Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία FLIP


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Lewnidas1995,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταλάβαινεις ότι εσένα είχε αλλαγή μπαταρίας; Εμάς μας το έστειλαν πίσω με δικαιολογίες. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Ήταν όπως επιλέξαμε στο ερωτηματολόγιο. Τι κερδίζετε ορισμένοι δεν μπορώ να καταλάβω. Εσείς ξέρετε καλύτερα.

Τα στέλνουν με δικό τους κουτί λόγω branding. Τα πουλάει η flip και δίνει εγγύηση η flip κλπ κλπ. Καμία σχέση με το αισθητικό κομμάτι δεν έχει η επιλογή τους αυτή. 

Επεξ/σία από efib
  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
11 minutes ago, efib said:

Καταλάβαινεις ότι εσένα είχε αλλαγή μπαταρίας; Εμάς μας το έστειλαν πίσω με δικαιολογίες. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Ήταν όπως επιλέξαμε στο ερωτηματολόγιο. Τι κερδίζετε ορισμένοι δεν μπορώ να καταλάβω. Εσείς ξέρετε καλύτερα.

Τα στέλνουν με δικό τους κουτί λόγω branding. Τα πουλάει η flip και δίνει εγγύηση η flip κλπ κλπ. Καμία σχέση με το αισθητικό κομμάτι δεν έχει η επιλογή τους αυτή. 

Καταλαβαίνεις πως δήλωσα στο ερωτηματολόγιο  πως το iPhone μου είχε 81% μπαταρία και με το που θα το παραλάμβαναν θα του περνούσαν αυτοί νέα; Και πως έδωσα 100 ευρώ και του πέρασα νέα σε επίσημο κέντρο της Apple (που το καταγράφει στο επίσημο ιστορικό της συσκευής και σου δίνει έξτρα 6μηνη εγγύηση) οπότε τους έδωσα και υπέρ αξία σε σχέση με το αν θα το άνοιγαν οι ίδιοι; :) 

Το ότι εσύ δηλώνεις πως δεν είχε κανένα πρόβλημα είναι ο λόγος σου απέναντι στο λόγο του τεχνικού τους που το εξέτασε. Μπορείς να το ψάξεις όπως εσύ κρίνεις καλύτερα! Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός πως στο είπαν 100 φορές πως ΔΕΝ θέλουν το κουτί του και τα αξεσουάρ του και πως αν το ζητήσεις πίσω δεν θα έρθει με αυτά αλλά με τη δική τους συσκευασία.
 

Είμαι σίγουρος πως μόλις λαμβάνουν κάτι από τις εταιρείες κούριερ, αυτόματα πετάνε τα πάντα από τις συσκευασίες φορώντας γάντια! Το ότι εσύ και εγώ είμαστε ψείρες και κρατάμε τα κουτιά όπως τη μέρα που τα αγοράσαμε, δεν είναι ο κανόνας! Σιγά μη ρισκάρουν να πιάνουν συσκευασίες που έρχονται από όλο τον κόσμο και μπορεί να έχουν μέσα …μέχρι και γενετικό υλικό!  :) 

Τα 30 ευρώ μου τα έκοψαν με τη δικαιολογία πως βρήκαν κάπου ελαφριά σημάδια χρήσης και όχι προφανώς επειδή άλλαξα την μπαταρία που θα άλλαζαν και οι ίδιοι. Και πάλι διαφώνησα με αυτό αλλά για 30 ευρώ βαρέθηκα τη διαδικασία επιστροφής. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρήκαν σημάδια ενώ δεν υπήρχαν και σου έδωσαν λιγότερα και λες και ευχαριστώ. Από τα λεγόμενα σου φάνηκε ότι λόγω της αλλαγής μπαταρίας έγινε η μείωση της προσφοράς. 

Ξέρεις και τον λόγο που μου το επέστρεψαν ρε θηρίο; Δεν είπα ποτέ ότι είχε τεχνικά θέματα. Αλλά εσύ τα ξέρεις όλα. Έκανε το άλλο παλικάρι έλεγχο και όλα ήταν καλά. Τόσο δύσκολο σου είναι να παραδεχτείς ότι λένε δικαιολογίες; Πες και ευχαριστώ που σου έκοψαν μόνο 30€ ! Απλά δίνουν υπερβολικά καλές τιμές και στέλνει ο κόσμος τα κινητά. Αυτό μόνο. Αν και εφόσον δεν τα στείλουν πίσω.

Και μην κοροϊδεύομαστε και μεταξύ μας' Δεν δέχθηκες την προσφορά επειδή δεν ήθελες να ασχοληθείς, την δέχθηκες επειδή χωρίς κουτί θα το έδινες σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Εάν μιλάμε για 15 pro max 256gb που σου έδωσαν 916€, με κουτί στις αγγελίες είναι ~820€ και χωρίς κουτί ακόμα χαμηλότερα. Απλά λες ευχαριστώ που το έδωσες και τόσο. Ξεχνάς όμως ότι σου είπαν ψέματα για τα σημάδια χρήσης.

Επεξ/σία από efib
Δημοσ.

απο ποτε ενα κουτι δινει αξια στην συσκευη ;
εγω εστειλα 3 κινητα και εμεινα 100% ευχαριστημενος και απο δω και περα δεν θα καθομαι να πουλαω σε χερι κινητο και να δεχομαι κλαψιαρικα παζαρια. Κατευθειαν φλιπ και τελος 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ορίστε και ο λόγος. Μείωσαν τις τιμές στα κινητά. Οπότε, όσα είχαν με παλιά τιμή βρήκαν δικαιολογία και τα έστειλαν πίσω. 

@Lewnidas1995για να σε δω να δίνεις στα 736€ το 15pm. Είδαν ότι δεν τραβάει και τις μείωσαν. Ποιος θα αγοράσει με 1100€ από το flip όταν έχει στο bestprice 1099€; Μιλώντας πάντα για 15pm 256gb

@Pwpwpwμην στείλεις με κουτί το δικό σου γιατί θα βρουν δικαιολογία και θα στο επιστρέψουν. Εσύ έχεις την παλιά τιμή και θα τους μείνει στο ράφι.

@billdanosδεν τους έκανε η τιμή που έδωσαν και μονομερώς έσπασαν την σύμβαση. Με δικαιολογίες και στο ινσομνια τους υπερασπίζονται. Μαγεία!

Επεξ/σία από efib
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, efib said:

Βρήκαν σημάδια ενώ δεν υπήρχαν και σου έδωσαν λιγότερα και λες και ευχαριστώ. Από τα λεγόμενα σου φάνηκε ότι λόγω της αλλαγής μπαταρίας έγινε η μείωση της προσφοράς. 

Ξέρεις και τον λόγο που μου το επέστρεψαν ρε θηρίο; Δεν είπα ποτέ ότι είχε τεχνικά θέματα. Αλλά εσύ τα ξέρεις όλα. Έκανε το άλλο παλικάρι έλεγχο και όλα ήταν καλά. Τόσο δύσκολο σου είναι να παραδεχτείς ότι λένε δικαιολογίες; Πες και ευχαριστώ που σου έκοψαν μόνο 30€ ! Απλά δίνουν υπερβολικά καλές τιμές και στέλνει ο κόσμος τα κινητά. Αυτό μόνο. Αν και εφόσον δεν τα στείλουν πίσω.

Και μην κοροϊδεύομαστε και μεταξύ μας' Δεν δέχθηκες την προσφορά επειδή δεν ήθελες να ασχοληθείς, την δέχθηκες επειδή χωρίς κουτί θα το έδινες σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Εάν μιλάμε για 15 pro max 256gb που σου έδωσαν 916€, με κουτί στις αγγελίες είναι ~820€ και χωρίς κουτί ακόμα χαμηλότερα. Απλά λες ευχαριστώ που το έδωσες και τόσο. Ξεχνάς όμως ότι σου είπαν ψέματα για τα σημάδια χρήσης.

Αρχικά χαλάρωσε. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.
 

Η συσκευή που έστειλα ήταν στα χέρια μου 3 χρόνια. Εγώ την έβλεπα άριστη αλλά για αυτούς ένα σημάδι τύπου τρίχας στο frame, μπορεί να ήταν λόγος αλλαγής της κατάστασης του. Είχα την επιλογή να αρνηθώ και ήξερα ΠΡΙΝ το στείλω πως δεν θα πάρω πίσω το κουτί. Έκρινα πως δεν θα κερδίσω κάτι σημαντικό από όλη αυτή τη διαδικασία και δέχθηκα την προσφορά και πήρα τα χρήματα. Και να είναι ένα τέχνασμα δικό τους όλο αυτό με τη συσκευασία, το γνώριζα από την αρχή γιατί φροντίζουν να στο λένε παντού και συνεχώς. Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζεις και εσύ από την αρχή. Όπως επίσης δεν σου λένε πουθενά πως η πρώτη εκτίμηση που θα λάβεις αφού κάνεις το ερωτηματολόγιο, θα είναι και η τελική. Ακόμη και με τα 30 ευρώ κάτω, πέτυχα μια τιμή καλύτερη από αυτή που θα είχα μέσα από μια αγγελία και με συναντήσεις και παζάρια και …κατάρες! :) 
 

Είναι λογικό να έχεις εκνευριστεί γιατί δεν είχες την αναμενόμενη εμπειρία και μπορείς να το ψάξεις και να το κυνηγήσεις όπως νομίζεις, αλλά αυτό δεν απαξιώνει γενικότερα όλους τους άλλους που πούλησαν χωρίς ιδιαίτερα θέματα τις συσκευές τους (και αντίστοιχα αυτούς που τις αγοράζουν). 
Οι τιμές είναι λογικό να αλλάζουν συνεχώς ανάλογα με τη ζήτηση και την εκτίμηση του κέρδους τους. Δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους. Έχεις δικαίωμα να αρνηθείς και να το πάρεις πίσω. ΧΩΡΙΣ το κουτί του. Αν δεν έστελνες το κουτί θα είχες απλά μια αρνητική εμπειρία με όλη αυτή την καθυστέρηση με τα πέρα δώθε. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, efib είπε

Μου έκαναν νερά. Είναι αναξιόπιστοι τελείως. Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά έχει έδρα Ρουμανία. Ακριβώς το ίδιο έπαθα με το κουτί.

 

Mπορεις να εξηγησεις λιγο τι ακριβως εγινε με την συσκευη σου? Εγω εμεινα στο οτι ειχαν χαθει τα ιχνη της συσκευης σου και ψαχνατε για το που βρισκετε η συσκευη ανταλλασδοντσε μυνηματα με την εξυπηρετηση πελατων του flip, προχθες Κυριακη σε ρωτησα εδω στο νημα εαν υπαρχει κατι νεοτερο με το κινητο soy η αν αγνοειται ακομα και απαντησες ακομη τιποτα νεοτερο.

Μεσα σε 48 ωρες τι αλλαξε, αν θες εξηγησε λιγακι για να καταλαβουμε τι εχει παιχτεi για προσωπικα δεν εχω καταλαβει τιποτα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

Η συσκευή δεν είχε κανένα πρόβλημα και κανένα ελλατωμα. Δεν μου έκαναν χαμηλότερη προσφορά, αλλά το έστειλαν πίσω. Εικάζω ότι έγινε λόγω υψηλής τιμής που από ο,τι φαίνεται δεν τους βγαίνει. Η σύμβαση έσπασε μονομερώς από την μεριά τους επειδή δεν τους έβγαιναν τα κουκιά, όχι επειδή είχαν πρόβλημα οι συσκευές. Δεν ξέρω πόσο πια απλά να το πω. Όλα τα στοιχεία ήταν αληθή και η συσκευή ήταν άψογη και πλήρως λειτουργική. Κάνουν ο,τι γουστάρουν. Πλέον δεν είναι καν καλές οι τιμές. Καλύτερα insomnia.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, efib είπε

Η συσκευή δεν είχε κανένα πρόβλημα και κανένα ελλατωμα. Δεν μου έκαναν χαμηλότερη προσφορά, αλλά το έστειλαν πίσω. Εικάζω ότι έγινε λόγω υψηλής τιμής που από ο,τι φαίνεται δεν τους βγαίνει. Η σύμβαση έσπασε μονομερώς από την μεριά τους επειδή δεν τους έβγαιναν τα κουκιά, όχι επειδή είχαν πρόβλημα οι συσκευές. Δεν ξέρω πόσο πια απλά να το πω. Όλα τα στοιχεία ήταν αληθή και η συσκευή ήταν άψογη και πλήρως λειτουργική. Κάνουν ο,τι γουστάρουν. Πλέον δεν είναι καν καλές οι τιμές. Καλύτερα insomnia.

Για να καταλαβω. Ειχαν χαθει τα ιχνη της συσκευης σου και ξαφνικα σημερα σου χτυπησε ο κουριερ την πορτα φερνωντας σου πισω την συσκευη χωρις να εχεις καμια ενημερωση η αιτιολογια επιστροφης απο το flip?

Δημοσ.
12 ώρες πριν, billdanos είπε

 

Δεν θέλουν τα κουτιά για τους δικούς τους λόγους και το δηλώνουν αυτό παντού στη σελίδα τους καθώς και στις οδηγίες που λάβαμε πριν έρθει η εταιρεία κούριερ (τονισμένο με κεφαλαία γράμματα). Εκτιμώ πως δεν θέλουν να στέλνουν στους νέους αγοραστές φθαρμένες ή λερωμένες  συσκευασίες και για αυτό και τις συσκευάζουν σε δικές τους ώστε να υπάρχει η αίσθηση πως αγοράζουν κάτι προσεγμένο. 
 

Η συγκεκριμένη εταιρεία πουλάει μεταχειρισμένα κινητά κλπ στις δικές της συσκευασίες με το δικό της brand απ έξω και προσφέρει δική της εγγύηση ενώ πολλές φορές οι συσκευές δεν καλύπτονται πλέον από τον αρχικό κατασκευαστή. Το τι δηλώνουμε εμείς στο ερωτηματολόγιο σχετικά με την κατάσταση της συσκευής είναι υποκειμενικό και για αυτό και έχουν δικούς τους ελέγχους και εργαστήρια στα οποία τις ελέγχουν και τις αναβαθμίζουν κιόλας, μιας και αλλάζουν όσες μπαταρίες είναι κάτω από ένα ποσοστό υγείας. 
 

Και εγώ είχα θέματα με την παραλαβή και μου έκοψαν και 30 ευρώ από την αρχική προσφορά (ενώ είχα αλλάξει μόνος την μπαταρία σε επισημο επισκευαστικό κέντρο της Apple και το έστειλα με 100% health) και μπορούσα να την αρνηθώ και να μου επιστραφεί η συσκευή. Γνώριζα όμως πολύ καλά από την αρχή πως θα ερχόταν χωρίς το κουτί του και αν ήθελα να είμαι καλυμμένος ώστε να το πουλήσω αλλού μετά, θα φρόντιζα να το στείλω σε διαφορετική συσκευασία μιας και αυτό δεν θα επηρέαζε την τιμή της προσφοράς. Μπορεί να μην αγγίζουν καν τις συσκευασίες με τις οποίες τα παραλαμβάνουν και για θέματα υγιεινής κλπ…

Παρόλα αυτά εξακολουθούν και δίνουν πολύ καλές προσφορές και για κάποιους σαν κι εμένα που δεν χαίρονται καθόλου με τις συναντήσεις με αγνώστους, είναι κάτι θετικό. Προφανώς όμως θα υπάρχουν και διάφορα προβλήματα μιας και έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία που δεν βρίσκεται στην Ελλάδα. 

Τι να πω φίλε μου.. προσωπική άποψη.. εγώ θα συμβουλέυα βάσει της δικής μου εμπειρίας αποφυγή από τη flip.gr .. Το να βάζεις το κινητό σε άλλο κουτί το θεωρώ πρακτικό μονο εφόσον δεν υπάρχει..εκεί ναι είναι προσεγμένο..αλλά το να πετάς το αυθεντικό το θεωρώ υπερβολή.. καταλαβαίνω ότι θέλουν να προβάλουν την εταιρεία τους αλλά όχι κ έτσι.. επίσης το λέγονται επαγγελματίες ενω δεν μπορούν να μου προσδιορισουν σε ποια τεστ ακριβώς κόπηκε το κινητό μου και βέβαια να λένε ψέματα ότι έκανε bootloop και μετά να λένε α όχι ανοιγε αλλά εκανε ρισταρτ το θεωρώ ισχύρο λόγο για να μη ξανά συνεργαστώ μαζί τούς και να μη τους προτείνω... Είναι και αντί επαγγελματίες και μη γνώστες..

  • Super Moderators
Δημοσ.
11 minutes ago, christospvl said:

Τι να πω φίλε μου.. προσωπική άποψη.. εγώ θα συμβουλέυα βάσει της δικής μου εμπειρίας αποφυγή από τη flip.gr .. Το να βάζεις το κινητό σε άλλο κουτί το θεωρώ πρακτικό μονο εφόσον δεν υπάρχει..εκεί ναι είναι προσεγμένο..αλλά το να πετάς το αυθεντικό το θεωρώ υπερβολή.. καταλαβαίνω ότι θέλουν να προβάλουν την εταιρεία τους αλλά όχι κ έτσι.. επίσης το λέγονται επαγγελματίες ενω δεν μπορούν να μου προσδιορισουν σε ποια τεστ ακριβώς κόπηκε το κινητό μου και βέβαια να λένε ψέματα ότι έκανε bootloop και μετά να λένε α όχι ανοιγε αλλά εκανε ρισταρτ το θεωρώ ισχύρο λόγο για να μη ξανά συνεργαστώ μαζί τούς και να μη τους προτείνω... Είναι και αντί επαγγελματίες και μη γνώστες..

Αυτό το καταλαβαίνω απόλυτα. Με μια τέτοια εμπειρία ούτε κι εγώ θα ήθελα να συνεργαστώ ξανά μαζί τους. Αλλά στο θέμα της συσκευασίας δεν είναι δικό τους το λάθος μιας και στο τονίζουν συνεχώς από την πρώτη στιγμή. Εγώ μόνο με αυτό το στοιχείο διαφώνησα εδώ!

Από την άλλη όμως, με την εμπειρία που έχω εδώ μέσα τόσα χρόνια από τη διαχείριση και ειδικά στο κομμάτι των αγγελιών, θα σου πω πως ...δεν έχεις δει τίποτα! Είναι τόσο πολύπλοκες οι συνεννοήσεις μεταξύ των ανθρώπων που αν δεις τι συμβαίνει σε καθημερινή βάση, δεν θα πουλήσεις ξανά τίποτα σε ιδιώτη... 😛 

Οι τιμές που βλέπω πάντως (μέχρι τώρα) στο flip, εξακολουθούν να είναι καλύτερες από τις αντίστοιχες που δίνει η Panda στην Ελλάδα, που συνεργάζεται πλέον σχεδόν με όλες τις μεγάλες αλυσίδες πώλησης. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα στο πρώτο κινητό που έστειλα (iPhone SE 2020) πήρα 15ε λιγότερα από την προσφορά. Οκ, αντί για 110 πήρα 95. Γλύτωσα το παζάρι του καθένα στις αγγελίες.

Τώρα περιμένω και τα χρήματα για το δεύτερο κινητό (iPhone 15 Pro) το οποίο το εκτίμησαν μόλις 10ε λιγότερα από την αρχική προσφορά.

Μέχρι στιγμής ως πωλητής μου φάνηκε πολύ καλό (για να είναι αληθινό).
Δε θα μου κάνει εντύπωση κάποια στιγμή αυτό να αποδειχθεί ένα φοβερό πλυντήριο γιατί οι τιμές αγοράς είναι σχεδόν τιμές αγοράς ιδιώτη προς ιδιώτη και όχι ιδιώτη προς κατάστημα.

