kavroulis Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Δημοσ. 23 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Γεια σας, Θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου με το ρολόι μου Garmin Fenix 7X Solar Sapphire που αγόρασα τον 01/2022 από το e-galaxy, περίπου 1000 ευρώ. Το ρολόι το πήρα κυρίως επειδή είχα ένα Garmin Instinct παλαιότερα και μου είχε βγει καλό, οπότε ήθελα κάτι παραπάνω. Κάνω κολύμβηση, τρέξιμο και ποδηλασία. Πρόσφατα, μετά από μία δραστηριότητα στο νερό, το ρολόι ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί και η οθόνη άρχισε να εμφανίζει προβλήματα. Να σημειώσω ότι δεν πατάω τα πλήκτρα μέσα στο νερό. Το έστειλα στο επίσημο service της Garmin στην Ελλάδα (Garmin Service Point – Tracer), όπου με ενημέρωσαν ότι είχε μπει νερό μέσα και είχε διαβρώσει την πλακέτα στον κονέκτορα της οθόνης. Παρόλο που το ρολόι είναι σχεδιασμένο για αντοχή σε βάθος 100 μέτρων, όπως ισχυρίζεται η Garmin, μου είπαν ότι η εγγύηση είχε λήξει και δεν μπορούν να το φτιάξουν δωρεάν. Μου πρότειναν αντικατάσταση με ανακατασκευασμένο ρολόι, με κόστος 287 ευρώ και μόνο 3 μήνες εγγύηση. Το ρολόι υποτίθεται ότι αντέχει σε βάθος 100 μέτρων, και τελικά έπαθε ζημιά από το νερό; Πλήρωσα 1000 ευρώ για το ρολόι και τώρα μου ζητάνε 287 ευρώ για ανακατασκευασμένο, με μόνο 3 μήνες εγγύηση. Αυτό μου φαίνεται υπερβολικό. Τους είπα φυσικά όχι! Το ρολόι έχει χάσει αρκετή αξία από τότε που το πήρα και δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει να δώσω τόσα χρήματα για αντικατάσταση, ειδικά με τόσο μικρή εγγύηση, όταν μπορείς να βρεις την απλή έκδοση (όχι την Sapphire) κοντά στα 550-600 ευρώ. Μόλις το παρέλαβα πίσω από το service της Garmin, αποφάσισα να το ανοίξω μόνος μου για να δω πώς είναι μέσα. Πραγματικά, αυτό που έχω να πω είναι ότι η αδιαβροχοποίηση σε τέτοιες συσκευές είναι θέμα τύχης. Θα έλεγα ότι είναι αστείο το πώς μια λεπτή φλάντζα κρατάει το νερό έξω. Σε κάποια σημεία υπήρχε ακόμη και σκόνη. Δεν ήταν δύσκολο να αφαιρέσω την πλακέτα και να την εξετάσω. Είχε πάρει υγρασία από το κουμπί του "back" και αυτή έφτασε μέχρι την πλακέτα στον κονέκτορα. Δοκίμασα να το καθαρίσω, αλλά δεν άλλαξε κάτι – η οθόνη εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Επίσης, έχει υποστεί λίγη διάβρωση και το εύκαμπτο καλώδιο της οθόνης εκεί στον κονέκτορα. Θα έλεγα ότι, αν είχα πάρει την απόφαση να το ανοίξω αμέσως μόλις εμφανίστηκε το πρόβλημα και δεν το έστελνα στη Garmin, ίσως να το είχα σώσει, γιατί τότε η οθόνη λειτουργούσε. Αλλά ποιος ανοίγει κάτι πριν το στείλει στην αντιπροσωπεία; Πίστευα ότι θα μου πουν ότι είναι δικό τους ελάττωμα και θα μου το έφτιαχναν. Γενικά πιστεύω ότι επιδιορθώνεται το θέμα είναι ποιος έχει τέτοια εργαλεία να ακουμπήσει πάνω σε τόσο μικροσκοπικά pcb…. Αν έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι θα ήταν καλοδεχούμενο. Ευχαριστώ, Νίκος Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου από kavroulis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα