεις μόνο από όσους γνωρίζουν και όχι υποθέσεις και εικασίες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Επικοινώνησε με αυτούς που έχεις τις εκκρεμείς συναλλαγές να αλλάξουν που θα στείλουν τα χρήματα.

Το μέλλον άδηλο.Η ρεβο δεν σου έγραψε αν μπορείς να ανοίξεις πάλι λογαριασμό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου αν δεν μας αναφερεις τον λόγο που σε κλείσανε πως να σου απαντησουμε, αμα σε κλεισανε επειδη πχ εκανες καταχρηση επιστροφων και chargebacks (γιατί για κάτι τέτοιο το κόβω) εφόσον λες ότι εκκρεμουν πολλες συναλλαγες επιστροφής, δεν υπάρχει περίπτωση να σε ξανα αφησουν να ανοιξεις καινουργιο λογαριασμό, το γράφει καθαρά στους όρους τους. Αμα πχ στις μισές συναλλαγες που εκανες ζηταγες αποζημιωση λογικό το βρίσκω να τους βαρέσει red flag και να σε κλεισουν οπως επίσης θα έκανε και οποιοσδηποτε αλλος πχ paypal , amazon κλπ 

Επεξ/σία από darkdog
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, blademyc είπε

Τα λεγόμενα σου μας ανησυχούν, σου έκλεισαν το λογαριασμό σου χωρίς να σε ενημερώσουν ;
Μήπως έχεις χάσει την πρόσβαση και δεν είναι κλειστός ;
Έχεις ακόμα τον τηλεφωνικό αριθμό που άνοιξες τον λογαριασμό ; 
Θα σου έλεγα για αρχή να προσπαθήσεις να συνδεθείς Online στην web εφαρμογή.

Καταρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον όλων σας. Δεν έχω χάσει την πρόσβαση. Ο λογαριασμός έκλεισε με πρωτοβουλία της Revolut.

22 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν του τον έκλεισαν έτσι,κάτι έκανε εκτός των όρων  και του τον έκλεισαν.

 

Επικοινώνησε με αυτούς που έχεις τις εκκρεμείς συναλλαγές να αλλάξουν που θα στείλουν τα χρήματα.

Το μέλλον άδηλο.Η ρεβο δεν σου έγραψε αν μπορείς να ανοίξεις πάλι λογαριασμό;

Έχω ήδη επικοινωνήσει με την Aegean για την επιστροφή του εισιτηρίου και η απάντηση είναι ότι δεν γίνεται να κάνουν κάτι άλλο από την μεριά τους, καθώς τα χρήματα έχουν μεταφερθεί στον λογαριασμό την ίδια περίοδο που ο λογαριασμός έκλεισε. Επομένως η συναλλαγή από τη μεριά τους ολοκληρώθηκε κανονικά και τα χρήματα δεν επιστράφηκαν σε αυτούς.

Το μόνο που έχω να κάνω είναι να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με την Revolut. Πράγμα αδύνατον!

Παραθέτω την άποψή μου η οποία είναι η εξής: Όταν επιτρέπεις σε κάποιον 3ο να διαχειριστεί τα χρήματά σου, είτε λέγεται φίλος σου, είτε τράπεζα ή Revolut (η οποία δεν νομίζω ότι αναγνωρίζεται ως τραπεζικό ίδρυμα), αυτός οφείλει να σου τα επιστρέψει όπως του τα έδωσες, χωρίς να λείπει τίποτα. Εκτός αν αναφερόμαστε σε τοκοφλύφους ή κάτι αντίστοιχο.

Το ποιούς όρους της εφαρμογής παραβίασα είναι κάτι που δεν μου διευκρινήστικε ποτέ... άρα καταλαβαίνω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία με πρόσχημα ότι παραβιάζεις τους όρους χρήσης και χωρίς αιτιολογημένη εξήγηση (την οποία ζήτησα με πολλούς τρόπους) μπορεί να σε βγάζει από το πελατολόγιό της έτσι απλά, πράγμα που το βρίσκω λογικό, αλλά όχι απαραίτητα σωστό. Ψάχνωντας σε διάφορα άλλα φόρουμ, αντιλαμβάνομαι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν λογοδοτεί σε κανέναν και για τίποτα, εκτός εάν έχει κανείς την δυνατότητα να κινηθεί νομικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ψάχνοντας την έδρα της στην Λιθουανία ή στην Ιρλανδία και τρέχα γύρευε για 100€ αεροπορικό εισιτήριο.

Το μόνο ανησυχητικό είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά τρόπος επικοινωνίας μαζί τους εάν δεν είσαι πελάτης τους!

18 ώρες πριν, darkdog είπε

Φίλε μου αν δεν μας αναφερεις τον λόγο που σε κλείσανε πως να σου απαντησουμε, αμα σε κλεισανε επειδη πχ εκανες καταχρηση επιστροφων και chargebacks (γιατί για κάτι τέτοιο το κόβω) εφόσον λες ότι εκκρεμουν πολλες συναλλαγες επιστροφής, δεν υπάρχει περίπτωση να σε ξανα αφησουν να ανοιξεις καινουργιο λογαριασμό, το γράφει καθαρά στους όρους τους. Αμα πχ στις μισές συναλλαγες που εκανες ζηταγες αποζημιωση λογικό το βρίσκω να τους βαρέσει red flag και να σε κλεισουν οπως επίσης θα έκανε και οποιοσδηποτε αλλος πχ paypal , amazon κλπ 

Ελπίζω να απάντησα παραπάνω.

Επεξ/σία από salamandra021
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...