Pwpwpw Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 34 λεπτά πριν, efib είπε @billdanos, το ελπίζω για να το χαρεί κάποιος άλλος. Ήταν πολύ προσεγμένο κινητό. Πάντως, επιμένω στο ότι η διαδικασία αποστολής δεν είναι ξεκάθαρη. Ελπίζω να αλλάξει στο μέλλον. Από την στιγμή που όπως είχες πει ότι αριθμός εντολής (awb) της acs που κόλλησε πάνω στο δέμα δεν ήταν ίδιος με το awb που έβγαζε το flip στο προφίλ σου εκεί έγινε το μπέρδεμα και για αυτό ουσιαστικά ποτέ δεν το είδες να προχωρά και να αλλάζει ζεστασιά η διαδικασία πώλησης στο λογαριασμό σου στο flip γιατί πολύ το δέμα σου δεν πήρε ποτέ ο σωστό awb οπότε ξεκίνησε και το όλο μπέρδεμα. Εύχομαι να βρεθεί γρήγορα άκρη, είναι κρίμα να χαθεί η συσκευή ειδικά για ένα λάθος που δεν φταις εσύ.
efib Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 @Pwpwpw, το awb που φαίνεται στο site δεν είναι το ίδιο με αυτό που σου δίνει η ACS. To AWB είναι της dpd που το παίρνει κάποιες μέρες αργότερα. Επομένως, πρέπει να τα δίνουν και τα 2 και να σε καθοδηγούν. Το μπέρδεμα έγινε επειδή άνοιξαν 2 αιτήματα στην courier στο ζευγάρι acs-dpd και ακυρώθηκε η dpd στο ενεργό της acs, οπότε όταν έφτασε στην Βουλγαρία δεν είχε που να πάει γιατί είχε ακυρωθεί το δρομολόγιο Βουλγαρία - Ρουμανία (dpd). Και αυτό δεν το πήρε χαμπάρι η κοπέλα που μίλησα μόλις είδα το μπέρδεμα, ούτε ένας άλλος τύπος που μίλησα. Η εξυπηρέτηση πελατών πάσχει.
Pwpwpw Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, efib είπε @Pwpwpw, το awb που φαίνεται στο site δεν είναι το ίδιο με αυτό που σου δίνει η ACS. To AWB είναι της dpd που το παίρνει κάποιες μέρες αργότερα. Επομένως, πρέπει να τα δίνουν και τα 2 και να σε καθοδηγούν. Το μπέρδεμα έγινε επειδή άνοιξαν 2 αιτήματα στην courier στο ζευγάρι acs-dpd και ακυρώθηκε η dpd στο ενεργό της acs, οπότε όταν έφτασε στην Βουλγαρία δεν είχε που να πάει γιατί είχε ακυρωθεί το δρομολόγιο Βουλγαρία - Ρουμανία (dpd). Και αυτό δεν το πήρε χαμπάρι η κοπέλα που μίλησα μόλις είδα το μπέρδεμα, ούτε ένας άλλος τύπος που μίλησα. Η εξυπηρέτηση πελατών πάσχει. Δεν μιλαω για τον αριθμο αποστολης που εκδιδει η acs αφου λαβει την εντολη για παραλαβη του δεματος, μιλαω για τον αρχικο αριθμο εντολης παραλαβης που δημιουργειται οταν κανεις στο site το αιτημα για πωληση, αυτον τον αριθμο λαμβανει αρχικα η acs για να παραλαβει το δεμα.Εαν ρωτησεις τον κουριερ την ωρα που ερχεται να παραλαβει το δεμα πιο νουμερο εντολης παραλαβης βλεπει για το δεμα, θα πρεπει το νουμερο που θα σου πει να ειναι το ιδιο με τον αριθμο εντολης (awb) που βλεπεις στον λογαριασμο σου στο flip. Στην περιπτωση σου απο την στιγμη που εγινε παραλαβη του δεματος απο τον κουριερ θα επρπε να αλλαξει και το status στον λογαρισμο σου στο flip, απο την στιγμη που δεν εγινε αυτο στον λογαριασμο σου στο flip εγω πιστευω οτι η κουριερ δεν παρελαβε το δεμα με τον σωστο αριθμο εντολης και απο εκει ξεκινησε ολο το μπερδεμα. Τα 2 αιτηματα για εντολη παραλαβης που τα βρηκε η acs? Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2024 από Pwpwpw
efib Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Έδωσα το δέμα, τους ρώτησα εάν είναι όλα καλά, και μου έδωσαν το απόκομμα. Δεν μου είχαν πει ότι είχαν ανοίξει δεύτερη εντολη, δεν μου είχαν πει ότι πρέπει να κάνω διευκρινιστικες ερωτήσεις. Και για αυτό τον λόγο λέω ότι δεν είναι απλή η διαδικασία. Μου είπαν ότι απλά πρέπει να το παραδώσω και αυτό έκανα. Γιατί πάντα πρέπει να φταίει κάποιος άλλος και όχι η flip/acs; Αυτό πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Edit. Κατι ανέφερε η acs ότι πρέπει να δώσω 2 δέματα, αλλά τους είπα ότι μόνο 1 είναι και μου είπαν οκ. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2024 από efib
Pwpwpw Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, efib είπε Έδωσα το δέμα, τους ρώτησα εάν είναι όλα καλά, και μου έδωσαν το απόκομμα. Δεν μου είχαν πει ότι είχαν ανοίξει δεύτερη εντολη, δεν μου είχαν πει ότι πρέπει να κάνω διευκρινιστικες ερωτήσεις. Και για αυτό τον λόγο λέω ότι δεν είναι απλή η διαδικασία. Μου είπαν ότι απλά πρέπει να το παραδώσω και αυτό έκανα. Γιατί πάντα πρέπει να φταίει κάποιος άλλος και όχι η flip/acs; Αυτό πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Edit. Κατι ανέφερε η acs ότι πρέπει να δώσω 2 δέματα, αλλά τους είπα ότι μόνο 1 είναι και μου είπαν οκ. Μα δεν εγραψα πουθενα οτι φταιει καποιος αλλος. Αυτο που εγραψα ειναι οτι οταν ερθει η κουριερ για την παραλαβη, καλο θα ηταν να ρωτησουμε ποιον αριθμο εντολης παραλαβης βλεπει για το συγκεκριμενο δεμα, ωστε να σιγουρευτουμε οτι βλεπουν το ιδιο που βλεπουμε και εμεις στον λογαριασμο μας στο Flip, αν πουνε διαφορετικο νουμερο σημαινει καπου εχει γινει μπερδεμα, οπως καλη ωρα στην περιπτωση σου που απο οτι καταλαβαινω ελαβε η acs δυο εντολες παραλαβης για το ιδιο δεμα απο την flip. Σαν επιπλεον δικλειδα ασφαλειας το εγραψα αυτο ωστε να προλαβουμε και να αποφυγουμε λαθη για τα οποια ευθυνεται ειτε το κουριερ ειτε το flip, δεν ειπα οτι φταιει ο πελατης για αυτα τα λαθη. