Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία FLIP


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Lewnidas1995,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Lewnidas1995, στην εξυπηρέτηση πελατών λένε ότι το πήραν Βουλγαρία και τώρα πηγαίνει Ρουμανία. Θέλει 2-4 εργάσιμες. Όμως εγώ βλέπω ότι σε άλλους πήγε Μόναχο και μετά αμέσως Ρουμανία. Μου λένε ότι ισχύει το tracking number της acs, το οποίο έχει απλά δείχνει ότι έγινε παραλαβή στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχουμε άλλη ενημέρωση. Κάτι geo post Bulgaria λέει. 

Επεξ/σία από efib
Δημοσ.
1 hour ago, efib said:

@Lewnidas1995, στην εξυπηρέτηση πελατών λένε ότι το πήραν Βουλγαρία και τώρα πηγαίνει Ρουμανία. Θέλει 2-4 εργάσιμες. Όμως εγώ βλέπω ότι σε άλλους πήγε Μόναχο και μετά αμέσως Ρουμανία. Μου λένε ότι ισχύει το tracking number της acs, το οποίο έχει απλά δείχνει ότι έγινε παραλαβή στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχουμε άλλη ενημέρωση. Κάτι geo post Bulgaria λέει. 

εγω απο γενικη δεν πηρα καν tracking number και απλα ενημερωθηκα οταν παρελαβαν αυτοι. δεν νομιζω να υπαρχει λογος ανησυχιας. Και στα Mail απαντουσαν γρηγορα απ οσο θυμαμαι

 

Δημοσ.

Ας περιμένουμε τοτε, αν και έχουν περάσει 5 μέρες. Όμως βλέπω κάποιοι είναι με ups και φτάνει στην flip σε 2 μέρες, άλλοι είναι με γενική ταχυδρομική, άλλοι είναι με acs. Στην εξυπηρέτηση πελατών δεν έχουν ιδέα που είναι το κινητό, μόνο ότι έφτασε Βουλγαρία και πάει Ρουμανία. Λένε συνεχώς να δούμε το tracking number (το οποίο έδειξε παράδοση και τέλος), τι άλλο να δούμε; Λένε να μιλήσουμε με acs!!! Γιατί να μιλήσουμε εμείς; Αυτοί πρέπει. Ένα μπαχαλο. Δεν θα τους εμπιστεύομουν συσκευή μεγάλης αξίας βάσει αυτής της εμπειρίας. 

Δημοσ.

εγώ δεν κατάλαβα... τις συσκευές που πουλάτε τις αγοράζει το φλιπ ή το φλιπ αποτελεί τον μεσάζοντα μέχρι να βρεθεί κάποιος χρήστης να ενδιαφερθεί. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, ksessalonikios said:

εγώ δεν κατάλαβα... τις συσκευές που πουλάτε τις αγοράζει το φλιπ ή το φλιπ αποτελεί τον μεσάζοντα μέχρι να βρεθεί κάποιος χρήστης να ενδιαφερθεί. 

Το flip τις πουλάει στη συνέχεια στο online κατάστημά του αφού τις «φρεσκάρει» και τους δώσει επιπλέον εγγύηση ενώ είναι μεταχειρισμένες. Προφανώς τις πουλάει ακριβότερα ώστε να έχει κέρδος. Τα χρήματα σου τα δίνει άσχετα με το αν πουληθεί η συσκευή και γι ‘αυτό και στα δίνει 20 ημέρες μετά ώστε να μειωθεί το ποσοστό της «χασούρας» μέχρι να πουληθεί τελικά. 

Δημοσ.

@billdanosετσι ειχα καταλαβει αλλά με μπερδεψε ενα προηγουμενο μηνυμα που έλεγε "Είχα πουλήσει πέρυσι 14αρι. Ο πρώτος που το αγόρασε δεν το πήρε και το γύρισε πίσω σε αυτούς. Το πήρε άλλος δεν είχα κανένα απολύτως θέμα" . Εφόσον το αγοράζει το φλιπ ποιο το νόημα να ενημερώνεσαι αν το γύρισε πίσω ο αγοραστής, ας κάνουν ότι θέλουν αυτοί. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, ksessalonikios said:

@billdanosετσι ειχα καταλαβει αλλά με μπερδεψε ενα προηγουμενο μηνυμα που έλεγε "Είχα πουλήσει πέρυσι 14αρι. Ο πρώτος που το αγόρασε δεν το πήρε και το γύρισε πίσω σε αυτούς. Το πήρε άλλος δεν είχα κανένα απολύτως θέμα" . Εφόσον το αγοράζει το φλιπ ποιο το νόημα να ενημερώνεσαι αν το γύρισε πίσω ο αγοραστής, ας κάνουν ότι θέλουν αυτοί. 

Δεν γνωρίζω αν λειτουργούσε διαφορετικά παλιότερα κλπ.

Εγώ αυτό που τους έστειλα, από τη στιγμή που το παρέλαβαν δεν είχα καμία άλλη ενημεήρωση για το αν πουλήθηκε, πόσο και σε ποιον. Γίνεται η εκτίμηση της συσκευής, σε ενημερώνουν και στη συνέχεια αν την αποδεχτείς έχεις 2 επιλογές για το πότε θέλεις να πάρεις τα χρήματα: σε 20 ημέρες και στην τιμή εκτίμησης ή σε 3 ημέρες αλλά  σε μικρότερη τιμή. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ksessalonikios είπε

@billdanosετσι ειχα καταλαβει αλλά με μπερδεψε ενα προηγουμενο μηνυμα που έλεγε "Είχα πουλήσει πέρυσι 14αρι. Ο πρώτος που το αγόρασε δεν το πήρε και το γύρισε πίσω σε αυτούς. Το πήρε άλλος δεν είχα κανένα απολύτως θέμα" . Εφόσον το αγοράζει το φλιπ ποιο το νόημα να ενημερώνεσαι αν το γύρισε πίσω ο αγοραστής, ας κάνουν ότι θέλουν αυτοί. 

Σου δίνει δύο επιλογές. Η πρώτη είναι ότι μόλις περάσει τον έλεγχο σε πληρώνουν και η δεύτερη επιλογή είναι ότι παίρνεις τα χρήματα μετά από 20 ημέρες. Στην δεύτερη περίπτωση (20+ ημέρες λαμβάνεις περισσότερα χρήματα).

Εγω θυμάμαι στο 14 πήρα τα χρήματα όταν αγοράστηκε η συσκευή και όχι όταν πέρασαν οι 20 ημέρες. Ήταν παραπάνω από 20 ημέρες σίγουρα (ίσως υπολογίζουν τις εργάσιμες). 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οι 20 ημέρες μετράνε ημερολογιακά. Ανάλογα με την τράπεζα και καμία αργία μπορεί να είναι +2 με 3 ημέρες. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/11/2024 στις 4:25 ΜΜ, efib είπε

Δώσαμε ένα 12pm λόγω της καλύτερης τιμής σε σχέση με αγγελίες. Παραδόθηκε κάπου Θεσσαλονίκη, μετά πήγε Βουλγαρία και έκτοτε δεν φαίνεται που είναι η συσκευή. Πλέον δεν απαντάνε στην εξυπηρέτηση πελατών. Με acs έγινε η αποστολή και το tracking number δείχνει ότι παραδόθηκε Θεσσαλονίκη. Δεν θα τους εμπιστεύομουν με κινητό μεγάλης αξίας. 

Eπειδη εχω κανει και εγω αιτημα πωλησης  και ειναι να ερθει αυριο υποτιθεται το κουριερ να  παραλαβει την συσκευη, βλεπω οτι λινκ αριθμου εντολης  που μου δωσανε παραπεμπει στην dpd και επειδη πριν κανενα 20ημερο που παρελαβα το 16pm μου που ειχα παραγγειλει απο amazon και εφτασε ελλαδα με dpd, παρελαβα και εγω με acs στην περιοχη , οποτε μαλλον με acs θα φυγει και το 15pm που θελω να στειλω στο flip.

Λογικα θα ενημερωθει καποια στιγμη το status στον αριθμο αποστολη σου, μπορει ηδη να εφυγε απο βουλγαρια και να μην εγινε ακομα η  ενημερωση, απο την στιγμη που εχεις αριθμο αποστολης στα χερια σου ειναι απειροελιχτη η πιθανοτητα να χαθει το δεμα. 

Εγω παντως εμπιστευομαι περισσοτερο να  στειλω εκει το 15pm μου απο το να στειλω σε ενα αγνωστο στο Innsomnia με 1-2 αξιολογησεις με αντικαταβολη που με παζαρι το θελει και τζαμπαμε τον κινδυνο να μην παει να το παραλαβει ποτε και να μου ερθει πισω και να χρεωθω και τα μεταφορικα του πηγαινε ελα του δεματος.

Μου κανει εντυπωση που λες παντως οτι δεν απαντανε στην εξυπηρετηση, εγω ενα email Που τους ειχα στειλει να ρωτησω κατι μεσα σε ενα 2ωρο ειχα παρει απαντησει και μαλιστα ηταν και ΣΚ αν θυμαμαι σωστα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

@Pwpwpw . Το tracking number σταμάτησε να λειτουργεί όταν παραδόθηκε στην Θεσσαλονίκη. Οπότε είναι άχρηστο πλέον. 

Δεν έχουν απαντήσει από χθες. Το ότι δεν έχουν ιδέα που βρίσκεται, ενώ σε άλλους πήγε Μόναχο και μετά Ρουμανία μέσα σε 2-3 ημέρες, προκαλεί μια ανησυχία.

Ο λόγος που το έδωσε εκεί είναι επειδή βρίσκεται επαρχία και που να μπλέκεις τώρα με αντικαταβολες κλπ κλπ. Αλλά τουλάχιστον σε Ελλάδα ξέρεις που βρίσκεται. Τι να πω, ελπίζω να πάνε όλα καλά στο τέλος.

Ελπίζω σε εσένα να είναι smoother η διαδικασία.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, efib είπε

@Pwpwpw . Το tracking number σταμάτησε να λειτουργεί όταν παραδόθηκε στην Θεσσαλονίκη. Οπότε είναι άχρηστο πλέον. 

Δεν έχουν απαντήσει από χθες. Το ότι δεν έχουν ιδέα που βρίσκεται, ενώ σε άλλους πήγε Μόναχο και μετά Ρουμανία μέσα σε 2-3 ημέρες, προκαλεί μια ανησυχία.

Ο λόγος που το έδωσε εκεί είναι επειδή βρίσκεται επαρχία και που να μπλέκεις τώρα με αντικαταβολες κλπ κλπ. Αλλά τουλάχιστον σε Ελλάδα ξέρεις που βρίσκεται. Τι να πω, ελπίζω να πάνε όλα καλά στο τέλος.

Ελπίζω σε εσένα να είναι smoother η διαδικασία.

 

Σταμάτησε να λειτουργεί το tracking number της acs γιατί μετά από Θεσσαλονίκη βγήκε εξωτερικό και λογικά θα πήρε καινούργιο tracking number φαντάζομαι. Πάρε τηλέφωνο αύριο στην acs και ζητά το tracking του δέματος λογικά θα μπορούν να σε βοηθήσουν.

Υ.Γ πως γίνετε να σταμάτησε το tracking number να λειτουργεί μετά την Θεσσαλονίκη αφού παραπάνω έγραφες ότι η τελευταία ενημέρωση είναι Βουλγαρία.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

@Pwpwpw δεν γνωρίζω πως αλλάζει το tracking number. Ένα απόκομμα που δείχνει παραλήπτη ένα "Geo post Bulgaria" έχει. Η παράδοση έγινε στην Θεσσαλονίκη σε "speedy truck driver". Δεν την έχω επιλέξει εγώ την μεταφορική για να ξέρω την διαδικασία. Εμείς πάντως νέο tracking number δεν πήραμε. 

Φαντάσου τώρα να να έδινα συσκευή μεγάλης αξίας και να ήμουν στο σκοτάδι. 

Το ότι έγινε παραλαβή στην Βουλγαρία το μάθαμε από την εξυπηρέτηση πελατών την Παρασκευή. Έκτοτε άκρα του τάφου σιωπή. 

Από την στιγμή που δεν επιλέγει ο πελάτης τον τρόπο αποστολής, νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει διαφάνεια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...