Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 minutes ago, cthulhucarbide said:

^Ίδια ακριβώς περίπτωση αυτό εκεί στον Βόλο. Κρίμα που στο βίντεο δεν λέει τίποτα άλλο για το πως έδρασαν, αν και μάλλον δεν ξέρουν.

Εγώ πάντως να πω ότι δεν ξέρω γιατί σε πολλούς φαίνεται εξωγήινο να εμπλέκεται υπάλληλος τράπεζας σε σπείρα με αποσπάσεις/υπεξαιρέσεις, έχει σαφώς ξαναγίνει και θα ξαναγίνει

συμπέφτουν και χρονικά οπότε ίσως εκείνο τον καιρό να έκανα τις απάτες τους να μάζεψαν αρκετά λεφτά και τώρα να είναι για παναμά.

38 minutes ago, korakios said:

 

Προς υπόλοιπους: γίνεται να σου δώσει η Εθνική και username και password απλά σε μήνυμα ? (με την επιβεβαίωση πάντα με ΟΤΡ)

δεν στέλνει στοιχεία με μήνυμα. Γίνεται επαναφορά κωδικών κλπ.

  • Απαντ. 368
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Τη θεωρία με τον υπάλληλο συνεργό θα έλεγα ότι καλό είναι να την ξεχάσεις. Οι υπάλληλοι δεν ανοίγουν απλά τον υπολογιστή και έχουν απευθείας πρόσβαση. Κάθε υπάλληλος έχει δικό του κωδικό, η είσοδός του στο σύστημα καταγράφεται, δεν θα έμπλεκε κανένας για τόσα λίγα χρήματα. Επίσης, για συγκεκριμένες διαδικασίες εντός τράπεζας απαιτείται είσοδος με τον κωδικό του υπαλλήλου και του προϊσταμένου.

Τα στοιχεία ταυτοποίησης Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, διεύθυνση, e-mail μπορούν να βρεθούν με εργαλεία OSINT γνωρίζοντας μόνο τον αριθμό τηλεφώνου του θύματος. Πιθανόν και αριθμός κάρτας. Από εκεί και πέρα, κωδικός e-mail μόνο αν έχει γίνει leak από κάποια βάση δεδομένων, κωδικός PIN κάρτας δεν υπάρχει περίπτωση διότι κανείς υπάλληλος τράπεζας δεν έχει πρόσβαση εκεί, πόσο μάλλον να παίζει τέτοια διαρροή.

Βάση του βίντεο για αλλαγή/εύρεση κωδικών εισόδου χρειάζονται αριθμό κάρτας και pin κάρτας. Αυτό είναι δύσκολο. 

Έπειτα για αλλαγή pin κάρτας χρειάζονται πρόσβαση στο email σου. Επίσης δύσκολο αλλά όχι αδύνατο. Τσέκαρε στο mail σου το ιστορικό συνδέσεων και δες αν υπάρχει κάποια συσκευή που δεν αναγνωρίζεις.

Αν έγινε τηλεφωνικά "ψάρεμα" στην ουσία της τράπεζας οι κλήσεις καταγράφονται και θα πρέπει να ζητήσεις να τις λάβεις. Αν δεν κάνω λάθος δεν απαιτείται δικηγόρος γι' αυτό. Η κλήση δεν "μπορεί" να χαθεί γιατί δεν εμπλέκεται μόνο ένας υπάλληλος και δεν έχει επιλογή ο υπάλληλος που θα δεχθεί την κλήση να μη γίνει καταγραφή της.

  • Like 3
Δημοσ.

Πραγματικά τόσες σελίδες κ πως έγινε η απάτη κ που κολλάει το βιμπερ δεν ξέρουμε.

Στο ξαναγραψα εφόσον ο κοινός παρονομαστής είναι η μητέρα σου δες μην φάγατε ένα καλό phishing ολοι μαζι κ ασε τα άλλα σενάρια. 

Γιατί κ για την μητέρα σου φαντάζομαι δεν ξέρεις πως έγινε η υποκλοπή. 

Spoiler

Μια συμβουλή διάβασε τα μηνύματα σου να δεις οτι αντιφασκεις μερικές φορές πχ έλεγες οτι τα push δεν ήρθαν αλλά μετά λες δεν χτύπησαν λογο του focus στο κινητό. 

Σε όλο το θέμα αντί να προσπαθείς να βρεις με ποιον τρόπο μπήκαν με τα στοιχεία σου χωρίς να έχεις τσεκαρει το phishing. Το ότι έκλεισες το e-banking δεν βγάζει νόημα.

Spoiler

Έχεις εμμονή στο οτι υπάρχει υπάλληλος απο πίσω όταν αυτό είναι σχεδόν απίθανο για ενα κ μόνο λόγο, κάθε φορά που υπάλληλος ανακτά στοιχεία απο την βαση δεδομένο γίνεται log ποτε,που κ πόσο μπήκε. Αστείο μονο που λες οτι τράπεζα θα έσβηνε ηχογράφηση συνομιλίας για να μην βγει οτι φταίει. 

 

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, Nikos_Anastas said:

Λάθος αγαπητέ, ο υπάλληλος αν υπάρχει θα τους τροφοδοτεί με τις πληροφορίες ταυτοποίησης (ΑΦΜ, ταυτότητα, αριθμό κάρτας κ.λπ) ώστε να κάνουν ανακτήσεις σε όσα ανέφερα που όπως φαίνεται είναι εφικτό. 

Γι' αυτό λέω ότι σου διαφεύγουν πράγματα, δεν έχει πρόσβαση κανένας υπάλληλος στον αριθμό της κάρτας σου και στο CVV της. Ούτε στο ebanking σου δεν μπορείς να δεις τις κάρτες, χρειάζεται επιπλέον verification για να σου εμφανίσει τα στοιχεία αυτά.

Με το ΑΦΜ σου και την ταυτότητά σου από μόνα τους, δεν μπορούν να κάνουν κάτι, εξάλλου αυτά είναι στοιχεία στα οποία έχουν πρόσβαση εκατοντάδες χιλιάδες άτομα, δεν χρειάζεται να είναι κάποιος υπάλληλος της τράπεζας. Θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένας υπάλληλος κάποιου δημαρχείου ή της εφορίας ή ενός νοσοκομείου.

6 hours ago, Nikos_Anastas said:

Οι υπάλληλοι που έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες δεν έιναι ένας και δύο οπότε μηδινίζεται το ρίσκο και ψωροχιλιάρικα είναι για μένα που είμαι μπατίρης, σου εξηγώ ότι σε μια μέρα σήκωσαν συνολικά πάνω απο 5κ από γνωστούς και μόνο. Ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις επιχερηματιών που έπεσαν θύμα, see the big picture.

Το «ψωροχιλιάρικα» δεν το εννοώ κυριολεκτικά, το εννοώ υπό την έννοια ότι μιλάμε για κακούργημα που επιφέρει ποινή κάθειρξης, δεν θα μπει κάποιος υπάλληλος της τράπεζας σε αυτό το ρίσκο για μερικές χιλιάδες ευρώ, ακόμα και δεκάδες χιλιάδες ευρώ, από τη στιγμή που όλα καταγράφονται και είναι πανεύκολο να ξεσκεπαστεί. Να μιλούσαμε για μερικά εκατομμύρια που θα του έλυναν το πρόβλημα και μετά να εξαφανιζόταν από την χώρα ναι, αλλά για τα ποσά που αναφέρθηκαν δεν βλέπω νόημα.

6 hours ago, korakios said:

Προς υπόλοιπους: γίνεται να σου δώσει η Εθνική και username και password απλά σε μήνυμα ? (με την επιβεβαίωση πάντα με ΟΤΡ)

Όχι ρε συ, τι λες, ούτε καν. Καμία τράπεζα δεν το κάνει αυτό.

  • Like 3
Δημοσ.

τα χρήματα  έφυγαν με μεταφορές σε άλλο λογαριασμό υποθέτω......σε άλλη τράπεζα η στην ίδια τράπεζα???

Δημοσ.

Δηλαδή το μόνο που είναι σίγουρο ότι δεν μπορούν να σε κλέψουν τελικά και αν σε πάρουν κωδικούς είναι ο λογαριασμός αποταμίευσης, αν δεν κάνω λάθος στην eurobank ο λογαριασμός αυτός δεν μπορείς να μεταφέρεις σε κανέναν άλλο λογαριασμό χρήματα,  μόνο σε δικούς σου λογαριασμούς. Δεν ξέρω αν το κάνουν και άλλες τράπεζες αυτό.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

τα χρήματα  έφυγαν με μεταφορές σε άλλο λογαριασμό υποθέτω......σε άλλη τράπεζα η στην ίδια τράπεζα???

Μεταφορα/Φορτιση στην payzy. Θυμαμαι το ανεφερε καπου στις πρωτες σελιδες.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Nikos_Anastas είπε

σου εξηγώ ότι μπορείς να καλέσεις την τράπεζα και με κάποια ταυτοποίηση να το ανακτήσεις (όπως και με τον password)  με οtp που στέλνονται στο viber . Είχα κάνει παλιά την διαδικασία και δεν την θυμάμαι καλά να μαι ειλικρινής, αν την έχει κάνει κάποιος και θυμάται ας μας διαφωτίσει.

Το pin της καρτας δεν υπαρχει κανενας τροπος να το ανακτησεις, περα του ebanking. Αν καλεσεις στην τραπεζα για αυτον τον σκοπο, θα σου στειλουν νεα καρτα. 

12 ώρες πριν, Nikos_Anastas είπε

Λάθος κατάλαβες. Μπορούν να κάνουν αυτό και πιθανότατα να είμαι ακόμα μέσα στο session. Tα στοιχεία που χρειάζονται μπορεί να τους τα δώσει κάποιος υπάλληλος δεν είναι credentials web banking (password και username)

κανενας υπαλληλος δεν θα δωσει στοιχεια σου

10 ώρες πριν, dbrillis είπε

https://www.nbg.gr/el/idiwtes/apories/suxnes-erwtiseis/kartes

Ξέχασα τον PIN  της κάρτας μου. Τι κάνω;
Μπορείτε να ζητήσετε την επανέκδοση του PIN της κάρτας σας μέσω της υπηρεσίας Internet Banking, επιλέγοντας την κάρτα σας και στη συνέχεια «Διαχείριση PIN» - «Επανέκδοση ΡΙΝ».  
Εναλλακτικά, με ένα τηλέφωνο στο +30 210 48 48 484 ή με μία επίσκεψη σε Κατάστημα (κατόπιν ραντεβού).

Υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες σχετικά με τη διαχείριση PIN και άλλες συναλλαγές που μπορώ να πραγματοποιήσω με την κάρτα μου;
Βρείτε παρακάτω όλες τις πληροφορίες σχετικά με:
...
Ξεκλείδωμα PIN

...

https://www.nbg.gr/-/jssmedia/Files/Idiwtes/Kathimerines-sunallages/kartes/diaxeirish-pin/ksekleidwma-pin.pdf?rev=5e0e15e3a86a40f19c3d218afed9210f&hash=5CA07837CA1E9C39096438D1A6E15A61

image.png.a45c71c7e35d36d65285ed9e908b4ea0.png

Κατσε γινεται οντως ανακητηση μεσω τηλ? Στην Πειραιως δεν βρισκω κατι, περα απο το ebanking

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

Κατσε γινεται οντως ανακητηση μεσω τηλ? Στην Πειραιως δεν βρισκω κατι, περα απο το ebanking

Στο online documentation και video δεν λεει ακριβως πως.
Δεν εχω Εθνικη, καποια παιδια ειπαν οτι ακομα και μεσω τηλεφωνου, το pin στο υπενθυμιζουν μεσα στο web banking σου.

Δημοσ.

Υπάρχει πουθενά το ζουμί για το τι έγινε γιατι το θέμα είναι 23 σελίδες και δε βγαίνει άκρη!

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Errik είπε

Υπάρχει πουθενά το ζουμί για το τι έγινε γιατι το θέμα είναι 23 σελίδες και δε βγαίνει άκρη!

Οχι. Δεν υπαρχει τιποτα.

Στο σχολιο αυτο, μπορεις να δεις αυτο το βιντεο, που συνολικα λεει πιο πολλα απο οτι ολο το θεμα 😅:

 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, dkmaster said:

 Τη θεωρία με τον υπάλληλο συνεργό θα έλεγα ότι καλό είναι να την ξεχάσεις. Οι υπάλληλοι δεν ανοίγουν απλά τον υπολογιστή και έχουν απευθείας πρόσβαση. Κάθε υπάλληλος έχει δικό του κωδικό, η είσοδός του στο σύστημα καταγράφεται, δεν θα έμπλεκε κανένας για τόσα λίγα χρήματα. Επίσης, για συγκεκριμένες διαδικασίες εντός τράπεζας απαιτείται είσοδος με τον κωδικό του υπαλλήλου και του προϊσταμένου.

Τα στοιχεία ταυτοποίησης Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, διεύθυνση, e-mail μπορούν να βρεθούν με εργαλεία OSINT γνωρίζοντας μόνο τον αριθμό τηλεφώνου του θύματος. Πιθανόν και αριθμός κάρτας. Από εκεί και πέρα, κωδικός e-mail μόνο αν έχει γίνει leak από κάποια βάση δεδομένων, κωδικός PIN κάρτας δεν υπάρχει περίπτωση διότι κανείς υπάλληλος τράπεζας δεν έχει πρόσβαση εκεί, πόσο μάλλον να παίζει τέτοια διαρροή.

Βάση του βίντεο για αλλαγή/εύρεση κωδικών εισόδου χρειάζονται αριθμό κάρτας και pin κάρτας. Αυτό είναι δύσκολο. 

Έπειτα για αλλαγή pin κάρτας χρειάζονται πρόσβαση στο email σου. Επίσης δύσκολο αλλά όχι αδύνατο. Τσέκαρε στο mail σου το ιστορικό συνδέσεων και δες αν υπάρχει κάποια συσκευή που δεν αναγνωρίζεις.

Αν έγινε τηλεφωνικά "ψάρεμα" στην ουσία της τράπεζας οι κλήσεις καταγράφονται και θα πρέπει να ζητήσεις να τις λάβεις. Αν δεν κάνω λάθος δεν απαιτείται δικηγόρος γι' αυτό. Η κλήση δεν "μπορεί" να χαθεί γιατί δεν εμπλέκεται μόνο ένας υπάλληλος και δεν έχει επιλογή ο υπάλληλος που θα δεχθεί την κλήση να μη γίνει καταγραφή της.

στο mail μου δεν είχαν πρόσβαση, μόνο στον λογαριασμό της εθνικής για αυτό και μου φαίνεται περίεργο να εγκαταστάθηκε malware που να σαρώνει password manager. 

Ειλικρινά κάνω υποθέσεις και μόνο, θέλω απλώς μα οδηγηθω στην λύση και ας είναι και δικό μου φταίξιμο 100%

Επεξ/σία από Nikos_Anastas
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
31 minutes ago, Nikos_Anastas said:

Ειλικρινά κάνω υποθέσεις και μόνο, θέλω απλώς μα οδηγηθω στην λύση και ας είναι και δικό μου φταίξιμο 100%

Υπάρχει μία λεπτομέρεια που την έχεις αναφέρει σε άλλο forum και δεν την έχεις μοιραστεί εδώ μαζί μας, η οποία είναι κρίσιμη κατά την γνώμη μου και καθόλου τυχαία. Δεν θα την αναφέρω, μοιράσου την εσύ αν το επιθυμείς.

Με δεδομένο αυτό που διάβασα όμως, θεωρώ ότι δεν είναι τυχαία η στοχοποίησή σας, μάλλον πέσατε θύματα συμμορίας που ξεφεύγει από τα στενά όρια των διαδικτυακών scams. 

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Υπάρχει μία λεπτομέρhεια που την έχεις αναφέρει σε άλλο forum και δεν την έχεις μοιραστεί εδώ μαζί μας, η οποία είναι κρίσιμη κατά την γνώμη μου και καθόλου τυχαία. Δεν θα την αναφέρω, μοιράσου την εσύ αν το επιθυμείς.

Με δεδομένο αυτό που διάβασα όμως, θεωρώ ότι δεν είναι τυχαία η στοχοποίησή σας, μάλλον πέσατε θύμα συμμορίας που ξεφεύγει από τα στενά όρια των διαδικτυακών scams. 

the plot thickens!!!!

  • Like 2
  • Haha 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, Malthador said:

Υπάρχει μία λεπτομέρεια που την έχεις αναφέρει σε άλλο forum και δεν την έχεις μοιραστεί εδώ μαζί μας, η οποία είναι κρίσιμη κατά την γνώμη μου και καθόλου τυχαία. Δεν θα την αναφέρω, μοιράσου την εσύ αν το επιθυμείς.

Με δεδομένο αυτό που διάβασα όμως, θεωρώ ότι δεν είναι τυχαία η στοχοποίησή σας, μάλλον πέσατε θύματα συμμορίας που ξεφεύγει από τα στενά όρια των διαδικτυακών scams. 

Είναι τελείως τυχαία μάλλον δυστυχαία. Δυστυχώς/ευτυχώς τους εγκληματίες από εκείνη την περίπτωση τους ταυτοποίησαν και είναι στην συνηθισμένη ευάλωτη κοινωνική ομάδα και δεν τους κάνουν τίποτα (μου το είπε ξερά ο αστυνομικός). 

Δεν μπορώ να δώσω παραπάνω πληροφορίες εδώ αλλά δεν έχουν σύνδεση τα γεγονότα.

Επεξ/σία από Nikos_Anastas
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...