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2024 από Pwpwpw 1 1
efib Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 @Pwpwpw, απλά έδωσα την συσκευή όταν με πήρε η acs... Λογικά θα λυθεί το ζήτημα, και στην flip είναι εξυπηρετικοί. Δώσε το δικό σου άφοβα! 1
Pwpwpw Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, efib είπε @Pwpwpw, απλά έδωσα την συσκευή όταν με πήρε η acs... Λογικά θα λυθεί το ζήτημα, και στην flip είναι εξυπηρετικοί. Δώσε το δικό σου άφοβα! Τώρα που έχω ακυρωμένη εντολή πώλησης, πλάκα έχει όταν κάνω καινούργια εντολή να έρθουν και να παραλάβουν το κινητό με τον ακυρωμένο αριθμό εντολης και να ψάχνω το δέμα 🤣 Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2024 από Pwpwpw 1
Pwpwpw Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 18/11/2024 στις 8:54 ΜΜ, efib είπε @Pwpwpw, απλά έδωσα την συσκευή όταν με πήρε η acs... Λογικά θα λυθεί το ζήτημα, και στην flip είναι εξυπηρετικοί. Δώσε το δικό σου άφοβα! Τελικά τι έγινε; Βρέθηκε το δέμα ή ακόμα αγνοείται; Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2024 από Pwpwpw
efib Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 @Pwpwpw, ακόμα αγνοείται... Μου είπαν ότι έχει ένα πρόβλημα η dpd με τα tracking number της acs και τα εμφανίζει ακυρωμενα, οπότε δεν φαίνεται που βρίσκονται. Δεν ξέρω εάν ισχύει... Καλύτερα να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών πριν το δώσεις...
Pwpwpw Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, efib είπε Καλύτερα να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών πριν το δώσεις... Σκωτσέζικο ντουζ , προχθές γράφεις δώστο άφοβα τώρα γράφεις να μιλήσω πρώτα με την εξυπηρέτηση πελατών! Και να μιλήσω με την εξυπηρέτηση λες και υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι είναι πιθανό να ψάχνω να βρω το δέμα.😂 Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2024 από Pwpwpw 1
efib Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 @Pwpwpw απλά θα αποζημιωθείς εάν χαθεί, στην τιμή που έχεις συμφωνήσει! Να μιλήσεις μήπως το δώσεις με άλλη μεταφορική πχ ups που από ο,τι φαίνεται είναι γρήγορη!
Pwpwpw Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, efib είπε @Pwpwpw απλά θα αποζημιωθείς εάν χαθεί, στην τιμή που έχεις συμφωνήσει! Να μιλήσεις μήπως το δώσεις με άλλη μεταφορική πχ ups που από ο,τι φαίνεται είναι γρήγορη! Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, μάλλον το πάνε ανάλογα την περιοχή, φαντάζομαι ότι για να μου στέλνανε την acs στο προηγούμενο αίτημα που άνοιξα και στην συνέχεια ακύρωσα ώστε να δω πως θα εξελιχθεί τ δικό σου θέμα, αν ανοίξω νέο αίτημα σίγουρα η acs θα μου έρθει πάλι, που σημαίνει dpd στην συνέχεια, θα ακολουθήσει δηλαδή την πορεία που ακολούθησε και το δικό σου που αγνοείται. Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2024 από Pwpwpw
efib Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 @Pwpwpw, ίσως είναι μεμονωμένο περιστατικό... Όλοι είχαν καλή εμπειρία, αλλά στον γκαντεμη θα συμβεί...
christospvl Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Παιδες εμενα παρελαβαν κινητο s22 ultra που δουλευε κανονικοτατα και μου το γυριζουν πισω και γραψανε στα σχολια (θεμα με μητρικη bootloop κατι που ειναι πολυ βαρβατη ζημια) .. Κατι δε μου κολλαει με αυτη την εταιρια και μπηκα να διαβασω και απο σας.. Δε ξερω αν αλλαξαν μητρικη ή αν προσπαθησαν να περασουν firmware και κανανε μαλακια.. πως μπορω να κινηθω?
Super Moderators billdanos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Οκ και η πληρωμή σε εμένα. Ήταν για τις 24/11 αλλά φαντάζομαι επειδή πέφτει Κυριακή έγινε χθες Παρασκευή. Πρωτα ήρθε το sms πως έγινε η κατάθεση και μετά από 2-3 ώρες φάνηκαν και στο λογαριασμό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα