Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία FLIP


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Lewnidas1995,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ παρόλο που τους είχα πει ότι έχω αλλάξει την μπαταρία του iphone σε μη εξουσιοδοτημενο service, μου είπαν να κάνω αξιολόγηση και να το στείλω. Τελικά όταν το έλεγξαν  μου είπαν ότι η μπαταρία πρέπει να αλλαχθει γιατι δεν είναι γνήσια και εννοείται αρνήθηκα την προσφορά τους. Δεν είναι απατεώνες αλλά μια ασυνεννοησία υπάρχει. Επίσης την πρώτη φορά που τους έστειλα το Apple watch ήρθε πρώτα η ups να παραλάβει και μετά από λιγες ώρες η Acs. Μάλιστα η acs έλεγε ότι δεν έπρεπε να το δώσω και μόνο αυτοί παραλαμβανουν και κάτι τέτοια. Τελικά το ρολόι έφτασε σωο και μου έβαλαν και τα χρήματα που είπαν και είχα αξιολογησει.

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, christospvl είπε

 

 

17 ώρες πριν, christospvl είπε

 

 

17 ώρες πριν, christospvl είπε

Παιδες εμενα παρελαβαν κινητο s22 ultra που δουλευε κανονικοτατα και μου το γυριζουν πισω και γραψανε στα σχολια (θεμα με μητρικη bootloop κατι που ειναι πολυ βαρβατη ζημια) .. Κατι δε μου κολλαει με αυτη την εταιρια και μπηκα να διαβασω και απο σας.. Δε ξερω αν αλλαξαν μητρικη ή αν προσπαθησαν να περασουν firmware και κανανε μαλακια.. πως μπορω να κινηθω?

Το έχεις στα χέρια σου και έχει boot loop? Πες τους ότι όταν έφυγε από εσένα ήταν πλήρως λειτουργικό. Εχω διαβάσει ότι στα παλιά Samsung συμβαίνει και είναι αναστρέψιμο. Καλή τύχη. Εάν είναι εταιρεία με έδρα την Ρουμανία δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις.

Επεξ/σία από efib
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, efib είπε

 

 

Το έχεις στα χέρια σου και έχει boot loop? Πες τους ότι όταν έφυγε από εσένα ήταν πλήρως λειτουργικό. Εχω διαβάσει ότι στα παλιά Samsung συμβαίνει και είναι αναστρέψιμο. Καλή τύχη. Εάν είναι εταιρεία με έδρα την Ρουμανία δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις.

Τελικά το δικό σου το βρήκαν  η ακόμη το ψάχνουν;

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
On 01/11/2024 at 15:02, giokol said:

Αποφάσισα κι εγώ να χρησιμοποιήσω το Flip για το iPhone 13 128GB. Η UPS ήρθε να παραλάβει τη συσκευή σήμερα, αν και την περίμενα τη Δευτέρα, 04/11. Ευτυχώς, είχα καταλάβει τι γινόταν από τα σχόλιά σας εδώ και ήμουν έτοιμος με το πακέτο. Ας δούμε πώς θα πάει αυτό. Περιμένω να μου δώσουν 340 ευρώ σε 20 μέρες.

Έλαβα και εγώ το ποσό που είχαμε συμφωνήσει. Ευτυχώς, η Πειραιώς φρόντισε να μου κρατήσει 4€ για το εισερχόμενο έμβασμα! 😆

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eχουν τραγικη συνεννοηση με τα εδω κουριερ. Ειχα κανει αιτημα πωλησης την περασμενη παρασκευη και ειχα  επιλεξει να ερθουν  σημερα Δευτερα να παραλαβουν την συσκευη, επειδη σημερα ειχα ρεπο  και μπορουσα να ειμαι ολη μερα σπιτι.Μαλιστα γυρω στις 11,30 το πρωι μου ηρθε και sms απο την flip που ελεγε οτι η μεταφορικη εταιρεια θα παραλαβει σημερα το προιον και ακολουθουσε ενα λινκ που εδινε συμβουλες συσκευασιας.

Το αποτελεσμα ειναι  οτι εμεινα σπιτι ολη μερα  σαν τον μ@λ@κ@ και το κουριερ δεν ηρθε ποτε, αν ερθουν αυριο  λογο δουλειας δεν θα βρουν κανενα. Δεν ξεκινησαμε καλα, στο τσακ ειμαι να πατησω ακυρωση.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

Πριν αποφασίσει κάποιος να στείλει κάποια συσκευή σε αυτούς για πώληση, υπάρχει εκτίμηση έστω κατά προσέγγιση για τιμή; Εναλλακτικά αν σταλεί σε αυτούς και δεν συμφέρει η τιμή που προσφέρουν, τι κόστος προκύπτει, για μεταφορά της συσκευής ή και ο,τι άλλο κόστος μπορεί να υπάρξει ;

Δημοσ.

Παιδια σορρυ τωρα ειδα τα σχολια σας... το κινητο γυρισε πισω και δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ θεμα.. τρεχει εδω και 40 λεπτα antutu τεστ και δεν εχει βγαλει κανενα restart.. και οταν ρωτησα αναλυτικα σε ποιο τεστ ειχε το θεμα κανανε τις παπιες.. και σαν να μην εφτανε αυτο μου πεταξαν και το κουτι και ετσι εχασε και αξια το κινητο.. φουλ αναξιοπιστοι..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έκαναν νερά. Είναι αναξιόπιστοι τελείως. Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά έχει έδρα Ρουμανία. Ακριβώς το ίδιο έπαθα με το κουτί.

@christospvl Το δικό σου απλά δεν το ήθελαν και βρήκαν δικαιολογία. 

17 ώρες πριν, gousias είπε

Πριν αποφασίσει κάποιος να στείλει κάποια συσκευή σε αυτούς για πώληση, υπάρχει εκτίμηση έστω κατά προσέγγιση για τιμή; Εναλλακτικά αν σταλεί σε αυτούς και δεν συμφέρει η τιμή που προσφέρουν, τι κόστος προκύπτει, για μεταφορά της συσκευής ή και ο,τι άλλο κόστος μπορεί να υπάρξει ;

Κάνουν ο,τι θέλουν. Μην το στείλεις με το κουτί. 

Επεξ/σία από efib
Δημοσ.

Ετσι ειναι.. για οποιον διαβασει μη στειλετε παιδια.. Κοροιδευουν το κοσμο.. μου πεταξαν και μετα το κουτι και ειναι ρουμανια εδρα για να μη μπορεις να καταγγειλεις.. οντως δε το ηθελαν το κινητο βαλανε μια ψευτικη δικαιολογια για bootloop που σημαινει οτι το κινητο κανει restart συνεχεια ενω ηταν αναληθες .. το δοκιμασα τωρα και δεν ειχε ΤΙΠΟΤΑ και περασε καθε ελεγχο.. 

  • Confused 1
Δημοσ.

Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Θα μιλήσω και με συγγενή μου δικηγόρο μήπως μπορεί να γίνει κάτι με εξώδικο. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
50 minutes ago, efib said:

Μου έκαναν νερά. Είναι αναξιόπιστοι τελείως. Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά έχει έδρα Ρουμανία. Ακριβώς το ίδιο έπαθα με το κουτί.

@christospvl Το δικό σου απλά δεν το ήθελαν και βρήκαν δικαιολογία. 

Κάνουν ο,τι θέλουν. Μην το στείλεις με το κουτί. 

 

40 minutes ago, christospvl said:

Ετσι ειναι.. για οποιον διαβασει μη στειλετε παιδια.. Κοροιδευουν το κοσμο.. μου πεταξαν και μετα το κουτι και ειναι ρουμανια εδρα για να μη μπορεις να καταγγειλεις.. οντως δε το ηθελαν το κινητο βαλανε μια ψευτικη δικαιολογια για bootloop που σημαινει οτι το κινητο κανει restart συνεχεια ενω ηταν αναληθες .. το δοκιμασα τωρα και δεν ειχε ΤΙΠΟΤΑ και περασε καθε ελεγχο.. 

 

36 minutes ago, efib said:

Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Θα μιλήσω και με συγγενή μου δικηγόρο μήπως μπορεί να γίνει κάτι με εξώδικο. 

Παιδιά μισό λεπτό. Καταρχάς πριν το στείλει κάποιος απαντά σε ένα ερωτηματολόγιο και παίρνει μια πρώτη προσφορά και αποφασίζει αν θα το στείλει ή όχι για πώληση. Μετά γίνεται η αξιολόγηση όταν το παραλάβουν  και έρχεται μήνυμα που ενημερώνει αν ισχύει η αρχική προσφορά ή παρατηρήθηκε κάτι διαφορετικό οπότε και αλλάζει η τιμή της προσφοράς. Αν δεν συμφωνήσετε η συσκευή γυρίζει πίσω. 
 

Σε όλα τα στάδια της αρχικής εκτίμησης και της αποστολής, σας τονίζεται παντού ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΚΟΥΤΙ γιατί ανακυκλώνεται μαζί με το περιεχόμενο του ακόμη κι αν η συσκευή σας επιστρέφει. Και εγώ με το κουτί το έστειλα για περισσότερη ασφάλεια αλλά ενημερώθηκα από την αρχή πως δεν θα το παραλάβω πίσω αν μου επιστραφεί η συσκευή. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τις συσκευές απλά δεν τις ήθελαν και τις επέστρεψαν με δικαιολογίες. Δεν είχαν πρόβλημα, και η περιγραφή ήταν σωστή. Οπότε για ποιο λόγο να μην το στέλναμε με το κουτί; Είναι και ζήτημα ασφάλειας.

Είχαμε μια σύμβαση ότι θα στείλουμε το προϊόν με αληθή στοιχεία και εκείνοι θα μας πληρώσουν. Έσπασαν την σύμβαση μονομερώς επειδή έτσι ήθελαν. Δεν ξέρω πως αλλιώς το πω. Και θα ήταν όλα καλά εάν δεν είχε αποτέλεσμα να μην υπάρχει κουτί, απλά επειδή γύρισαν τις συσκευές πίσω χωρίς λόγο. Αναρωτιέμαι τι κερδίζετε όσοι υπερασπίζεστε τα μαγαζάκια.

Επεξ/σία από efib
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γω έστειλα το κουτί γιατί όσα δήλωσα ήταν αληθή δεν είχαν λόγω να το γυρίσουν πίσω..το τι θα κάνουν με το κουτί είναι θέμα τους εφόσον το δεχτούν .. Δηλαδή άμα πηγαίνεις σε ένα κατάστημα και αγοράζεις κινητό και το δίνεις πίσω δε πρέπει να είναι στο κουτί όπως το παρέλαβες?

Επεξ/σία από christospvl
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, efib said:

Τις συσκευές απλά δεν τις ήθελαν και τις επέστρεψαν με δικαιολογίες. Δεν είχαν πρόβλημα, και η περιγραφή ήταν σωστή. Οπότε για ποιο λόγο να μην το στέλναμε με το κουτί; Είναι και ζήτημα ασφάλειας.

 

54 minutes ago, christospvl said:

Και γω έστειλα το κουτί γιατί όσα δήλωσα ήταν αληθή δεν είχαν λόγω να το γυρίσουν πίσω..το τι θα κάνουν με το κουτί είναι θέμα τους εφόσον το δεχτούν .. Δηλαδή άμα πηγαίνεις σε ένα κατάστημα και αγοράζεις κινητό και το δίνεις πίσω δε πρέπει να είναι στο κουτί όπως το παρέλαβες?

Δεν θέλουν τα κουτιά για τους δικούς τους λόγους και το δηλώνουν αυτό παντού στη σελίδα τους καθώς και στις οδηγίες που λάβαμε πριν έρθει η εταιρεία κούριερ (τονισμένο με κεφαλαία γράμματα). Εκτιμώ πως δεν θέλουν να στέλνουν στους νέους αγοραστές φθαρμένες ή λερωμένες  συσκευασίες και για αυτό και τις συσκευάζουν σε δικές τους ώστε να υπάρχει η αίσθηση πως αγοράζουν κάτι προσεγμένο. 
 

Η συγκεκριμένη εταιρεία πουλάει μεταχειρισμένα κινητά κλπ στις δικές της συσκευασίες με το δικό της brand απ έξω και προσφέρει δική της εγγύηση ενώ πολλές φορές οι συσκευές δεν καλύπτονται πλέον από τον αρχικό κατασκευαστή. Το τι δηλώνουμε εμείς στο ερωτηματολόγιο σχετικά με την κατάσταση της συσκευής είναι υποκειμενικό και για αυτό και έχουν δικούς τους ελέγχους και εργαστήρια στα οποία τις ελέγχουν και τις αναβαθμίζουν κιόλας, μιας και αλλάζουν όσες μπαταρίες είναι κάτω από ένα ποσοστό υγείας. 
 

Και εγώ είχα θέματα με την παραλαβή και μου έκοψαν και 30 ευρώ από την αρχική προσφορά (ενώ είχα αλλάξει μόνος την μπαταρία σε επισημο επισκευαστικό κέντρο της Apple και το έστειλα με 100% health) και μπορούσα να την αρνηθώ και να μου επιστραφεί η συσκευή. Γνώριζα όμως πολύ καλά από την αρχή πως θα ερχόταν χωρίς το κουτί του και αν ήθελα να είμαι καλυμμένος ώστε να το πουλήσω αλλού μετά, θα φρόντιζα να το στείλω σε διαφορετική συσκευασία μιας και αυτό δεν θα επηρέαζε την τιμή της προσφοράς. Μπορεί να μην αγγίζουν καν τις συσκευασίες με τις οποίες τα παραλαμβάνουν και για θέματα υγιεινής κλπ…

Παρόλα αυτά εξακολουθούν και δίνουν πολύ καλές προσφορές και για κάποιους σαν κι εμένα που δεν χαίρονται καθόλου με τις συναντήσεις με αγνώστους, είναι κάτι θετικό. Προφανώς όμως θα υπάρχουν και διάφορα προβλήματα μιας και έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία που δεν βρίσκεται στην Ελλάδα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...