Ως αγοραστής γλυκοκοιτάζω κάτι 13 mini που έχει σε συμπαθητικές τιμούλες.

 

Δημοσ.

Σ αυτους που τα εστειλαν πισω λογικα δεν εβγαιναν τα κουκια. Ημουν ετοιμος να επιστρεψω iphone 13  με 370 ευρω και να παρω το ιδιο απο τον Κωτσο με τιμολογιο στα 400. Δηλαδη με +30 ευρω θα ειχα καινουρια μπαταρια + ενα χρονο εγγυηση. Κοιταω μετα απο δυο μερες και η προσφορα επεσε στα 310. Γενικα μου φαινεται λιγο σαν καυτη πατατα η φαση που απ τη μια στιγμη στην αλλη πας να μπεις και θα βγαζει μηνυμα "404 error not found" και θα κλαψουμε, οποτε οσο προλαβαινουμε. Με καταστήματα gr, bg, hu και ro το μυαλο δεν παει σε τιποτα τερατα αξιοπιστιας αλλα ποτε δεν ξερεις.

Δημοσ.

Μάγκες καλησπέρα εγώ έστειλα ένα iphone την Δευτέρα και τώρα λέει απορρίφθηκε η παραλαβή τι γίνεται; η κατάσταση εδω:

 

22.11.202413:21:12Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής
ROMANIA - BUCHAREST [010011]25.11.202413:15:39Παραλαβή1108-XALKIDA, GREECE25.11.202416:23:24Αναχώρηση αποστολής1108-XALKIDA, GREECE26.11.202405:32:04Αναχώρηση αποστολής2078-THESSALONIKIS, GREECE26.11.202405:36:12Άφιξη αποστολής1549-THESSALONIKI, GREECE26.11.202415:23:06Άφιξη στο σταθμόGR. BLAGOEVGRAD27.11.202404:27:58Αναχώρηση αποστολήςGR. RUSE27.11.202406:16:05Άφιξη αποστολήςOR. BRAGADIRU27.11.202408:40:31Επεξεργασία αποστολής
Ανεπαρκής διεύθυνση [#1002]OR. BRAGADIRU27.11.202408:42:38Προς παράδοσηOR. BRAGADIRU27.11.202409:33:43Ανεπιτυχής παράδοση
Άρνηση παραλαβής [#15]OR. BRAGADIRU

 
  • Super Moderators
Δημοσ.
13 minutes ago, euaggelosnk23 said:

Μάγκες καλησπέρα εγώ έστειλα ένα iphone την Δευτέρα και τώρα λέει απορρίφθηκε η παραλαβή τι γίνεται; η κατάσταση εδω:

 

22.11.202413:21:12Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής
ROMANIA - BUCHAREST [010011]25.11.202413:15:39Παραλαβή1108-XALKIDA, GREECE25.11.202416:23:24Αναχώρηση αποστολής1108-XALKIDA, GREECE26.11.202405:32:04Αναχώρηση αποστολής2078-THESSALONIKIS, GREECE26.11.202405:36:12Άφιξη αποστολής1549-THESSALONIKI, GREECE26.11.202415:23:06Άφιξη στο σταθμόGR. BLAGOEVGRAD27.11.202404:27:58Αναχώρηση αποστολήςGR. RUSE27.11.202406:16:05Άφιξη αποστολήςOR. BRAGADIRU27.11.202408:40:31Επεξεργασία αποστολής
Ανεπαρκής διεύθυνση [#1002]OR. BRAGADIRU27.11.202408:42:38Προς παράδοσηOR. BRAGADIRU27.11.202409:33:43Ανεπιτυχής παράδοση
Άρνηση παραλαβής [#15]OR. BRAGADIRU

 

Αυτό δείχνει πρόβλημα με τη διεύθυνση αποστολής (ανεπαρκής διεύθυνση). Με ποια μεταφορική το έστειλες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...