Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία FLIP


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Lewnidas1995,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, billdanos είπε

Αυτό δείχνει πρόβλημα με τη διεύθυνση αποστολής (ανεπαρκής διεύθυνση). Με ποια μεταφορική το έστειλες?

Ήρθε η acs στο σπίτι μου την ώρα του προγραμματισμενου ραντεβού έδωσα το δέμα και όλα καλά.και τώρα στο site της dpd μου βγάζει την παραπάνω κατάσταση 

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, euaggelosnk23 said:

Ήρθε η acs στο σπίτι μου την ώρα του προγραμματισμενου ραντεβού έδωσα το δέμα και όλα καλά.και τώρα στο site της dpd μου βγάζει την παραπάνω κατάσταση 

Στείλε στη flip ένα μήνυμα στο chat που έχουν και ζήτα να σε καλέσουν στο κινητό. Θα σε καλέσει Έλληνας.

Δημοσ.

Για να είμαι ειλικρινής, αν η αποστολή δεν γινόταν μέσω UPS αλλά μέσω ACS ή Γενική Ταχ., πιθανότατα δεν θα συνέχιζα τις πωλήσεις στην Flip. Νιώθω λίγο πιο σίγουρος με την UPS. Παρ' όλα αυτά, θεωρώ ενοχλητικό το γεγονός ότι κάθε φορά έρχονται 2 φορές. Κάποιος πιο καχύποπτος θα μπορούσε να πει ότι αυτό γίνεται επίτηδες για να δημιουργηθεί σύγχυση στις παραδόσεις. Επιπλέον, δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει, αλλά το voucher που λαμβάνουμε για την αποστολή των συσκευών είναι ουσιαστικά ένα voucher επιστροφής. Δεν μπορώ να καταλάβω αν πρόκειται για κάποια στρατηγική ή αν τους εξυπηρετεί οικονομικά με κάποιο τρόπο.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 minutes ago, giokol said:

Για να είμαι ειλικρινής, αν η αποστολή δεν γινόταν μέσω UPS αλλά μέσω ACS ή Γενική Ταχ., πιθανότατα δεν θα συνέχιζα τις πωλήσεις στην Flip. Νιώθω λίγο πιο σίγουρος με την UPS. Παρ' όλα αυτά, θεωρώ ενοχλητικό το γεγονός ότι κάθε φορά έρχονται 2 φορές. Κάποιος πιο καχύποπτος θα μπορούσε να πει ότι αυτό γίνεται επίτηδες για να δημιουργηθεί σύγχυση στις παραδόσεις. Επιπλέον, δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει, αλλά το voucher που λαμβάνουμε για την αποστολή των συσκευών είναι ουσιαστικά ένα voucher επιστροφής. Δεν μπορώ να καταλάβω αν πρόκειται για κάποια στρατηγική ή αν τους εξυπηρετεί οικονομικά με κάποιο τρόπο.

Όσες περιπτώσεις φίλων και γνωστών έχω που ολοκλήρωσαν τη διαδικασία χωρίς κανένα πρόβλημα ήταν 100% με UPS. Όσα στραβά έχουν γίνει έχουν πάντα την εμπλοκή δικών μας εταιριών courier... 

  • Like 1
Δημοσ.

Με πήραν τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση τς flip τώρα και μου λένε ότι κάτι έγινε με τα voucher τα συστήματα είχαν θέμα και είναι σε διαδικασία επιστροφής λέει προς τον πελάτη αν μπορέσουμε λέει να το προλάβουμε και να 

3 ώρες πριν, billdanos είπε

Στείλε στη flip ένα μήνυμα στο chat που έχουν και ζήτα να σε καλέσουν στο κινητό. Θα σε καλέσει Έλληνας.

Ευχαριστώ όλα  κομπλέ. Με πήραν τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση τς flip τώρα και μου λένε ότι κάτι έγινε με τα voucher τα συστήματα είχαν θέμα και είναι σε διαδικασία επιστροφής  λέει προς τον πελάτη αν μπορέσουμε λέει να το προλάβουμε και να το διορθώσουμε θα έρθει σε εμάς με το ίδιο voucher και θα ξεκινήσει η διαδικασία ελέγχου αλλιώς λεει θα έρθει σε εσάς και μπορούμε να ξεκινήσουμε πάλι καινούριο voucher.θα είμαστε σε επικοινωνία λέει για την ταλαιπωρία αυτή λέει θα σας βάλουμε απευθείας 10€ στον λογαριασμό για να κάνετε ότι αγόρα θέλετε. Δεν το περίμενα άριστη εξυπηρέτηση λύθηκε αμέσως 

Δημοσ.

Η τιμή προσφοράς θα είναι η ίδια σε περίπτωση που γυρίσει πίσω σε εσένα και το στείλεις ξανά; Έχουν μειωθεί οι τιμές προσφοράς, για αυτό σε ρωτάω.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, efib said:

Η τιμή προσφοράς θα είναι η ίδια σε περίπτωση που γυρίσει πίσω σε εσένα και το στείλεις ξανά; Έχουν μειωθεί οι τιμές προσφοράς, για αυτό σε ρωτάω.

 

Οι τιμές αλλάζουν συνεχώς τόσο στις προσφορές αγοράς όσο και στις τιμές πώλησης στο site τους.

Το ίδιο που γίνεται και στις αγγελίες μας εδώ ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση. 

Στην περίπτωση του μέλους εδώ βλέπεις ξεκάθαρα από το ιστορικό της μεταφοράς πως η διαδικασία κόλλησε πριν καν φτάσει στην flip...

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντελώς τυχαίο που στέλνουν πίσω με δικαιολογίες και δήθεν κολλήματα του συστήματος συσκευές που έχουν πάρει προσφορά με την υψηλή τιμη(άρνηση παραλαβής λέει, btw) ενώ ταυτόχρονα μείωσαν τις προσφορές. 

Αυτό δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού και αξιοπιστίας. 

Έστειλε μια συσκευή με προσφορά έστω 15pm 256gb 916€, με δικαιολογίες την γυρνάνε πίσω και πλέον η τιμή είναι 736€. Αυτό δεν είναι τυχαίο, αυτό είναι σκόπιμο. Κάναμε μια σύμβαση και την σπάνε μονομερώς επειδή δεν τους βολεύει, το οποίο είναι πρόβλημα τους. Είναι αναξιόπιστοι και δεν δείχνουν επαγγελματισμό.

Το ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε και απλά το βλέπετε ως "εντάξει, το στείλανε πίσω. Προσφορά και ζήτηση, και συγχέετε την συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών,, με την συναλλαγή μεταξύ ιδιώτη και εταιρείας" και άλλα buzzwords, δείχνει ότι δεν έχετε επίγνωση τον δικαιωμάτων σας και σας δίνουν ένα κουπονακι και τα ξεχνάτε όλα. Όταν γνωρίζεις τα δικαιώματα σου μόνο κέρδος έχεις. 

Επεξ/σία από efib
  • Haha 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
17 minutes ago, efib said:

Εντελώς τυχαίο που στέλνουν πίσω με δικαιολογίες και δήθεν κολλήματα του συστήματος συσκευές που έχουν πάρει προσφορά με την υψηλή τιμη(άρνηση παραλαβής λέει, btw) ενώ ταυτόχρονα μείωσαν τις προσφορές. 

Αυτό δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού και αξιοπιστίας. 

Έστειλε μια συσκευή με προσφορά έστω 15pm 256gb 916€, με δικαιολογίες την γυρνάνε πίσω και πλέον η τιμή είναι 736€. Αυτό δεν είναι τυχαίο, αυτό είναι σκόπιμο. Κάναμε μια σύμβαση και την σπάνε μονομερώς επειδή δεν τους βολεύει, το οποίο είναι πρόβλημα τους. Είναι αναξιόπιστοι και δεν δείχνουν επαγγελματισμό.

Το ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε και απλά το βλέπετε ως "εντάξει, το στείλανε πίσω. Προσφορά και ζήτηση" και άλλα buzzwords, δείχνει ότι δεν έχετε επίγνωση τον δικαιωμάτων σας και σας δίνουν ένα κουπονακι και τα ξεχνάτε όλα.

Καταλαβαίνω και πάλι πως "ψάχνεις δράκους" επειδή είχες μια κακή εμπειρία (που ακόμη περιμένουμε να μας την περιγράψεις από την αρχή ως το τέλος μπας και καταλάβουμε ακριβώς τι παίχτηκε), αλλά ας τα δούμε λίγο πιο ψύχραιμα:

η "αρνηση παραλαβής" δεν είναι μόνη της στην περιγραφή αλλά είναι γενικό reason "Ανεπιτυχής παράδοση - Άρνηση παραλαβής" που μπαίνει αυτόματα στις περιπτώσεις που κάτι δεν παραδόθηκε από τη συγκεκριμένη μεταφορική. Και αν δεις, το πρόβλημα ξεκίνησε στο προηγούμενο στάδιο με την ένδειξη "Ανεπαρκής διεύθυνση", που σημαίνει πως κατά την άφιξη και την επεξεργασία του πακέτου ώστε να προωθηθεί για παράδοση υπήρχε πρόβλημα με τα στοιχεία του παραλήπτη.

Αν παρόλα αυτά η flip το έκανε σκόπιμα, τι θα κέρδιζε με όλο αυτό το πέρα δώθε? Θα μπορούσε εύκολα να το αξιολογήσει και να δώσει τελικά μια μικρότερη προσφορά από την αρχική και θα αποφάσιζε ο χρήστης αν του κάνει ή όχι. Το να στη στείλει πίσω ώστε μετά να την ξαναστείλεις και πάλι έχοντας λάβει μια νέα μικρότερη προσφορά, αφού όπως λες πέφτουν οι τιμές, τι όφελος θα είχε από το να στην έδινε από την αρχή και έχοντας λάβει τη συσκευή??? Λες και οι αποστολές γίνονται δωρεάν και δεν εχουν κόστος για αυτούς...

Το ότι αναφέρεσαι σε δικαιώματα κλπ γενικά και αόριστα με κάνει να πιστεύω πως έχεις ξεχάσει πως μιλάμε για εμπόριο ...μεταχειρισμένων συσκευών. 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα έχεις μπερδέψεις. Δεν θα κάτσω να σου κάνω μάθημα. 

Εάν του δώσουν ακριβώς την ίδια προσφορά με αυτή που είχε, τότε δεν ήταν σκόπιμο. 

Συζητάμε το να δώσουν χαμηλότερη προσφορά σε συσκευή που είναι όπως ακριβώς στην αξιολόγηση; Δεν ξέρω. Στο μυαλό σου είναι ιδανική λύση. 

Δεν θα απαντήσω ξανά σε εσένα. Με κούρασε η επανάληψη.

Επεξ/σία από efib
  • Super Moderators
Δημοσ.
38 minutes ago, efib said:

Συζητάμε το να δώσουν χαμηλότερη προσφορά σε συσκευή που είναι όπως ακριβώς στην αξιολόγηση; Δεν ξέρω. Στο μυαλό σου είναι ιδανική λύση. 

Δεν θα απαντήσω ξανά σε εσένα. Με κούρασε η επανάληψη.

Η αξιολόγηση του χρήστη είναι απλά μια φόρμα αυτοαξιολόγησης. Η δική τους είναι μετά από τεχνικό έλεγχο (θεωρητικά πάντα, σύμφωνα με όσα λένε οι ίδιοι). Πού να σου δείξω αγγελίες που λένε «σε άριστη κατάσταση» και το πως είναι στην πραγματικότητα η συσκευή… 😛

Δεν χρειάζεται να απαντήσεις, εγώ κατάλαβα. 

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, billdanos είπε

.

Αν παρόλα αυτά η flip το έκανε σκόπιμα, τι θα κέρδιζε με όλο αυτό το πέρα δώθε? Θα μπορούσε εύκολα να το αξιολογήσει και να δώσει τελικά μια μικρότερη προσφορά από την αρχική και θα αποφάσιζε ο χρήστης αν του κάνει ή όχι. 

Επειδή  ο φίλος αναφέρεται συγκεκριμένα σε 15pm και επειδή λέει το έστειλε Δευτέρα, από χθες Τρίτη  η τιμή που κρατάνε αυτή την συσκευή σε άριστη κατάσταση ειναι πλέον τα 736ευρω από τα 916 που δίναν μέχρι την Δευτέρα, κάποιος καχύποπτος θα μπορούσε να πει ότι το κέρδος που θα είχαν γυρνώντας την συσκευή πίσω λόγο λανθασμένης διεύθυνσης, είναι ότι αν ανοίξει  νέο voucher για να ξανά στείλει, λογικά η συσκευή θα πάει εκεί με το ταβάνι της νέας τιμής και έτσι  αποφεύγουν να αγοράσουν την συσκευή με την παλιά και υψηλότερη τιμή. Προσωπική μου παντωσ γνώμη είναι ότι πιθανότατα είναι όντως λάθος τον κούριερ.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω δώσει το 13 mini για 306 ευρώ και περιμένω να πληρωθώ στις 3 Δεκεμβρίου. Περίμενα να πάρω τα χρήματα και αν είναι όλα οκ να στείλω το 13 που επίσης έχω και το αγόραζαν για 340, μόλις τώρα προσπάθησα να προχωρήσω την πώληση και δίνουν πλέον αντί για 340, 275 και αν θέλεις και τα χρήματα σε 2-3 εργάσιμες δίνουν μόλις 230. Νομίζω ότι το ξεφτίλισαν πλέον. 

Υ.Γ. offtopic θα το προσθέσω και στις αγγελίες ωστόσο αν το θέλει κάποιος το δίνω στα 340 με τα πάντα, όσο δηλαδή το αγόραζε μέχρι τώρα το flip. 

Επεξ/σία από kaktos77
Δημοσ.

Εγώ έδωσα 926€ το 15pm την ώρα που όλοι κάναν παζάρι για 800€. 
Φανταστείτε τι έγινε από πωλητές 15pm στην φλιπ γιατί δεν φεύγαν αλλιώς. Ο κύριος πάνω τσάμπα λέει και λέει. Οι τύποι έχουν μια χαρά εξυπηρέτηση και μια χαρά γίνεται η δουλειά. Παντού μπορεί να κάτσει στραβή στην τελική και δν είναι ανάγκη να γράφετε διάφορα για δράκους και ξόρκια.

 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...